abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 maart 2022 @ 07:33:58 #101
37887 Dauthi
Progressive
pi_204122896
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 01:29 schreef RipCity het volgende:

[..]
ze maken het idd wel een lastige keus idd voor wie vd 2 te gaan.

Ik snap die opmerking van Max echt totaal niet dat deze docu alles zo mega sensationeel maakt en ophyped. Ik ben totale leek maar alles lijkt best integer gemaakt en geen extreme reality serie verhaallijntjes oid. Gewoon zoals het is allemaal. Beetje flauw dat die niet mee wil werken. Juist zo’n serie is goed voor de sport. Zonder dat kijken echt honderdduizenden mensen minder of zouden ze alleen de eerste 6 namen weten/kennen.
_O-
Je benoemt het zelf al, je bent een leek, en kan daarom de integriteit helemaal niet op waarde schatten.

Meerdere coureurs, F1 werknemers en F1 fans spreken zich al sinds seizoen 1 uit over de fictie in de serie.

Zou jij als leek dan werkelijk nog kunnen denken dat een TV serie, die er enkel is om nieuwe "fans" aan te trekken integer is?
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  vrijdag 18 maart 2022 @ 07:35:11 #102
37887 Dauthi
Progressive
pi_204122901
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 20:25 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]
Zie tussen Bruxelles/Rivage en Pouhon/Double Gauche een short cut. Die is voor motorracen neem ik aan?
Verder gaaf om te zien dat je van Bruxelles (ene eind van het circuit) tot aan start/finish (andere eind circuit) kunt kijken.
Er is altijd een shortcut geweest voor club racen, als ik mij het goed herinner.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  vrijdag 18 maart 2022 @ 07:36:34 #103
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_204122905
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 01:29 schreef RipCity het volgende:

Ik ben totale leek
Waarvan akte.

Er worden heel veel situaties 'gecreeerd' door DtS door quotes van de ene race bij een andere te gebruiken en uitspraken van coureurs over andere coureurs uit verband trekken. Het is dus helemaal niet 'gewoon zoals het allemaal is', het is opgeklopte bullshit.

En Toto is :r

Moeten we DtS niet een aparte thread geven?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 07:43:40 #104
446930 crew  ESF1Gamer
pi_204122943
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 07:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Waarvan akte.

Er worden heel veel situaties 'gecreeerd' door DtS door quotes van de ene race bij een andere te gebruiken en uitspraken van coureurs over andere coureurs uit verband trekken. Het is dus helemaal niet 'gewoon zoals het allemaal is', het is opgeklopte bullshit.

Ik zou zeggen open een topic
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 18 maart 2022 @ 07:45:19 #105
Why is all the rum gone?
pi_204122950
quote:
12s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 07:43 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik zou zeggen open een topic
Ok, ik zei het verkeerd. Kunnen we DtS hier niet weglaten?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_204124851
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 07:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Waarvan akte.

Toto is volgens mij één van de meest succesvolle F1-teambazen allertijden, dus kennelijk doet ie toch wel iets goed.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:38:27 #107
Why is all the rum gone?
pi_204124973
- niet op de man -

[ Bericht 55% gewijzigd door Nattekat op 18-03-2022 11:44:09 ]
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:47:36 #108
Why is all the rum gone?
pi_204125079
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:25 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Toto is volgens mij één van de meest succesvolle F1-teambazen allertijden, dus kennelijk doet ie toch wel iets goed.
Net als 'Hamilton is goat' is dat een zinloze stelling. Alhoewel, bij Hamilton eigenlijk niet. Schumacher is goat. En dat zegt zelfs Toto.

En daarnaast, Toto is :r
pi_204125098
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Wel grappig dat jij het vreemd vindt dat er steeds op je gereageerd wordt met zo'n enorme Mercedesstok in je reet. :')
Geen idee wat je hier mee bedoelt. Vind ik het vreemd dat er op mij gereageerd wordt? Volgens mij is dat de essentie van een forum, dus erg vreemd is het niet. En 'een stok in je reet'? Is dat een gezegde of zo, waar jij vandaan komt?

Ik ben in ieder geval geen fan van Mercedes, als je dat bedoelt. Mijn favoriete team is McLaren.

Het lijkt wel zo te zijn dat als je niet per definitie alles van Mercedes / Toto / Hamilton stom, walgelijk, onsportief en aanstellerij vindt, je automatisch gezien wordt als iemand die helemaal in het kamp van Mercedes zit. Veel usertjes hier denken kennelijk dat er maar twee smaken zijn: hetzij volledig kamp Verstappen, hetzij volledig kamp Hamilton. En aangezien de neutrale kijker zich niet in kamp Verstappen bevindt, moet-ie dus wel kamp Hamilton zijn...
  vrijdag 18 maart 2022 @ 11:54:22 #110
Why is all the rum gone?
pi_204125153
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:49 schreef Sodemieters het volgende:

Ik ben in ieder geval geen fan van Mercedes,
Ok. :')
pi_204125178
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Net als 'Hamilton is goat' is dat een zinloze stelling. Alhoewel, bij Hamilton eigenlijk niet. Schumacher is goat. En dat zegt zelfs Toto.

En daarnaast, Toto is :r
Ik vind het best wat zeggen. Bij de coureurs blijf je altijd de discussie houden of de kampioenschappen nou kwamen door de kwaliteiten van de coureur, of de kwaliteiten van de auto. De teambaas is echter eindverantwoordelijk voor het geheel: auto, rijders, de hele mikmak. Hij is degene die het hele team smeedt tot een perfect werkend geheel. Dus het aantal titels dat onder een bepaalde teambaas tot stand komt, zegt echt wel iets.
pi_204125240
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ok. :')
Ben jij een fan van Verstappen?
  vrijdag 18 maart 2022 @ 12:01:26 #113
Why is all the rum gone?
pi_204125253
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 11:56 schreef Sodemieters het volgende:

....
Net als bij Hamilton, 6 jaar onbedreigd door hun motor en in het jaar dat ze wel bedreigd worden gaat er van alles mis.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 12:02:32 #114
Why is all the rum gone?
pi_204125266
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 12:00 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ben jij een fan van Verstappen?
Zeker.
pi_204125276
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 12:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Net als bij Hamilton, 6 jaar onbedreigd door hun motor en in het jaar dat ze wel bedreigd worden gaat er van alles mis.
Ja? Ik mis je punt, geloof ik.

Ze zijn afgelopen jaar trouwens voor de 8e keer op rij kampioen geworden.
pi_204125296
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 12:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Zeker.
Dan kom je dus helemaal tegemoet aan mijn redenatie in #109.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 12:07:34 #117
Why is all the rum gone?
pi_204125325
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 12:03 schreef Sodemieters het volgende:

Ja? Ik mis je punt, geloof ik.
Dan ben je ook niet in staat om te beoordelen of Toto een succesvol manager is.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 12:08:10 #118
Why is all the rum gone?
pi_204125334
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 12:04 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Dan kom je dus helemaal tegemoet aan mijn redenatie in #109.
Was dat die post met blahblahyaddayadda?
pi_204125348
Dit gaat weer een heel lang seizoen worden.
pi_204125352
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 12:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Dan ben je ook niet in staat om te beoordelen of Toto een succesvol manager is.
Leg uit? Toto is eindverantwoordelijk voor het team. Het team is extreem succesvol. Toto is dus een succesvol manager.
pi_204125359
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 12:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Was dat die post met blahblahyaddayadda?
Nee. Kijk maar even in #109.
pi_204125370
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 12:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit gaat weer een heel lang seizoen worden.
Langste seizoen ooit, toch? Je vraagt je wel af waar ergens de grens ligt aan het aantal races dat je in een jaar kunt proppen.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 12:43:09 #123
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_204125750
Nog geen competitieve meter gereden dit seizoen en het is in deze reeks al weer even gezellig als op het laatst van afgelopen seizoen :')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_204125856
Waarom wordt hier zo aggressief naar elkaar gereageerd inderdaad…laten we het netjes proberen te houden.

Overigens vind ik DTS wel erg mee vallen, omdat Max er niet aan mee heeft gedaan doen sommigen alsof het een complete baggershow is, maar het is gewoon hartstikke vermakelijk en heel veel dingen kloppen ook gewoon, en zijn realistisch. Heel veel dingen zijn opgeklopt en soms zelfs verdraaid, maar als je een goede kenner bent doorzie je dat meteen en blijven de leuke stukjes zoals in de prive jets van teambazen meekijken wat nog nooit eerder is gedaan en in de motorhomes mee kijken gewoon een hartstikke leuke toevoeging aan de F1.
pi_204125969
quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2022 19:45 schreef Kreator het volgende:
Raar land, dat Bahrein. Bier is prima voor 12,50 euro. Alle hotels vol met hoeren.

Qua F1: staat echt harde wind dus dat gaat wel een rol spelen.
Maar hoe weet jij dat het hoeren zijn?;)
pi_204125987
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 12:50 schreef Eagles89 het volgende:
Overigens vind ik DTS wel erg mee vallen, omdat Max er niet aan mee heeft gedaan doen sommigen alsof het een complete baggershow is, maar het is gewoon hartstikke vermakelijk en heel veel dingen kloppen ook gewoon, en zijn realistisch. Heel veel dingen zijn opgeklopt en soms zelfs verdraaid, maar als je een goede kenner bent doorzie je dat meteen en blijven de leuke stukjes zoals in de prive jets van teambazen meekijken wat nog nooit eerder is gedaan en in de motorhomes mee kijken gewoon een hartstikke leuke toevoeging aan de F1.
Nee het is gescript.

Het is gemaakt om jonge kijkers te trekken, die zijn dit format gewend. Die interesseren zich niet voor Alonso of Kimi.

Dat Kimi er niet inzit toont aan dat het geen F1 serie is, maar reality trash tv.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 13:01:28 #127
Why is all the rum gone?
pi_204125989
quote:
omdat Max er niet aan mee heeft gedaan doen sommigen alsof het een complete baggershow is

Dan heb je de reacties niet goed gelezen. De algemene consensus is dat het een 'complete baggershow' is en dat dat de reden is dat Max niet heeft meegewerkt.

quote:
Heel veel dingen zijn opgeklopt en soms zelfs verdraaid, maar als je een goede kenner bent doorzie je dat meteen
En dat is precies wat er mis mee is. Het is natuurlijk kul dat je kenner moet zijn om te weten wat er waar is en wat niet.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 13:15:29 #128
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_204126242
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 07:35 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Er is altijd een shortcut geweest voor club racen, als ik mij het goed herinner.
Nope, spa is een van de weinige circuit die dat niet had
Net efkes anges
pi_204126277
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 13:01 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Nee het is gescript.

Het is gemaakt om jonge kijkers te trekken, die zijn dit format gewend. Die interesseren zich niet voor Alonso of Kimi.

Dat Kimi er niet inzit toont aan dat het geen F1 serie is, maar reality trash tv.
Een paar bwoahs hadden het vast beter gemaakt.
pi_204126474
De Merc verliest ook wat bodywork op het rechte stuk.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 13:31:08 #131
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_204126494
quote:
Waarom wordt hier zo aggressief naar elkaar gereageerd inderdaad…laten we het netjes proberen te houden.

Helemaal mee eens, zo slecht vind ik het helemaal niet. Natuurlijk is het wat opgeklopt en zijn er soms wat zaken bijgehaald die in het echt helemaal niet zo erg waren, maar dat is ook gewoon wat mensen willen zien. Niet iedereen heeft interesse in de exacte details van hoe een formule 1 auto in elkaar zit. En als dit zorgt voor een grotere interesse voor F1 is dit toch alleen maar goed lijkt me?
Don't let my username fool you...
  Moderator vrijdag 18 maart 2022 @ 13:38:52 #132
446930 crew  ESF1Gamer
pi_204126588
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_204126742
quote:
:O

Er komt echt niks boeiends uit de mond van die knakker.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_204126839
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 13:01 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Nee het is gescript.

Dit is gewoon niet waar, het is niet gescript. Maar sommigen, en jij waarschijnlijk ook, kijken het alsof het een discovery channel documentaire uit de jaren 90 moet zijn. En nee dát is het inderdaad niet, het is een show, een serie, en géén documentaire. Noem eens iets uit de serie wat compleet scripted is dan? De basis is gewoon redelijk accuraat, maar er worden inderdaad zaken aangedikt of soms zelfs verdraaid, maar niet op cruciale punten. De relatie tussen Ricciardo en Norris bijvoorbeeld was niet geweldig, en wat ze dan doen is het aandikken door beeld en geluidsfragmenten uit andere races te gebruiken het verhaal kracht bij te zetten, dat kun je nep en sensatie vinden, maar daarvoor is het een serie en geen docu, en wil het nieuw en jonger publiek trekken. Die houden van wat meer sensatie dan alleen: ik mag jou niet.
pi_204126882
Max versus Ferrari dit seizoen?

Me like!!
pi_204127001
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 13:56 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dit is gewoon niet waar, het is niet gescript.
Kijk de serie nog eens.

Kijk eens naar de familie shots met Horner. Als je niet ziet dat dat gescript is kan ik je nog wel wat meer vertellen over hoe tv al jaren wordt gemaakt. ;)
pi_204127010
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 14:00 schreef Johannes788 het volgende:
Max versus Ferrari dit seizoen?

Me like!!
Relax het is maar de vrije training...
pi_204127282
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 14:11 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Kijk de serie nog eens.

Kijk eens naar de familie shots met Horner. Als je niet ziet dat dat gescript is kan ik je nog wel wat meer vertellen over hoe tv al jaren wordt gemaakt. ;)
Dan hebben we een andere mening over “gescript”. Als zij vragen aan Horner om even paard te rijden met de vrouw, zodat dat leukere TV geeft dan aan een saaie tafel in de woonkamer, ja dan is dat gescript ja. Maar dat noem ik niet gescript maar normale TV maken.
Als je je daar al aan ergert kun je je TV beter weggooien. Wat ik gescript noem is aan Horner vragen of die even kan zeggen dat Wolff een geldwolf is, en vervolgens aan Wolff vragen of die kan zeggen dat Horner een playboy is. Dát vind ik gescript. Maar als Horner zegt dat Wolff een belastingontduiker is en vervolgens schakelen ze overdreven erg naar Wolff zn prive jet met alle info over geld en over het appartement van Wolff in Monaco, dan vind ik daar niks nep aan, maar wel overdreven Tv show maken, en daar moet je doorheen kunnen kijken als Amerikaanse serie/show. En ik merk dat voor Nederlanders en Noord Europeanen dat heel veel moeite kost. Maar écht gescript, dat is dit gewoon echt niet, dit is bestaande situaties wat aandikken en uitvergroten, en wat knip en plakken. Maar de basis blijft gewoon waar.
Ik heb er in elk geval met plezier naar gekeken als leuke toevoeging, niet als enige informatie bron. Ik weet dat sommige circuits niet matchen met het commentaar van destijds, en dat bepaalde quotes op andere weekenden gedaan zijn dan het weekend wat er in die aflevering werd uitgelicht. Maar ik snap ook goed dat andere kijkers dat niet willen of kunnen. Die hebben veel meer plezier aan de F1 TV 3 delige serie over vorig seizoen, waar ik ook met plezier naar heb gekeken overigens.
Maar ik vind in de Netflix serie voldoende nieuwe beelden te vinden (zoals in de privé jets en motorhomes filmen) om het leuk te vinden.

[ Bericht 10% gewijzigd door Eagles89 op 18-03-2022 14:50:11 ]
  vrijdag 18 maart 2022 @ 14:48:50 #139
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_204127320
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 14:43 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Dan hebben we een andere mening over “gescript”. Als zij vragen aan Horner om even paard te rijden met de vrouw, zodat dat leukere TV geeft dan aan een saaie tafel in de woonkamer, ja dan is dat gescript ja. Maar dat noem ik niet gescript maar normale TV maken.
Als je je daar al aan ergert kun je je TV beter weggooien. Wat ik gescript noem is aan Horner vragen of die even kan zeggen dat Wolff een geldwolf is, en vervolgens aan Wolff vragen of die kan zeggen dat Horner een playboy is. Dát vind ik gescript. Maar als Horner zegt dat Wolff een belastingontduiker is en vervolgens schakelen ze overdreven erg naar Wolff zn prive jet met alle info over geld en over het appartement van Wolff in Monaco, dan vind ik daar niks nep aan, maar wel overdreven Tv show maken, en daar moet je doorheen kunnen kijken als Amerikaanse serie/show. En ik merk dat voor Nederlanders en Noord Europeanen dat heel veel moeite kost. Maar écht gescript, dat is dit gewoon echt niet, dit is bestaande situaties wat aandikken en uitvergroten, en wat knip en plakken. Maar de basis blijft gewoon waar.
Als ze bepaalde quotes in een andere situatie plaatsen om de een er wat beter en de ander wat slechter uit te laten komen, dan is dat framen, en is dus niet waar.

En dat is ook precies de reden dat Verstappen er niet aan meedoet en Nortis en Petez vinden dat het te ver gaat.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_204127340
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 14:48 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Als ze bepaalde quotes in een andere situatie plaatsen om de een er wat beter en de ander wat slechter uit te laten komen, dan is dat framen, en is dus niet waar.

En dat is ook precies de reden dat Verstappen er niet aan meedoet en Nortis en Petez vinden dat het te ver gaat.
Framen vind ik niet hetzelfde als gescript:) en ja, dat doen ze absoluut, maar het moet wel bekeken worden als serie voor nieuwe en jongere kijkers, en op Netflix, niet op Discovery Channel.;) Ik kijk daar doorheen. Maar snap dat anderen dat heel erg kan storen.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 15:26:55 #141
37887 Dauthi
Progressive
pi_204127645
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 13:15 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]
Nope, spa is een van de weinige circuit die dat niet had
Ik dacht je voordat de nieuwe pitlane er was, er de mogelijkheid was om voor eau rouge rechtsaf te gaan, richting wat nu het drift circuit is.

Ook alweer 20 jaar geleden :+
pi_204127812
quote:
Lijkt me een goed moment om voor de FIA om een preventieve waarschuwing te geven, en hem duidelijk te maken als ie weer een crash veroorzaakt hij de rest van het jaar voor spek en bonen meedoet.
Afgelopen jaar was hij al super agressief bezig op het circuit, en de fia heeft toen ook Verstappen een waarschuwing gegeven op de suggestie van Hamilton dat hij agressief was, nu zegt Hamilton zelf dat hij nog agressiever dan afgelopen jaar gaat zijn, dus lijkt me tijd om in te grijpen voordat hij echt iemand dood rijd.

[ Bericht 16% gewijzigd door tripel7 op 18-03-2022 15:51:41 (toe) ]
pi_204127852
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 14:50 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Framen vind ik niet hetzelfde als gescript:) en ja, dat doen ze absoluut, maar het moet wel bekeken worden als serie voor nieuwe en jongere kijkers, en op Netflix, niet op Discovery Channel.;) Ik kijk daar doorheen. Maar snap dat anderen dat heel erg kan storen.
Dat er gescript wordt is niet eens zo erg. Dat er geluidsfragmenten onder verkeerde beelden worden gemonteerd, dat uitspraken van coureurs worden gekoppeld aan andere gebeurtenissen dan waar ze op doelde, of zelfs gekoppeld aan andere personen dan waar ze op doelde is echter een heel ander verhaal.

Dat is geen scripten, dat is zelfs nog erger dan framen. Dat maakt dat er een mate van fictie ontstaat waar je als coureur gewoon niet aan mee zou moeten werken. Het slaat als een tang op een varken.
pi_204127962
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 15:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat er gescript wordt is niet eens zo erg. Dat er geluidsfragmenten onder verkeerde beelden worden gemonteerd, dat uitspraken van coureurs worden gekoppeld aan andere gebeurtenissen dan waar ze op doelde, of zelfs gekoppeld aan andere personen dan waar ze op doelde is echter een heel ander verhaal.

Dat is geen scripten, dat is zelfs nog erger dan framen. Dat maakt dat er een mate van fictie ontstaat waar je als coureur gewoon niet aan mee zou moeten werken. Het slaat als een tang op een varken.
Dat lijkt sws de trend te gaan worden, naast Verstappen lijken nu Perez, Norris en Ricciardo er wel klaar mee, de laatste twee zijn ook allebei nu twee x het slachtoffer van gecreëerde conflicten geweest (met elkaar, Norris ook met Sainz, en Ricciardo ook met Verstappen).
pi_204128677
twitter
  vrijdag 18 maart 2022 @ 17:12:30 #146
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_204128781
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 15:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Daarom deed Max ook niet meer mee dit jaar, er wordt teveel ge-edit en zaken worden op die manier uit hun verband getrokken.
pi_204128795
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:03 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Moet die wel een hele dag voor werken :P
pi_204128799
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:12 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Daarom deed Max ook niet meer mee dit jaar, er wordt teveel ge-edit en zaken worden op die manier uit hun verband getrokken.
En daarom snap ik ook echt niet dat er mensen zijn die het een 'integere show' durven te noemen. Dat zijn volgens mij dezelfde mensen die denken dat Ray Mears op een bedje bladeren slaapt 's nachts en geen zakje met boterhammen mee heeft als hij op expeditie gaat.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 17:16:01 #149
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_204128811
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 17:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
En daarom snap ik ook echt niet dat er mensen zijn die het een 'integere show' durven te noemen. Dat zijn volgens mij dezelfde mensen die denken dat Ray Mears op een bedje bladeren slaapt 's nachts en geen zakje met boterhammen mee heeft als hij op expeditie gaat.
Zo werkt TV inderdaad, Bear Grills slaapt ook gewoon tussendoor in een hotel.
pi_204129007
Zend Ziggo uit? Want Via Play op kanaal 200 werkt bij mij na 3 weken nog steeds niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')