ik heb het niet over toen en nu, ik heb het over 17-20. Dat artikel had ook geklopt als het startpunt in ‘17 een lumpsum was geweest.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Nergens geld mee verliezen?
Kijk voor de grap eens naar de top100 op CMC toen en nu. Genoeg mensen die rekt zijn gegaan.
Ik ben in 2013 begonnen. Van de alts die ik ben gaan hodlen in 2013 was in 2017 helemaal niks meer over. Ik had geluk aan de Bitcoin die ik ook ben blijven hodlen. Van de periode vanaf 2017 hebben de alts die ik toen ben gaan hodlen mij ook alleen maar verlies gebracht. Alle winsten die ik toen afgeroomd heb naar BTC en de DCA die toen volgde waren de juiste stappen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:19 schreef stinkie het volgende:
Dca’rs die begonnen zijn op het dieptepunt…. Zou wel eens iets willen lezen van lui die al echt lang bezig zijn. Vanaf 2017 kon je nergens mee verliezen, zelfs potten pindakaas leverden geld op.
En die eerste heeft het goed gedaan. Omzetten naar fiat en huis kopen. Toch iets beter dan mijn vakanties er van betalen. Maar nogmaals: ‘17-‘20/‘21, elke methode leverde geld op. Dus ik blijf naast dca ook echt wel wat traden.
Las gisteren dit verhaal van iemand die sinds 2017 DCA'ed https://er-bybitcoin.com/stacking-em-volume-20-march-2022/quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:19 schreef stinkie het volgende:
Dca’rs die begonnen zijn op het dieptepunt…. Zou wel eens iets willen lezen van lui die al echt lang bezig zijn. Vanaf 2017 kon je nergens mee verliezen, zelfs potten pindakaas leverden geld op.
En die eerste heeft het goed gedaan. Omzetten naar fiat en huis kopen. Toch iets beter dan mijn vakanties er van betalen. Maar nogmaals: ‘17-‘20/‘21, elke methode leverde geld op. Dus ik blijf naast dca ook echt wel wat traden.
Hoe langer je terug gaat, of anders gezegd. Hoe langer je DCA gebruikt. Hoe groter de kans is dat je wint met de uitzondering dat je asset failliet gaat. Al zie ik dat bij Bitcoin niet gebeuren.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:19 schreef stinkie het volgende:
De verwachting van wie?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is de verwachting van BTC in het volgende kwartaal?
De CEO van Bitcoin natuurlijkquote:
niet relevant.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is de verwachting van BTC in het volgende kwartaal?
April moet de usa weer tax gaan opgevenquote:Op maandag 14 maart 2022 10:44 schreef SuperNeger het volgende:
Heleboel markten kleuren rood. Vraag me af of er iets spannends gaat gebeuren vandaag of wordt het weer zo'n eindeloze crab.
Die gaat niet kapot.quote:Op maandag 14 maart 2022 22:42 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Als bitcoin onder de 30k komt zie ik Microstrategy nog wel failliet gaan, hij heeft veel op de pof gekocht als ik het goed heb. Bitcoin dan een flush naar 5k? zou lachen zijn.
Ik heb meer verdient door traden dan met dca nadat ik een berekening heb losgelaten van mijn trading sinds 2020. Ongeveer 60% meer dan als ik DCA Bitcoin had gedaan. Wie weet doe ik het vanaf nu slechter, maar ben blij dat ik vooral alts had gekocht in 2020.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:06 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
DCA werkt in elk geval
https://nieuws.btcdirect.(...)en-ethereum-winsten/
Er is algemeen bekend dat ruim 90% van de mensen die proberen te traden geld verliest. Daar hoor jij waarschijnlijk ook gewoon bij.
Dus ja, je kan je best doen met research, waarna je een grote kans hebt alsnog geld te verliezen. Of je gaat dom DCA doen. En dat werkt
Ik heb het erover dat als Bitcoin idd de enige valuta zou worden. Dat denken de meeste Bitcoiners toch?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:13 schreef dimmak het volgende:
[..]
Maar je doet dan de aanname dat Bitcoin de enige valuta op aarde is in dat geval? Zijn alle Bitcoin van Saylor? Heeft Microstrategy al die bitcoin nog in die situatie? Is Musk zelf ook niet zo rijk geworden binnen korte tijd vanaf niets? Waren de oliemagnaten ook de mensen die de economie weer eigenhandig uit het slop hebben getrokken na de grote recessie? Waarom zo een bedrijf de rol van een centrale bank overnemen? Zouden overheden dat toelaten?
Ik denk dat je zelf weer even de bank in moet om te leren over economie en bestuur vriend.
Aandelen dalen ook. als hij straks miljarden moet terug betalen aan de bank gaat hij dan aandelen dumpen? Valuta is aan het instorten? Goud is in dollar 10% gestegen sinds de oorlog dat valt nog mee.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:24 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Die gaat niet kapot.
De man zit ook in aandelen.
Door een ouwe deal met de overheid kon hij geld lenen gratis .
Dat heeft hij overal rond gepompt zitten.
Waaronder Amazon.
De geld wat in zijn stichting zit is niet allemaal van hem maar ook van anderen.
Als doel voor later de economie te redden.
Hij weet dat de huidige valuta gaat vallen .
De vraag is alleen wanneer het gaat komen.
En laten we eerlijk zijn.
De valuta is aardige neer aan het storten door de oorlog.
Ze noemen het wel tijdelijk aangezien de oorlog de schuld word gegeven
Maar de waarheid is dat de Grooi er uit is gerekt en in elkaar gaat storten.
Waarom denk je dat kans arme landen in de EU word gezet.
Niet om de EU groter te maken maar om de Economische groei verder op te gaan rekken.
Tenkosten van je eigen interne markt van de landen in de EU.
Daarom zijn de loon kosten te hoog samen met de belasting druk die te hoog is.
Om je eigen markt door te laten rollen.
Allemaal uiteindelijk om de land rijker te maken in samen werking van in/export bedrijven .
Ten kosten van de burgers.
En ga niet in je eigen portemonnee kijken .
Van ik heb het goed er zijn genoeg mensen die werken voor minimaal loon en soms deel tijd op minimaal loon.
De word gratis zegt niks ?quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:31 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Aandelen dalen ook. als hij straks miljarden moet terug betalen aan de bank gaat hij dan aandelen dumpen? Valuta is aan het instorten? Goud is in dollar 10% gestegen sinds de oorlog dat valt nog mee.
hij betaald geen rente nee maar de rest moet ie wel terug betalen.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:45 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
De word gratis zegt niks ?
Hij heeft -0 % .
Niks terug te betalen.
Dat was de deal met de overheid jaren terug .
Die lening heeft hij toen in aandelen gezet .
Met dikke winst verkocht en toen weer aandelen genomen en crypto
Die man is schat rijk.
Dan de btc stichting zijn meerder rijke die investering en de toekomst
Zelfde als de geld die de overheid leent van de rijkste mensen van de usa de Fed .
Fed is namelijk particulieren en geen overheidsinstelling.
Tuurlijk is lumpsum laag kopen voordeliger. Maar dan moet je wel die cash hebben liggen. En voor de meeste normale loonslaven is dat niet het geval.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 09:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik heb het niet over toen en nu, ik heb het over 17-20. Dat artikel had ook geklopt als het startpunt in ‘17 een lumpsum was geweest.
DCA werkt. Absoluut. Maar crypto markt bestaat gewoon nog niet lang genoeg om er iets zinnigs over te zeggen voor een lange termijn
Neequote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het erover dat als Bitcoin idd de enige valuta zou worden. Dat denken de meeste Bitcoiners toch?
Ik lees net 18 april. Zoals dat elk jaar op dat moment voor een ontzettende dump heeft gezorgd. Valt dat trouwens niet samen met Chinees nieuwjaar? Mogelijk dat je dan zelf voor onder de $1k Bitcoin kooptquote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:04 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Wanneer gaan Biden en Europa bitcoin nou eens naar 2k dumpen? Ik wil nog wat euros kwijt!
Dan ga ik nog snel even wat arbeiten! Misschien kan ik dan ook 0,1 BTC bemachtigen en tot de gelukkige van het piramide spel behoren! Chinees nieuwjaar is wel een goeie ja, ik heb vernomen dat ze bitcoin gaan verbieden volgend jaar!quote:Op dinsdag 15 maart 2022 15:08 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik lees net 18 april. Zoals dat elk jaar op dat moment voor een ontzettende dump heeft gezorgd. Valt dat trouwens niet samen met Chinees nieuwjaar? Mogelijk dat je dan zelf voor onder de $1k Bitcoin koopt
Je bedoelt "hyperbitcoinization". Het idee dat Bitcoin uiteindelijk de #1 currency wordt, al dan niet dat alle andere currencies verdwijnen. Dat laatste geloof ik zelf niet in. Dat eerste sluit ik niet uit op hele lange termijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 12:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het erover dat als Bitcoin idd de enige valuta zou worden. Dat denken de meeste Bitcoiners toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |