abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 maart 2022 @ 09:56:53 #1
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204073109


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Ok. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
http://forum.fok.nl/topic/2399122

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: http://forum.fok.nl/topic/2408251/1/400#p175313682

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt gentroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Man of Steal.
  maandag 14 maart 2022 @ 10:00:02 #2
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204073146
Dit was de reden dat we niet harder crashen: Elon loopt weer eens over bitcoin te tweeten
twitter

twitter
Man of Steal.
  maandag 14 maart 2022 @ 10:01:35 #3
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204073162
Vaak hoor je mensen zeggen: "De bullmarket is nog niet voorbij want we hebben geen blow-off top gehad".

Maar hoe noem je dan dat stuk van maart 2020 tot april 2021? Was volgens mij een aardige blowofftop.
Man of Steal.
pi_204073347
Het is een mooie dag om wat innovatie de kop proberen in te drukken.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204073475
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 08:59 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Wat is jullie beste source ooit? Video, pod, boek, paper.

De mijne blijft:
Introductie tot Bitcoin - by Andreas Antonopoulos.

Met eveneens een uitstekende uitleg over het banksysteem:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 14 maart 2022 @ 10:44:10 #6
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204073575
Heleboel markten kleuren rood. Vraag me af of er iets spannends gaat gebeuren vandaag of wordt het weer zo'n eindeloze crab.
Man of Steal.
  maandag 14 maart 2022 @ 10:46:41 #7
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204073607
quote:
(Bloomberg) -- Chinese stocks listed in Hong Kong had their worst day since the global financial crisis, as concerns over Beijing’s close relationship with Russia and renewed regulatory risks sparked panic selling.

The Hang Seng China Enterprises Index closed down 7.2% on Monday, the biggest drop since November 2008. The Hang Sang Tech Index tumbled 11% in its worst decline since the gauge was launched in July 2020, wiping out $2.1 trillion in value since a year-earlier peak.
Damn sinds 2008. Volgens mij gebeurt er of iets groots in een paar uur of niks. Maar misschien ook een heleboel weinig. Niemand weet het eigenlijk.
Man of Steal.
  maandag 14 maart 2022 @ 11:22:31 #8
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_204073980
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2022 08:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, ik denk ook dat NL in 1 klap van belasting heffen op bitcoin naar een algemeen verbod zal gaan. Klinkt allemaal heel erg logisch. :')

Lijkt mij ook niet heel erg logisch.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_204074105
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 10:00 schreef SuperNeger het volgende:
Dit was de reden dat we niet harder crashen: Elon loopt weer eens over bitcoin te tweeten
[ twitter ]
[ twitter ]
Zoals hij zegt, het is altijd belangrijk om vastgoed te hebben, een woning.

Dus de mensen die maximalistisch zijn en all-in op crypto zijn met een huurhuis, kunnen het zwaar krijgen.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204075791
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 09:24 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Deze boomer _O_

Dat ze jou op dit forum laten trollen is onbegrijpelijk....

quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 09:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Als het gaat om Bitcoin uitleggen in begrijpelijke taal dan is Andreas idd n van de beste. Ook is zijn passie heel erg aanstekelijk waardoor je blijft luisteren en er in mee gezogen wordt.

Iets wat mij ook enorm geholpen heeft is iets wat ik nu niet meer kan aanbevelen omdat het gedateerd is, maar dat is de Bitcoin Uncensored podcast van Joshua Unseth en Chris DeRose. De podcast bestaat al een aantal jaar niet meer vanwege onenigheid maar zij waren meester in het doorprikken van bullshit in de Bitcoin en crypto wereld. Dat ging gepaard met een enorme chemie tussen die twee en veel humor. Het heeft me enorm behoedt voor veel leugens en scams, en heeft me duidelijk gemaakt waar dingen in essentie om draaien in Bitcoin. Iets waar zelfs bovengenoemde Andreas niet helemaal van gevrijwaard is (boek over Ethereum, vaak neutraal blijven in kwesties, etc.).
Ook wel wat Uncensored podcast geluiserd ja. Andreas maakt inderdaad soms rare stappen.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2022 13:49:34 ]
pi_204075818
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 08:24 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik zou niet weten waarom je niet gewoon Bitcoin kan kopen zelfs als ze POW zouden “verbieden” - wat dit voorstel niet eens zegt.
Uiteraard kan dat, maar niet meer op plekken waar je consumentenrechten beschermt zijn, op zich nog steeds geen groot probleem, maar voor de professionalisering van de industrie is dit een stap terug, zeker in Nederland waar de industrie proactief gelobbyed heeft voor regelgeving.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 14 maart 2022 @ 13:50:35 #13
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204075828
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 13:47 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Dat ze jou op dit forum laten trollen is onbegrijpelijk....
Alles en iedereen die zegt dat bitcoin niet naar de 10mil gaat is een troll?

Ik vind het eerder onbegrijpelijk dat ze jou op elk forum bitcoin mogen laten shillen in een neerwaardse markt. :')

Tevens snap je niet helemaal de definitie van trollen. Als ik een filmpje plaats dan is dat dus ook om andere kanten van het verhaal te belichten. Brengt nieuwe interessante discussies met zich mee. Maar nee hoor, iemand die zegt dat het misschien niet zo is dat bitcoin naar de 10mil gaat of het misschien heel lang duurt die is zeker aan het trollen. :')
Man of Steal.
pi_204075934
Wanneer de Europese ban eraan komt verwacht ik Bitcoin max 10K, tijdens bearmarkets zal Bitcoin denk ik terug gaan naar slechts 2K. Want als niemand kan kopen.. zijn er geen kopers
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 14 maart 2022 @ 14:08:45 #15
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204076041
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 13:58 schreef firefly3 het volgende:
Wanneer de Europese ban eraan komt verwacht ik Bitcoin max 10K, tijdens bearmarkets zal Bitcoin denk ik terug gaan naar slechts 2K. Want als niemand kan kopen.. zijn er geen kopers
Ik snap best dat dit zeggen in een topic als dit gelijk staat als vloeken in de kerk maar ik heb altijd al onderbuikgevoelens gehad over hoe succesvol bitcoin echt gaat worden. Mocht cryptocurrency een toekomst hebben dan zal het wel een wereldwijde government en commercieel approved crypto coin zijn (zoals XRP o.i.d.).

Het zou oneerlijk zijn dat 10 jaar geleden een paar puisterige autistische nerds achter hun computer op zolder die shit voor pennies on the dollar konden kopen en vele jaren later bedrijven deze muntjes voor miljoenen moesten kopen om mee te doen met de wereldwijde economie van de toekomst. Is gewoon niet logisch.
Man of Steal.
pi_204076219
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 14:08 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ik snap best dat dit zeggen in een topic als dit gelijk staat als vloeken in de kerk maar ik heb altijd al onderbuikgevoelens gehad over hoe succesvol bitcoin echt gaat worden. Mocht cryptocurrency een toekomst hebben dan zal het wel een wereldwijde government en commercieel approved crypto coin zijn (zoals XRP o.i.d.).

Het zou oneerlijk zijn dat 10 jaar geleden een paar puisterige autistische nerds achter hun computer op zolder die shit voor pennies on the dollar konden kopen en vele jaren later bedrijven deze muntjes voor miljoenen moesten kopen om mee te doen met de wereldwijde economie van de toekomst. Is gewoon niet logisch.
Gast gooi je zelf nou eens weg, niemand zit op dit soort bullshit te wachten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 14 maart 2022 @ 14:27:32 #17
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204076228
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 14:26 schreef raptorix het volgende:

[..]
Gast gooi je zelf nou eens weg, niemand zit op dit soort bullshit te wachten.
?
Man of Steal.
pi_204076236
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 14:27 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
?
Begin eens de Bitcoin whitepaper te lezen voordat je nog meer diaree gaat neerzetten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 14 maart 2022 @ 14:28:57 #19
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204076247
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 14:27 schreef raptorix het volgende:

[..]
Begin eens de Bitcoin whitepaper te lezen voordat je nog meer diaree gaat neerzetten.
Heb ik jaren geleden al gedaan.
Man of Steal.
pi_204076252
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 14:28 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Heb ik jaren geleden al gedaan.
Nee dat heb je niet gedaan, anders zou je niet dit soort bullshit schrijven.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204076540
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 14:08 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ik snap best dat dit zeggen in een topic als dit gelijk staat als vloeken in de kerk maar ik heb altijd al onderbuikgevoelens gehad over hoe succesvol bitcoin echt gaat worden. Mocht cryptocurrency een toekomst hebben dan zal het wel een wereldwijde government en commercieel approved crypto coin zijn (zoals XRP o.i.d.).

Het zou oneerlijk zijn dat 10 jaar geleden een paar puisterige autistische nerds achter hun computer op zolder die shit voor pennies on the dollar konden kopen en vele jaren later bedrijven deze muntjes voor miljoenen moesten kopen om mee te doen met de wereldwijde economie van de toekomst. Is gewoon niet logisch.
Gozer, als jij altijd alles wat met Bitcoin te maken heeft af zit te branden, waarom ben je dan zo happig op dikke prijsdalingen zodat je in kan kopen? Waarom dat troep product uberhaupt willen kopen dan?
pi_204076792
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 14:06 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Bij aandelen staan er echte bedrijven of producten tegenover. Dat heeft waarde. Bitcoins zijn gewoon eentjes en nulletjes. De enige waarde die het heeft is dat iemand anders het overkoopt voor een hoger bedrag. Maar er staat niks achter van echte waarde. Alleen maar mensen die zeggen dat jij het ook moet kopen omdat het heel veel geld waard gaat worden en je dus heel veel winst kan maken.
Maanden lang loopt hij in dit topic te trollen en dit is wat ie er van opgestoken heeft

:') :')

NGMI
  maandag 14 maart 2022 @ 15:25:58 #23
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_204076865
Bitcoin gaat naar 2$

Want er staat een artikel

Ergens op internet

Dus ja ik ben bang
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_204077085
Die ban lijkt op n grote nothingburger. :') Maar we gaan het zien, uitslag later in de middag.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 14 maart 2022 @ 15:49:41 #25
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204077092
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 14:56 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Gozer, als jij altijd alles wat met Bitcoin te maken heeft af zit te branden, waarom ben je dan zo happig op dikke prijsdalingen zodat je in kan kopen? Waarom dat troep product uberhaupt willen kopen dan?
Dus je moet alleen maar keiharde maxi fanboy zijn anders mag je niet meedoen?

Ik denk dat je met bitcoin wel goed geld kan verdienen. Maar ik denk niet dat het over een paar jaar een betaalmiddel is.

Zei ik net ook al tegen die 10milbitcoin die loopt te crossposten uit WGR.

Waarom moet het alles of niets zijn? Je kan toch ook denken dat je er op korte termijn geld mee kan verdienen (laten we zeggen nu en 4 jaar), maar niet denken dat het over lange termijn gegarandeerd heel veel waard is (+10 jaar)

Moeilijk h, andere meningen? ;)
Man of Steal.
pi_204077165
Hebben er hier mensen nfts?
  maandag 14 maart 2022 @ 15:56:46 #27
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204077187
Dont marry your coins. Als je dikke winst hebt gepakt moet je het ook weer verkopen. Of ga je het vasthouden tot het weer inzakt?

Ik zou nooit fanboy of maxi kunnen worden met welke cryptocurrency of aandelen van een bedrijf of zo. Je doet het toch voor de winst uiteindelijk. Dus laag inkopen, hoog verkopen. 8)7

Zal dat ook wel aanraden ja tenzij je idd gelooft dat bitcoin naar de 10miljoen gaat, maar dan heb je er alsnog niks aan tenzij je het dus verkoopt.
Man of Steal.
pi_204077207
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 15:56 schreef SuperNeger het volgende:
Zal dat ook wel aanraden ja tenzij je idd gelooft dat bitcoin naar de 10miljoen gaat, maar dan heb je er alsnog niks aan tenzij je het dus verkoopt.
:? :? Je maakt jezelf weer belachelijk.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 14 maart 2022 @ 16:02:32 #29
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204077231
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 15:59 schreef dimmak het volgende:

[..]
:? :? Je maakt jezelf weer belachelijk.
Juist ja. Als bitcoin volgende bullrun naar een ton gaat of een miljoen pak jij geen winst? Je houdt het weer vast tot het weer inzakt?

Je kan best een stukje laten doorspelen hoor en maar een deel winst pakken. Maar geloven in dat 1BTC=1BTC bullshit is zeer onverstandig.
Man of Steal.
  maandag 14 maart 2022 @ 16:04:50 #30
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204077259
En je snapt toch ook dat als je meedoet met cycles je dus meer bitcoin kan krijgen. Als je 1bitcoin hebt en je houdt die vast dan blijft die idd altijd 1bitcoin. Maar als je 1 bitcoin hebt, je verkoopt hem en je koopt weer 1 bitcoin als het goedkoper is dan heb je dus meer dan 1 bitcoin.

Is geen hogere wiskunde.
Man of Steal.
pi_204077270
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

twitter
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204077282
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 15:56 schreef SuperNeger het volgende:
Je doet het toch voor de winst uiteindelijk. Dus laag inkopen, hoog verkopen. 8)7
Spreek voor jezelf. Ik doe het uit ideologische motieven en trek m'n wenkbrauwen op bij al dat gespeculeer over wat er in de toekomst gaat gebeuren op basis van wat er in het verleden is gebeurd. Ik zit er dan ook voor de lange termijn in; m'n inleg heb ik er allang uitgehaald.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 14 maart 2022 @ 16:06:19 #33
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204077284
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:05 schreef raptorix het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ twitter ]
To the moon _O_
Man of Steal.
  maandag 14 maart 2022 @ 16:07:50 #34
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204077292
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Spreek voor jezelf. Ik doe het uit ideologische motieven en trek m'n wenkbrauwen op bij al dat gespeculeer over wat er in de toekomst gaat gebeuren op basis van wat er in het verleden is gebeurd. Ik zit er dan ook voor de lange termijn in; m'n inleg heb ik er allang uitgehaald.
Ah oke, dus je was 1 van de lucky ones aan de top van de pyramide die het kocht toen het nog vrijwel niks waard is.

Tegenwoordig voor nieuwelingen is het vrij lastig om aan veel bitcoins te kopen. Veel zullen er niet eens 1 bezitten. Dus al doe je het laag kopen hoog verkopen trucje met 0.1btc dan kan je er ook een volle bitcoin van maken.

Dus dat "spreek voor jezelf" is zeg maar van toepassing voor 99.9% van de bevolking maar ja.
Man of Steal.
pi_204077296
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 15:55 schreef potjecreme het volgende:
Hebben er hier mensen nfts?
Niemand
pi_204077298
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:07 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ah oke, dus je was 1 van de lucky ones aan de top van de pyramide die het kocht toen het nog vrijwel niks waard is.
Klopt, maar wat je verkeerd ziet is dat het een kwestie van geluk was.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 14 maart 2022 @ 16:09:22 #37
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204077309
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Klopt, maar wat je verkeerd ziet is dat het een kwestie van geluk was.
Je was naast Toshiba Narato natuurlijk de 1e die al de volledige potentie inzag en wist wat er van terecht zou komen
Man of Steal.
  Forum Admin maandag 14 maart 2022 @ 16:10:25 #38
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_204077324
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:05 schreef raptorix het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ twitter ]
Wel verstandig. Had een grote impact gehad. Alle xxxBTC pairs waren dan ook lastig geworden etc. Wel goed om op de langere termijn geen POW coin ecosysteem te gaan promoten, maar POW voor huidige projecten in de ban doen ging wat ver..
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_204077350
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:09 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Je was naast Toshiba Narato natuurlijk de 1e die al de volledige potentie inzag en wist wat er van terecht zou komen
De mensen die er om ideologische motieven in zitten begrijpen het potentieel en gaan er niet zo krampachtig mee om als mensen zoals jij. Wij kopen en verkopen ook, verdienen aan DeFi. Het is dus niet een kwestie van achteroverleunen. De rust komt uit het vertrouwen in het potentieel op de lange termijn. Al wil dat niet zeggen dat ik er geheel rustig onder ben; met name voor de rol van overheden ben ik bevreesd. Dagen als vandaag zijn niet onbelangrijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 14 maart 2022 @ 16:15:23 #40
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204077362
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
De mensen die er om ideologische motieven in zitten begrijpen het potentieel en gaan er niet zo krampachtig mee om als mensen zoals jij. Wij kopen en verkopen ook, verdienen aan DeFi. Het is dus niet een kwestie van achteroverleunen. De rust komt uit het vertrouwen in het potentieel op de lange termijn. Al wil dat niet zeggen dat ik er geheel rustig onder ben; met name voor de rol van overheden ben ik bevreesd. Dagen als vandaag zijn niet onbelangrijk.
Ik vind het idee van een maximaal aantal en niet kunnen bijmaken ook wel heel nobel hoor. Echter is alleen het "wie het eerst haalt wie het eerst maalt" principe niet heel zen.
Man of Steal.
pi_204077375
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:15 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ik vind het idee van een maximaal aantal en niet kunnen bijmaken ook wel heel nobel hoor. Echter is alleen het "wie het eerst haalt wie het eerst maalt" principe niet heel zen.
Je laat je te veel meeslepen door dagelijkse koersen. Wij hebben al een lange tijd overleefd waarin er niks gebeurde. Het was in ieder geval lekker rustig. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 14 maart 2022 @ 16:18:25 #42
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204077390
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Je laat je te veel meeslepen door dagelijkse koersen. Wij hebben al een lange tijd overleefd waarin er niks gebeurde. Het was in ieder geval lekker rustig. :Y)
Ben ongeduldig. Wil het gewoon zien crashen en ben het zat dat whales/exchanges de price aan het pompen zijn.

En dat "ban cancelled" nieuws lijkt vooralsnog ook niet veel uit te maken.
Man of Steal.
pi_204077439
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:05 schreef raptorix het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ twitter ]
Mooi, hebben we die onzin ook weer gehad. Zou desastreus zijn voor Europa overigens. Andere werelddelen omarmen Bitcoin en Europa zou zichzelf (zoals vaker met tech) in de vingers snijden. Beter kunnen ze het actief gaan omarmen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204077478
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:22 schreef dimmak het volgende:

[..]
Mooi, hebben we die onzin ook weer gehad. Zou desastreus zijn voor Europa overigens. Andere werelddelen omarmen Bitcoin en Europa zou zichzelf (zoals vaker met tech) in de vingers snijden. Beter kunnen ze het actief gaan omarmen.
Zo te lezen zijn er nog wel wat potentile beren op de weg. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat een meerderheid in de EU gewoonweg geen radicale anti-PoW mening heeft en het naar gematigd beleid lijkt toe te gaan uiteindelijk.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204077555
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 14:08 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ik snap best dat dit zeggen in een topic als dit gelijk staat als vloeken in de kerk maar ik heb altijd al onderbuikgevoelens gehad over hoe succesvol bitcoin echt gaat worden. Mocht cryptocurrency een toekomst hebben dan zal het wel een wereldwijde government en commercieel approved crypto coin zijn (zoals XRP o.i.d.).

Het zou oneerlijk zijn dat 10 jaar geleden een paar puisterige autistische nerds achter hun computer op zolder die shit voor pennies on the dollar konden kopen en vele jaren later bedrijven deze muntjes voor miljoenen moesten kopen om mee te doen met de wereldwijde economie van de toekomst. Is gewoon niet logisch.
Ja daar heb je gelijk in, de machtsverdeling klopt niet helemaal. Zo had ik er een paar weken ook over:

Op een gegeven moment heeft Michael Sailor de meeste Bitcoins. Is hij dan ineens de leider van de wereld omdat hij 100x rijker is dan Elon Musk?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 14 maart 2022 @ 16:34:44 #46
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204077572
Waarom zou hij de leider zijn van de wereld?

Je kan net zoveel bitcoin hebben als je wil, dat betekent niet dat je het netwerk onder controle hebt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 14 maart 2022 @ 16:35:51 #47
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204077581
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ja daar heb je gelijk in, de machtsverdeling klopt niet helemaal. Zo had ik er een paar weken ook over:

Op een gegeven moment heeft Michael Sailor de meeste Bitcoins. Is hij dan ineens de leider van de wereld omdat hij 100x rijker is dan Elon Musk?
Dat is ook wat haaks staat op al die andere nobele gedachtes. Ja er kan niet meer dan 21 miljoen bitcoin bijgemaakt worden, dus geen inflatie etc. En de mensen die het 10+ jaar later moesten kopen dan? Die hebben niks terwijl de mensen die het meeste hebben allemaal ex drug dealers zijn van silk road tijden. :') Daar gaan je morele overwegingen.

Dan zou je het dus eerlijk moeten oplossen maar hoe. Dat kan alleen maar door een government approved coin te hebben (zoals XRP maar kan ook iets anders zijn) en dat dan eerlijk verdelen onder de mensen. En hoe verdeel je het eerlijk? Je kan je euros en dollars ervoor inruilen. Maar de allerrijksten zullen altijd de allerrijksten blijven en je bent naef als je denkt dat bitcoin of wat dan ook hier ooit verandering in gaan brengen.
Man of Steal.
  maandag 14 maart 2022 @ 16:37:19 #48
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204077599
Government approved crypto

de natte droom van iedere machtswellustige leider van de 'vrije' wereld _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204077605
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:04 schreef SuperNeger het volgende:
En je snapt toch ook dat als je meedoet met cycles je dus meer bitcoin kan krijgen. Als je 1bitcoin hebt en je houdt die vast dan blijft die idd altijd 1bitcoin. Maar als je 1 bitcoin hebt, je verkoopt hem en je koopt weer 1 bitcoin als het goedkoper is dan heb je dus meer dan 1 bitcoin.

Is geen hogere wiskunde.
Sommige mensen willen geloven dat alleen DCA werkt. Dan hoeven zij zelf geen research te doen en kunnen zij op een gemak zonder zorgen iedere keer een beetje bijkopen. Soort van hersenspoeling.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204077611
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:07 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ah oke, dus je was 1 van de lucky ones aan de top van de pyramide die het kocht toen het nog vrijwel niks waard is.

Tegenwoordig voor nieuwelingen is het vrij lastig om aan veel bitcoins te kopen. Veel zullen er niet eens 1 bezitten. Dus al doe je het laag kopen hoog verkopen trucje met 0.1btc dan kan je er ook een volle bitcoin van maken.

Dus dat "spreek voor jezelf" is zeg maar van toepassing voor 99.9% van de bevolking maar ja.
Ik doe vanaf begin af aan mee, jij dus niet want dan zou je weten dat het niemand om het geld ging, vrijwel iedereen gaf die dingen ook gewoon voor de fun weg, heb er zelf duizenden gehad, en zelfs niet de moeite genomen om ze te backuppen, kun je ongeveer beseffen hoeveel waarde men er aan hechte.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204077612
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:05 schreef raptorix het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ twitter ]
Goed nieuws dus!
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  maandag 14 maart 2022 @ 16:39:12 #52
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_204077622
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:07 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ah oke, dus je was 1 van de lucky ones aan de top van de pyramide die het kocht toen het nog vrijwel niks waard is.

Tegenwoordig voor nieuwelingen is het vrij lastig om aan veel bitcoins te kopen. Veel zullen er niet eens 1 bezitten. Dus al doe je het laag kopen hoog verkopen trucje met 0.1btc dan kan je er ook een volle bitcoin van maken.

Dus dat "spreek voor jezelf" is zeg maar van toepassing voor 99.9% van de bevolking maar ja.
Net als dat er maar weinig metselaars Apple aandelen kunnen kopen. Of tesla. Maar diegene die het jaren geleden kochten staan nu niet meer op de stijger…..
Nothing changes
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 14 maart 2022 @ 16:39:20 #53
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204077624
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:37 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik doe vanaf begin af aan mee, jij dus niet want dan zou je weten dat het niemand om het geld ging, vrijwel iedereen gaf die dingen ook gewoon voor de fun weg, heb er zelf duizenden gehad, en zelfs niet de moeite genomen om ze te backuppen, kun je ongeveer beseffen hoeveel waarde men er aan hechte.
Probeer je me nu uit te leggen dat bitcoin vroeger niks waard is en nu heel veel? Want dan weten de meesten inmiddels wel.
Man of Steal.
  maandag 14 maart 2022 @ 16:39:53 #54
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204077630
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:39 schreef stinkie het volgende:

[..]
Net als dat er maar weinig metselaars Apple aandelen kunnen kopen. Of tesla. Maar diegene die het jaren geleden kochten staan nu niet meer op de stijger…..
Nothing changes
Maar je kan niet alleen maar betalen met tesla of apple aandelen. Als dit opeens wel zo zal zijn, is dit dan eerlijk?
Man of Steal.
pi_204077660
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:34 schreef fathank het volgende:
Waarom zou hij de leider zijn van de wereld?

Je kan net zoveel bitcoin hebben als je wil, dat betekent niet dat je het netwerk onder controle hebt.
Geld = macht
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204077713
Waarom mogen die 2 clowns hier nog posten? Er is niks mis met kritiek mits goed onderbouwd. Deze 2 trolls posten alleen maar aantoonbare onzin en zoeken steeds de aanval op de man.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 14 maart 2022 @ 16:50:02 #57
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204077746
quote:
5s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:47 schreef dimmak het volgende:
Waarom mogen die 2 clowns hier nog posten? Er is niks mis met kritiek mits goed onderbouwd. Deze 2 trolls posten alleen maar aantoonbare onzin en zoeken steeds de aanval op de man.
Er zal wel een PGB'tje tegenover staan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204077772
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:39 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Probeer je me nu uit te leggen dat bitcoin vroeger niks waard is en nu heel veel? Want dan weten de meesten inmiddels wel.
Jij doet alsof de nerds aan het begin goed geld verdiend hebben, dat is flauwekul.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 14 maart 2022 @ 16:53:53 #59
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204077787
quote:
5s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:47 schreef dimmak het volgende:
Waarom mogen die 2 clowns hier nog posten? Er is niks mis met kritiek mits goed onderbouwd. Deze 2 trolls posten alleen maar aantoonbare onzin en zoeken steeds de aanval op de man.
Andere mensen voor clown of troll uitmaken terwijl ze gewoon normaal posten en dan deze mensen verwijten voor op de man spelen?

Dit is gewoon een cirklejerk die verre van objectief is. Je hebt dus ook mensen die wat realistischer posten. Deal with it of start een crypto positiviteits topic reeks of zo. :')

Je hebt berichten die zowel positief als negatief zijn over crypto. Deal with it.
Man of Steal.
  FOK!fotograaf maandag 14 maart 2022 @ 16:54:44 #60
364681 over_hedge
pi_204077799
Ik kom hier al paar weken niet meer. Om de reden die dimmak benoemd. Goed om te lezen dat het nog precies het zelfde is hier :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_204077826
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:53 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Andere mensen voor clown of troll uitmaken terwijl ze gewoon normaal posten en dan deze mensen verwijten voor op de man spelen?

Dit is gewoon een cirklejerk die verre van objectief is. Je hebt dus ook mensen die wat realistischer posten. Deal with it of start een crypto positiviteits topic reeks of zo. :')

Je hebt berichten die zowel positief als negatief zijn over crypto. Deal with it.
Nee, want je post niet realistisch. Je kraamt er alleen ongefundeerde onzin uit. Kom eens met onderbouwde kritiek, dan kun je die positieve circlejerk doorbreken. Het is nu een langspeelplaat met dezelfde onzin.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 14 maart 2022 @ 17:01:04 #62
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204077875
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:56 schreef dimmak het volgende:

[..]
Nee, want je post niet realistisch. Je kraamt er alleen ongefundeerde onzin uit. Kom eens met onderbouwde kritiek, dan kun je die positieve circlejerk doorbreken. Het is nu een langspeelplaat met dezelfde onzin.
Maak je druk joh. Koop XRP want dat gaat het helemaal worden en leun achterover.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 14 maart 2022 @ 17:03:43 #63
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204077903
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2022 17:01 schreef fathank het volgende:

[..]
Maak je druk joh. Koop XRP want dat gaat het helemaal worden en leun achterover.
Die maakt wel de meeste kans maar maar heb nooit gezegd dat je het met zekerheid kan zeggen. In tegenstelling tot alle bitcoin fanboys die iedereen persoonlijk aanvallen en voor clown of troll uitmaken als je iets zegt wat niet is dat bitcoin naar de 10mil gaat.
Man of Steal.
pi_204077946
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2022 17:01 schreef fathank het volgende:

[..]
Maak je druk joh. Koop XRP want dat gaat het helemaal worden en leun achterover.
XRP heeft mijns inziens wel een grote kans om binnen afzienbare tijd flink te gaan stijgen, uiteraard wel afhankelijk van de uitkomst van de rechtszaak. Maar de kans dat die of positief voor Ripple is, of dat er een schikking komt is behoorlijk groot. En dat veroorzaakt zeer waarschijnlijk een enorme koersstijging, ongeacht wat je verder van XRP vindt
pi_204078093
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 17:07 schreef nirvana het volgende:

[..]
XRP heeft mijns inziens wel een grote kans om binnen afzienbare tijd flink te gaan stijgen, uiteraard wel afhankelijk van de uitkomst van de rechtszaak. Maar de kans dat die of positief voor Ripple is, of dat er een schikking komt is behoorlijk groot. En dat veroorzaakt zeer waarschijnlijk een enorme koersstijging, ongeacht wat je verder van XRP vindt
niet zo lang crypto in een bear markt zit.
pi_204078135
twitter

Niet positief voor crypto.
pi_204078138
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2022 17:01 schreef fathank het volgende:

[..]
Maak je druk joh. Koop XRP want dat gaat het helemaal worden en leun achterover.
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 17:07 schreef nirvana het volgende:

[..]
XRP heeft mijns inziens wel een grote kans om binnen afzienbare tijd flink te gaan stijgen, uiteraard wel afhankelijk van de uitkomst van de rechtszaak. Maar de kans dat die of positief voor Ripple is, of dat er een schikking komt is behoorlijk groot. En dat veroorzaakt zeer waarschijnlijk een enorme koersstijging, ongeacht wat je verder van XRP vindt
Ik heb me al heel lang niet meer verdiept in XRP maar wat weerhoudt Ripple Labs er van om meer XRP bij te drukken? Naast dat het een gecentraliseerd systeem was was een ander probleem dat Ripple Labs de meeste XRP zelf had en het deels weggaf (of verkocht) aan deelnemende bedrijven. Is dat nog steeds zo?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 14 maart 2022 @ 17:23:41 #68
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204078161
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 17:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
[..]
Ik heb me al heel lang niet meer verdiept in XRP maar wat weerhoudt Ripple Labs er van om meer XRP bij te drukken? Naast dat het een gecentraliseerd systeem was was een ander probleem dat Ripple Labs de meeste XRP zelf had en het deels weggaf (of verkocht) aan deelnemende bedrijven. Is dat nog steeds zo?
plus dat hun klanten helemaal geen XRP nodig hebben om hun tech te gebruiken.

Gewoon een cashcow voor de oprichters.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204078177
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 17:19 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
niet zo lang crypto in een bear markt zit.
Hoe lang dat duurt is onduidelijk, maar zelfs in een bear markt, kan een crypto munt afzonderlijk nog steeds flink stijgen. Kijk maar naar Waves de afgelopen weken.
pi_204078230
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 17:24 schreef nirvana het volgende:

[..]
Hoe lang dat duurt is onduidelijk, maar zelfs in een bear markt, kan een crypto munt afzonderlijk nog steeds flink stijgen. Kijk maar naar Waves de afgelopen weken.
klopt idd, niet verwacht van waves. het was waves maand zeker.
pi_204078864
quote:
5s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:47 schreef dimmak het volgende:
Waarom mogen die 2 clowns hier nog posten? Er is niks mis met kritiek mits goed onderbouwd. Deze 2 trolls posten alleen maar aantoonbare onzin en zoeken steeds de aanval op de man.
Dit inderdaad
  maandag 14 maart 2022 @ 18:34:48 #72
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_204079058
Zo, de EU fud ook weer over
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_204079577
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 17:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
[..]
Ik heb me al heel lang niet meer verdiept in XRP maar wat weerhoudt Ripple Labs er van om meer XRP bij te drukken? Naast dat het een gecentraliseerd systeem was was een ander probleem dat Ripple Labs de meeste XRP zelf had en het deels weggaf (of verkocht) aan deelnemende bedrijven. Is dat nog steeds zo?
Volgens mij ligt er nog genoeg bij de eigenaren, er is genoeg overal op aan te merken, maar dat staat los van het feit dat de kans dat het enorm gaat stijgen nadat de rechtszaak is afgelopen best groot is. Of die de komende weken al eindigt of geschikt wordt, of dat dat pas tegen het eind van het jaar zal zijn is natuurlijk wel de vraag. Tot de uitkomst zal het niet veel doen.
pi_204079659
Als Michael Sailor de meeste Bitcoins heeft, wordt Bitcoin dan niet een soort Ripple en is Michael Sailor dan de centrale bank?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204079917
XRP is een walgelijke coin.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 14 maart 2022 @ 19:51:17 #76
206731 Mortaxx
Doomer
pi_204080024
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 18:34 schreef Scorpie het volgende:
Zo, de EU fud ook weer over
Dit wordt nog wel een paar keer herkauwd
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_204080104
twitter
pi_204080231
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 19:25 schreef firefly3 het volgende:
Als Michael Sailor de meeste Bitcoins heeft, wordt Bitcoin dan niet een soort Ripple en is Michael Sailor dan de centrale bank?
En leg eens uit, waarom zou dit zou zijn? Of roep je weer zomaar wat?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204080294
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2022 20:02 schreef dimmak het volgende:

[..]
En leg eens uit, waarom zou dit zou zijn? Of roep je weer zomaar wat?
Als de economie stagneert is hij de enige die flink wat geld (Bitcoin) in de economie kan pompen, want er worden geen Bitcoins meer gemaakt na 21 miljoen en is hij een soort van centrale bank geworden.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204080343
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 20:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Als de economie stagneert is hij de enige die flink wat geld (Bitcoin) in de economie kan pompen,
In welk scenario zou dit voorkomen?
quote:
want er worden geen Bitcoins meer gemaakt na 21 miljoen en is hij een soort van centrale bank geworden.
Dit raakt noch kant noch wal.

Probeer het nu nog een keer en doe nu even je best.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204080404
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 20:09 schreef dimmak het volgende:

[..]
In welk scenario zou dit voorkomen?
[..]

De economie stagneert zo vaak, nog nooit recessies meegemaakt enz?
quote:
Dit raakt noch kant noch wal.

Probeer het nu nog een keer en doe nu even je best.
Dus er wordt volgens jou nooit geld rondgepompt wanneer het nodig is? Volgens mij snap je niet dat economie een dynamisch iets is.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 14 maart 2022 @ 20:19:56 #82
206731 Mortaxx
Doomer
pi_204080492
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 20:09 schreef dimmak het volgende:

[..]
In welk scenario zou dit voorkomen?
[..]
Dit raakt noch kant noch wal.

Probeer het nu nog een keer en doe nu even je best.
Laat gaan joh
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_204080607
Blijkbaar is het een normale gang van zaken als Michael Sailor 100x rijker wordt dan Elon Musk omdat hij puur Bitcoin ging verzamelen en hierdoor zoveel macht heeft dat hij alle energie en tech bedrijven van de wereld kan opkopen en het milieu kan vervuilen of juist schoner kan maken, doen waar hij maar zin in heeft.

En ja, als je zoveel Bitcoins hebt, dan ben jij grotendeels de economie en de politiek

[ Bericht 6% gewijzigd door firefly3 op 14-03-2022 20:38:25 ]
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204080773
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 20:30 schreef firefly3 het volgende:
Blijkbaar is het een normale gang van zaken als Michael Sailor 100x rijker wordt dan Elon Musk omdat hij puur Bitcoin ging verzamelen en hierdoor zoveel macht heeft dat hij alle energie en tech bedrijven van de wereld kan opkopen en het milieu kan vervuilen of juist schoner kan maken, doen waar hij maar zin in heeft.

En ja, als je zoveel Bitcoins hebt, dan ben jij grotendeels de economie en de politiek
Je hebt het over Musk die raketjes afvuurt om miljardairs de ruimte in te laten gaan, die Elon Musk?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204080837
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 20:40 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je hebt het over Musk die raketjes afvuurt om miljardairs de ruimte in te laten gaan, die Elon Musk?
Diegene die Starship aan het ontwikkelen is, geheel CO2 neutraal wordt het en zal mensen binnen een uur de wereld over kunnen vervoeren, met een betaalbare ticket van een paar duizend dollar max. Vervanging van het vliegtuig. Wel wat anders dan een Bitcoin verzamelaar.

https://www.inverse.com/a(...)rth-flight-will-cost

En dan heb ik het niet ns over zijn onderzoek, neuralink, om Alzheimer en andere ziektes op te lossen.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204080960
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 20:44 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Diegene die Starship aan het ontwikkelen is, geheel CO2 neutraal wordt het en zal mensen binnen een uur de wereld over kunnen vervoeren, met een betaalbare ticket van een paar duizend dollar max. Vervanging van het vliegtuig. Wel wat anders dan een Bitcoin verzamelaar.

https://www.inverse.com/a(...)rth-flight-will-cost

En dan heb ik het niet ns over zijn onderzoek, neuralink, om Alzheimer en andere ziektes op te lossen.
Ik heb zeker resepect voor Musk maar put your money where your mouth is, voorlopig weing resultaat.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204081319
Beetje rustig in de markt niet?
Had beetje groot ingekocht week of 2 geleden.
Es kiekn wat wot
Vakman pur sang
pi_204082539
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 19:25 schreef firefly3 het volgende:
Als Michael Sailor de meeste Bitcoins heeft, wordt Bitcoin dan niet een soort Ripple en is Michael Sailor dan de centrale bank?
Als bitcoin onder de 30k komt zie ik Microstrategy nog wel failliet gaan, hij heeft veel op de pof gekocht als ik het goed heb. Bitcoin dan een flush naar 5k? zou lachen zijn.
pi_204082977
Oh zitten we in een downytrend? ;(
Vakman pur sang
pi_204083037
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 20:50 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb zeker resepect voor Musk maar put your money where your mouth is, voorlopig weing resultaat.
Weinig resultaat? Starship staat al klaar voor zijn eerste full orbital testvlucht , meer dan 2x zo krachtig als de Saturn V
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204083050
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 22:42 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Als bitcoin onder de 30k komt zie ik Microstrategy nog wel failliet gaan, hij heeft veel op de pof gekocht als ik het goed heb. Bitcoin dan een flush naar 5k? zou lachen zijn.
Klinkt heftig!
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204083104
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 23:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Klinkt heftig!
daarom maar short gaan :?
pi_204083392
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 20:30 schreef firefly3 het volgende:
Blijkbaar is het een normale gang van zaken als Michael Sailor 100x rijker wordt dan Elon Musk omdat hij puur Bitcoin ging verzamelen en hierdoor zoveel macht heeft dat hij alle energie en tech bedrijven van de wereld kan opkopen en het milieu kan vervuilen of juist schoner kan maken, doen waar hij maar zin in heeft.

En ja, als je zoveel Bitcoins hebt, dan ben jij grotendeels de economie en de politiek
Michael Saylor heeft lang niet alle Bitcoin zelf in bezit hoor, hij heeft een investeringsmaatschappij. Dus alle Bitcoins van Microstrategy zijn van een stuk of 100 man samen.
pi_204084132
Is de markt down dan nu?
Sentiment niet best?
Vakman pur sang
pi_204084411
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 23:27 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
daarom maar short gaan :?
Wie weet
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204084720
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 16:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Sommige mensen willen geloven dat alleen DCA werkt. Dan hoeven zij zelf geen research te doen en kunnen zij op een gemak zonder zorgen iedere keer een beetje bijkopen. Soort van hersenspoeling.
DCA werkt in elk geval
https://nieuws.btcdirect.(...)en-ethereum-winsten/

Er is algemeen bekend dat ruim 90% van de mensen die proberen te traden geld verliest. Daar hoor jij waarschijnlijk ook gewoon bij.

Dus ja, je kan je best doen met research, waarna je een grote kans hebt alsnog geld te verliezen. Of je gaat dom DCA doen. En dat werkt

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2022 09:06:30 ]
  dinsdag 15 maart 2022 @ 09:09:49 #97
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204084755
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 09:06 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
DCA werkt in elk geval
https://nieuws.btcdirect.(...)en-ethereum-winsten/

Er is algemeen bekend dat ruim 90% van de mensen die proberen te traden geld verliest. Daar hoor jij waarschijnlijk ook gewoon bij.

Dus ja, je kan je best doen met research, waarna je een grote kans hebt alsnog geld te verliezen. Of je gaat dom DCA doen. En dat werkt
Nog een leuk blog van iemand die al 5 jaar lang iedere maand btc stackt.


https://er-bybitcoin.com/stacking-em-volume-20-march-2022/


Hij had beter alles in 1 keer kunnen kopen toen die op het laagste punt stond inderdaad, dan had ie meet winst gehad. Moet je alleen wel genoeg cash hebben liggen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204084788
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 20:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]
De economie stagneert zo vaak, nog nooit recessies meegemaakt enz?
[..]
Dus er wordt volgens jou nooit geld rondgepompt wanneer het nodig is? Volgens mij snap je niet dat economie een dynamisch iets is.
Maar je doet dan de aanname dat Bitcoin de enige valuta op aarde is in dat geval? Zijn alle Bitcoin van Saylor? Heeft Microstrategy al die bitcoin nog in die situatie? Is Musk zelf ook niet zo rijk geworden binnen korte tijd vanaf niets? Waren de oliemagnaten ook de mensen die de economie weer eigenhandig uit het slop hebben getrokken na de grote recessie? Waarom zo een bedrijf de rol van een centrale bank overnemen? Zouden overheden dat toelaten?

Ik denk dat je zelf weer even de bank in moet om te leren over economie en bestuur vriend.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 09:19:59 #99
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_204084845
Dca’rs die begonnen zijn op het dieptepunt…. Zou wel eens iets willen lezen van lui die al echt lang bezig zijn. Vanaf 2017 kon je nergens mee verliezen, zelfs potten pindakaas leverden geld op.

En die eerste heeft het goed gedaan. Omzetten naar fiat en huis kopen. Toch iets beter dan mijn vakanties er van betalen. Maar nogmaals: ‘17-‘20/‘21, elke methode leverde geld op. Dus ik blijf naast dca ook echt wel wat traden.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 15 maart 2022 @ 09:21:50 #100
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204084858
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 09:19 schreef stinkie het volgende:
Dca’rs die begonnen zijn op het dieptepunt…. Zou wel eens iets willen lezen van lui die al echt lang bezig zijn. Vanaf 2017 kon je nergens mee verliezen, zelfs potten pindakaas leverden geld op.

En die eerste heeft het goed gedaan. Omzetten naar fiat en huis kopen. Toch iets beter dan mijn vakanties er van betalen. Maar nogmaals: ‘17-‘20/‘21, elke methode leverde geld op. Dus ik blijf naast dca ook echt wel wat traden.
Nergens geld mee verliezen?

Kijk voor de grap eens naar de top100 op CMC toen en nu. Genoeg mensen die rekt zijn gegaan. En al helemaal als je jezelf in het shitcoincasino gaat begeven. High Risk, high rewards. Maar laten we niet doen alsof het een garantie is dat je daar iedere keer 6 gooit. Behalve als je je huiswerk doet natuurlijk dan kan het niet mis gaan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 15 maart 2022 @ 09:25:38 #101
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_204084894
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 09:21 schreef fathank het volgende:

[..]
Nergens geld mee verliezen?

Kijk voor de grap eens naar de top100 op CMC toen en nu. Genoeg mensen die rekt zijn gegaan.
ik heb het niet over toen en nu, ik heb het over 17-20. Dat artikel had ook geklopt als het startpunt in ‘17 een lumpsum was geweest.

DCA werkt. Absoluut. Maar crypto markt bestaat gewoon nog niet lang genoeg om er iets zinnigs over te zeggen voor een lange termijn
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 15 maart 2022 @ 09:27:21 #102
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_204084911
Overigens is dit wel een leuke periode. Wereldgriep, potentile Wereldoorlog. Stuiterende wetgeving. Allemaal zaken die reguliere markten al hebben meegemaakt. Voor crypto is het nu de ontmaagding, dus mooi om te zien hoe het daar mee omgaat
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_204084976
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 09:19 schreef stinkie het volgende:
Dca’rs die begonnen zijn op het dieptepunt…. Zou wel eens iets willen lezen van lui die al echt lang bezig zijn. Vanaf 2017 kon je nergens mee verliezen, zelfs potten pindakaas leverden geld op.

En die eerste heeft het goed gedaan. Omzetten naar fiat en huis kopen. Toch iets beter dan mijn vakanties er van betalen. Maar nogmaals: ‘17-‘20/‘21, elke methode leverde geld op. Dus ik blijf naast dca ook echt wel wat traden.
Ik ben in 2013 begonnen. Van de alts die ik ben gaan hodlen in 2013 was in 2017 helemaal niks meer over. Ik had geluk aan de Bitcoin die ik ook ben blijven hodlen. Van de periode vanaf 2017 hebben de alts die ik toen ben gaan hodlen mij ook alleen maar verlies gebracht. Alle winsten die ik toen afgeroomd heb naar BTC en de DCA die toen volgde waren de juiste stappen.

In 2020 begonnen de problemen in de wereld mij ook te raken en ben ik mij gaan verdiepen in hoe ons monetaire stelsel in elkaar zit en hoe crypto/defi hier in relatie mee staat. Mijn conclusie: alts pure speculatie op basis van buzzwords en loze beloftes, bitcoin als decentrale valuta een opt-out van ons gecentraliseerde monetaire systeem. Alle gebeurtenissen die vanaf 2020 hebben plaatsgevonden hebben dit alleen maar bevestigd.

Dus speculeren op alts, prima als jij dat wil. Zorg wel dat je de winsten afroomt naar BTC of fiat (afhankelijk wat je zelf wil), hodlen van alts? Zou ik niet doen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204085027
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 09:19 schreef stinkie het volgende:
Dca’rs die begonnen zijn op het dieptepunt…. Zou wel eens iets willen lezen van lui die al echt lang bezig zijn. Vanaf 2017 kon je nergens mee verliezen, zelfs potten pindakaas leverden geld op.

En die eerste heeft het goed gedaan. Omzetten naar fiat en huis kopen. Toch iets beter dan mijn vakanties er van betalen. Maar nogmaals: ‘17-‘20/‘21, elke methode leverde geld op. Dus ik blijf naast dca ook echt wel wat traden.
Las gisteren dit verhaal van iemand die sinds 2017 DCA'ed https://er-bybitcoin.com/stacking-em-volume-20-march-2022/
pi_204085033
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 09:19 schreef stinkie het volgende:
Dca’rs die begonnen zijn op het dieptepunt…. Zou wel eens iets willen lezen van lui die al echt lang bezig zijn. Vanaf 2017 kon je nergens mee verliezen, zelfs potten pindakaas leverden geld op.

En die eerste heeft het goed gedaan. Omzetten naar fiat en huis kopen. Toch iets beter dan mijn vakanties er van betalen. Maar nogmaals: ‘17-‘20/‘21, elke methode leverde geld op. Dus ik blijf naast dca ook echt wel wat traden.
Hoe langer je terug gaat, of anders gezegd. Hoe langer je DCA gebruikt. Hoe groter de kans is dat je wint met de uitzondering dat je asset failliet gaat. Al zie ik dat bij Bitcoin niet gebeuren.

Dat heeft met de simpele rede te maken dat fiat enkel devalueert.
pi_204085259
Wat is de verwachting van BTC in het volgende kwartaal?
Vakman pur sang
pi_204085272
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 10:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is de verwachting van BTC in het volgende kwartaal?
De verwachting van wie?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204085470
twitter
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204085769
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 10:27 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
_O-
  dinsdag 15 maart 2022 @ 11:14:56 #110
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204085994
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 10:07 schreef dimmak het volgende:

[..]
De verwachting van wie?
De CEO van Bitcoin natuurlijk
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204086240
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 10:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is de verwachting van BTC in het volgende kwartaal?
niet relevant.
pi_204086610
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 10:44 schreef SuperNeger het volgende:
Heleboel markten kleuren rood. Vraag me af of er iets spannends gaat gebeuren vandaag of wordt het weer zo'n eindeloze crab.
April moet de usa weer tax gaan opgeven
Dus alles word omlaag gepompt.
Aangezien voor bedrijven iets minder waard is dan de gekochte waarde het vermindering is voor de tax .

Dus ik zie de boel nog verder in elkaar pleuren en daarna weer gaan stijgen na 18 april.(19 april Nederlanders tijd)

Tot die tijd hodl of verkopen voor de boel in elkaar stort.


pi_204086786
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 22:42 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Als bitcoin onder de 30k komt zie ik Microstrategy nog wel failliet gaan, hij heeft veel op de pof gekocht als ik het goed heb. Bitcoin dan een flush naar 5k? zou lachen zijn.
Die gaat niet kapot.
De man zit ook in aandelen.
Door een ouwe deal met de overheid kon hij geld lenen gratis .
Dat heeft hij overal rond gepompt zitten.
Waaronder Amazon.
De geld wat in zijn stichting zit is niet allemaal van hem maar ook van anderen.
Als doel voor later de economie te redden.
Hij weet dat de huidige valuta gaat vallen .
De vraag is alleen wanneer het gaat komen.
En laten we eerlijk zijn.
De valuta is aardige neer aan het storten door de oorlog.
Ze noemen het wel tijdelijk aangezien de oorlog de schuld word gegeven
Maar de waarheid is dat de Grooi er uit is gerekt en in elkaar gaat storten.
Waarom denk je dat kans arme landen in de EU word gezet.
Niet om de EU groter te maken maar om de Economische groei verder op te gaan rekken.
Tenkosten van je eigen interne markt van de landen in de EU.
Daarom zijn de loon kosten te hoog samen met de belasting druk die te hoog is.
Om je eigen markt door te laten rollen.

Allemaal uiteindelijk om de land rijker te maken in samen werking van in/export bedrijven .
Ten kosten van de burgers.

En ga niet in je eigen portemonnee kijken .
Van ik heb het goed er zijn genoeg mensen die werken voor minimaal loon en soms deel tijd op minimaal loon.
pi_204086812
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 09:06 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
DCA werkt in elk geval
https://nieuws.btcdirect.(...)en-ethereum-winsten/

Er is algemeen bekend dat ruim 90% van de mensen die proberen te traden geld verliest. Daar hoor jij waarschijnlijk ook gewoon bij.

Dus ja, je kan je best doen met research, waarna je een grote kans hebt alsnog geld te verliezen. Of je gaat dom DCA doen. En dat werkt
Ik heb meer verdient door traden dan met dca nadat ik een berekening heb losgelaten van mijn trading sinds 2020. Ongeveer 60% meer dan als ik DCA Bitcoin had gedaan. Wie weet doe ik het vanaf nu slechter, maar ben blij dat ik vooral alts had gekocht in 2020.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204086827
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 09:13 schreef dimmak het volgende:

[..]
Maar je doet dan de aanname dat Bitcoin de enige valuta op aarde is in dat geval? Zijn alle Bitcoin van Saylor? Heeft Microstrategy al die bitcoin nog in die situatie? Is Musk zelf ook niet zo rijk geworden binnen korte tijd vanaf niets? Waren de oliemagnaten ook de mensen die de economie weer eigenhandig uit het slop hebben getrokken na de grote recessie? Waarom zo een bedrijf de rol van een centrale bank overnemen? Zouden overheden dat toelaten?

Ik denk dat je zelf weer even de bank in moet om te leren over economie en bestuur vriend.
Ik heb het erover dat als Bitcoin idd de enige valuta zou worden. Dat denken de meeste Bitcoiners toch?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204086884
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:24 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Die gaat niet kapot.
De man zit ook in aandelen.
Door een ouwe deal met de overheid kon hij geld lenen gratis .
Dat heeft hij overal rond gepompt zitten.
Waaronder Amazon.
De geld wat in zijn stichting zit is niet allemaal van hem maar ook van anderen.
Als doel voor later de economie te redden.
Hij weet dat de huidige valuta gaat vallen .
De vraag is alleen wanneer het gaat komen.
En laten we eerlijk zijn.
De valuta is aardige neer aan het storten door de oorlog.
Ze noemen het wel tijdelijk aangezien de oorlog de schuld word gegeven
Maar de waarheid is dat de Grooi er uit is gerekt en in elkaar gaat storten.
Waarom denk je dat kans arme landen in de EU word gezet.
Niet om de EU groter te maken maar om de Economische groei verder op te gaan rekken.
Tenkosten van je eigen interne markt van de landen in de EU.
Daarom zijn de loon kosten te hoog samen met de belasting druk die te hoog is.
Om je eigen markt door te laten rollen.

Allemaal uiteindelijk om de land rijker te maken in samen werking van in/export bedrijven .
Ten kosten van de burgers.

En ga niet in je eigen portemonnee kijken .
Van ik heb het goed er zijn genoeg mensen die werken voor minimaal loon en soms deel tijd op minimaal loon.
Aandelen dalen ook. als hij straks miljarden moet terug betalen aan de bank gaat hij dan aandelen dumpen? Valuta is aan het instorten? Goud is in dollar 10% gestegen sinds de oorlog dat valt nog mee.
pi_204087036
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 10:07 schreef dimmak het volgende:

[..]
De verwachting van wie?
Van jou bv?
Vakman pur sang
pi_204087884
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:31 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Aandelen dalen ook. als hij straks miljarden moet terug betalen aan de bank gaat hij dan aandelen dumpen? Valuta is aan het instorten? Goud is in dollar 10% gestegen sinds de oorlog dat valt nog mee.
De word gratis zegt niks ?
Hij heeft -0 % .
Niks terug te betalen.
Dat was de deal met de overheid jaren terug .
Die lening heeft hij toen in aandelen gezet .
Met dikke winst verkocht en toen weer aandelen genomen en crypto
Die man is schat rijk.
Dan de btc stichting zijn meerder rijke die investering en de toekomst

Zelfde als de geld die de overheid leent van de rijkste mensen van de usa de Fed .
Fed is namelijk particulieren en geen overheidsinstelling.
pi_204087941
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 13:45 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
De word gratis zegt niks ?
Hij heeft -0 % .
Niks terug te betalen.
Dat was de deal met de overheid jaren terug .
Die lening heeft hij toen in aandelen gezet .
Met dikke winst verkocht en toen weer aandelen genomen en crypto
Die man is schat rijk.
Dan de btc stichting zijn meerder rijke die investering en de toekomst

Zelfde als de geld die de overheid leent van de rijkste mensen van de usa de Fed .
Fed is namelijk particulieren en geen overheidsinstelling.
hij betaald geen rente nee maar de rest moet ie wel terug betalen.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 13:52:40 #120
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204087993
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 09:25 schreef stinkie het volgende:

[..]
ik heb het niet over toen en nu, ik heb het over 17-20. Dat artikel had ook geklopt als het startpunt in ‘17 een lumpsum was geweest.

DCA werkt. Absoluut. Maar crypto markt bestaat gewoon nog niet lang genoeg om er iets zinnigs over te zeggen voor een lange termijn
Tuurlijk is lumpsum laag kopen voordeliger. Maar dan moet je wel die cash hebben liggen. En voor de meeste normale loonslaven is dat niet het geval.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204088537
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik heb het erover dat als Bitcoin idd de enige valuta zou worden. Dat denken de meeste Bitcoiners toch?
Nee :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204088810
Wanneer gaan Biden en Europa bitcoin nou eens naar 2k dumpen? Ik wil nog wat euros kwijt!
pi_204088855
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 15:04 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Wanneer gaan Biden en Europa bitcoin nou eens naar 2k dumpen? Ik wil nog wat euros kwijt!
Ik lees net 18 april. Zoals dat elk jaar op dat moment voor een ontzettende dump heeft gezorgd. Valt dat trouwens niet samen met Chinees nieuwjaar? Mogelijk dat je dan zelf voor onder de $1k Bitcoin koopt
pi_204088901
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 15:08 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ik lees net 18 april. Zoals dat elk jaar op dat moment voor een ontzettende dump heeft gezorgd. Valt dat trouwens niet samen met Chinees nieuwjaar? Mogelijk dat je dan zelf voor onder de $1k Bitcoin koopt
Dan ga ik nog snel even wat arbeiten! Misschien kan ik dan ook 0,1 BTC bemachtigen en tot de gelukkige van het piramide spel behoren! Chinees nieuwjaar is wel een goeie ja, ik heb vernomen dat ze bitcoin gaan verbieden volgend jaar!

Nog snel even verkopen en goedkoper terug kopen!

/madgeniusout

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2022 15:14:19 ]
pi_204088902
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:27 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik heb het erover dat als Bitcoin idd de enige valuta zou worden. Dat denken de meeste Bitcoiners toch?
Je bedoelt "hyperbitcoinization". Het idee dat Bitcoin uiteindelijk de #1 currency wordt, al dan niet dat alle andere currencies verdwijnen. Dat laatste geloof ik zelf niet in. Dat eerste sluit ik niet uit op hele lange termijn.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204089112
twitter

Bitcoin zie ik eerder als reservevaluta voor overheden en de dollar is hard op weg die status te verliezen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204089189
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 15:29 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
Bitcoin zie ik eerder als reservevaluta voor overheden en de dollar is hard op weg die status te verliezen.
De dollar hedgemony is over en met de domme stappen van de laatste weken gaat het in een sneltreinvaart.
pi_204089223
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 14:37 schreef dimmak het volgende:

[..]
Nee :')
Waarom denk je van niet? Het is toch super decentraal en king?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204089341
Wat een onzin hier allemaal :')
pi_204089721
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 15:49 schreef Leonos het volgende:
Wat een onzin hier allemaal :')
Hier inde comments nog wel aardig wat inhoudelijke zaken over Bitcoin
https://tweakers.net/nieu(...)ereum-verbieden.html

Met een aardig negatief sentiment, Dat zal Firefly en Superneger vast wel bevallen ook
pi_204089793
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 16:18 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Hier inde comments nog wel aardig wat inhoudelijke zaken over Bitcoin
https://tweakers.net/nieu(...)ereum-verbieden.html

Met een aardig negatief sentiment, Dat zal Firefly en Superneger vast wel bevallen ook
Ik vind dat we die energieslurpende PC's van de gemiddelde Tweakers ook maar moeten verbieden want die verbruiken veel te veel energie. Echt, wat een treurnis daar.
pi_204090922
Wat zijn de voorspellingen van de bitcoin koers?
Iemand enige aanvulling/voorspelling?
Vakman pur sang
pi_204090954
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zijn de voorspellingen van de bitcoin koers?
Iemand enige aanvulling/voorspelling?
4 jaar lange bear market is mogelijk, wie weet.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 15 maart 2022 @ 18:33:21 #134
206731 Mortaxx
Doomer
pi_204091104
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zijn de voorspellingen van de bitcoin koers?
Iemand enige aanvulling/voorspelling?
Nog een jaar zijwaarts en dan in aanloop van de volgende halving nieuwe ATH's
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  dinsdag 15 maart 2022 @ 18:39:47 #135
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_204091154
Crypto card is binnen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 15 maart 2022 @ 18:54:24 #136
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204091293
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zijn de voorspellingen van de bitcoin koers?
Iemand enige aanvulling/voorspelling?
Het huidige sentiment is dat we binnenkort gaan moonen en als je anders claimt ben je troll/clown.
Man of Steal.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 18:58:55 #137
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204091335
Ik voel me echt bullish trouwens _O_ Voor XRP dan. Bitcoin weet ik niet. Beetje verschillend.

Wie heeft er hier nog meer een stack?
Man of Steal.
pi_204091659
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 18:58 schreef SuperNeger het volgende:
Ik voel me echt bullish trouwens _O_ Voor XRP dan. Bitcoin weet ik niet. Beetje verschillend.

Wie heeft er hier nog meer een stack?
XRP gaat hopelijk gesloopt worden door de SEC.
  dinsdag 15 maart 2022 @ 21:56:26 #139
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204094419
Ripple naar de 50 dollar _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204095017
XRP was een leuke hype in 2017, maar toch fijn dat de bagholders nog een beetje hoop krijgen door deze verse aanwas
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 15 maart 2022 @ 23:18:47 #141
206731 Mortaxx
Doomer
pi_204096107
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 18:39 schreef stinkie het volgende:
Crypto card is binnen
Welke heb je genomen?
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  woensdag 16 maart 2022 @ 07:15:03 #142
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204096943
quote:
81s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 21:56 schreef fathank het volgende:
Ripple naar de 50 dollar _O_
Op korte termijn denk een paar euro of tientje. Op lange termijn paar duizend.
Man of Steal.
  woensdag 16 maart 2022 @ 07:16:39 #143
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204096949
Mooie groene kaars weer trouwens vannacht. :')
Man of Steal.
  woensdag 16 maart 2022 @ 07:57:14 #144
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204097163
:B
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 16 maart 2022 @ 08:10:35 #145
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204097234
Zijn er hier trouwens nog Ethereum fans? Denken jullie dat 2.0 ooit gaat komen en de gas fees ooit verlaagd worden?

Ik denk dat de lange termijn Bitcoin en Ethereum wel hun spots gaan verliezen. Beetje zoals de begindagen van het internet. Toen dacht iedereen ook geocities of pets.com gaat het helemaal worden maar dat zijn vooral de beta testen. Zeker omdat de crypto markt slechts een jaartje of 10 oud is en er inmiddels veel betere technologie ontwikkelt wordt zal het niet een kwestie zijn van of het ooit vervangen wordt maar wanneer het ooit vervangen wordt.
Man of Steal.
pi_204097251
Ik vraag me ook af of de 100k bereikt gaat worden.

twitter
  woensdag 16 maart 2022 @ 08:14:05 #147
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204097262
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 08:12 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]
$100k zal 'ie denk ik wel nog aantikken volgende bullrun. Maar zodra bitcoin z'n #1 spot verliest is het echt gedaan.

Net als eth. Die hoort ook echt niet meer op #2 thuis.
Man of Steal.
  woensdag 16 maart 2022 @ 08:27:18 #148
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_204097364
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 23:18 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Welke heb je genomen?
De groene
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 16 maart 2022 @ 08:49:14 #149
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204097588
Bitcoin is eigenlijk het beste vergelijkbaar met Netscape.

De trendzetter van de nieuwe technologie, blockchain in dit geval, maar niet wat uiteindelijk de grootste blijft nadat het uit z'n kinderschoenen is.

Net als de aller eerste automerken. Die zijn nu ook niet meer mainstream. Of de aller eerste mobiele telefoons. Of de allereerste gameconsoles. Die zijn ook niet meer de grootste vandaag de dag. Dus denken dat het dit keer met bitcoin opeens wel zo is dat de eerste altijd de grootste zal blijven is niet logisch. Je hebt altijd een kans dat het goed mee gaat doen hoor, zoals nintendo/sega/atari maar het hoeft niet de beste te worden want je hebt ook playstation en xbox.

Of natuurlijk "This time it's different" en alle andere coins behalve bitcoin doen niet meer mee. Maar ik zou m'n geld er niet op zetten en lekker je kansen spreiden met dingen die ook grote potentie hebben en technologisch stukken beter en sneller en efficienter en zuiniger zijn.
Man of Steal.
pi_204097656
Gas fees op ETH zijn toch al enige tijd een stuk lager? Kan niet concurren met TELOS bijvoorbeeld maar van die berichten over duizend fiat per transactie zijn denk ik verleden tijd.
What Would Goku Do
  woensdag 16 maart 2022 @ 08:56:24 #151
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204097661
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 08:55 schreef viagraap het volgende:
Gas fees op ETH zijn toch al enige tijd een stuk lager? Kan niet concurren met TELOS bijvoorbeeld maar van die berichten over duizend fiat per transactie zijn denk ik verleden tijd.
Omdat het in de bear veel minder gebruikt wordt. Zodra het netwerk weer druk is het volgens mij gewoon terug bij af.
Man of Steal.
pi_204097752
quote:
[imh]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 15 maart 2022 18:54 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Het huidige sentiment is dat we binnenkort gaan moonen en als je anders claimt ben je troll/clown.
Ja op basis daarvan noemen we je een troll/clown.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204097820
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 08:12 schreef potjecreme het volgende:

Ik vraag me ook af of de 100k bereikt gaat worden.

[ twitter ]
Zou idd kunnen dat we het nooit bereiken
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204097914
Ik merk dat mijn farms het heel goed doen. Een aantal zijn in rente omhoog gegaan of zelfs de tokenwaarde omhoog gegaan in deze markt waarbij Bitcoin al heel dit jaar stagneert en dreigt verder te dalen. Een tip voor iedereen die geld wilt verdienen in deze dalende markt.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204097981
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 16:18 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Hier inde comments nog wel aardig wat inhoudelijke zaken over Bitcoin
https://tweakers.net/nieu(...)ereum-verbieden.html

Met een aardig negatief sentiment, Dat zal Firefly en Superneger vast wel bevallen ook
Even een paar posts gelezen, we are still early!
  woensdag 16 maart 2022 @ 09:40:46 #156
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_204097993


Anxiety / Denial lijkt me toepasselijk voor de stage waar we in zitten.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  woensdag 16 maart 2022 @ 09:45:19 #157
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204098048
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 09:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Zou idd kunnen dat we het nooit bereiken
Zolang bitcoin op #1 blijft wel hoor. $100k zou ik m'n geld wel op durven te zetten dat we dat binnen 5 jaar redden. $10mil wordt een ander verhaal. Denk dat het tegen die tijd echt al lang geflipt zou zijn door iets beters. Zodra bitcoin z'n #1 spot verliest is het echt gedaan. Enige reden dat eth #2 is is omdat het #2 is. Inmiddels al vele betere alternatieven.

Tevens die reacties op tweakers gelezen. Zitten wel een hoop goede argumenten in qua energieverspilling. Daarom kan je beter voor alternatieven kijken zoals XRP.
Man of Steal.
pi_204098054
De mensen die bitcoin vergelijken met een website hebben nog nooit een boek van Rothbard of Mises gelezen vermoed ik zo.

Sowieso niet begrijpen dat bitcoin een protocol is (zoals het internet) en niet een toepassing zoals een websitje over bovenop die protocollen....

Maar goed, lezen en kennis op doen komt uiteraard pas na het trollen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2022 09:46:11 ]
  woensdag 16 maart 2022 @ 09:49:49 #159
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_204098117
Beurs sentiment is vandaag ook weer positief. Mms zo mijn hele portefeuille weer terugkopen. Meer voor minder = meer dividend :)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_204098124
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 16:18 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Hier inde comments nog wel aardig wat inhoudelijke zaken over Bitcoin
https://tweakers.net/nieu(...)ereum-verbieden.html

Met een aardig negatief sentiment, Dat zal Firefly en Superneger vast wel bevallen ook
quote:
"Het probleem van deze gelimiteerde hoeveelheid is dat er deflatie plaatsvindt
En het probleem van deflatie is dat de economie daardoor op z'n gat valt
Want morgen kan je meer kopen dan vandaag
Dus waarom zou je vandaag dan wat kopen
En overmorgen kan je meer kopen dan morgen
En zo gaat het oneindig door"
Dit soort opmerkingen vind ik altijd het mooi. Ironisch genoeg posten ze dit op het internet met behulp van digitale devices. Alles hieraan is deflationair als de pest.

Dus als hun eigen 1 seconden brain fart zou kloppen, waarom hebben ze deze interactie dan nu en niet volgend jaar als de technologie "goedkoper" is geworden :') :') :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2022 09:50:39 ]
pi_204098134
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 09:45 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
De mensen die bitcoin vergelijken met een website hebben nog nooit een boek van Rothbard of Mises gelezen vermoed ik zo.

Sowieso niet begrijpen dat bitcoin een protocol is (zoals het internet) en niet een toepassing zoals een websitje over bovenop die protocollen....

Maar goed, lezen en kennis op doen komt uiteraard pas na het trollen.
Sowieso het netwerkeffect en decentraliteit van Bitcoin negeren is de grootste fout die je kan maken.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204098153
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 09:50 schreef dimmak het volgende:

[..]
Sowieso het netwerkeffect en decentraliteit van Bitcoin negeren is de grootste fout die je kan maken.
Ja maar bitcoin is alleen #1 omdat het #1 is, zodra dat over is is het echt gedaan. :')
  woensdag 16 maart 2022 @ 09:52:40 #163
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204098156
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 09:50 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
[..]
Dit soort opmerkingen vind ik altijd het mooi. Ironisch genoeg posten ze dit op het internet met behulp van digitale devices. Alles hieraan is deflationair als de pest.

Dus als hun eigen 1 seconden brain fart zou kloppen, waarom hebben ze deze interactie dan nu en niet volgend jaar als de technologie "goedkoper" is geworden :') :') :')
Thanks for beta testing
Man of Steal.
  woensdag 16 maart 2022 @ 09:56:56 #164
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204098225
Mensen die twijfelen over dat Geocities en Yahoo later de grootste zullen worden omdat ze de eerste waren. :')
Man of Steal.
pi_204098234
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 09:50 schreef dimmak het volgende:

[..]
Sowieso het netwerkeffect en decentraliteit van Bitcoin negeren is de grootste fout die je kan maken.
100% decentraliteit is echt niet zo boeiend. Dit wordt zo erg de hemel in geprezen omdat mensen (nerd/tech types) het gevoel van vrijheid fijn vinden (emotie). Veel jongeren boeit decentraliteit echt niet, zij zitten op facebook en tiktok. Zo centraal als wat. Denk je dat je oom of tante het boeit wat decentraliteit is? Nee, zij zitten gewoon nog steeds op de bank apps.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204098283
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 09:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]
100% decentraliteit is echt niet zo boeiend. Dit wordt zo erg de hemel in geprezen omdat mensen (nerd/tech types) het gevoel van vrijheid fijn vinden (emotie). Veel jongeren boeit decentraliteit echt niet, zij zitten op facebook en tiktok. Zo centraal als wat. Denk je dat je oom of tante het boeit wat decentraliteit is? Nee, zij zitten gewoon nog steeds op de bank apps.
Check Your Financial Privilege
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 16 maart 2022 @ 10:03:40 #167
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204098307
Ik zie history gewoon zich herhalen hier. Blockchain technologie is in zekere zin goed te vergelijken met de dotcom tech bubble. Bitcoin is Yahoo. Helemaal geweldig omdat eerste grote voorbeeld van blockchain technologie en hoeveel het waard kan zijn. Mensen worden helemaal cocky. En dan paar jaar later komen andere betere kandidaten even laten zien hoe ze het perfectioneren.



Of het nou skill is of blind luck, ik zou nooit blind op vertrouwen op het succes op de lange termijn puur maar omdat ze trendzetter zijn.
Man of Steal.
pi_204098345
NGMI
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 16 maart 2022 @ 10:08:30 #169
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204098367
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:06 schreef dimmak het volgende:
NGMI
Grijs gespeelde plaat is grijs gespeeld.

Dit keer is het echt anders hoor.

Man of Steal.
pi_204098403
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:08 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Grijs gespeelde plaat is grijs gespeeld.

Dit keer is het echt anders hoor.

[ afbeelding ]
Vertel mij eens wat de waarde van een blockchain in? Want naar mijn mening is de blockchain nou niet de revolutie, maar juist de alom verguisde PoW.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 16 maart 2022 @ 10:11:44 #171
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204098408
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:11 schreef dimmak het volgende:

[..]
Vertel mij eens wat de waarde van een blockchain in? Want naar mijn mening is de blockchain nou niet de revolutie, maar juist de alom verguisde PoW.
Decentralisatie. p2p payments
Man of Steal.
pi_204098420
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:11 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Decentralisatie. p2p payments
De blockchain heeft niks te maken met de bovenstaande en Bitcoin is de enige die decentralisatie gerealiseerd heeft.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 16 maart 2022 @ 10:13:05 #173
62913 Blik
The one and Only!
pi_204098423
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:03 schreef SuperNeger het volgende:
Ik zie history gewoon zich herhalen hier. Blockchain technologie is in zekere zin goed te vergelijken met de dotcom tech bubble. Bitcoin is Yahoo. Helemaal geweldig omdat eerste grote voorbeeld van blockchain technologie en hoeveel het waard kan zijn. Mensen worden helemaal cocky. En dan paar jaar later komen andere betere kandidaten even laten zien hoe ze het perfectioneren.

[ afbeelding ]

Of het nou skill is of blind luck, ik zou nooit blind op vertrouwen op het succes op de lange termijn puur maar omdat ze trendzetter zijn.
Je zou ipv Yahoo ook de vergelijking kunnen maken met Amazon, en dan krijg je een heel ander plaatje. Gewoon lekker cherry picken wat je goed uitkomt
  woensdag 16 maart 2022 @ 10:13:43 #174
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204098428
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:13 schreef Blik het volgende:

[..]
Je zou ipv Yahoo ook de vergelijking kunnen maken met Amazon, en dan krijg je een heel ander plaatje. Gewoon lekker cherry picken wat je goed uitkomt
Het punt is dus dat je het niet kan weten puur omdat iets er vanaf het begin af aan bezig is. Daarom spreiden. Daarom niet de bitcoin fanboy of 10mil shill uithangen.
Man of Steal.
  woensdag 16 maart 2022 @ 10:14:37 #175
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204098439
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:12 schreef dimmak het volgende:

[..]
De blockchain heeft niks te maken met de bovenstaande en Bitcoin is de enige die decentralisatie gerealiseerd heeft.
XRP is ook aardig gedecentraliseerd met hun nodes.
Man of Steal.
  woensdag 16 maart 2022 @ 10:16:36 #176
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204098459
quote:
Over 60% of Bitcoin’s mining happens in China; the CCP could do a 51% attack at any time. No country or player would build infrastructure on a network controlled by a single party.

In contrast, the XRP network uses a technology called Consensus, which uses nodes ran by different governments, regulators, and trusted parties all over the world (Ripple themselves run less than 10%). In the future, even satellites will run nodes. To attack the network, more than 20% of the nodes would have to conspire and the network would simply pause until an 80% agreement were re-established. To accomplish a 20% Consensus attack would be harder than Bitcoin’s 51% attack, as it would require many parties to conspire and everyone in the network would know who the conspirators are. Furthermore, 80% agreement could be re-established even without the support of the 20% conspirators.

In other words, while Bitcoin’s Proof of Work network is ruled by those with the most mining, no amount of mining or money would give a party control over the XRP network, even if they owned all of the XRP, which means that the XRP network is both fairer and more decentralized for all players. And beyond fair and decentralized, XRP is also anti-fragile; with nodes in satellites, it will continue to exist even if war or catastrophes happen.

Consensus’ superior technology also allows XRP to move in seconds for less than a cent, with the ability to handle over 1,500 transactions per second, better than Bitcoin on all counts.
Man of Steal.
pi_204098461
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:14 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
XRP is ook aardig gedecentraliseerd met hun nodes.
De SEC kan XRP platleggen door het aanklagen van Ripple. Dat is niet echt gecentraliseerd. Net zoals Ripple het hele monetaire beleid kan aanpassen van XRP zonder instemming van een andere partij. Hoe is dat gedecentraliseerd?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204098472
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:16 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Prachtig marketing praatje, maar miners zorgen vooral voor de beveiliging van het netwerk en bepalen niet de consensus regels.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 16 maart 2022 @ 10:18:01 #179
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204098476
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:16 schreef dimmak het volgende:

[..]
De SEC kan XRP platleggen door het aanklagen van Ripple. Dat is niet echt gecentraliseerd. Net zoals Ripple het hele monetaire beleid kan aanpassen van XRP zonder instemming van een andere partij. Hoe is dat gedecentraliseerd?
lol XRP platgelegd? Werkt nog prima. Succes met platleggen
Man of Steal.
pi_204098483
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:18 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
lol XRP platgelegd? Werkt nog prima. Succes met platleggen
KAN platleggen, niet de woorden in mijn mond leggen.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 16 maart 2022 @ 10:19:31 #181
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204098493
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:18 schreef dimmak het volgende:

[..]
KAN platleggen, niet de woorden in mijn mond leggen.
Ripple heeft slechts een fractie van de nodes.
Man of Steal.
pi_204098502
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:19 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ripple heeft slechts een fractie van de nodes.
Als je er niks van snapt zeg dat dan gewoon eerlijk in plaats van onzin argumenten te verzinnen.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 16 maart 2022 @ 10:21:06 #183
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204098508
quote:
7s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:20 schreef dimmak het volgende:

[..]
Als je er niks van snapt zeg dat dan gewoon eerlijk in plaats van onzin argumenten te verzinnen.
Ze kunnen bitcoin ook verbannen. Werkt ook prima.
Man of Steal.
  woensdag 16 maart 2022 @ 10:23:03 #184
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204098524
Man of Steal.
  woensdag 16 maart 2022 @ 10:23:56 #185
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_204098535
Leuk weer al die artikelen met lui die hun geld verdienen met short gaan op zo’n beetje alles of dusdanig in de fiat zitten dat crypto een bedreiging kan gaan vormen.

En toch heeft crypto nu geen enkele waarde (los van de technische potentie). Zonder fiat geen crypto.
Mooi verhaal over al die derde wereld landen en autocrstieen, maar ga ook daar bestaat de waarde van crypto uit de mogelijkheid om het te wisselen in fiat. En is de grootste bedreiging van regelgeving. Zodra de mogelijkheid van crypto naar fiat conversie wegvalt, heeft crypto geen enkele waarde meer omdat de handelsmogelijkheid wegvalt. Niet op spot, maar wel voor Henk die zijn shagje wil betalen of Anne-Fleur die een nieuwe tesla wil
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_204098545
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:21 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ze kunnen bitcoin ook verbannen. Werkt ook prima.
:+ :+ :+
Uitvinder van de biersmiley.
  Forum Admin woensdag 16 maart 2022 @ 10:44:27 #187
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_204098779
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:23 schreef stinkie het volgende:
Leuk weer al die artikelen met lui die hun geld verdienen met short gaan op zo’n beetje alles of dusdanig in de fiat zitten dat crypto een bedreiging kan gaan vormen.

En toch heeft crypto nu geen enkele waarde (los van de technische potentie). Zonder fiat geen crypto.
Mooi verhaal over al die derde wereld landen en autocrstieen, maar ga ook daar bestaat de waarde van crypto uit de mogelijkheid om het te wisselen in fiat. En is de grootste bedreiging van regelgeving. Zodra de mogelijkheid van crypto naar fiat conversie wegvalt, heeft crypto geen enkele waarde meer omdat de handelsmogelijkheid wegvalt. Niet op spot, maar wel voor Henk die zijn shagje wil betalen of Anne-Fleur die een nieuwe tesla wil
Voor nu wel mee eens. Maar als je in de toekomst je pakkie shag kan afrekenen crypto en je loon in crypto binnenkomt waarom zou je dan nog fiat nodig hebben?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_204098810
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 09:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]
100% decentraliteit is echt niet zo boeiend. Dit wordt zo erg de hemel in geprezen omdat mensen (nerd/tech types) het gevoel van vrijheid fijn vinden (emotie). Veel jongeren boeit decentraliteit echt niet, zij zitten op facebook en tiktok. Zo centraal als wat. Denk je dat je oom of tante het boeit wat decentraliteit is? Nee, zij zitten gewoon nog steeds op de bank apps.
bijzonder dat dit je conclusie is gezien wat er wereldwijd aan de gang is...
  woensdag 16 maart 2022 @ 10:53:48 #189
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_204098881
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:48 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
bijzonder dat dit je conclusie is gezien wat er wereldwijd aan de gang is...
Nou wat is er dan aan de hand?

Decentrale wallets waar geen fiat meer naar toe mag. Zie Canada, VS, EU. Mogelijke verboden op ongeregistreerde offline wallets. Lekker decentraal, maar
Nogmaals, zonder fiat heeft crypto geen waarde. Decentralisatie boeit op dat vlak echt niet nee. Privacy is waar het om gaat. En een open decentraal ledger heeft geen privacy.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_204098884
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:03 schreef SuperNeger het volgende:
Ik zie history gewoon zich herhalen hier. Blockchain technologie is in zekere zin goed te vergelijken met de dotcom tech bubble. Bitcoin is Yahoo.
Bitcoin is digitale schaarste, hoe in jou wereld is dat te vergelijken met een Amerikaanse bedrijf dat als functie een zoekmachine heeft?
pi_204099093
quote:
Het is al de zoveelste keer dat schurkenstaten en oorlogslanden erbij gehaald worden als argument. Het is simpelweg niet het grootste deel van de wereld.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204099125
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:16 schreef dimmak het volgende:

[..]
De SEC kan XRP platleggen door het aanklagen van Ripple. Dat is niet echt gecentraliseerd. Net zoals Ripple het hele monetaire beleid kan aanpassen van XRP zonder instemming van een andere partij. Hoe is dat gedecentraliseerd?
De SEC is aan het verliezen. En tevens is het niet de blockchain zelf wat aangeklaagd wordt. Zelfs al zou de SEC winnen, zou je nog steeds met XRP kunnen betalen buiten Amerika. Grote onzin dus wat je verkondigd.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204099249
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:53 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Bitcoin is digitale schaarste, hoe in jou wereld is dat te vergelijken met een Amerikaanse bedrijf dat als functie een zoekmachine heeft?
Hij bedoelt dat Bitcoin hol is. Het heeft wat basisfuncties, meer niet. Er komt iets beters. Dit is altijd zo.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204099303
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 11:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]
De SEC is aan het verliezen. En tevens is het niet de blockchain zelf wat aangeklaagd wordt. Zelfs al zou de SEC winnen, zou je nog steeds met XRP kunnen betalen buiten Amerika. Grote onzin dus wat je verkondigd.
Het gaat niet specifiek om deze zaak. Het gaat erom dan iemand de stekker uit XRP/ETH/SOL/etc. kan trekken en dat is bij Bitcoin simpelweg niet mogelijk.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204099347
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 11:37 schreef dimmak het volgende:

[..]
Het gaat niet specifiek om deze zaak. Het gaat erom dan iemand de stekker uit XRP/ETH/SOL/etc. kan trekken en dat is bij Bitcoin simpelweg niet mogelijk.
De kans dat iemand de stekker uit ETH haalt is even groot als dat je 3 dagen achter elkaar in je leven door de bliksem wordt geraakt. Je moet de wereld in gradaties zien, niet in extremen. Dn pas ga je waarderen wat de andere netwerken te bieden hebben.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 16 maart 2022 @ 11:43:49 #196
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_204099376
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 11:37 schreef dimmak het volgende:

[..]
Het gaat niet specifiek om deze zaak. Het gaat erom dan iemand de stekker uit XRP/ETH/SOL/etc. kan trekken en dat is bij Bitcoin simpelweg niet mogelijk.
Tuurlijk wel. Indirect. Hoe kom ja aan btc zonder fiat? Minen. Leuk. Waarmee betaal je de machines? Stroom?

Je eindigt met een ecosysteem waar alleen degene die er nu inzitten iets aan mee kunnen. Maar ze kunnen er niet mee naar buiten hun ecosysteem
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 16 maart 2022 @ 11:48:15 #197
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_204099426
Daarom is de onteigening van al die Russische meuk ook zo eng.
Priv bezit, hoe verwerpelijk, immoreel en illegaal ze het ook hebben verkregen: er zijn wetten voor die gevolg kunnen worden.

Nu dit buiten de wet om onteigend of bevroren word (let wel, o.a. door private instellingen als banken en notarissen) heeft eigendomsrecht en in zekere zin democratische rechtszekerheid geen betekenis meer.
Ook hier weer: Canada.

En aangezien BTC open is, hoeft de stekker er niet uit. Onteigening en bevriezen van accounts en rekeningen is voldoende.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_204099790
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:53 schreef stinkie het volgende:

[..]
Nou wat is er dan aan de hand?

Decentrale wallets waar geen fiat meer naar toe mag. Zie Canada, VS, EU. Mogelijke verboden op ongeregistreerde offline wallets. Lekker decentraal, maar
Nogmaals, zonder fiat heeft crypto geen waarde. Decentralisatie boeit op dat vlak echt niet nee. Privacy is waar het om gaat. En een open decentraal ledger heeft geen privacy.
Je vergeet .
Je kan van wallet naar wallet sturen.
Zeker met btc en eth.

Canada heeft de banken gesloten van de truckers.
Zodat ze hun donaties niet om kunnen zetten naar een valuta .
Geen een excanges kan een wallet blokkeren di naar een anderen wallet verstuurt .
Aangezien een hardware wallet zijn eigen incrypt bezit en zal de hardware wallet gekoppeld moeten zijn aan de accounts .

Maar niks houd me tegen om een geregistreerd hardware of software wallet naar een anderen te sturen die niet geregistreerd is aan mijn I.D .

Nee ze willen geloven dat ze het kunnen stoppen maar dat is het niet .
Er zal altijd een excanges zijn die schijt heeft aan de regels en op die manier gehandeld kan worden.
Denk aan 3e wereld landen die er aan kunnen verdienen of ondergronds .
En anders gewoon direct via wallet naar wallet .
Wat trouwens whales doen .
Die kopen en verkopen via Wallets en niet via een excanges .
Dit om de markt niet omhoog of omlaag te pompen. ( Tenslotte een markt moet aantrekkelijke blijven om te gaan investeren van sukkels en spaarders )


https://www.google.com/am(...)-bitcoin-wallets/amp
pi_204099859
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 11:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]
De kans dat iemand de stekker uit ETH haalt is even groot als dat je 3 dagen achter elkaar in je leven door de bliksem wordt geraakt. Je moet de wereld in gradaties zien, niet in extremen. Dn pas ga je waarderen wat de andere netwerken te bieden hebben.
Heel goed verhaal weer. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204099873
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 11:43 schreef stinkie het volgende:

[..]
Tuurlijk wel. Indirect. Hoe kom ja aan btc zonder fiat? Minen. Leuk. Waarmee betaal je de machines? Stroom?

Je eindigt met een ecosysteem waar alleen degene die er nu inzitten iets aan mee kunnen. Maar ze kunnen er niet mee naar buiten hun ecosysteem
Technisch gezien is het niet meer mogelijk om de stekker eruit te trekken dat is nou ook juist waarom Bitcoin gedecentraliseerd is. Uiteraard kunnen ze Bitcoin proberen kapot te reguleren, maar dat doet niks af aan het eerste punt.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204099940
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:31 schreef dimmak het volgende:

[..]
Heel goed verhaal weer. :')
Je bent niet serieus te nemen als je niet open staat voor andere soorten crypto en alleen trollantwoorden geeft als het om altcoins gaat. Niet voor niets zijn ethereum enz zo groot geworden.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204099957
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 09:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]
100% decentraliteit is echt niet zo boeiend. Dit wordt zo erg de hemel in geprezen omdat mensen (nerd/tech types) het gevoel van vrijheid fijn vinden (emotie). Veel jongeren boeit decentraliteit echt niet, zij zitten op facebook en tiktok. Zo centraal als wat. Denk je dat je oom of tante het boeit wat decentraliteit is? Nee, zij zitten gewoon nog steeds op de bank apps.
Ik denk dat je je erop verkijkt hoe groot de antipathie is jegens centralisering (Den Haag, de EU). Dat betekent niet dat mensen met zulke antipathie het belang van cryptovaluta begrijpen, want dat is nog steeds het domein voor een kleine groep. En het verschrikkelijke jargon helpt niet (daar maakt men zich hier ook schuldig aan, wat de indruk versterkt dat cryptovaluta voor roekeloze jongemannen zijn).

Overigens zou je evenzeer kunnen stellen dat de hang naar een sterke overheid uit emotie (angst) voorkomt. Beetje flauw.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204099987
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Je bent niet serieus te nemen als je niet open staat voor andere soorten crypto en alleen trollantwoorden geeft als het om altcoins gaat. Niet voor niets zijn ethereum enz zo groot geworden.
Ik ben al vanaf 2013 bezig met crypto. :') Alts zijn gewogen en te licht bevonden.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204100113
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:16 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

XRP
Amerika: "Alle XRP nodes stilleggen, nu!"
Governments, regulators, and trusted parties: "Ja baas".
XRP ligt stil tot de Amerikaanse president het weer vrijgeeft.

BTC
Amerika: "Alle miners kappen, nu!"
Miners: ".... "
BTC krijgt een terugslag in hashrate en confirmation times herstellen zich na een aantal weken.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204100135
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 11:48 schreef stinkie het volgende:
Daarom is de onteigening van al die Russische meuk ook zo eng. (...)

Nu dit buiten de wet om onteigend of bevroren word (let wel, o.a. door private instellingen als banken en notarissen) heeft eigendomsrecht en in zekere zin democratische rechtszekerheid geen betekenis meer.
Ook hier weer: Canada.
Wat wordt er dan onteigend? Bij mijn weten zijn alle sancties gericht op Russisch bezit een kwestie van bevriezing. Da's geen onbelangrijk verschil.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 16 maart 2022 @ 13:00:55 #206
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_204100235
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:25 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Je vergeet .
Je kan van wallet naar wallet sturen.
Zeker met btc en eth.

Canada heeft de banken gesloten van de truckers.
Zodat ze hun donaties niet om kunnen zetten naar een valuta .
Geen een excanges kan een wallet blokkeren di naar een anderen wallet verstuurt .
Aangezien een hardware wallet zijn eigen incrypt bezit en zal de hardware wallet gekoppeld moeten zijn aan de accounts .

Maar niks houd me tegen om een geregistreerd hardware of software wallet naar een anderen te sturen die niet geregistreerd is aan mijn I.D .

Nee ze willen geloven dat ze het kunnen stoppen maar dat is het niet .
Er zal altijd een excanges zijn die schijt heeft aan de regels en op die manier gehandeld kan worden.
Denk aan 3e wereld landen die er aan kunnen verdienen of ondergronds .
En anders gewoon direct via wallet naar wallet .
Wat trouwens whales doen .
Die kopen en verkopen via Wallets en niet via een excanges .
Dit om de markt niet omhoog of omlaag te pompen. ( Tenslotte een markt moet aantrekkelijke blijven om te gaan investeren van sukkels en spaarders )


https://www.google.com/am(...)-bitcoin-wallets/amp
dat is heel veel tekst om te zeggen wat ik zeg.
Wallet naar Wallet is gewoon binnen eigen eco systeem. En wat ga je er dan mee doen? Geen diesel kopen voor je boot hoor
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_204100327
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 11:48 schreef stinkie het volgende:
Daarom is de onteigening van al die Russische meuk ook zo eng.
Priv bezit, hoe verwerpelijk, immoreel en illegaal ze het ook hebben verkregen: er zijn wetten voor die gevolg kunnen worden.

Nu dit buiten de wet om onteigend of bevroren word (let wel, o.a. door private instellingen als banken en notarissen) heeft eigendomsrecht en in zekere zin democratische rechtszekerheid geen betekenis meer.
Ook hier weer: Canada.

En aangezien BTC open is, hoeft de stekker er niet uit. Onteigening en bevriezen van accounts en rekeningen is voldoende.
Bitcoin kunnen ze niet onteigenen of bevriezen als je het zelf in beheer hebt.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 16 maart 2022 @ 13:09:13 #208
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_204100329
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Wat wordt er dan onteigend? Bij mijn weten zijn alle sancties gericht op Russisch bezit een kwestie van bevriezing. Da's geen onbelangrijk verschil.
Bevriezen OF onteigenen. En ook met bevriezen kom je er niet bij.
En dan kan met een open ledger en de koppeling naar een fiat account net zo makkelijk met crypto
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 16 maart 2022 @ 13:09:35 #209
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_204100335
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:08 schreef dimmak het volgende:

[..]
Bitcoin kunnen ze niet onteigenen als je het zelf in beheer hebt.
En wat ga je er mee doen?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_204100336
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 11:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Hij bedoelt dat Bitcoin hol is. Het heeft wat basisfuncties, meer niet. Er komt iets beters. Dit is altijd zo.
Al wat bitcoin doet is schaars zijn en decentraal immutable transacties versturen. Heb je de WP uberhaubt gelezen?

Wat shitcoiners doen is proberen op n specifieke toepassing "beter" proberen te zijn. Het is als appels met peren vergelijken...
pi_204100340
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:00 schreef stinkie het volgende:

[..]
dat is heel veel tekst om te zeggen wat ik zeg.
Wallet naar Wallet is gewoon binnen eigen eco systeem. En wat ga je er dan mee doen? Geen diesel kopen voor je boot hoor
Tuurlijk wel.
Gewoon storten op mijn crypto Visa kaart.
Aangezien ik legaal handelt.
En nog het zo zijn dat het verboden gaat worden
Er zijn genoeg landen waar het met open armen word verwelkomt.

Maar het gaat niet verboden worden.
Aangezien te veel mensen met geld en macht er al in zitten.

Daarom is EU op eens niet meer tegen de groote stroom slurpel van btc en etc .

Politiek draait om macht en de macht zijn bedrijven en de elite.

Zelfs usa , Rusland en de EU zullen buigen voor hun .
En geloof me als de elite tegen poeting zegt kap er mee of kop er af .
Deze gewoon gaat knikken.
Kwestie van tijd .
pi_204100341
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:09 schreef stinkie het volgende:

[..]
En wat ga je er mee doen?
Plekken zoeken waar je er wat mee kan doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door dimmak op 16-03-2022 13:16:03 ]
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 16 maart 2022 @ 13:17:34 #213
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_204100443
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:10 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Tuurlijk wel.
Gewoon storten op mijn crypto Visa kaart.
Aangezien ik legaal handelt.
En nog het zo zijn dat het verboden gaat worden
Er zijn genoeg landen waar het met open armen word verwelkomt.

Maar het gaat niet verboden worden.
Aangezien te veel mensen met geld en macht er al in zitten.

Daarom is EU op eens niet meer tegen de groote stroom slurpel van btc en etc .

Politiek draait om macht en de macht zijn bedrijven en de elite.

Zelfs usa , Rusland en de EU zullen buigen voor hun .
En geloof me als de elite tegen poeting zegt kap er mee of kop er af .
Deze gewoon gaat knikken.
Kwestie van tijd .
ja want visa negeert de sanctie lijsten voor jou :’)

quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:10 schreef dimmak het volgende:

[..]
Plekken zoeken waar je er wat mee kan doen.
Dan is een vaas bloemen gezelliger …..
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 16 maart 2022 @ 13:20:38 #214
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_204100481
Anyway, tijd dat ik eens aan het werk ga. Heb nog wat transacties te analyseren :’)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_204100517
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik denk dat je je erop verkijkt hoe groot de antipathie is jegens centralisering (Den Haag, de EU). Dat betekent niet dat mensen met zulke antipathie het belang van cryptovaluta begrijpen, want dat is nog steeds het domein voor een kleine groep. En het verschrikkelijke jargon helpt niet (daar maakt men zich hier ook schuldig aan, wat de indruk versterkt dat cryptovaluta voor roekeloze jongemannen zijn).

Overigens zou je evenzeer kunnen stellen dat de hang naar een sterke overheid uit emotie (angst) voorkomt. Beetje flauw.
Dit heeft denk ik meer met politiek te maken. Als je kijkt naar privacy dan boeit het mensen haast niet dat zij op Facebook zitten of een telefoon gebruiken waarbij je apps toestemming moet geven om je media te kunnen gebruiken.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204100536
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:39 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ik ben al vanaf 2013 bezig met crypto. :') Alts zijn gewogen en te licht bevonden.
DApps en andere functionaliteiten bestaan pas sinds kort. Altcoins waren in het verleden alleen coins met beloftes. Hoe je dit met elkaar vergelijkt is voor mij een raadsel.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204100562
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:09 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Al wat bitcoin doet is schaars zijn en decentraal immutable transacties versturen. Heb je de WP uberhaubt gelezen?

Wat shitcoiners doen is proberen op n specifieke toepassing "beter" proberen te zijn. Het is als appels met peren vergelijken...
De WP is zeer kort en niet boeiend. Het werkt omdat het simpel is, het is geen rocket science.

Dat je development teams shitcoiners noemt getuigt van frustratie. Feit is dat er veel gebruikers zijn voor bijvoorbeeld Solana, die kun je niet negeren.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204100622
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:26 schreef firefly3 het volgende:
Dat je development teams shitcoiners noemt getuigt van frustratie. Feit is dat er veel gebruikers zijn voor bijvoorbeeld Solana, die kun je niet negeren.
En waarom precies moet het wiel steeds weer opnieuw uitgevonden in "crypto"? Precies ja, omdat het helemaal niet om decentrale blockchains gaat.

Nieuwe crypto introduceert een nieuwe token omdat ze geld willen ophalen/verdienen.

Solana :')


Development teams kunnen prima op bitcoin en LN verder borduren. Maarja dan loop je wel miljoenen mis..

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2022 13:31:42 ]
  woensdag 16 maart 2022 @ 13:35:03 #219
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204100696
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
XRP
Amerika: "Alle XRP nodes stilleggen, nu!"
Governments, regulators, and trusted parties: "Ja baas".
XRP ligt stil tot de Amerikaanse president het weer vrijgeeft.

BTC
Amerika: "Alle miners kappen, nu!"
Miners: ".... "
BTC krijgt een terugslag in hashrate en confirmation times herstellen zich na een aantal weken.
Je hebt ook nodes buiten Amerika. Net als dat je miners hebt buiten Amerika.
Man of Steal.
pi_204100944
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:29 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
En waarom precies moet het wiel steeds weer opnieuw uitgevonden in "crypto"? Precies ja, omdat het helemaal niet om decentrale blockchains gaat.

Nieuwe crypto introduceert een nieuwe token omdat ze geld willen ophalen/verdienen.

Solana :')
[ afbeelding ]

Development teams kunnen prima op bitcoin en LN verder borduren. Maarja dan loop je wel miljoenen mis..
Alleen anarchisten en tegendraadse mensen willen pers zoveel strijden voor 100% decentraliteit. De bedoeling van de meeste cryptonetwerken is heel wat anders dan jouw "strijdt tegen het kwaad". Daar is beveiliging en decentraliteit niet echt een hoofdzaak.

Het gaat vooral om de functie, bijvoorbeeld snel geld overzenden in een smart contract zodat mensen goed hun computer spellen kunnen spelen. Lijkt me niet echt handig via het bitcoin netwerk als alles door 99999999 computers geverifieerd moet worden
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204101064
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]
DApps en andere functionaliteiten bestaan pas sinds kort. Altcoins waren in het verleden alleen coins met beloftes. Hoe je dit met elkaar vergelijkt is voor mij een raadsel.
:+ :+ :+

Je bent af.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204101291
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:35 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Je hebt ook nodes buiten Amerika. Net als dat je miners hebt buiten Amerika.
We hebben onlangs nog gezien hoe eensgezind sancties kunnen worden uitgevoerd op globale schaal tegen Rusland. En in feite zagen we dat natuurlijk al veel eerder met sancties tegen Cuba, Venezuela, Noord Korea en Iran.

Tegen minen kun je dat ook doen maar minen is slechts het gebruik van stroom door een chip en is niet gebonden aan een identiteit. Ook al pak je de professionele bedrijfsmatige miners aan dan nog leg je mining daarmee niet aan banden want dan verschuift mining terug naar mensen thuis en verstopt in bedrijfspanden. Dat maakt handhaving weer velen malen moeilijker en duurder.

Het gaat er niet zozeer om waar op de wereld dingen gebeuren maar of er een bij de autoriteiten bekende identiteit aan vast hangt en of het zich kan verplaatsen/aanpassen in het geval van verstoring en censuur. Bitcoin is daar flexibel en zelfs antifragiel in, Ripple niet.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204101326
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 14:05 schreef dimmak het volgende:

[..]
:+ :+ :+

Je bent af.
Werkende Dapps met smart contracts heb ik het dus over. Kun je hierop inhoudelijk reageren?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204101353
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 14:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
We hebben onlangs nog gezien hoe eensgezind sancties kunnen worden uitgevoerd op globale schaal tegen Rusland. En in feite zagen we dat natuurlijk al veel eerder met sancties tegen Cuba, Venezuela, Noord Korea en Iran.

Tegen minen kun je dat ook doen maar minen is slechts het gebruik van stroom door een chip en is niet gebonden aan een identiteit. Ook al pak je de professionele bedrijfsmatige miners aan dan nog leg je mining daarmee niet aan banden want dan verschuift mining terug naar mensen thuis en verstopt in bedrijfspanden. Dat maakt handhaving weer velen malen moeilijker en duurder.

Het gaat er niet zozeer om waar op de wereld dingen gebeuren maar of er een bij de autoriteiten bekende identiteit aan vast hangt en of het zich kan verplaatsen/aanpassen in het geval van verstoring en censuur. Bitcoin is daar flexibel en zelfs antifragiel in, Ripple niet.
Ik zou me daar niet zo druk om maken.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204101443
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:54 schreef firefly3 het volgende:
Alleen anarchisten en tegendraadse mensen willen pers zoveel strijden voor 100% decentraliteit. De bedoeling van de meeste cryptonetwerken is heel wat anders dan jouw "strijdt tegen het kwaad". Daar is beveiliging en decentraliteit niet echt een hoofdzaak.
Verreweg het meeste wat gedaan wordt door de mens heeft geen decentrale databaase nodig inderdaad, dan zijn we het daar over eens.

quote:
Het gaat vooral om de functie, bijvoorbeeld snel geld overzenden in een smart contract zodat mensen goed hun computer spellen kunnen spelen. Lijkt me niet echt handig via het bitcoin netwerk als alles door 99999999 computers geverifieerd moet worden
Bitcoin is daar prima geschikt voor. Jou kennis tot bitcoin daarintegen wat minder.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2022 14:49:03 ]
pi_204101466
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 14:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Werkende Dapps met smart contracts heb ik het dus over. Kun je hierop inhoudelijk reageren?
Dapps bestaan inmiddels ook al minimaal 5 jaar en smart contracts al veel langer. Zoals bekend trade ik ook af en toe gewoon nog dus ik ben up to date met wat er speelt.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204101482
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 14:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Ik zou me daar niet zo druk om maken.
Het is inherent aan het worden van een groot geldsysteem of waardesysteem. De overheden laten het kaas niet van hun fiat brood eten als Bitcoin te groot wordt of te veel in de weg gaat zitten. Dan zal men proberen het neer te halen, over te nemen, onschadelijk te maken en dergelijke meer.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204101492
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 14:48 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Verreweg het meeste wat gedaan wordt door de mens heeft geen decentrale databaase nodig inderdaad, dan zijn we het daar over eens.
[..]
Bitcoin is daar prima geschikt voor. Jou kennis tot bitcoin daarintegen wat minder.
Jouw bedoel je.

Nee hoor, het Bitcoin netwerk is traag, juist omdat het door zoveel nodes geverifieerd moet worden. Vertel mij maar hoe je het wilt fixen.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204101508
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 14:50 schreef dimmak het volgende:

[..]
Dapps bestaan inmiddels ook al minimaal 5 jaar en smart contracts al veel langer. Zoals bekend trade ik ook af en toe gewoon nog dus ik ben up to date met wat er speelt.
Wat er nu bestaat is niet te vergelijken met 3 jaar geleden. Mooi om te lezen dat je niet alleen met Bitcoin bezig bent.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204101596
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 14:53 schreef firefly3 het volgende:
Jouw bedoel je.

Nee hoor, het Bitcoin netwerk is traag, juist omdat het door zoveel nodes geverifieerd moet worden. Vertel mij maar hoe je het wilt fixen.
Precies wat ik dacht.

Ga eerst jezelf eens inlezen voordat je alle wijsheid in pacht hebt
pi_204101664
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 15:05 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Precies wat ik dacht.

Ga eerst jezelf eens inlezen voordat je alle wijsheid in pacht hebt
https://medium.com/geekcu(...)ain-why-a3f6f2e326db

Given the relatively limited amount of transactions that can be processed in a second, the network can quickly get congested under certain conditions, such as when currency enjoys a spike in popularity and more investors start demanding Bitcoin. In times like these, Bitcoin transactions can take up to days, or even sit unfulfilled forever if the sender doesn’t attach a high enough transaction fee. This is the case for all transactions, regardless of the size. Just imagine having to wait days just to send $20 to your friend. This makes Bitcoin much less feasible as a fiat currency alternative, and it affects the user experience on Bitcoin-based businesses.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204101709
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 15:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]
https://medium.com/geekcu(...)ain-why-a3f6f2e326db

Given the relatively limited amount of transactions that can be processed in a second, the network can quickly get congested under certain conditions, such as when currency enjoys a spike in popularity and more investors start demanding Bitcoin. In times like these, Bitcoin transactions can take up to days, or even sit unfulfilled forever if the sender doesn’t attach a high enough transaction fee. This is the case for all transactions, regardless of the size. Just imagine having to wait days just to send $20 to your friend. This makes Bitcoin much less feasible as a fiat currency alternative, and it affects the user experience on Bitcoin-based businesses.
Je negeert bewust de 2e lagen of ken je het bestaan ervan niet?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204101761
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 15:18 schreef dimmak het volgende:

[..]
Je negeert bewust de 2e lagen of ken je het bestaan ervan niet?
Dat schiet niet echt op in de praktijk blijkbaar, 2nd layers op Bitcoin.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204101769
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 15:18 schreef dimmak het volgende:

[..]
Je negeert bewust de 2e lagen of ken je het bestaan ervan niet?
Laat de trollen lekker gaan. Fok geeft ze een platform, dit topic is flink verpest.

Eerlijk gezegd weet ik niet eens of ze hier liegen of tegen zichzelf.
pi_204101799
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 15:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Dat schiet niet echt op in de praktijk blijkbaar, 2nd layers op Bitcoin.
:D
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204101812
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 15:18 schreef dimmak het volgende:

[..]
Je negeert bewust de 2e lagen of ken je het bestaan ervan niet?
2nd layer is het equivalent van een centralized shitcoin.
pi_204101889
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 15:27 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
2nd layer is het equivalent van een centralized shitcoin.
Noem mij een shitcoin met zoveel nodes als het Lightning netwerk met allemaal verschillende implementaties welke ook nog eens gebacked zijn door het meest decentrale netwerk ter wereld.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204101906
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2022 15:36 schreef dimmak het volgende:

[..]
Noem mij een shitcoin met zoveel nodes als het Lightning netwerk met allemaal verschillende implementaties welke ook nog eens gebacked zijn door het meest decentrale netwerk ter wereld.
Waarom wordt het lightning netwerk niet gebruikt voor NFT's voor de gaming industrie?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204101934
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 15:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Waarom wordt het lightning netwerk niet gebruikt voor NFT's voor de gaming industrie?
NFT's op Lightning zijn er nog niet. NFT's op het Liquid netwerk zijn er wel. Wel zijn er verschillende partijen bezig om het mogelijk te maken met Lightning. Er zijn wel games die gebruik maken van Lightning transacties.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204102021
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 14:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Jouw bedoel je.

Nee hoor, het Bitcoin netwerk is traag, juist omdat het door zoveel nodes geverifieerd moet worden. Vertel mij maar hoe je het wilt fixen.
Hoef niet gefix te worden.
Heeft States van waarde wegens maximaal aantal.
Kan dus als borg waarde gezien worden.
Precies wat er nu gebeurt .
En waarom landen , banken en anderen verzamelaars het zien als de nieuwe digitale goud .

Goud kan je ook niks mee .
Dat moet je ook omzetten naar valuta .
En zomaar verplaatsen gaat ook niet .
De oplossing was de papieren goud .
Niks in je bezit behalve op papier met stempel waar de goud zit.

Btc kan dat overpakken en is zeer veilig aangezien btc open is wie wat en waar het vandaan komt.
Het kan zelfs geblokkeerd worden .
Goud niet even omsmelten en een anderen nummer in slaan als kettingen.
pi_204102025
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 15:40 schreef dimmak het volgende:

[..]
NFT's op Lightning zijn er nog niet. NFT's op het Liquid netwerk zijn er wel. Wel zijn er verschillende partijen bezig om het mogelijk te maken met Lightning. Er zijn wel games die gebruik maken van Lightning transacties.
Niet onder de indruk, het is net zo decentraal als een ethereum 2nd layer.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204102035
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 15:50 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Hoef niet gefix te worden.
Heeft States van waarde wegens maximaal aantal.
Kan dus als borg waarde gezien worden.
Precies wat er nu gebeurt .
En waarom landen , banken en anderen verzamelaars het zien als de nieuwe digitale goud .

Goud kan je ook niks mee .
Dat moet je ook omzetten naar valuta .
En zomaar verplaatsen gaat ook niet .
De oplossing was de papieren goud .
Niks in je bezit behalve op papier met stempel waar de goud zit.

Btc kan dat overpakken en is zeer veilig aangezien btc open is wie wat en waar het vandaan komt.
Het kan zelfs geblokkeerd worden .
Goud niet even omsmelten en een anderen nummer in slaan als kettingen.
Je hebt gelijk, Goud kan in dit opzicht echt anoniem zijn, terwijl bij Bitcoin iedereen je transacties kan bekijken.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204102038
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 15:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Niet onder de indruk, het is net zo decentraal als een ethereum 2nd layer.
Verrassend.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204103481
Huurders in de knel door hoge gasprijs. Als de huurprijzen duurder worden, gaan mensen minder snel in Bitcoin investeren. Komt er een recessie en hoe lang zal de bearmarket worden?

We krijgen honderden schrijnende verhalen binnen van huurders die in de knel zitten door de hoge energierekening. Huurders zitten in de kou of betalen een fors deel van hun inkomen aan de huur en energielasten. Dat blijkt uit een vandaag gepubliceerde analyse van meldingen op ons Meldpunt Energiealarm.

https://www.woonbond.nl/nieuws/huurders-knel-hoge-gasprijs
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204103986
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 18:18 schreef firefly3 het volgende:
Huurders in de knel door hoge gasprijs. Als de huurprijzen duurder worden, gaan mensen minder snel in Bitcoin investeren. Komt er een recessie en hoe lang zal de bearmarket worden?

We krijgen honderden schrijnende verhalen binnen van huurders die in de knel zitten door de hoge energierekening. Huurders zitten in de kou of betalen een fors deel van hun inkomen aan de huur en energielasten. Dat blijkt uit een vandaag gepubliceerde analyse van meldingen op ons Meldpunt Energiealarm.

https://www.woonbond.nl/nieuws/huurders-knel-hoge-gasprijs
Ah, daar heb je de firefly3's obsessie weer met Bitcoinmaxi's die volgens hem allemaal in huurhuizen wonen. Je houdt wel van herhaling he? Het begint wat ziekelijk te worden.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  woensdag 16 maart 2022 @ 18:53:21 #247
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_204104021
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 18:51 schreef recursief het volgende:

[..]
Ah, daar heb je de firefly3's obsessie weer met Bitcoinmaxi's die volgens hem allemaal in huurhuizen wonen. Je houdt wel van herhaling he? Het begint wat ziekelijk te worden.
Dit gaat echt helemaal nergens over inderdaad. Hoe je van huurdersprijzen naar Bitcoin komt zou voer voor psychologen moeten zijn.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_204104111
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 18:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dit gaat echt helemaal nergens over inderdaad. Hoe je van huurdersprijzen naar Bitcoin komt zou voer voor psychologen moeten zijn.
Moet je voor de grap eens nazoeken hoe vaak firefly3 het er al over heeft gehad dat bitcoinmaxi's in de problemen gaan komen omdat ze geen eigen huis bezitten maar allemaal in een huurwoning wonen. Aldus firefly3. 8)7
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  woensdag 16 maart 2022 @ 19:05:54 #249
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204104228
oh shit
Man of Steal.
  woensdag 16 maart 2022 @ 19:07:31 #250
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204104249
0.25% rate hikes dus of 0.5?
Man of Steal.
pi_204104285
Wie? De Fed? ECB?
Bron?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  woensdag 16 maart 2022 @ 19:14:25 #252
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204104352
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 19:10 schreef recursief het volgende:
Wie? De Fed? ECB?
Bron?
ja ik weet dus niet welke van de twee het is. Het is in ieder geval geen 0. Dus tussen 0.25 en 0.5
Man of Steal.
  woensdag 16 maart 2022 @ 19:15:36 #253
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204104515
Mooi, dat zal niet de laatste zijn.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  woensdag 16 maart 2022 @ 19:25:52 #255
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204104523
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 19:25 schreef recursief het volgende:
Mooi, dat zal niet de laatste zijn.
Er komen er nog 6 in 3 jaar tijd
Man of Steal.
  woensdag 16 maart 2022 @ 19:57:35 #256
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204105183
Je kan beter een roestige spijker in je oogbal drukken dat doet minder pijn aan de ogen dan dit topic proberen terug te lezen

:W
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 16 maart 2022 @ 22:58:35 #257
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_204108844
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2022 19:57 schreef fathank het volgende:
Je kan beter een roestige spijker in je oogbal drukken dat doet minder pijn aan de ogen dan dit topic proberen terug te lezen

:W
Je wekker wat later zetten zodat je goed uitgerust bent. Dan is het prima te volgen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_204109002
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 17 maart 2022 @ 06:14:09 #259
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204110198
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2022 19:57 schreef fathank het volgende:
Je kan beter een roestige spijker in je oogbal drukken dat doet minder pijn aan de ogen dan dit topic proberen terug te lezen

:W
Gedraag je eens niet zo als een gothic.
Man of Steal.
pi_204110630
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:03 schreef SuperNeger het volgende:
Ik zie history gewoon zich herhalen hier. Blockchain technologie is in zekere zin goed te vergelijken met de dotcom tech bubble. Bitcoin is Yahoo.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:53 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Bitcoin is digitale schaarste, hoe in jou wereld is dat te vergelijken met een Amerikaanse bedrijf dat als functie een zoekmachine heeft?
Uiteraard wanneer je een troll om een intellectuele onderbouwing vraagt van zijn eigen gedachtes geeft ie niet thuis.

Ga lekker in KLB posten
pi_204110650
quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2022 23:08 schreef Ali_boo het volgende:
[ afbeelding ]
Bitcoin fixes this
pi_204110830
twitter


Dit is pas een dure les voordat je het concept unconfistable money echt begrijpt!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2022 08:47:01 ]
pi_204110851
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 08:46 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[ twitter ]

Dit is pas een dure les voordat je het concept unconfistable money echt begrijpt!
Als ie nou een dag geduld had, vanaf nu kan het legaal met crypto
https://tweakers.net/nieu(...)an-en-reguleren.html
pi_204111055
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 08:18 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
[..]
Uiteraard wanneer je een troll om een intellectuele onderbouwing vraagt van zijn eigen gedachtes geeft ie niet thuis.

Ga lekker in KLB posten
@SuperNeger heeft gelijk, het schaarste is niet echt boeiend. Iedereen kan een soort bitcoin netwerk programmeren met schaarste. Sterker nog, veel tokens hebben schaarste. Wat hij bedoelt te zeggen is dat Bitcoin net als yahoo is omdat het erg simpel is.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204111079
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 08:46 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[ twitter ]

Dit is pas een dure les voordat je het concept unconfistable money echt begrijpt!
Is niet echt nodig in de Westerse wereld. Daarom vind ik dat mensen en Bitcoinmaximalisten zoals de twitteraar plan-b enz vaak wappies zijn die Europa zien vallen de komende tijd. De Westerse wereld gaat echt niet zomaar je geld stelen. Dit is een uitzondering.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204111206
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 09:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]
@:Superneger heeft gelijk, het schaarste is niet echt boeiend. Iedereen kan een soort bitcoin netwerk programmeren met schaarste. Sterker nog, veel tokens hebben schaarste. Wat hij bedoelt te zeggen is dat Bitcoin net als yahoo is omdat het erg simpel is.
Een schaarse coin kan iedereen maken, maar niet een schaarse coin in een trustless netwerk.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_204111228
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 09:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]
@:Superneger heeft gelijk, het schaarste is niet echt boeiend. Iedereen kan een soort bitcoin netwerk programmeren met schaarste. Sterker nog, veel tokens hebben schaarste. Wat hij bedoelt te zeggen is dat Bitcoin net als yahoo is omdat het erg simpel is.
Wat is er zo simpel aan Yahoo dan? Het heeft het over Yahoo in de context van de dot-com bubble. Dan bedoelt hij hier heel iets anders mee. Ik snap dat jullie elkaars kontje graag kussen, maar dit slaat weer nergens op

quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 09:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Is niet echt nodig in de Westerse wereld. Daarom vind ik dat mensen en Bitcoinmaximalisten zoals de twitteraar plan-b enz vaak wappies zijn die Europa zien vallen de komende tijd. De Westerse wereld gaat echt niet zomaar je geld stelen. Dit is een uitzondering.
Daarom is het ook een wereldwijd fenomeen. Lang werd aangenomen dat we hier in Europa nooit mee te maken zouden hebben, maar zoals nu blijkt kan het zelfs in Europa ook handig zijn. Het is dus nog breder inzetbaar dan vooraf werd aangenomen
pi_204111238
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 09:26 schreef recursief het volgende:

[..]
Een schaarse coin kan iedereen maken, maar niet een schaarse coin in een trustless netwerk.
Waarom niet? De code van Bitcoin is vrij toegankelijk en simpel.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204111265
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 09:30 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Wat is er zo simpel aan Yahoo dan? Het heeft het over Yahoo in de context van de dot-com bubble. Dan bedoelt hij hier heel iets anders mee. Ik snap dat jullie elkaars kontje graag kussen, maar dit slaat weer nergens op
[..]
Daarom is het ook een wereldwijd fenomeen. Lang werd aangenomen dat we hier in Europa nooit mee te maken zouden hebben, maar zoals nu blijkt kan het zelfs in Europa ook handig zijn. Het is dus nog breder inzetbaar dan vooraf werd aangenomen
De meeste mensen hebben niet te maken met onteigening van goederen en financin. Het is leuk cherry picking, of je moet daadwerkelijk denken dat wij in Nederland zoiets mee gaan maken. Geloof je dat je in je leven nog gaat meemaken dat jouw fiat wordt afgepakt?
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204111293
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 09:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Waarom niet? De code van Bitcoin is vrij toegankelijk en simpel.
Wat let je om samen met superneger een kopie te starten? Allebei een node draaien op de zolderkamer en voila, een volwaardige kopie van Bitcoin. Even een catchy naam bedenken en jullie hebben exact dezelfde waarde gecreerd
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 09:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]
De meeste mensen hebben niet te maken met onteigening van goederen en financin. Het is leuk cherry picking, of je moet daadwerkelijk denken dat wij in Nederland zoiets mee gaan maken. Geloof je dat je in je leven nog gaat meemaken dat jouw fiat wordt afgepakt?
Dus iets kan alleen waarde hebben als wij er in Nederland te maken mee kunnen krijgen. Interessant...

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2022 09:38:12 ]
pi_204111399
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 09:37 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Wat let je om samen met superneger een kopie te starten? Allebei een node draaien op de zolderkamer en voila, een volwaardige kopie van Bitcoin. Even een catchy naam bedenken en jullie hebben exact dezelfde waarde gecreerd
Enige verschil is dat het minder waard is omdat niemand het gebruikt en er weinig energie in gepompt is. Het concept Bitcoin kan in de toekomst prima vervangen worden als we technologisch verder zijn, door bijvoorbeeld het gebruik van verval van materie (tijd) te gebruiken om een nieuwe vorm van geld te delven. Het verzenden van de financien hoeft in de toekomst niet meer via het internet maar via onhackbare snaarverstrengeling in de kwantummechanica. Om maar een voorbeeld te noemen waardoor er een betere alternatief is voor Bitcoin waarbij je pers een internetaansluiting voor nodig hebt.
quote:
[..]
Dus iets kan alleen waarde hebben als wij er in Nederland te maken mee kunnen krijgen. Interessant...
Nee, maar het meerendeel van de wereld heeft niet te maken met dit soort praktijken. Het begint een zwak argument te worden om telkens die derde wereldlanden op te noemen of oorlogsgebieden. De meeste landen op de wereld hebben gelukkig niet te maken met die cherry-picking praktijken die hier genoemd worden om Bitcoin als verlosser te vereren. De lokale currency is goed genoeg in de meeste gevallen.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 17 maart 2022 @ 09:48:02 #272
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204111401
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 08:18 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
[..]
Uiteraard wanneer je een troll om een intellectuele onderbouwing vraagt van zijn eigen gedachtes geeft ie niet thuis.

Ga lekker in KLB posten
Sorry man heb meer te doen maar alleen maar omdat iets schaarste is geeft het nog niet per se waarde. Zijn ook een heleboel coins met nog een kleinere supply dan 21miljoen en die moeten dus meer waard zijn dan bitcoin?

Verder moet je eens kappen met dat toxic gedrag van je door iedereen troll te noemen en 24/7 bitcoin te shillen.

- Dit is het Cryptocurrency topic.
- Er is ook een Bitcoin topic.

Snap je het verschil?
Man of Steal.
pi_204111431
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 09:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Waarom niet? De code van Bitcoin is vrij toegankelijk en simpel.
Het is al zo vaak geprobeerd. Waarom denk je dat dat nooit echt een succes is geworden?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_204111457
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 09:50 schreef recursief het volgende:

[..]
Het is al zo vaak geprobeerd. Waarom denk je dat dat nooit echt een succes is geworden?
Omdat je het huidige netwerk van Bitcoin niet kunt bijbenen, als je een eigen netwerk opzet, los van het internet, zou je best je eigen Bitcoin netwerk moeten kunnen opzetten.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204111518
:Z :Z :Z
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204111568
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 10:00 schreef dimmak het volgende:
:Z :Z :Z
Tja, wat moet je ermee h. Je kan zeggen wat je wilt, ik probeer er nog wat van te maken soms :P

Ik heb al vaker gezegd, voor meer gezelligheid en bredere gespreksonderwerpen ben je beter af bij de slowchat van onze Tweakers collega's.
pi_204111656
Ik ben benieuwd naar de whitepaper van firefly3.
"Een manier om waarde te verzenden, die alle lokale currency's overbodig zal maken, los van het internet maar via onhackbare snaarverstrengeling in de kwantummechanica."
pi_204111790
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 09:48 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Sorry man heb meer te doen maar alleen maar omdat iets schaarste is geeft het nog niet per se waarde. Zijn ook een heleboel coins met nog een kleinere supply dan 21miljoen en die moeten dus meer waard zijn dan bitcoin?

Schaarste is een economisch begrip dat per definitie met de absolute hoeveelheid van een goed/dienst niet zoveel te maken heeft.

quote:
Verder moet je eens kappen met dat toxic gedrag van je door iedereen troll te noemen en 24/7 bitcoin te shillen.

- Dit is het Cryptocurrency topic.
- Er is ook een Bitcoin topic.

Snap je het verschil?
Flikker op. Of wacht: ik flikker wel op. Dit topic is toch al langzaam aan het leegbloeden doordat mensen het gedrag van twee usual suspects zat zijn. Succes over een tijdje als jullie nog voornamelijk met zijn tweetjes dit topic bevolken.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_204111811
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 10:16 schreef Roellie80 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de whitepaper van firefly3.
"Een manier om waarde te verzenden, die alle lokale currency's overbodig zal maken, los van het internet maar via onhackbare snaarverstrengeling in de kwantummechanica."
Misschien kunnen we het Lightning netwerk ook wel aansluiten op die onhackbare snaarverstrengeling kwantummechanica, dan zijn we er uit.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204111839
Op bezoek bij de cryptocowboys in het Wilde Westen

Op zich wel een prima stuk van het FD over Bitcoin minen in Texas.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204114192
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:03 schreef SuperNeger het volgende:
Ik zie history gewoon zich herhalen hier. Blockchain technologie is in zekere zin goed te vergelijken met de dotcom tech bubble. Bitcoin is Yahoo. Helemaal geweldig omdat eerste grote voorbeeld van blockchain technologie en hoeveel het waard kan zijn. Mensen worden helemaal cocky. En dan paar jaar later komen andere betere kandidaten even laten zien hoe ze het perfectioneren.

[ afbeelding ]

Of het nou skill is of blind luck, ik zou nooit blind op vertrouwen op het succes op de lange termijn puur maar omdat ze trendzetter zijn.
Nee Bitcoin is meer te vergelijken met TCP/IP niet ideaal, wel battlefield tested, dan kun je daar allerlei handigere protocollen voor verzinnen, je moet wel massa hebben.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204114671
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 14:34 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee Bitcoin is meer te vergelijken met TCP/IP niet ideaal, wel battlefield tested, dan kun je daar allerlei handigere protocollen voor verzinnen, je moet wel massa hebben.
Alleen zijn die andere protocollen bijna altijd niet gedecentraliseerd zoals Ripple.
pi_204114771
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:11 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Alleen zijn die andere protocollen bijna altijd niet gedecentraliseerd zoals Ripple.
Dat hoeft nog niet eens een heel groot probleem te zijn afhankelijk van de usecase, als dat gaat bijvoorbeeld om betalen van niet al te grote bedragen dan kan het prima, als store of value word het dan vaak wel een lastiger verhaal.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204115040
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 09:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]
@:Superneger heeft gelijk, het schaarste is niet echt boeiend. Iedereen kan een soort bitcoin netwerk programmeren met schaarste. Sterker nog, veel tokens hebben schaarste. Wat hij bedoelt te zeggen is dat Bitcoin net als yahoo is omdat het erg simpel is.
Je bent zijn bewindvoerder en spreekt in zijn naam als ie er even niet is?

Verrassend dat iemand die geld niet snapt en het werk van Rothbard nog Mises gelezen heeft het concept van schaartste niet belangrijk vind. :')
pi_204115076
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 09:48 schreef SuperNeger het volgende:
Sorry man heb meer te doen maar alleen maar omdat iets schaarste is geeft het nog niet per se waarde. Zijn ook een heleboel coins met nog een kleinere supply dan 21miljoen en die moeten dus meer waard zijn dan bitcoin?
Kijk daar stel je een goede vraag. Ga nou eens onderzoek doen waarom bitcoin dus in twaalf jaar tijd een biljoen waard geworden is en 99% van de shitcoins het nooit zal reden.

Als je die vraag kan beantwoorden begrijp je het concept van bitcoin.

Maar goed ik denk niet dat je 1 minuut tijd hieraan zal spenderen om eens iets te leren.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2022 15:56:25 ]
pi_204115116
What if?

twitter
pi_204115202
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:59 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
What if?

[ twitter ]
De euro moet nog wel wat waard zijn als Bitcoin naar de moon gaat h anders schiet het niet op ;)
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204115844
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:51 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Je bent zijn bewindvoerder en spreekt in zijn naam als ie er even niet is?

Verrassend dat iemand die geld niet snapt en het werk van Rothbard nog Mises gelezen heeft het concept van schaartste niet belangrijk vind. :')
Voor een gezin in Rusland is er een schaarste in Roebels, zie je de Roebel omhoog gaan? Ik niet.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 17 maart 2022 @ 17:49:35 #289
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204115994
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 22:58 schreef stinkie het volgende:

[..]
Je wekker wat later zetten zodat je goed uitgerust bent. Dan is het prima te volgen
Het is prima te volgen

Als je oogkanker wil.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 17 maart 2022 @ 17:59:26 #290
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204116065
Bitcoin fixes this
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator donderdag 17 maart 2022 @ 21:18:56 #291
18653 crew  D.
pi_204119644
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 15:51 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Je bent zijn bewindvoerder en spreekt in zijn naam als ie er even niet is?

Dat mag vanaf nu ook niet meer, aangezien hij hier voorlopig niet meer aanwezig zal zijn.

Ik hoop dat we het nu met z'n allen weer vooral over crypto kunnen hebben i.p.v. over mede-SC'ers.
Respecteer elkaars mening (vooral ook als die afwijkt van de jouwe), en er is zeker ruimte voor een (felle) discussie, maar blijf dan wel on-topic, dus niet op de man spelen.

En als je een post ziet waar je echt met goed fatsoen niets zinnigs op kunt antwoorden, wees dan de verstandigste, haal je schouders op, en scoll lekker verder :Y
pi_204123177
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2022 21:18 schreef D. het volgende:

[..]
Dat mag vanaf nu ook niet meer, aangezien hij hier voorlopig niet meer aanwezig zal zijn.

Ik hoop dat we het nu met z'n allen weer vooral over crypto kunnen hebben i.p.v. over mede-SC'ers.
Respecteer elkaars mening (vooral ook als die afwijkt van de jouwe), en er is zeker ruimte voor een (felle) discussie, maar blijf dan wel on-topic, dus niet op de man spelen.

En als je een post ziet waar je echt met goed fatsoen niets zinnigs op kunt antwoorden, wees dan de verstandigste, haal je schouders op, en scoll lekker verder :Y
^O^
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204123439
Thanks!!

Gelukkig blijven mensen verstandig bitcoin stacken! Of het nu op $4k of $40k trade. Prijs volgt uiteindelijk altijd. S2F is misschien toch nog niet helemaal dood :)

twitter
pi_204123514
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 08:56 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Thanks!!

Gelukkig blijven mensen verstandig bitcoin stacken! Of het nu op $4k of $40k trade. Prijs volgt uiteindelijk altijd. S2F is misschien toch nog niet helemaal dood :)

[ twitter ]
Willy Woo was ook wel redelijk bullish hierdoor in zijn laatste nieuwsbrief. Maar goed, hij heeft de laatste maanden vaker mis gezeten dan goed. Er is nog steeds oorlog, recessie ligt op de loer dus hoogst onzeker allemaal.

Maar goed, geen stress en blijf door stacken. Dan komt die supply shock zelf wel een keer. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204123660
twitter


:{
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204123762
Aparte situatie wel, zonnebloemolie niet meer te koop, brood twee keer zo duur. Ik denk dat retail investors voorlopig weg blijven. Zij zijn helaas ook de aanstichters van een leg up als die er zou komen, maar dat lijkt nu van niet.

https://www.nu.nl/economi(...)-al-op-rantsoen.html
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 18 maart 2022 @ 10:06:27 #297
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_204123956
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 09:27 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]

:{
Echt het amateurisme druipt er soms vanaf.

En gebruik geen sms als 2FA! Ook hier in Nederland zijn er slachtoffers geweest van sim-swapping.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_204124143
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 09:27 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]

:{
Gebruiker firefly zal zeggen dat de kans dat er tijdens het slapen een hamster in je anus kruipt groter is dan dat dit je overkomt
pi_204124235
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 maart 2022 10:25 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Gebruiker firefly zal zeggen dat de kans dat er tijdens het slapen een hamster in je anus kruipt groter is dan dat dit je overkomt
:D idd
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204124305
Je zou maar zoveel verliezen

Bitcoin owner whose story went viral after he lost his wallet password says he has 'made peace' with potential $220 million loss

https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204124310
lapo (maak een nieuwe)
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')