abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204099940
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:31 schreef dimmak het volgende:

[..]
Heel goed verhaal weer. :')
Je bent niet serieus te nemen als je niet open staat voor andere soorten crypto en alleen trollantwoorden geeft als het om altcoins gaat. Niet voor niets zijn ethereum enz zo groot geworden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204099957
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 09:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]
100% decentraliteit is echt niet zo boeiend. Dit wordt zo erg de hemel in geprezen omdat mensen (nerd/tech types) het gevoel van vrijheid fijn vinden (emotie). Veel jongeren boeit decentraliteit echt niet, zij zitten op facebook en tiktok. Zo centraal als wat. Denk je dat je oom of tante het boeit wat decentraliteit is? Nee, zij zitten gewoon nog steeds op de bank apps.
Ik denk dat je je erop verkijkt hoe groot de antipathie is jegens centralisering (Den Haag, de EU). Dat betekent niet dat mensen met zulke antipathie het belang van cryptovaluta begrijpen, want dat is nog steeds het domein voor een kleine groep. En het verschrikkelijke jargon helpt niet (daar maakt men zich hier ook schuldig aan, wat de indruk versterkt dat cryptovaluta voor roekeloze jongemannen zijn).

Overigens zou je evenzeer kunnen stellen dat de hang naar een sterke overheid uit emotie (angst) voorkomt. Beetje flauw.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204099987
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Je bent niet serieus te nemen als je niet open staat voor andere soorten crypto en alleen trollantwoorden geeft als het om altcoins gaat. Niet voor niets zijn ethereum enz zo groot geworden.
Ik ben al vanaf 2013 bezig met crypto. :') Alts zijn gewogen en te licht bevonden.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_204100113
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 10:16 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

XRP
Amerika: "Alle XRP nodes stilleggen, nu!"
Governments, regulators, and trusted parties: "Ja baas".
XRP ligt stil tot de Amerikaanse president het weer vrijgeeft.

BTC
Amerika: "Alle miners kappen, nu!"
Miners: ".... "
BTC krijgt een terugslag in hashrate en confirmation times herstellen zich na een aantal weken.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204100135
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 11:48 schreef stinkie het volgende:
Daarom is de onteigening van al die Russische meuk ook zo eng. (...)

Nu dit buiten de wet om onteigend of bevroren word (let wel, o.a. door private instellingen als banken en notarissen) heeft eigendomsrecht en in zekere zin democratische rechtszekerheid geen betekenis meer.
Ook hier weer: Canada.
Wat wordt er dan onteigend? Bij mijn weten zijn alle sancties gericht op Russisch bezit een kwestie van bevriezing. Da's geen onbelangrijk verschil.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 16 maart 2022 @ 13:00:55 #206
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_204100235
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:25 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Je vergeet .
Je kan van wallet naar wallet sturen.
Zeker met btc en eth.

Canada heeft de banken gesloten van de truckers.
Zodat ze hun donaties niet om kunnen zetten naar een valuta .
Geen een excanges kan een wallet blokkeren di naar een anderen wallet verstuurt .
Aangezien een hardware wallet zijn eigen incrypt bezit en zal de hardware wallet gekoppeld moeten zijn aan de accounts .

Maar niks houd me tegen om een geregistreerd hardware of software wallet naar een anderen te sturen die niet geregistreerd is aan mijn I.D .

Nee ze willen geloven dat ze het kunnen stoppen maar dat is het niet .
Er zal altijd een excanges zijn die schijt heeft aan de regels en op die manier gehandeld kan worden.
Denk aan 3e wereld landen die er aan kunnen verdienen of ondergronds .
En anders gewoon direct via wallet naar wallet .
Wat trouwens whales doen .
Die kopen en verkopen via Wallets en niet via een excanges .
Dit om de markt niet omhoog of omlaag te pompen. ( Tenslotte een markt moet aantrekkelijke blijven om te gaan investeren van sukkels en spaarders )

https://www.google.com/am(...)-bitcoin-wallets/amp
dat is heel veel tekst om te zeggen wat ik zeg.
Wallet naar Wallet is gewoon binnen eigen eco systeem. En wat ga je er dan mee doen? Geen diesel kopen voor je boot hoor
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_204100327
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 11:48 schreef stinkie het volgende:
Daarom is de onteigening van al die Russische meuk ook zo eng.
Privé bezit, hoe verwerpelijk, immoreel en illegaal ze het ook hebben verkregen: er zijn wetten voor die gevolg kunnen worden.

Nu dit buiten de wet om onteigend of bevroren word (let wel, o.a. door private instellingen als banken en notarissen) heeft eigendomsrecht en in zekere zin democratische rechtszekerheid geen betekenis meer.
Ook hier weer: Canada.

En aangezien BTC open is, hoeft de stekker er niet uit. Onteigening en bevriezen van accounts en rekeningen is voldoende.
Bitcoin kunnen ze niet onteigenen of bevriezen als je het zelf in beheer hebt.
  woensdag 16 maart 2022 @ 13:09:13 #208
19297 stinkie
pi_204100329
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Wat wordt er dan onteigend? Bij mijn weten zijn alle sancties gericht op Russisch bezit een kwestie van bevriezing. Da's geen onbelangrijk verschil.
Bevriezen OF onteigenen. En ook met bevriezen kom je er niet bij.
En dan kan met een open ledger en de koppeling naar een fiat account net zo makkelijk met crypto
  woensdag 16 maart 2022 @ 13:09:35 #209
19297 stinkie
pi_204100335
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:08 schreef dimmak het volgende:

[..]
Bitcoin kunnen ze niet onteigenen als je het zelf in beheer hebt.
En wat ga je er mee doen?
pi_204100336
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 11:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Hij bedoelt dat Bitcoin hol is. Het heeft wat basisfuncties, meer niet. Er komt iets beters. Dit is altijd zo.
Al wat bitcoin doet is schaars zijn en decentraal immutable transacties versturen. Heb je de WP uberhaubt gelezen?

Wat shitcoiners doen is proberen op één specifieke toepassing "beter" proberen te zijn. Het is als appels met peren vergelijken...
pi_204100340
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:00 schreef stinkie het volgende:

[..]
dat is heel veel tekst om te zeggen wat ik zeg.
Wallet naar Wallet is gewoon binnen eigen eco systeem. En wat ga je er dan mee doen? Geen diesel kopen voor je boot hoor
Tuurlijk wel.
Gewoon storten op mijn crypto Visa kaart.
Aangezien ik legaal handelt.
En nog het zo zijn dat het verboden gaat worden
Er zijn genoeg landen waar het met open armen word verwelkomt.

Maar het gaat niet verboden worden.
Aangezien te veel mensen met geld en macht er al in zitten.

Daarom is EU op eens niet meer tegen de groote stroom slurpel van btc en etc .

Politiek draait om macht en de macht zijn bedrijven en de elite.

Zelfs usa , Rusland en de EU zullen buigen voor hun .
En geloof me als de elite tegen poeting zegt kap er mee of kop er af .
Deze gewoon gaat knikken.
Kwestie van tijd .
pi_204100341
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:09 schreef stinkie het volgende:

[..]
En wat ga je er mee doen?
Plekken zoeken waar je er wat mee kan doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door dimmak op 16-03-2022 13:16:03 ]
  woensdag 16 maart 2022 @ 13:17:34 #213
19297 stinkie
pi_204100443
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:10 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Tuurlijk wel.
Gewoon storten op mijn crypto Visa kaart.
Aangezien ik legaal handelt.
En nog het zo zijn dat het verboden gaat worden
Er zijn genoeg landen waar het met open armen word verwelkomt.

Maar het gaat niet verboden worden.
Aangezien te veel mensen met geld en macht er al in zitten.

Daarom is EU op eens niet meer tegen de groote stroom slurpel van btc en etc .

Politiek draait om macht en de macht zijn bedrijven en de elite.

Zelfs usa , Rusland en de EU zullen buigen voor hun .
En geloof me als de elite tegen poeting zegt kap er mee of kop er af .
Deze gewoon gaat knikken.
Kwestie van tijd .
ja want visa negeert de sanctie lijsten voor jou :’)

quote:
10s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:10 schreef dimmak het volgende:

[..]
Plekken zoeken waar je er wat mee kan doen.
Dan is een vaas bloemen gezelliger …..
  woensdag 16 maart 2022 @ 13:20:38 #214
19297 stinkie
pi_204100481
Anyway, tijd dat ik eens aan het werk ga. Heb nog wat transacties te analyseren :’)
pi_204100517
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik denk dat je je erop verkijkt hoe groot de antipathie is jegens centralisering (Den Haag, de EU). Dat betekent niet dat mensen met zulke antipathie het belang van cryptovaluta begrijpen, want dat is nog steeds het domein voor een kleine groep. En het verschrikkelijke jargon helpt niet (daar maakt men zich hier ook schuldig aan, wat de indruk versterkt dat cryptovaluta voor roekeloze jongemannen zijn).

Overigens zou je evenzeer kunnen stellen dat de hang naar een sterke overheid uit emotie (angst) voorkomt. Beetje flauw.
Dit heeft denk ik meer met politiek te maken. Als je kijkt naar privacy dan boeit het mensen haast niet dat zij op Facebook zitten of een telefoon gebruiken waarbij je apps toestemming moet geven om je media te kunnen gebruiken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_204100536
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:39 schreef dimmak het volgende:

[..]
Ik ben al vanaf 2013 bezig met crypto. :') Alts zijn gewogen en te licht bevonden.
DApps en andere functionaliteiten bestaan pas sinds kort. Altcoins waren in het verleden alleen coins met beloftes. Hoe je dit met elkaar vergelijkt is voor mij een raadsel.
pi_204100562
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:09 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
Al wat bitcoin doet is schaars zijn en decentraal immutable transacties versturen. Heb je de WP uberhaubt gelezen?

Wat shitcoiners doen is proberen op één specifieke toepassing "beter" proberen te zijn. Het is als appels met peren vergelijken...
De WP is zeer kort en niet boeiend. Het werkt omdat het simpel is, het is geen rocket science.

Dat je development teams shitcoiners noemt getuigt van frustratie. Feit is dat er veel gebruikers zijn voor bijvoorbeeld Solana, die kun je niet negeren.
pi_204100622
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:26 schreef firefly3 het volgende:
Dat je development teams shitcoiners noemt getuigt van frustratie. Feit is dat er veel gebruikers zijn voor bijvoorbeeld Solana, die kun je niet negeren.
En waarom precies moet het wiel steeds weer opnieuw uitgevonden in "crypto"? Precies ja, omdat het helemaal niet om decentrale blockchains gaat.

Nieuwe crypto introduceert een nieuwe token omdat ze geld willen ophalen/verdienen.

Solana :')

Development teams kunnen prima op bitcoin en LN verder borduren. Maarja dan loop je wel miljoenen mis..

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2022 13:31:42 ]
  woensdag 16 maart 2022 @ 13:35:03 #219
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_204100696
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 12:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
XRP
Amerika: "Alle XRP nodes stilleggen, nu!"
Governments, regulators, and trusted parties: "Ja baas".
XRP ligt stil tot de Amerikaanse president het weer vrijgeeft.

BTC
Amerika: "Alle miners kappen, nu!"
Miners: ".... "
BTC krijgt een terugslag in hashrate en confirmation times herstellen zich na een aantal weken.
Je hebt ook nodes buiten Amerika. Net als dat je miners hebt buiten Amerika.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_204100944
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:29 schreef 10mil.bitcoin het volgende:

[..]
En waarom precies moet het wiel steeds weer opnieuw uitgevonden in "crypto"? Precies ja, omdat het helemaal niet om decentrale blockchains gaat.

Nieuwe crypto introduceert een nieuwe token omdat ze geld willen ophalen/verdienen.

Solana :')
[ afbeelding ]

Development teams kunnen prima op bitcoin en LN verder borduren. Maarja dan loop je wel miljoenen mis..
Alleen anarchisten en tegendraadse mensen willen persé zoveel strijden voor 100% decentraliteit. De bedoeling van de meeste cryptonetwerken is heel wat anders dan jouw "strijdt tegen het kwaad". Daar is beveiliging en decentraliteit niet echt een hoofdzaak.

Het gaat vooral om de functie, bijvoorbeeld snel geld overzenden in een smart contract zodat mensen goed hun computer spellen kunnen spelen. Lijkt me niet echt handig via het bitcoin netwerk als alles door 99999999 computers geverifieerd moet worden
pi_204101064
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]
DApps en andere functionaliteiten bestaan pas sinds kort. Altcoins waren in het verleden alleen coins met beloftes. Hoe je dit met elkaar vergelijkt is voor mij een raadsel.
:+ :+ :+

Je bent af.
pi_204101291
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:35 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Je hebt ook nodes buiten Amerika. Net als dat je miners hebt buiten Amerika.
We hebben onlangs nog gezien hoe eensgezind sancties kunnen worden uitgevoerd op globale schaal tegen Rusland. En in feite zagen we dat natuurlijk al veel eerder met sancties tegen Cuba, Venezuela, Noord Korea en Iran.

Tegen minen kun je dat ook doen maar minen is slechts het gebruik van stroom door een chip en is niet gebonden aan een identiteit. Ook al pak je de professionele bedrijfsmatige miners aan dan nog leg je mining daarmee niet aan banden want dan verschuift mining terug naar mensen thuis en verstopt in bedrijfspanden. Dat maakt handhaving weer velen malen moeilijker en duurder.

Het gaat er niet zozeer om waar op de wereld dingen gebeuren maar of er een bij de autoriteiten bekende identiteit aan vast hangt en of het zich kan verplaatsen/aanpassen in het geval van verstoring en censuur. Bitcoin is daar flexibel en zelfs antifragiel in, Ripple niet.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204101326
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 14:05 schreef dimmak het volgende:

[..]
:+ :+ :+

Je bent af.
Werkende Dapps met smart contracts heb ik het dus over. Kun je hierop inhoudelijk reageren?
pi_204101353
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 14:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
We hebben onlangs nog gezien hoe eensgezind sancties kunnen worden uitgevoerd op globale schaal tegen Rusland. En in feite zagen we dat natuurlijk al veel eerder met sancties tegen Cuba, Venezuela, Noord Korea en Iran.

Tegen minen kun je dat ook doen maar minen is slechts het gebruik van stroom door een chip en is niet gebonden aan een identiteit. Ook al pak je de professionele bedrijfsmatige miners aan dan nog leg je mining daarmee niet aan banden want dan verschuift mining terug naar mensen thuis en verstopt in bedrijfspanden. Dat maakt handhaving weer velen malen moeilijker en duurder.

Het gaat er niet zozeer om waar op de wereld dingen gebeuren maar of er een bij de autoriteiten bekende identiteit aan vast hangt en of het zich kan verplaatsen/aanpassen in het geval van verstoring en censuur. Bitcoin is daar flexibel en zelfs antifragiel in, Ripple niet.
Ik zou me daar niet zo druk om maken.
pi_204101443
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2022 13:54 schreef firefly3 het volgende:
Alleen anarchisten en tegendraadse mensen willen persé zoveel strijden voor 100% decentraliteit. De bedoeling van de meeste cryptonetwerken is heel wat anders dan jouw "strijdt tegen het kwaad". Daar is beveiliging en decentraliteit niet echt een hoofdzaak.
Verreweg het meeste wat gedaan wordt door de mens heeft geen decentrale databaase nodig inderdaad, dan zijn we het daar over eens.

quote:
Het gaat vooral om de functie, bijvoorbeeld snel geld overzenden in een smart contract zodat mensen goed hun computer spellen kunnen spelen. Lijkt me niet echt handig via het bitcoin netwerk als alles door 99999999 computers geverifieerd moet worden
Bitcoin is daar prima geschikt voor. Jou kennis tot bitcoin daarintegen wat minder.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2022 14:49:03 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')