Dapps bestaan inmiddels ook al minimaal 5 jaar en smart contracts al veel langer. Zoals bekend trade ik ook af en toe gewoon nog dus ik ben up to date met wat er speelt.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Werkende Dapps met smart contracts heb ik het dus over. Kun je hierop inhoudelijk reageren?
Het is inherent aan het worden van een groot geldsysteem of waardesysteem. De overheden laten het kaas niet van hun fiat brood eten als Bitcoin te groot wordt of te veel in de weg gaat zitten. Dan zal men proberen het neer te halen, over te nemen, onschadelijk te maken en dergelijke meer.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zou me daar niet zo druk om maken.
Jouw bedoel je.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:48 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Verreweg het meeste wat gedaan wordt door de mens heeft geen decentrale databaase nodig inderdaad, dan zijn we het daar over eens.
[..]
Bitcoin is daar prima geschikt voor. Jou kennis tot bitcoin daarintegen wat minder.
Wat er nu bestaat is niet te vergelijken met 3 jaar geleden. Mooi om te lezen dat je niet alleen met Bitcoin bezig bent.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:50 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dapps bestaan inmiddels ook al minimaal 5 jaar en smart contracts al veel langer. Zoals bekend trade ik ook af en toe gewoon nog dus ik ben up to date met wat er speelt.
Precies wat ik dacht.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:53 schreef firefly3 het volgende:
Jouw bedoel je.
Nee hoor, het Bitcoin netwerk is traag, juist omdat het door zoveel nodes geverifieerd moet worden. Vertel mij maar hoe je het wilt fixen.
https://medium.com/geekcu(...)ain-why-a3f6f2e326dbquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:05 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht.
Ga eerst jezelf eens inlezen voordat je alle wijsheid in pacht hebt
Je negeert bewust de 2e lagen of ken je het bestaan ervan niet?quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
https://medium.com/geekcu(...)ain-why-a3f6f2e326db
Given the relatively limited amount of transactions that can be processed in a second, the network can quickly get congested under certain conditions, such as when currency enjoys a spike in popularity and more investors start demanding Bitcoin. In times like these, Bitcoin transactions can take up to days, or even sit unfulfilled forever if the sender doesn’t attach a high enough transaction fee. This is the case for all transactions, regardless of the size. Just imagine having to wait days just to send $20 to your friend. This makes Bitcoin much less feasible as a fiat currency alternative, and it affects the user experience on Bitcoin-based businesses.
Dat schiet niet echt op in de praktijk blijkbaar, 2nd layers op Bitcoin.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je negeert bewust de 2e lagen of ken je het bestaan ervan niet?
Laat de trollen lekker gaan. Fok geeft ze een platform, dit topic is flink verpest.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat schiet niet echt op in de praktijk blijkbaar, 2nd layers op Bitcoin.
2nd layer is het equivalent van een centralized shitcoin.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:18 schreef dimmak het volgende:
[..]
Noem mij een shitcoin met zoveel nodes als het Lightning netwerk met allemaal verschillende implementaties welke ook nog eens gebacked zijn door het meest decentrale netwerk ter wereld.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:27 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
2nd layer is het equivalent van een centralized shitcoin.
Waarom wordt het lightning netwerk niet gebruikt voor NFT's voor de gaming industrie?quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:36 schreef dimmak het volgende:
[..]
Noem mij een shitcoin met zoveel nodes als het Lightning netwerk met allemaal verschillende implementaties welke ook nog eens gebacked zijn door het meest decentrale netwerk ter wereld.
NFT's op Lightning zijn er nog niet. NFT's op het Liquid netwerk zijn er wel. Wel zijn er verschillende partijen bezig om het mogelijk te maken met Lightning. Er zijn wel games die gebruik maken van Lightning transacties.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom wordt het lightning netwerk niet gebruikt voor NFT's voor de gaming industrie?
Hoef niet gefix te worden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 14:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jouw bedoel je.
Nee hoor, het Bitcoin netwerk is traag, juist omdat het door zoveel nodes geverifieerd moet worden. Vertel mij maar hoe je het wilt fixen.
Niet onder de indruk, het is net zo decentraal als een ethereum 2nd layer.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
NFT's op Lightning zijn er nog niet. NFT's op het Liquid netwerk zijn er wel. Wel zijn er verschillende partijen bezig om het mogelijk te maken met Lightning. Er zijn wel games die gebruik maken van Lightning transacties.
Je hebt gelijk, Goud kan in dit opzicht echt anoniem zijn, terwijl bij Bitcoin iedereen je transacties kan bekijken.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:50 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Hoef niet gefix te worden.
Heeft States van waarde wegens maximaal aantal.
Kan dus als borg waarde gezien worden.
Precies wat er nu gebeurt .
En waarom landen , banken en anderen verzamelaars het zien als de nieuwe digitale goud .
Goud kan je ook niks mee .
Dat moet je ook omzetten naar valuta .
En zomaar verplaatsen gaat ook niet .
De oplossing was de papieren goud .
Niks in je bezit behalve op papier met stempel waar de goud zit.
Btc kan dat overpakken en is zeer veilig aangezien btc open is wie wat en waar het vandaan komt.
Het kan zelfs geblokkeerd worden .
Goud niet even omsmelten en een anderen nummer in slaan als kettingen.
Verrassend.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet onder de indruk, het is net zo decentraal als een ethereum 2nd layer.
Ah, daar heb je de firefly3's obsessie weer met Bitcoinmaxi's die volgens hem allemaal in huurhuizen wonen. Je houdt wel van herhaling he? Het begint wat ziekelijk te worden.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:18 schreef firefly3 het volgende:
Huurders in de knel door hoge gasprijs. Als de huurprijzen duurder worden, gaan mensen minder snel in Bitcoin investeren. Komt er een recessie en hoe lang zal de bearmarket worden?
We krijgen honderden schrijnende verhalen binnen van huurders die in de knel zitten door de hoge energierekening. Huurders zitten in de kou of betalen een fors deel van hun inkomen aan de huur en energielasten. Dat blijkt uit een vandaag gepubliceerde analyse van meldingen op ons Meldpunt Energiealarm.
https://www.woonbond.nl/nieuws/huurders-knel-hoge-gasprijs
Dit gaat echt helemaal nergens over inderdaad. Hoe je van huurdersprijzen naar Bitcoin komt zou voer voor psychologen moeten zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:51 schreef recursief het volgende:
[..]
Ah, daar heb je de firefly3's obsessie weer met Bitcoinmaxi's die volgens hem allemaal in huurhuizen wonen. Je houdt wel van herhaling he? Het begint wat ziekelijk te worden.
Moet je voor de grap eens nazoeken hoe vaak firefly3 het er al over heeft gehad dat bitcoinmaxi's in de problemen gaan komen omdat ze geen eigen huis bezitten maar allemaal in een huurwoning wonen. Aldus firefly3.quote:Op woensdag 16 maart 2022 18:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit gaat echt helemaal nergens over inderdaad. Hoe je van huurdersprijzen naar Bitcoin komt zou voer voor psychologen moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |