quote:Op vrijdag 18 maart 2022 01:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
ze maken het idd wel een lastige keus idd voor wie vd 2 te gaan.
Ik snap die opmerking van Max echt totaal niet dat deze docu alles zo mega sensationeel maakt en ophyped. Ik ben totale leek maar alles lijkt best integer gemaakt en geen extreme reality serie verhaallijntjes oid. Gewoon zoals het is allemaal. Beetje flauw dat die niet mee wil werken. Juist zo’n serie is goed voor de sport. Zonder dat kijken echt honderdduizenden mensen minder of zouden ze alleen de eerste 6 namen weten/kennen.
Er is altijd een shortcut geweest voor club racen, als ik mij het goed herinner.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Zie tussen Bruxelles/Rivage en Pouhon/Double Gauche een short cut. Die is voor motorracen neem ik aan?
Verder gaaf om te zien dat je van Bruxelles (ene eind van het circuit) tot aan start/finish (andere eind circuit) kunt kijken.
Waarvan akte.quote:
Ik zou zeggen open een topicquote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Waarvan akte.
Er worden heel veel situaties 'gecreeerd' door DtS door quotes van de ene race bij een andere te gebruiken en uitspraken van coureurs over andere coureurs uit verband trekken. Het is dus helemaal niet 'gewoon zoals het allemaal is', het is opgeklopte bullshit.
En Toto is
Moeten we DtS niet een aparte thread geven?
Ok, ik zei het verkeerd. Kunnen we DtS hier niet weglaten?quote:
Toto is volgens mij één van de meest succesvolle F1-teambazen allertijden, dus kennelijk doet ie toch wel iets goed.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 07:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Waarvan akte.
Er worden heel veel situaties 'gecreeerd' door DtS door quotes van de ene race bij een andere te gebruiken en uitspraken van coureurs over andere coureurs uit verband trekken. Het is dus helemaal niet 'gewoon zoals het allemaal is', het is opgeklopte bullshit.
En Toto is
Moeten we DtS niet een aparte thread geven?
Net als 'Hamilton is goat' is dat een zinloze stelling. Alhoewel, bij Hamilton eigenlijk niet. Schumacher is goat. En dat zegt zelfs Toto.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:25 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Toto is volgens mij één van de meest succesvolle F1-teambazen allertijden, dus kennelijk doet ie toch wel iets goed.
Geen idee wat je hier mee bedoelt. Vind ik het vreemd dat er op mij gereageerd wordt? Volgens mij is dat de essentie van een forum, dus erg vreemd is het niet. En 'een stok in je reet'? Is dat een gezegde of zo, waar jij vandaan komt?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Wel grappig dat jij het vreemd vindt dat er steeds op je gereageerd wordt met zo'n enorme Mercedesstok in je reet.![]()
Ok.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:49 schreef Sodemieters het volgende:
Ik ben in ieder geval geen fan van Mercedes,
Ik vind het best wat zeggen. Bij de coureurs blijf je altijd de discussie houden of de kampioenschappen nou kwamen door de kwaliteiten van de coureur, of de kwaliteiten van de auto. De teambaas is echter eindverantwoordelijk voor het geheel: auto, rijders, de hele mikmak. Hij is degene die het hele team smeedt tot een perfect werkend geheel. Dus het aantal titels dat onder een bepaalde teambaas tot stand komt, zegt echt wel iets.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Net als 'Hamilton is goat' is dat een zinloze stelling. Alhoewel, bij Hamilton eigenlijk niet. Schumacher is goat. En dat zegt zelfs Toto.
En daarnaast, Toto is
Net als bij Hamilton, 6 jaar onbedreigd door hun motor en in het jaar dat ze wel bedreigd worden gaat er van alles mis.quote:
Zeker.quote:
Ja? Ik mis je punt, geloof ik.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Net als bij Hamilton, 6 jaar onbedreigd door hun motor en in het jaar dat ze wel bedreigd worden gaat er van alles mis.
Dan ben je ook niet in staat om te beoordelen of Toto een succesvol manager is.quote:
Was dat die post met blahblahyaddayadda?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:04 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dan kom je dus helemaal tegemoet aan mijn redenatie in #109.
Leg uit? Toto is eindverantwoordelijk voor het team. Het team is extreem succesvol. Toto is dus een succesvol manager.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dan ben je ook niet in staat om te beoordelen of Toto een succesvol manager is.
Nee. Kijk maar even in #109.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Was dat die post met blahblahyaddayadda?
Langste seizoen ooit, toch? Je vraagt je wel af waar ergens de grens ligt aan het aantal races dat je in een jaar kunt proppen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit gaat weer een heel lang seizoen worden.
Maar hoe weet jij dat het hoeren zijn?;)quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:45 schreef Kreator het volgende:
Raar land, dat Bahrein. Bier is prima voor 12,50 euro. Alle hotels vol met hoeren.
Qua F1: staat echt harde wind dus dat gaat wel een rol spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |