Mijn idee. Als het zo door gaat kun je dit WK wel gewoon voor spek en bonen doenquote:Op donderdag 17 maart 2022 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:
F1 mag zich ook wel aanpassen aan de actualiteiten. Laat die man gewoon rijden (als hij fit genoeg is) en stop met die corona-onzin.
Ze hebben het hele protocol al omgegooid. Verplicht testen doen ze niet meer, ook geen isolatiebubbels meer en je ziet steeds minder mondkapjes.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:
F1 mag zich ook wel aanpassen aan de actualiteiten. Laat die man gewoon rijden (als hij fit genoeg is) en stop met die corona-onzin.
De maatregelen zijn nog lang niet overal in de wereld afgebouwd en Formule 1 wil geen risico nemen dat de hele sport een verbod krijgt. Vooral in Azië zijn ze nog erg restrictief.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:
quote:McLaren driver Daniel Ricciardo is free to race the Bahrain Grand Prix this weekend after recovering from Covid, the team have confirmed.
McLaren announced that Ricciardo has now returned a number of negative Covid tests and will therefore return to the paddock on Thursday.
De actualiteiten ja? Dan heb ik wat gemist.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:
De suggestie is dat Ricciardo Vettel heeft aangestoken en dat Sainz (omdat ie er bij staat) de volgende is.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:07 schreef daNpy het volgende:
Wat is de bron van die tweet? Of wil die gewoon een opsomming doen?
Juist.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
De suggestie is dat Ricciardo Vettel heeft aangestoken en dat Sainz (omdat ie er bij staat) de volgende is.
Als je positief getest bent moet je nog steeds in isolatie.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Blijkbaar kun je best lang positief blijven testen met een PCR test, terwijl je al lang geen klachten meer hebt.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als je positief getest bent moet je nog steeds in isolatie.
En op een andere foto stond hij naast Albon en Verstappen en achter Vettel en Russell. Dus nog meer potentiële volgende slachtoffersquote:Op donderdag 17 maart 2022 17:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
De suggestie is dat Ricciardo Vettel heeft aangestoken en dat Sainz (omdat ie er bij staat) de volgende is.
'Moet'?quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als je positief getest bent moet je nog steeds in isolatie.
Dat is een advies, geen plicht.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)ie-na-positieve-test
Perez heeft kennelijk gezegd dat hij vindt dat zelfs als je positief test nog steeds zou moeten kunnen rijden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 10:59 schreef TagForce het volgende:
Als Vettel het van DannyRic heeft...
Wie staat er naast DannyRic op de foto?
[ afbeelding ]
Zie tussen Bruxelles/Rivage en Pouhon/Double Gauche een short cut. Die is voor motorracen neem ik aan?quote:
Ik vind het eigenlijk wel prima. Als je positief getest bent blijf je thuis. Dat geldt in Nederland ook nog steeds.quote:Op donderdag 17 maart 2022 17:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben pas bij aflevering 6 maar ik vind hem eigenlijk steeds sympathieker worden, is ook maar een mens die in een extreem competitieve wereld zijn dingetje doet.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:25 schreef Gehrman het volgende:
Alle afleveringen van Drive to Survive gezien. Nog meer een hekel gekregen aan Toto Wolff.
ze maken het idd wel een lastige keus idd voor wie vd 2 te gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:25 schreef Gehrman het volgende:
Alle afleveringen van Drive to Survive gezien. Nog meer een hekel gekregen aan Toto Wolff.
Dan ben je precies de doelgroep.quote:
Serieus? Onboards plaatsen op incidenten waar die niet bij hoorde vind jij integer?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 01:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
ze maken het idd wel een lastige keus idd voor wie vd 2 te gaan.
Ik snap die opmerking van Max echt totaal niet dat deze docu alles zo mega sensationeel maakt en ophyped. Ik ben totale leek maar alles lijkt best integer gemaakt en geen extreme reality serie verhaallijntjes oid. Gewoon zoals het is allemaal. Beetje flauw dat die niet mee wil werken. Juist zo’n serie is goed voor de sport. Zonder dat kijken echt honderdduizenden mensen minder of zouden ze alleen de eerste 6 namen weten/kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |