Kijk eerst een seizoen , en daarna pas de drive to survive erover. Dan zie je dat er van alles niet klopt. Montages van gebeurtenissen bij de verkeerde race enzo. Bij het nieuwe seizoen word Max als super aggressieve coureur neergezet en Hamilton als coureur die super netjes rijd. Iedereen met een beetje f1 kennis weet dat het niet zo is en dat Hamilton ook ontzettend smerig kan rijdenquote:Op vrijdag 18 maart 2022 01:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
ze maken het idd wel een lastige keus idd voor wie vd 2 te gaan.
Ik snap die opmerking van Max echt totaal niet dat deze docu alles zo mega sensationeel maakt en ophyped. Ik ben totale leek maar alles lijkt best integer gemaakt en geen extreme reality serie verhaallijntjes oid. Gewoon zoals het is allemaal. Beetje flauw dat die niet mee wil werken. Juist zo’n serie is goed voor de sport. Zonder dat kijken echt honderdduizenden mensen minder of zouden ze alleen de eerste 6 namen weten/kennen.
Jep, duidelijk dat ze een good guy vs bully willen hebben. Niet alleen Max, maar heel Redbull wordt zo weggezet.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 18:22 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Kijk eerst een seizoen , en daarna pas de drive to survive erover. Dan zie je dat er van alles niet klopt. Montages van gebeurtenissen bij de verkeerde race enzo. Bij het nieuwe seizoen word Max als super aggressieve coureur neergezet en Hamilton als coureur die super netjes rijd. Iedereen met een beetje f1 kennis weet dat het niet zo is en dat Hamilton ook ontzettend smerig kan rijden
Halve dag in het geval van Lewis, die met 40 miljoen per jaar iets meer dan een ton per dag binnen harkt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Moet die wel een hele dag voor werken
Ho !quote:Op vrijdag 18 maart 2022 14:50 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Framen vind ik niet hetzelfde als gescript:) en ja, dat doen ze absoluut, maar het moet wel bekeken worden als serie voor nieuwe en jongere kijkers, en op Netflix, niet op Discovery Channel.;) Ik kijk daar doorheen. Maar snap dat anderen dat heel erg kan storen.
Ik ben denk ik wat ouder dan jij bentquote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:02 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ho !
Ik zal me niet in de discussie werpen, maar wordt er hier nou beweerd dat je voor programma’s zonder stemmingsmakerij bij discovery moet zijn?!!
![]()
Haha zal best meevallen met dat leeftijdsverschil dan. Ik mis die tijden van uren aan informatieve programma’s zonder zaken aan te dikken..quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:08 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik ben denk ik wat ouder dan jij bentin mijn jeugd was Discovery Channel een TV zender op ik dacht kanaal 11 of 14 wat de hele dag door hele saaie geschiedenisdocumentaires uitzond, soms zelfs in zwart wit. Ik begrijp dat Discovery Channel inmiddels is veranderd/overgenomen in een zender die veel mainstream populaire shows uitzend als ik het goed begrijp. Maar vroeger was de naam Discovery Channel onlosmakelijk verbonden met hele taaie en saaie maar zeer feitelijke documentaires!
Ik zou F1TV aanschaffen voor een maandje, kan je direct kijken en syncen met commentaar van Olav via de GP radio app. Als je nu al 3 weken wacht zal 4 weken ook zomaar kunnen. Ik denk gezien de klachten over viaplay je beter F1TV kan nemen, als je alleen voor F1 Viaplay neemt. Betere kwaliteit (1080p vs 720p) en betere prijs.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 17:33 schreef Remco2021 het volgende:
Zend Ziggo uit? Want Via Play op kanaal 200 werkt bij mij na 3 weken nog steeds niet.
F1 op Viaplay is ook 1080pquote:Op zaterdag 19 maart 2022 05:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zou F1TV aanschaffen voor een maandje, kan je direct kijken en syncen met commentaar van Olav via de GP radio app. Als je nu al 3 weken wacht zal 4 weken ook zomaar kunnen. Ik denk gezien de klachten over viaplay je beter F1TV kan nemen, als je alleen voor F1 Viaplay neemt. Betere kwaliteit (1080p vs 720p) en betere prijs.
Op FB zie ik helgoals of zo iets voorbij komenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:16 schreef Sfancta het volgende:
Zou het nergens via een shady manier te zien zijn, net als die kickbox gevechten?
Ik kijk graag, maar betalen ervoor, hmmm![]()
Het blijkt dan wel dat je de afgelopen 20 jaar geen Discovery meer hebt gekeken...quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:08 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik ben denk ik wat ouder dan jij bentin mijn jeugd was Discovery Channel een TV zender op ik dacht kanaal 11 of 14 wat de hele dag door hele saaie geschiedenisdocumentaires uitzond, soms zelfs in zwart wit. Ik begrijp dat Discovery Channel inmiddels is veranderd/overgenomen in een zender die veel mainstream populaire shows uitzend als ik het goed begrijp. Maar vroeger was de naam Discovery Channel onlosmakelijk verbonden met hele taaie en saaie maar zeer feitelijke documentaires!
Ik meende her en der 720p te lezen, ook als ik op Google zoek. Wellicht niet meer actueel maar dit vond ik.quote:
Dat is zodat mensen weten dat ze voor Formule 1 viaplay aan moeten schaffenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Alle samenvattingen op Ziggo hebben zo'n afschuwelijk Viaplay logo midden in het scherm
Zelfs Viaplay zelf heeft een kleiner logo.
Sinds de laatste testdag zenden ze uit in 1080p. Ook dat is met Google te vinden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik meende her en der 720p te lezen, ook als ik op Google zoek. Wellicht niet meer actueel maar dit vond ik.
https://www.totaaltv.nl/n(...)%2Fwww.google.com%2F
Het is gewoon kansloos. Zoiets doe je subtiel of op een andere manier, niet zo storend.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is zodat mensen weten dat ze voor Formule 1 viaplay aan moeten schaffen
tsja, Viaplee zal dat wel als voorwaarde gesteld hebben, naast een riante financiële vergoeding.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is gewoon kansloos. Zoiets doe je subtiel of op een andere manier, niet zo storend.
Dat klopt inderdaad, het is ongeveer zoveel jaar geleden dat ik vrijwillig Discovery heb aangezet ja, de tijd gaat snel..maar de laatste paar jaar zag ik reclames enzo voorbij komen van Discovery met programmas waarvan ik dacht “wat moeten ze hier mee op Discovery” dus misschien zijn ze toen pas actief reclame gaan maken met hun “populaire” shows..quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:52 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Het blijkt dan wel dat je de afgelopen 20 jaar geen Discovery meer hebt gekeken...
Discovery's reality tv begon namelijk al in 2003.
Het bedrijf haalt echt het bloed onder mn nagels vandaan. Eerst nadat ze de rechten hadden dat enorm arrogante gedrag van die directeur in de media en al die quotes overal en nergens hoe fantastisch ze wel niet waren en dat ze het allemaal naar een veel hoger niveau dan Ziggo gingen tillen, daarna dat schandalige gedrag richting Olav Mol die al 30 jaar een begrip is en nog wat woke shit quotes dat er per se meer vrouwen moesten komen en meer diversiteit en ik was er al echt helemaal klaar mee. En dan die kwaliteit van de stream en die ongelofelijke saaie commentatoren waar nul charisma vanaf komt, en die enorme proleet meneer “mijn 2 miljoen kostende Bugatti wordt te laat geleverd door de corona” Albers en ze krijgen van mij geen ene cent.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
tsja, Viaplee zal dat wel als voorwaarde gesteld hebben, naast een riante financiële vergoeding.
dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:52 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het bedrijf haalt echt het bloed onder mn nagels vandaan. Eerst nadat ze de rechten hadden dat enorm arrogante gedrag van die directeur in de media en al die quotes overal en nergens hoe fantastisch ze wel niet waren en dat ze het allemaal naar een veel hoger niveau dan Ziggo gingen tillen, daarna dat schandalige gedrag richting Olav Mol die al 30 jaar een begrip is en nog wat woke shit quotes dat er per se meer vrouwen moesten komen en meer diversiteit en ik was er al echt helemaal klaar mee. En dan die kwaliteit van de stream en die ongelofelijke saaie commentatoren waar nul charisma vanaf komt, en die enorme proleet meneer “mijn 2 miljoen kostende Bugatti wordt te laat geleverd door de corona” Albers en ze krijgen van mij geen ene cent.
Lekker F1 TV met GP Radio!
ik vrees dat ze dat heel stil gaan houden tenzij het absurd hoog is.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:37 schreef Faraday01 het volgende:
Zijn er al cijfers hoeveel abonnees viaplay heeft? Hebben we het over duizenden, tienduizenden of nog meer?
De enige reden dat Sport1 niet is omgevallen door de F1 rechten was het feit dat menig F1 fan echt goede hoop had dat het een stapje omhoog ging tov RTL7, het werd ook echt goed gepresenteerd. Daarnaast viel de BBC uiteindelijk ook weg als alternatief, dus je moest ook wel. Ziggo heeft die zender gered van de ondergang.quote:
Gewoon kijken naar het internetverkeer op de AMS-IX. Het is net zo mooi weer als vorige week, dus je kan nu heel goed vergelijken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:03 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik vrees dat ze dat heel stil gaan houden tenzij het absurd hoog is.
Voor mij zijn er geen alternatieven omdat ik ook de Premier League wil zien, ik zou F1TV er wel bij kunnen nemen maar ben ik nog duurder uit en de vraag is of dat beter is.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige reden dat Sport1 niet is omgevallen door de F1 rechten was het feit dat menig F1 fan echt goede hoop had dat het een stapje omhoog ging tov RTL7, het werd ook echt goed gepresenteerd. Daarnaast viel de BBC uiteindelijk ook weg als alternatief, dus je moest ook wel. Ziggo heeft die zender gered van de ondergang.
Nu zijn er alternatieven, en is de PR afdeling echt verschrikkelijk slecht. Nog slechter dan de kwaliteit van de uitzendingen. Mensen die weg blijven of niet het hele seizoen blijven kunnen Viaplay echt flink pijn doen.
Ik kom niet verder dan dat op 14 maart men het hart nog moesten vasthouden voor 1080p dit weekend. Toch gek dat het niet direct en duidelijk is als je "F1 viaplay 1080p" typt op Google.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 10:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Sinds de laatste testdag zenden ze uit in 1080p. Ook dat is met Google te vinden.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan dat op 14 maart men het hart nog moesten vasthouden voor 1080p dit weekend. Toch gek dat het niet direct en duidelijk is als je "F1 viaplay 1080p" typt op Google.
https://www.google.com/am(...)aliteit-nu-beter/amp
Waar lees je dat dan, dat je er zo van overtuigd bent?
F3-race is inmiddels bijna klaar en ik heb via Viaplay echt nul problemen gehad (gisteren niet gekeken). Stream werkt soepel (app op de Chromecast), niks aan de hand. Andere commentator, maar ja, dat is een kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:26 schreef AnneX het volgende:
Sjonge, net door twitter gescroll’d en krijg mee dat viaplay wordt afgebrand en f1 pro wordt toe gejuichd. Vergelijkbaar met hier in het topic.
Al die tijd de keus voor mij uitgeschoven en ben er nog niet zeker van.
Verdorie ik wil de beelden gewoon bij ziggo.
Ah, Twitter dus, zou op Google ook zo te vinden moeten zijn, Twitter volg ik niet. Dan nog is f1tv goedkoper en meer mogelijkheden.quote:
ik heb ook sinds de laatste testdag geen problemen met de app op de tv, dus of twitter representatief is betwijfel ik ook welquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
F3-race is inmiddels bijna klaar en ik heb via Viaplay echt nul problemen gehad (gisteren niet gekeken). Stream werkt soepel (app op de Chromecast), niks aan de hand. Andere commentator, maar ja, dat is een kwestie van smaak.
Dan moet je dus Viaplay hebben want dan heb je tot in ieder geval 1 augustus de kwali en races op kanaal 200 bij Ziggo.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:26 schreef AnneX het volgende:
Sjonge, net door twitter gescroll’d en krijg mee dat viaplay wordt afgebrand en f1 pro wordt toe gejuichd. Vergelijkbaar met hier in het topic.
als ik puur alleen F1 zou willen dan zou ik ook F1TV wel overwegen maar wat ik al zei, vanaf augustus is de Premier league op viaplay en dat wil ik niet missen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ah, Twitter dus, zou op Google ook zo te vinden moeten zijn, Twitter volg ik niet. Dan nog is f1tv goedkoper en meer mogelijkheden.
Maar heeft minder aanbod (als je ook geïnteresseerd bent in andere sporten, films en series)quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:38 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ah, Twitter dus, zou op Google ook zo te vinden moeten zijn, Twitter volg ik niet. Dan nog is f1tv goedkoper en meer mogelijkheden.
Ik ben er bij de testdagen een aantal keren uitgegooid (dat de stream opeens stopte en de pagina crashte) maar gisteren geen enkel probleem gehad (buiten de in mijn ogen te lage bitrate, resolutie en hz)quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ook sinds de laatste testdag geen problemen met de app op de tv, dus of twitter representatief is betwijfel ik ook wel
Op goede tvs wordt slechte kwaliteit vaak wel redelijk goed weggemoffeld. En sommige mensen zien het überhaupt niet als het slecht isquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
F3-race is inmiddels bijna klaar en ik heb via Viaplay echt nul problemen gehad (gisteren niet gekeken). Stream werkt soepel (app op de Chromecast), niks aan de hand. Andere commentator, maar ja, dat is een kwestie van smaak.
Imo zeg je in je laatste zin al wat je keuze zou moeten wordenquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:26 schreef AnneX het volgende:
Als je Viaplay via Ziggo afsluit kun je de kwalificatie en race op kanaal 200 kijken.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:26 schreef AnneX het volgende:
Och, krijgen we dit geneuzel weerquote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op goede tvs wordt slechte kwaliteit vaak wel redelijk goed weggemoffeld. En sommige mensen zien het überhaupt niet als het slecht is
Daarom zei ik ook als je viaplay enkel voor F1 aanschaft in mijn eerste post.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar heeft minder aanbod (als je ook geïnteresseerd bent in andere sporten, films en series)
Ik geloof er in ieder geval niets van dat ze 350.000 abonnementen gaan verkopen in Nederland.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 11:03 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik vrees dat ze dat heel stil gaan houden tenzij het absurd hoog is.
Die VAR had er jaren geleden al moeten komen. Dan heb je niet één persoon die verantwoordelijk is voor zowel het opruimen van de baan als het regelen van de achterblijvers en vlaggen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:30 schreef Tarado het volgende:
voor de liefhebbers
2021 F1 ABU DHABI GRAND PRIX - REPORT TO THE WORLD MOTOR SPORT COUNCIL - 19 MARCH 2022
Die regel bestaat ook niet. Sterker nog: de afspraak met de teams was juist dat er niet voor die optie gekozen zou worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Op Reddit zie ik iedereen azijnzeiken dat de race achter de SC had moeten finishen, maar ik kan echt niets vinden waarin staat van hoe het had moeten lopen. Ben ik nou zo bind?
Het zit diep bij die jongensquote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Op Reddit zie ik iedereen azijnzeiken dat de race achter de SC had moeten finishen, maar ik kan echt niets vinden waarin staat van hoe het had moeten lopen. Ben ik nou zo bind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |