quote:Op maandag 14 maart 2022 15:56 schreef SuperNeger het volgende:
Zal dat ook wel aanraden ja tenzij je idd gelooft dat bitcoin naar de 10miljoen gaat, maar dan heb je er alsnog niks aan tenzij je het dus verkoopt.
Juist ja. Als bitcoin volgende bullrun naar een ton gaat of een miljoen pak jij geen winst? Je houdt het weer vast tot het weer inzakt?quote:
Spreek voor jezelf. Ik doe het uit ideologische motieven en trek m'n wenkbrauwen op bij al dat gespeculeer over wat er in de toekomst gaat gebeuren op basis van wat er in het verleden is gebeurd. Ik zit er dan ook voor de lange termijn in; m'n inleg heb ik er allang uitgehaald.quote:Op maandag 14 maart 2022 15:56 schreef SuperNeger het volgende:
Je doet het toch voor de winst uiteindelijk. Dus laag inkopen, hoog verkopen.![]()
To the moonquote:Op maandag 14 maart 2022 16:05 schreef raptorix het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ twitter ]
Ah oke, dus je was 1 van de lucky ones aan de top van de pyramide die het kocht toen het nog vrijwel niks waard is.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik doe het uit ideologische motieven en trek m'n wenkbrauwen op bij al dat gespeculeer over wat er in de toekomst gaat gebeuren op basis van wat er in het verleden is gebeurd. Ik zit er dan ook voor de lange termijn in; m'n inleg heb ik er allang uitgehaald.
Klopt, maar wat je verkeerd ziet is dat het een kwestie van geluk was.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:07 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ah oke, dus je was 1 van de lucky ones aan de top van de pyramide die het kocht toen het nog vrijwel niks waard is.
Je was naast Toshiba Narato natuurlijk de 1e die al de volledige potentie inzag en wist wat er van terecht zou komenquote:Op maandag 14 maart 2022 16:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Klopt, maar wat je verkeerd ziet is dat het een kwestie van geluk was.
Wel verstandig. Had een grote impact gehad. Alle xxxBTC pairs waren dan ook lastig geworden etc. Wel goed om op de langere termijn geen POW coin ecosysteem te gaan promoten, maar POW voor huidige projecten in de ban doen ging wat ver..quote:Op maandag 14 maart 2022 16:05 schreef raptorix het volgende:
[ twitter ]
De mensen die er om ideologische motieven in zitten begrijpen het potentieel en gaan er niet zo krampachtig mee om als mensen zoals jij. Wij kopen en verkopen ook, verdienen aan DeFi. Het is dus niet een kwestie van achteroverleunen. De rust komt uit het vertrouwen in het potentieel op de lange termijn. Al wil dat niet zeggen dat ik er geheel rustig onder ben; met name voor de rol van overheden ben ik bevreesd. Dagen als vandaag zijn niet onbelangrijk.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:09 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Je was naast Toshiba Narato natuurlijk de 1e die al de volledige potentie inzag en wist wat er van terecht zou komen
Ik vind het idee van een maximaal aantal en niet kunnen bijmaken ook wel heel nobel hoor. Echter is alleen het "wie het eerst haalt wie het eerst maalt" principe niet heel zen.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De mensen die er om ideologische motieven in zitten begrijpen het potentieel en gaan er niet zo krampachtig mee om als mensen zoals jij. Wij kopen en verkopen ook, verdienen aan DeFi. Het is dus niet een kwestie van achteroverleunen. De rust komt uit het vertrouwen in het potentieel op de lange termijn. Al wil dat niet zeggen dat ik er geheel rustig onder ben; met name voor de rol van overheden ben ik bevreesd. Dagen als vandaag zijn niet onbelangrijk.
Je laat je te veel meeslepen door dagelijkse koersen. Wij hebben al een lange tijd overleefd waarin er niks gebeurde. Het was in ieder geval lekker rustig.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:15 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik vind het idee van een maximaal aantal en niet kunnen bijmaken ook wel heel nobel hoor. Echter is alleen het "wie het eerst haalt wie het eerst maalt" principe niet heel zen.
Ben ongeduldig. Wil het gewoon zien crashen en ben het zat dat whales/exchanges de price aan het pompen zijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je laat je te veel meeslepen door dagelijkse koersen. Wij hebben al een lange tijd overleefd waarin er niks gebeurde. Het was in ieder geval lekker rustig.
Mooi, hebben we die onzin ook weer gehad. Zou desastreus zijn voor Europa overigens. Andere werelddelen omarmen Bitcoin en Europa zou zichzelf (zoals vaker met tech) in de vingers snijden. Beter kunnen ze het actief gaan omarmen.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:05 schreef raptorix het volgende:
[ twitter ]
Zo te lezen zijn er nog wel wat potentiële beren op de weg. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat een meerderheid in de EU gewoonweg geen radicale anti-PoW mening heeft en het naar gematigd beleid lijkt toe te gaan uiteindelijk.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:22 schreef dimmak het volgende:
[..]
Mooi, hebben we die onzin ook weer gehad. Zou desastreus zijn voor Europa overigens. Andere werelddelen omarmen Bitcoin en Europa zou zichzelf (zoals vaker met tech) in de vingers snijden. Beter kunnen ze het actief gaan omarmen.
Ja daar heb je gelijk in, de machtsverdeling klopt niet helemaal. Zo had ik er een paar weken ook over:quote:Op maandag 14 maart 2022 14:08 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik snap best dat dit zeggen in een topic als dit gelijk staat als vloeken in de kerk maar ik heb altijd al onderbuikgevoelens gehad over hoe succesvol bitcoin echt gaat worden. Mocht cryptocurrency een toekomst hebben dan zal het wel een wereldwijde government en commercieel approved crypto coin zijn (zoals XRP o.i.d.).
Het zou oneerlijk zijn dat 10 jaar geleden een paar puisterige autistische nerds achter hun computer op zolder die shit voor pennies on the dollar konden kopen en vele jaren later bedrijven deze muntjes voor miljoenen moesten kopen om mee te doen met de wereldwijde economie van de toekomst. Is gewoon niet logisch.
Dat is ook wat haaks staat op al die andere nobele gedachtes. Ja er kan niet meer dan 21 miljoen bitcoin bijgemaakt worden, dus geen inflatie etc. En de mensen die het 10+ jaar later moesten kopen dan? Die hebben niks terwijl de mensen die het meeste hebben allemaal ex drug dealers zijn van silk road tijden.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, de machtsverdeling klopt niet helemaal. Zo had ik er een paar weken ook over:
Op een gegeven moment heeft Michael Sailor de meeste Bitcoins. Is hij dan ineens de leider van de wereld omdat hij 100x rijker is dan Elon Musk?
Sommige mensen willen geloven dat alleen DCA werkt. Dan hoeven zij zelf geen research te doen en kunnen zij op een gemak zonder zorgen iedere keer een beetje bijkopen. Soort van hersenspoeling.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:04 schreef SuperNeger het volgende:
En je snapt toch ook dat als je meedoet met cycles je dus meer bitcoin kan krijgen. Als je 1bitcoin hebt en je houdt die vast dan blijft die idd altijd 1bitcoin. Maar als je 1 bitcoin hebt, je verkoopt hem en je koopt weer 1 bitcoin als het goedkoper is dan heb je dus meer dan 1 bitcoin.
Is geen hogere wiskunde.
Ik doe vanaf begin af aan mee, jij dus niet want dan zou je weten dat het niemand om het geld ging, vrijwel iedereen gaf die dingen ook gewoon voor de fun weg, heb er zelf duizenden gehad, en zelfs niet de moeite genomen om ze te backuppen, kun je ongeveer beseffen hoeveel waarde men er aan hechte.quote:Op maandag 14 maart 2022 16:07 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ah oke, dus je was 1 van de lucky ones aan de top van de pyramide die het kocht toen het nog vrijwel niks waard is.
Tegenwoordig voor nieuwelingen is het vrij lastig om aan veel bitcoins te kopen. Veel zullen er niet eens 1 bezitten. Dus al doe je het laag kopen hoog verkopen trucje met 0.1btc dan kan je er ook een volle bitcoin van maken.
Dus dat "spreek voor jezelf" is zeg maar van toepassing voor 99.9% van de bevolking maar ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |