Oh ik lees nu bij gpupdate:quote:
Maar dit lijkt mij onvolledige informatie. Anders zou je zeggen als coureur gewoon nooit testenquote:De Formule 1 heeft de protocollen omtrent corona dit jaar versoepeld, waarbij het voorheen strakke regime van verplicht testen is teruggeschroefd. PCR-tests worden nu alleen nog maar aanbevolen en F1 is afgestapt van het bubbelsysteem dat tijdens de F1-seizoenen 2020 en 2021 van kracht was.
Snap dat testen sowieso niet. Iedereen moet verplicht gevaccineerd zijn op de paddock..quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oh ik lees nu bij gpupdate:
[..]
Maar dit lijkt mij onvolledige informatie. Anders zou je zeggen als coureur gewoon nooit testen
Edit: hoewel je bij veel landen natuurlijk nog voor reizen een test moet doen. Daar zal het wel fout gegaan zijn dan
Ja, lekker gaan racen terwijl je je niet fit voelt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
[..]
Maar dit lijkt mij onvolledige informatie. Anders zou je zeggen als coureur gewoon nooit testen
Edit: hoewel je bij veel landen natuurlijk nog voor reizen een test moet doen. Daar zal het wel fout gegaan zijn dan
Of het volledig is of niet, het lijkt me nog steeds een kwestie van gezond verstand om te testen wanneer je symptomen hebt (of Vettel die heeft is mij nog niet duidelijk?) of in aanraking bent geweest met een positief persoon.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
[..]
Wie zegt dat ie zich niet fit voeltquote:Op donderdag 17 maart 2022 11:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, lekker gaan racen terwijl je je niet fit voelt.
Waarom zou hij zich anders laten testen?quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie zich niet fit voelt
Wellicht om in het vliegtuig te mogen stappen?quote:Op donderdag 17 maart 2022 13:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarom zou hij zich anders laten testen?
Dat laatste is natuurlijk onzin. Tenzij je echt klachten hebt. Dan had ik me de afgelopen weken al 10 x moeten laten testen...quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Of het volledig is of niet, het lijkt me nog steeds een kwestie van gezond verstand om te testen wanneer je symptomen hebt (of Vettel die heeft is mij nog niet duidelijk?) of in aanraking bent geweest met een positief persoon.
Of dat ja.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wellicht om in het vliegtuig te mogen stappen?
Het moet ook niet, geen idee hoe de exacte regels nu in Bahrain zijn trouwens, maar in zo'n circus als de F1 lijkt het me verstandig om op de hoede te blijven. Dat we het hier niet meer doen omdat we bij een besmet iemand even een verjaardag hebben gevierd vind ik toch net ff wat anders.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk onzin. Tenzij je echt klachten hebt. Dan had ik me de afgelopen weken al 10 x moeten laten testen...
Is hij dan naar huis gegaan de afgelopen week?quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wellicht om in het vliegtuig te mogen stappen?
nee. Ik snap sowieso niet waarom teams dat niet veel eerder gedaan hadden. Er zaten altijd van die lullige spiegeltjes aan die auto, het leek me volkomen logisch dat je die aerodynamisch maakt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Komt hier al stoom uit de oren omdat de vleugelspiegels van Mercedes zijn goedgekeurd?
Ferrari had een paar jaar terug hetzelfde gedaan, maar toen mocht dat niet en moesten ze het aanpassen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 15:32 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee. Ik snap sowieso niet waarom teams dat niet veel eerder gedaan hadden. Er zaten altijd van die lullige spiegeltjes aan die auto, het leek me volkomen logisch dat je die aerodynamisch maakt.
Oh wat krijg ik weer zin om te kijken naar het underdog team wat weer vanalles mag maar de rest nietquote:Op donderdag 17 maart 2022 15:40 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ferrari had een paar jaar terug hetzelfde gedaan, maar toen mocht dat niet en moesten ze het aanpassen.
https://www.formula1.com/(...)IZawqoMQaUM0mqS.html
Nu word het toegestaan want Mercedes, volgend jaar mag het ook niet meer.
Ik geloof niet dat iemand er verbaast over is. FIA durfde DAS destijds ook niet te verbieden. Het doet verder niets af aan het feit dat het (opnieuw) erg haaks staat op de regels.quote:Op donderdag 17 maart 2022 14:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Komt hier al stoom uit de oren omdat de vleugelspiegels van Mercedes zijn goedgekeurd?
Met Vlaams accent ook echtquote:Op donderdag 17 maart 2022 10:45 schreef babylon het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/KchvBoith0k
Mag geen naam hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |