Ah, dat zou wel wat verklaren ja. Ik zat voor nu te denken om af te spelen op de laptop en dan met HDMI op de tv, maar ik ga dan eerst RC proberen. Thanksquote:Op zondag 27 maart 2022 11:34 schreef Nattekat het volgende:
F1TV in de browser heeft een DRM waardoor het niet mogelijk is om de video op te nemen. Je zou kunnen kijken naar Race Control, dat is een applicatie die dat vooralsnog niet heeft.
F1TV heeft DRM ingevoerd. Dat zou het probleem kunnen zijn. DRM wordt na een paar dagen eraf gehaald, vandaar dat de content later wel doet.quote:Op zondag 27 maart 2022 18:19 schreef Dazalbest het volgende:
Iemand een idee waarom F1 TV pro niet werkt op tablet/chromebook?
Ene keer zegt ie dat ik geen abonnement heb, en als ik wel met abonnement kan inloggen blijft livebeeld laden.... andere programma's kan ik wel kijken en op mijn telefoon werkt het ook dus abonnement is correct...
Vorig jaar werkte perfect op tablet....
Alles al geprobeerd uitgelogd opnieuw opgestart, niks werkt![]()
Iemand een idee?
Wat is een DRMquote:Op zondag 27 maart 2022 21:25 schreef hole1988 het volgende:
[..]
F1TV heeft DRM ingevoerd. Dat zou het probleem kunnen zijn. DRM wordt na een paar dagen eraf gehaald, vandaar dat de content later wel doet.
Digital Rights Management. Met andere woorden de stream is versleuteld. Normaal gesproken hoef je daar niks voor te doen. Ik weet niet of je kijkt via de app of je browser, maar via deze link kun je kijken of dat idd zo is. https://bitmovin.com/demos/drmquote:Op zondag 27 maart 2022 23:32 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Wat is een DRM?
Gaat dat vanzelf of moet ik er iets voor doen? Ik heb abo voor live kijken....
Ah thanks! Heb beide geprobeerd en hetzelfde probleem. Zal straks even op mijn tablet controleren, dankjewel!!!quote:Op zondag 27 maart 2022 23:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Digital Rights Management. Met andere woorden de stream is versleuteld. Normaal gesproken hoef je daar niks voor te doen. Ik weet niet of je kijkt via de app of je browser, maar via deze link kun je kijken of dat idd zo is. https://bitmovin.com/demos/drm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |