De dollar hedgemony is over en met de domme stappen van de laatste weken gaat het in een sneltreinvaart.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:29 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
Bitcoin zie ik eerder als reservevaluta voor overheden en de dollar is hard op weg die status te verliezen.
Waarom denk je van niet? Het is toch super decentraal en king?quote:
Hier inde comments nog wel aardig wat inhoudelijke zaken over Bitcoinquote:
Ik vind dat we die energieslurpende PC's van de gemiddelde Tweakers ook maar moeten verbieden want die verbruiken veel te veel energie. Echt, wat een treurnis daar.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 16:18 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Hier inde comments nog wel aardig wat inhoudelijke zaken over Bitcoin
https://tweakers.net/nieu(...)ereum-verbieden.html
Met een aardig negatief sentiment, Dat zal Firefly en Superneger vast wel bevallen ook
4 jaar lange bear market is mogelijk, wie weet.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zijn de voorspellingen van de bitcoin koers?
Iemand enige aanvulling/voorspelling?
Nog een jaar zijwaarts en dan in aanloop van de volgende halving nieuwe ATH'squote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Het huidige sentiment is dat we binnenkort gaan moonen en als je anders claimt ben je troll/clown.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:14 schreef Lospedrosa het volgende:
XRP gaat hopelijk gesloopt worden door de SEC.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 18:58 schreef SuperNeger het volgende:
Ik voel me echt bullish trouwensVoor XRP dan. Bitcoin weet ik niet. Beetje verschillend.
Wie heeft er hier nog meer een stack?
Op korte termijn denk een paar euro of tientje. Op lange termijn paar duizend.quote:
$100k zal 'ie denk ik wel nog aantikken volgende bullrun. Maar zodra bitcoin z'n #1 spot verliest is het echt gedaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |