abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203938319

Meldingen van beschietingen, explosies en Russische troep(en) sinds 24 februari

Aanvullende info:
https://www.reddit.com/live/18hnzysb1elcs
https://en.wikipedia.org/wiki/Russo-Ukrainian_War
https://militaryland.net/

Livemap:
https://liveuamap.com/

Speech Putin over zijn beweegredenen:

https://www.aljazeera.com(...)E-tqc7WK-Kf_MUo8nY_k

Zinnige twitteraars:
https://twitter.com/MarQs__
https://twitter.com/maxseddon
https://twitter.com/BNONews

LIVE | Weer tientallen burgerdoden gemeld in Charkov
https://www.telegraaf.nl/(...)en-gemeld-in-charkov
pi_203938320
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:44 schreef ExTec het volgende:

[..]
Als ze Rusland uit hun public clouds trappen heeft dat redelijke impact. Op mijn werk hebben we een vestiging in Rusland. Als die bv ineens geen mail meer hebben, kunnen ze daar de poorten sluiten en het licht uit doen.
Volgens mij viel dat niet onder "geen" zaken meer doen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203938325
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:44 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Het gaat mij daarbij vooral om het 'cancellen' e.d. van de gemiddelde Rus als sanctie. Dingen die (voornamelijk) Poetin en zijn vriendjes raken, prima.
Waar wordt de gemiddelde Rus dan gecanceld?
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:48:24 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203938331
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:37 schreef luxerobots het volgende: [..] Onder leiding van een ervaren militair, en met de juiste wapens, kunnen ze de tegenstander nog goed te pakken nemen.
Mwah. De ervaringen met dit soort sturmbatalione is slecht. Als ze de eerste maand overleven kunnen het misschien goede soldaten worden. Maar dat zal maar 1 van de vier zijn .
The End Times are wild
pi_203938332
@ExTec lees net dat Russen al geen gebruik van Azure mochten maken.

https://www.reddit.com/r/(...)_for_russia_be_like/
pi_203938338
Wat is trouwens de laatste keer geweest dat NAVO ergens kernwapens heeft geplaatst?
Цой жив
pi_203938341
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:25 schreef Tijger_m het volgende:
NRC:
[..]
I am shocked, shocked I say!
[..]
Alles is liefde, vooral de dode Oekrainers?
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:45 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Op de Facebookpagina van ons lokale suffertje stond een bericht dat de gemeente locaties aan het bekijken is voor eventuele opvang van gevluchte Oekraeners.

Heb even doorgeklikt op de profielen van enkelen die daar woedend op reageren en ja hoor, 100% van die lui hadden hun profiel ook vol met anti-coronamaatregelen en antivax geleuter.
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 14:50 schreef Salina het volgende:

[..]
Het is echt tyfusdruk en het gaat echt mega snel in dit topic. Echt makkelijk meelezen is het niet.

Wat ik echter wl een hele mooie pr vind, is dat de meeste coronawappies nu massaal oorlogswappies zijn geworden, c.q. de Russische inval goedpraten onder het mom van "nuance", "nadenken" en dergelijke meer.

Dat maakt het voor zo'n relatief lui en obsessief-compulsief aangelegd persoon als mij een stuk makkelijker om het allemaal een beetje te behappen.
Toch wel handig.
Lekker makkelijk en overzichtelijk zo. Dat dan weer wel!
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:49:26 #9
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_203938342
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:46 schreef raptorix het volgende:

[..]
Volgens mij viel dat niet onder "geen" zaken meer doen.
Maar Russische bedrijven die dus ook in die Cloud zitten, dus wel, want Cloud abonnementen afnemen is zaken doen.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:49:33 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203938343
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Sport en cultuur. Dat werkt averechts en versterkt Putin zijn verhaal alleen maar.
The End Times are wild
pi_203938351
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:45 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
En waar denk je dat die logistiek die nodig is om voedsel op de juiste locatie op het juiste moment te krijgen precies op draait :')?
Rusland heeft met Europa niks te maken. Turkije, Iran, China en noem maar op zullen zeker wel alternatieven bedenken om hun goederen toch te kunnen verkopen aan Rusland. Handel gaat gewoon door. Een miezerig microsoft gaat dat echt niet tegenhouden lol.
pi_203938353
Even voor de goede orde, de NAVO heeft en plaatst geen kernwapens, de VS heeft de absolute controle over zijn kernwapen arsenaal en geen enkele voormalige Oostblok staat is deel van het Nuclear Sharing programma.

@Alpha0 dus wat is je bron dat de NAVO kernwapens zou plaatsen in Oekraine?

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2022 15:52:51 ]
pi_203938357
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:49 schreef LXIV het volgende:

[..]
Sport en cultuur. Dat werkt averechts en versterkt Putin zijn verhaal alleen maar.
Het zijn echter ook dingen waarmee je Poetin direct raakt. Want hij mag graag zijn Rusland promoten middels sportevenementen.
pi_203938366
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:48 schreef Zwoerd het volgende:
Wat is trouwens de laatste keer geweest dat NAVO ergens kernwapens heeft geplaatst?
Nooit. De NAVO plaatst geen kernwapens, de lidstaten die kernmachten zijn hebben volledige controle over hun arsenaal.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:51:27 #15
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203938367
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]
We moeten maar zien wat het in de praktijk gaat betekenen. Echter, als heel veel microsoftsystemen niet meer onderhouden kunnen worden, en als er geen computers met microsoft verkocht kunnen worden, zullen de gevolgen niet meevallen.
Zou Rusland dat niet kunnen opvangen door de software te kraken, licensiebeveiliging eruit halen en via Russische servers updates verspreiden?
Zou enige reverse engineering vereisen...
are we infinite or am I alone
pi_203938370
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:48 schreef LXIV het volgende:

[..]
Mwah. De ervaringen met dit soort sturmbatalione is slecht. Als ze de eerste maand overleven kunnen het misschien goede soldaten worden. Maar dat zal maar 1 van de vier zijn .
25% van deze mensen die de eerste maand overleeft wordt misschien een goede soldaat.

Dat kun je vast met een bron staven?
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:51:52 #17
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203938372
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:50 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Het zijn echter ook dingen waarmee je Poetin direct raakt. Want hij mag graag zijn Rusland promoten middels sportevenementen.
Toch is het dom. Je moet het Russische volk niet van je afstoten, maar juist naar je toe trekken.
The End Times are wild
pi_203938382
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:36 schreef HSG het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat 3 dagen training veel gaat doen.
Denk dat dat meevalt, qua (hand) wapen training zijn we in Nederland 2 ochtenden op de hei geweest en 2 middagen hoe je je wapen onderhoud, op zich zou ik me redelijk kunnen redden, als je er ook veel over gelezen hebt scheelt dat een hoop, tip op Quora zit https://www.quora.com/profile/Roland-Bartetzko is een oud veteraan die zeer actief gevochten heeft in Kosovo en gewoon veel praktische info geeft, het is over algemeen geen rocket science. Roland zit op dit moment trouwens in de Ukraine om een aantal journalisten te "begeleiden".
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:52:32 #19
6484 ExTec
pi_203938383
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:50 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Rusland heeft met Europa niks te maken. Turkije, Iran, China en noem maar op zullen zeker wel alternatieven bedenken om hun goederen toch te kunnen verkopen aan Rusland. Handel gaat gewoon door. Een miezerig microsoft gaat dat echt niet tegenhouden lol.
Je kan de portfolio van MS proberen na te bouwen via open source software. Dat hebben wat duitse overheden geprobeerd, en dat viel vies tegen, "lol".
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:52:34 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203938384
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:51 schreef luxerobots het volgende:

[..]
25% van deze mensen die de eerste maand overleeft wordt misschien een goede soldaat.

Dat kun je vast met een bron staven?
Als je enkel wil zuigen, reageer dan aub niet op mijn Posts.
The End Times are wild
pi_203938385
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:48 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik zou ook echt niet weten hoe ik zou reageren als ik in hun schoenen stond. Wat is de kans dat ik niet volledig blokkeer wanneer ik daadwerkelijk de kans krijg om de trekker over te halen en een ander mens te doden.
Цой жив
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:53:15 #22
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203938388
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:53:33 #23
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_203938392
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nooit. De NAVO plaatst geen kernwapens, de lidstaten die kernmachten zijn hebben volledige controle over hun arsenaal.
Dat is zeker niet wat ik er over las.

Een paar dagen geleden stond in de Volkskrant hier een artikel over. Daarin stond dat Amerika volledige autonomie heeft over de kernwapens op hun eigen grondgebied. Echter, de kernwapens die in Europa liggen opgeslagen (maar waarvan Amerika wel eigenaar is) mogen alleen gebruikt worden als alle NAVO lidstaten daarmee instemmen.

Dus Amerika heeft daar zeker geen alleenrecht over en andere NAVO landen hebben er wel iets over te zeggen.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:53:38 #24
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203938395
Rusland is zo ontzettend groot, ik heb altijd de indruk dat die Putin-aanhang vooral in het westelijke stuk zit. Zou het ze in Midden- en Oost-Rusland nu echt boeien of Oekrane wel of niet bij Rusland thuishoort?
pi_203938401
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:51 schreef LXIV het volgende:

[..]
Toch is het dom. Je moet het Russische volk niet van je afstoten, maar juist naar je toe trekken.
Hoe dan? Zij worden gehersenspoeld door Russische staatspropaganda.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:54:46 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203938411
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:52 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ik zou ook echt niet weten hoe ik zou reageren als ik in hun schoenen stond. Wat is de kans dat ik niet volledig blokkeer wanneer ik daadwerkelijk de kans krijg om de trekker over te halen en een ander mens te doden.
De overgrote meerderheid van de mensen blokkeert als ze een ander moeten doden. Ook wanneer ze beter getraind zijn . Het gros schiet niet of in de lucht.
The End Times are wild
pi_203938412
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Waar niet bedoel je?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203938419
quote:

[..]
Want dat gaat nu wel werken ja. Na 2008 heeft dat helemaal niets kunnen voorkomen maar deze keer is het heus wel anders.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:55:39 #29
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203938422
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:54 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Ja en als je dan ook nog alle andere bronnen voor ze afsluit heeft die propaganda helemaal het monopolie.
The End Times are wild
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:55:44 #30
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203938424
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]
We moeten maar zien wat het in de praktijk gaat betekenen. Echter, als heel veel microsoftsystemen niet meer onderhouden kunnen worden, en als er geen computers met microsoft verkocht kunnen worden, zullen de gevolgen niet meevallen.
Ik mag toch glad gaan aannemen :P dat M$ en elke andere Westerse leverancier de updates van -en naar het Russische IP domein(en) en haar gelieerde, ihkv ontwikkelingen* heeft uitgezet (en bepaalde settings heeft ingebracht dat zaken spontaan soms niet meer kloppen). Verder, technisch, niet heel moeilijk te regelen. Mensen die hun updates willen kunnen na ballotage, dat via een VPN doen.

Het zou ook een aardige zet zijn dat de volgende update een Blue=Yellow welkomstmelding bevat dat recht op zelfbeschikking niet zwicht voor repressie. En nee; het is geen recht datzelfde recht van een ander om vrij te willen zijn, te ontnemen.

*Er komt voor iedereen een moment dat je als individu zult moeten kiezen waar je echt staat en dat kun je maar beter in doen daar waar je niet fysiek wordt vervolgd om(trent) je keuze.

Maar goed, ik realiseer mij ook dat we/er zo een spiraal naar beneden gaan die onverlet, is begonnen omdat Rusland de natie is die FirstBlood startte door een democratische staat doelbewust binnen te vallen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:55:47 #31
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203938425
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:37 schreef Jor_Dii het volgende:
NOS verslaggever in Rusland komt terug naar Nederland vanwege de situatie in Moskou.
Ik hoop dat er nog wel buitenlandse correspondenten overblijven. Straks komt er geen bericht meer uit dat land zonder het Russische propagandasausje :{
pi_203938430
quote:

[..]
Denkt Poetin anders over. Je moet ze juist flink intimideren anders luisteren ze niet.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:56:11 #33
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203938431
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:55 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Want dat gaat nu wel werken ja. Na 2008 heeft dat helemaal niets kunnen voorkomen maar deze keer is het heus wel anders.
Dat hebben we helemaal niet gedaan.
The End Times are wild
pi_203938433
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:55 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja en als je dan ook nog alle andere bronnen voor ze afsluit heeft die propaganda helemaal het monopolie.
Die bronnen worden zelf ook al afgesloten door de Russische regering op dit moment.
pi_203938436
Ik hoorde gisteren een goed punt: de afgelopen 8 jaar werden elke paar maanden de Oekranse troepen in het Oosten afgewisseld. Hierdoor heeft een redelijk groot deel van het leger (recente) ervaring (met het op scherp staan, stress, etc). Dit in tegenstelling tot de Russen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:56:27 #36
6484 ExTec
pi_203938439
quote:

[..]
Nee, militair genie, je weet dat in WO2 ook gewoon complete duitse steden met bombardementen van de kaart gevaagd werden. Dus tot zover "het volk naar je toe trekken".

Het is gewoon een valide escalatie, en eentje die geen bloedvergieten inhoud.

Tot dit opgelost is gaan we elke dag horen dat die weer weg gaat, Russen ook daar niet meer aan mee mogen doen, etc.

Tot op het punt dat het Ijzeren gordijn er fysiek weer staat.
pi_203938442
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:52 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Iemand doden is lastig, daarom worden soldaten al tijdens de opleiding een beetje gefopt door continue eufenismes te gebruiken.
pi_203938443
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:54 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Waar niet bedoel je?
Bijvoorbeeld Russische voetballers die in Europa voetballen.
Цой жив
pi_203938445
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:56 schreef Complotwappie het volgende:
Ik hoorde gisteren een goed punt: de afgelopen 8 jaar werden welke paar maanden de Oekrane troepen in het Oosten afgewisseld. Hierdoor heeft een redelijk groot deel van het leger (recente) ervaring (met het op scherp staan, stress, etc). Dit in tegenstelling tot de Russen.
De Russen hebben hetzelfde gedaan in Syri
pi_203938448
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 14:44 schreef DutchBlend het volgende:
The Zelensky regime deliberately tried to have a nuclear accident at Zaporizhzhia. This is not yet 100% confirmed, but it’s the word that’s coming down.

Below is a full translation of the post that I’m forwarding:

The Ministry of Defense of the Russian Federation shows a video with destroyed tanks of the Armed Forces of Ukraine, abandoned enemy positions and abandoned Javelin anti-tank systems. There is also new information:

- At night, on the territory near the Zaporozhye nuclear power plant, a Ukrainian sabotage group tried to organize a provocation. At about 2 a.m., a mobile patrol of the National Guard was fired upon from a training complex located outside the power plant. The firing points were suppressed, but, leaving the building, Ukrainian saboteurs set fire to the building.

- The purpose of the provocation was an attempt to accuse Russia of creating a hotbed of radioactive contamination, as evidenced by Zelensky's subsequent negotiations with the United States and Britain.

— The staff of Zaporozhye NPP is working normally. The radioactive background in the area of ​​the power plant is normal.

- 56 Ukrainian air defense systems S-300, BUK M1 and Osa, as well as 54 drones, were destroyed.

⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️

Bron: Gonzalo Lira (coach red pill) Telegram
Voorlopig ben ik blij dat ze dit soort false flag dingen alleen in beeld- en tekstmateriaal als disinformatie verspreiden ipv daad bij het woord te voegen en zlf de reactor opblazen en Oekraine dn beschuldigen
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_203938451
quote:

[..]
We hebben jarenlang de Russen gepleased, en dat heeft niets geholpen.

Daarbij zal het Kremlin altijd wel een verhaal bedenken. Als de sporters meedoen zijn het fantastische helden die Rusland dienen, en als ze niet mee mogen doen, dan is het allemaal de schuld van het slechte westen.
pi_203938455
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:56 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
De Russen hebben hetzelfde gedaan in Syri
Veel kleinere aantallen. Hier heb je het echt over 10k per keer.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:57:37 #43
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203938458
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:37 schreef Jor_Dii het volgende:
NOS verslaggever in Rusland komt terug naar Nederland vanwege de situatie in Moskou.
Ik vroeg mij al af waar Iris was gebleven.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:57:44 #44
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_203938460
quote:

[..]
Putin agrees, jij hebt zojuist 15 jaar cel voorkomen voor jezelf.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_203938464
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:54 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Omdat (als het aan de EU lag) ze ook niets anders meer kunnen ontvangen. :')
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:58:46 #46
6484 ExTec
pi_203938474
quote:

[..]
En daarom is de BBC weer analoog aan het uitzenden ondertussen.
pi_203938482
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:53 schreef NaturalScience het volgende:

[..]
Dat is zeker niet wat ik er over las.

Een paar dagen geleden stond in de Volkskrant hier een artikel over. Daarin stond dat Amerika volledige autonomie heeft over de kernwapens op hun eigen grondgebied. Echter, de kernwapens die in Europa liggen opgeslagen (maar waarvan Amerika wel eigenaar is) mogen alleen gebruikt worden als alle NAVO lidstaten daarmee instellen.

Dus Amerika heeft daar zeker geen alleenrecht over en andere NAVO landen hebben er wel iets ove te zeggen.
Dat kan ik nergens terugvinden bij de NAVO, wel dat er consultatie is maar niets dat niet-kernwapen machten de lancering tegen kunnen houden. Daarbij is niet alleen de VS een kernmacht, he?

Volgens mij heb jij het nu over de inzet van wapens die onder nuclear sharing vallen wat een ietwat andere situatie is.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:59:26 #48
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203938485
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:56 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, militair genie, je weet dat in WO2 ook gewoon complete duitse steden met bombardementen van de kaart gevaagd werden. Dus tot zover "het volk naar je toe trekken".
Die bombardementen hebben veel gekost, bij de bezetting een hoop gedoe opgeleverd en niet het gewenste effect gehad dat de bevolking zich tegen hitler keerde of dat de productie hierdoor ernstig geschaad werd.

quote:
Het is gewoon een valide escalatie, en eentje die geen bloedvergieten inhoud.

Tot dit opgelost is gaan we elke dag horen dat die weer weg gaat, Russen ook daar niet meer aan mee mogen doen, etc.

Tot op het punt dat het Ijzeren gordijn er fysiek weer staat.
Ja, en dan?

Je moet gewoon rationeel kijken en niet vanuit je emotie ongecordineerd dingen doen die je goed aanvoelen.
The End Times are wild
pi_203938497
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:58 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Omdat (als het aan de EU lag) ze ook niets anders meer kunnen ontvangen. :')
Waar haal je dat vandaan? De EU blokkeert geen uitzendingen gericht op Rusland.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:00:43 #50
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203938500
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]
We hebben jarenlang de Russen gepleased, en dat heeft niets geholpen.

Daarbij zal het Kremlin altijd wel een verhaal bedenken. Als de sporters meedoen zijn het fantastische helden die Rusland dienen, en als ze niet mee mogen doen, dan is het allemaal de schuld van het slechte westen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:56 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Die bronnen worden zelf ook al afgesloten door de Russische regering op dit moment.
Natuurlijk! Omdat ze een bedreiging zijn voor hen!!
The End Times are wild
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:02:02 #51
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203938515
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:48 schreef Zwoerd het volgende:
Het is de VS die ze plaatst, maar als onderdeel van de NAVO policy.

quote:
The deployments of nuclear weapons to Turkey that began in the late 1950s were part of the NATO Atomic Stockpile plan in which the U.S. would provide nuclear weapons delivery systems to allies and concurrently train their forces in the use of the weapons.
quote:
The U.S. Army deployed nuclear-capable Honest John missiles in Turkey from 1959 until the early 1990s.
quote:
Jupiter Intermediate-range ballistic missiles deployed at Cigli Air Base, Turkey, during 1961-1963.
https://nsarchive.gwu.edu(...)-weapons-turkey-1959
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:04:01 #52
6484 ExTec
pi_203938535
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:59 schreef LXIV het volgende:

Je moet gewoon rationeel kijken en niet vanuit je emotie ongecordineerd dingen doen die je goed aanvoelen.
Rationeel gezien word volgende week de opening van de beurs van Moskou een bloedbad.

Veel Russen verlaten het land. Dat zullen er steeds meer worden.

En dat bereik je idd ook door iedere inwoner van dat land als paria te behandelen.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:04:20 #53
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203938540
twitter

(pro-Russische account)
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:04:44 #54
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203938549
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:55 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik hoop dat er nog wel buitenlandse correspondenten overblijven. Straks komt er geen bericht meer uit dat land zonder het Russische propagandasausje :{
Gelukkig zijn er tal van andere kanalen en het is best ingewikkeld om de communicatie volledig af te sluiten zonder ook jezelf ook terug te werpen naar het steentijdperk.
Beter geen correspondent dan n die voortdurend moet zeggen wat die daar moet zeggen (oorlog=vrede) of beducht moet zijn om anders vergiftigd te worden.
pi_203938555
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Redactie Frontpage vrijdag 4 maart 2022 @ 16:05:07 #56
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203938556
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:40 schreef Momo het volgende:

[..]
Kijk dat ze Russen uitsluiten van bijvoorbeeld FIFA het spel of scholen etc. vind ik ook maar symbool politiek. Maar het goed praten van de inval want "VS/NAVO dit" of "Ja maar Putin wil alleen" is gewoon gekkenpraat Die hele FVD kliek vertrouw ik voor geen meter.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_203938568
quote:

[..]
Nou, wie sluit hier bronnen af voor de Russen? Het westen of Poetins Rusland?
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:06:50 #58
6484 ExTec
pi_203938575
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:04 schreef crystal_meth het volgende:

(pro-Russische account)
Handig dat je het er bij zegt, anders had ik dat niet geweten ;)
pi_203938586
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:04 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Dat was gisteren. De centrale is vannacht in Russische handen gekomen.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:07:52 #60
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203938590
quote:
18s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:55 schreef Vallon het volgende:
M$
Microsoft zo verbasteren is wel erg 1999 hoor.
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:08:03 #61
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203938593
twitter

:')
pi_203938611
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat was gisteren. De centrale is vannacht in Russische handen gekomen.
Oh oke
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:12:47 #63
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203938655
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:07 schreef Gunner het volgende:

[..]
Microsoft zo verbasteren is wel erg 1999 hoor.
My Bad... M₿ for MrPutin M₽
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:13:58 #64
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203938668
twitter

twitter
pi_203938693
Nou hoop dat Putin zijn zin heeft. Oekrane is voor hem en alle normale burgers zijn de lul. Klootzak.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:19:48 #66
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203938726
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:04 schreef ExTec het volgende:

[..]
Rationeel gezien word volgende week de opening van de beurs van Moskou een bloedbad.

Veel Russen verlaten het land. Dat zullen er steeds meer worden.

En dat bereik je idd ook door iedere inwoner van dat land als paria te behandelen.
Ik vraag mij af of er in MosKoud nog wel een beurs, anders dan een dump, gaat zijn ..... voor handel moet je naast aanbieders ook afnemers hebben..... en je handen nu branden aan deze afdaling, lijkt mij vooral een teken van wie zijn benen zal breken.
pi_203938730
Poetin tegen buurlanden: Houd je erbuiten
President Vladimir Poetin vraagt de buurlanden van Rusland om "de spanningen niet op te voeren en het conflict niet verder te laten escaleren". Dat zei hij in een door de Russische staatstelevisie uitgezonden toespraak.

"Wij hebben geen kwade bedoelingen richting onze buren. Ik adviseer hen om buiten dit conflict te blijven en geen sancties in te stellen. Wij vervullen onze verantwoordelijkheden richting onze buren, ik verwacht dat zij dat omgekeerd ook blijven doen. Er is geen reden om onze relaties te beschadigen", aldus Poetin.

De president stelde verder dat alle Russische acties een antwoord zijn op "eerdere onvriendelijke acties". Daarbij liet hij achterwege dat Rusland juist de initiator van deze oorlog is door Oekrane binnen te vallen.

Nu.nl
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:21:11 #68
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203938746
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:20 schreef Rambolin het volgende:
President Vladimir Poetin vraagt de buurlanden van Rusland om "de spanningen niet op te voeren en het conflict niet verder te laten escaleren". Dat zei hij in een door de Russische staatstelevisie uitgezonden toespraak.

"Wij hebben geen kwade bedoelingen richting onze buren. Ik adviseer hen om buiten dit conflict te blijven en geen sancties in te stellen. Wij vervullen onze verantwoordelijkheden richting onze buren, ik verwacht dat zij dat omgekeerd ook blijven doen. Er is geen reden om onze relaties te beschadigen", aldus Poetin.

De president stelde verder dat alle Russische acties een antwoord zijn op "eerdere onvriendelijke acties". Daarbij liet hij achterwege dat Rusland juist de initiator van deze oorlog is door Oekrane binnen te vallen.

Nu.nl
_O-
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:21:16 #69
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_203938747
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:08 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]

Ik ben het hier eigenlijk wel met China eens. We zouden terug moeten naar een situatie waar sport en politiek gescheiden blijven.
De huidige hetze doet sterk denken aan de Nazi omgang met Joden.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Redactie Frontpage vrijdag 4 maart 2022 @ 16:22:12 #70
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203938755
quote:
"Wij hebben geen kwade bedoelingen richting onze buren
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:22:23 #71
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203938759
quote:

Nu.nl
_O- _O-

wat een geschift , Wij hebben geen kwade bedoelingen richting onze buren... nee ik zie het ..... de hele wereld staat op zijn koop omdat je zo vredelief bent

die heeft gaan plaat voor zijn kop maar een hele bunker
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_203938760
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:21 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Ik ben het hier eigenlijk wel met China eens. We zouden terug moeten naar een situatie waar sport en politiek gescheiden blijven.
De huidige hetze doet sterk denken aan de Nazi omgang met Joden.
Waren de Joden ook een grote inval in Duitsland begonnen?
pi_203938764
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:04 schreef crystal_meth het volgende:
[ twitter ]
(pro-Russische account)
Je verlangt bijna naar een pandemie, weer.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_203938769
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:19 schreef Vallon het volgende:

[..]
Ik vraag mij af of er in MosKoud nog wel een beurs, anders dan een dump, gaat zijn ..... voor handel moet je naast aanbieders ook afnemers hebben..... en je handen nu branden aan deze afdaling, lijkt mij vooral een teken van wie zijn benen zal breken.
Blijft niet voor niks zo lang toe.
Als je bekijkt wat de Russische bedrijven met listing in Londen hebben gepresteerd:

Sberbank was down 99.72% year-to-date to trade for around a single penny before the suspension, while Gazprom was down 93.71%, Lukoil 99.2%, Polyus 95.58% and EN+ 20.51%.
pi_203938780
Ik ben benieuwd wanneer de opschorting van de dienstplicht eraf gaat. En of ze dan eerst 18+ oproepen of gelijk iedereen :)
pi_203938800
Een held.

twitter
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:27:18 #77
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_203938814
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:24 schreef byah het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de opschorting van de dienstplicht eraf gaat. En of ze dan eerst 18+ oproepen of gelijk iedereen :)
Hmm, uitbreiding beroepsleger lijkt mij handiger en aannemelijker. Daarom ook asap CAO openbreken en militaire beroep aantrekkelijker maken. Dan wordt achja ook een stuk blijer
pi_203938823
quote:
Klinkt verstandig. Verstandiger dan onze eigen EU leiders of de VS. Buiten dan misschien Macron, die als enige werkelijk iets meer lijkt te doen dan af en toe te stemmen voor nieuwe sancties
pi_203938835
In verdachte tas bij Russische consulaat zat brandbare vloeistof
In de rugzak die gisteravond werd gevonden bij het Russische consulaat in Den Haag zat een brandbare vloeistof. Om wat voor vloeistof het gaat, kon een politiewoordvoerder niet zeggen, meldt Omroep West. "Dat maakt deel uit van het onderzoek."
NOS
pi_203938849
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:28 schreef RetepV het volgende:

[..]
Klinkt verstandig. Verstandiger dan onze eigen EU leiders of de VS. Buiten dan misschien Macron, die als enige werkelijk iets meer lijkt te doen dan af en toe te stemmen voor nieuwe sancties
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:30:22 #81
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_203938852
quote:

[..]
Geen vaseline gebruiken hoor, daar droogt je kontje van uit.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:30:33 #82
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203938855
quote:

Nu.nl
Hilarisch. :{
Die speechwriter heeft daar vast de literatuurprijs voor de vrede gehad door Orwell te plagiren.

Het impliceert dat de Oekrane dus geen buur is en dat de andere buren dus worden beschermd door verantwoordelijkheid nemend Rusland die verder niet gediend is van tegenspraak.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:30:33 #83
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_203938856
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Nou hoop dat Putin zijn zin heeft. Oekrane is voor hem en alle normale burgers zijn de lul. Klootzak.
En jarenlange ellende in Oekrane. Bomaanslagen, opstanden en zulks. En sturen we over een aantal jaren toch een vredesmacht omdat we dat gerommel aan onze NAVO grenzen beu zijn :')

Nu actief gaan mengen in dit conflict is onverstandig, maar een paar harde dreigementen die kant op moet wel kunnen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:30:41 #84
403588 mcmlxiv
pi_203938860
quote:

[..]
Ja joh, zo betrouwbaar h die Adolf Putin! Natuurlijk gaat nazi-Rusland de buren niet lastig vallen! Helemaal niet joh!
  Moderator vrijdag 4 maart 2022 @ 16:30:44 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203938861
quote:

Nu.nl
rustig aan jongens, jullie komen allemaal vanzelf aan de beurt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203938876
Harde strijd om Volnovakha op dit moment.

De stad is nog niet gevallen.
pi_203938877
Witrus die voor Oekraene vocht is om het leven gekomen.

twitter
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:33:10 #88
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_203938884
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:28 schreef Rambolin het volgende:
In de rugzak die gisteravond werd gevonden bij het Russische consulaat in Den Haag zat een brandbare vloeistof. Om wat voor vloeistof het gaat, kon een politiewoordvoerder niet zeggen, meldt Omroep West. "Dat maakt deel uit van het onderzoek."
NOS
Gisteren stond er op het AD 'Verdacht pakketje lijkt op een pakketje' :') of iets in die vorm. Uhm, ja...
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:33:18 #89
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203938887
quote:

[..]
Over Macron:
quote:
Praten met Poetin legt Macron geen windeieren

Als enige westerse leider die nog met Poetin praat, stapt Macron vandaag in de verkiezingsstrijd. Die lijkt al gewonnen voor hij begonnen is. ‘Macron is niet de beste, hij is de enige.’

In een televisietoespraak zei Emmanuel Macron dat hij ‘zo veel mogelijk in contact zal blijven met Vladimir Poetin om te proberen hem te overtuigen de wapens neer te leggen’. De Franse president zei ook dat we niet in oorlog zijn met Rusland en benadrukte de banden tussen het Europese en het Russische volk, ‘dat tijdens de Tweede Wereldoorlog zoveel heeft opgeofferd om Europa van de afgrond te redden’.

Zijn toespraak was een evenwichtsoefening. Als enige westerse leider die nog in contact staat met de Russische president, wikt en weegt hij zijn woorden. Poetin een dictator noemen, zoals president Biden deed, zou weleens alle bruggen naar het Kremlin kunnen opblazen. Eerder floot Macron zijn minister van Economie Bruno Le Maire terug nadat die ‘de economische oorlog’ had verklaard aan Rusland.

Macron spreekt ook meerdere keren per dag met president Zelenski. Het is op diens vraag dat de Franse president gesprekken blijft voeren met Poetin. Hij moest hem bij zijn laatste telefoongesprek vragen om burgerdoelen te sparen. Poetin stemde in, maar zijn leger ging door. Dat toont het verschil aan tussen wat Poetin zegt en doet, zegt het Elyse. ‘Maar op een gegeven moment zal Poetin met het Westen moeten praten. Het is beter om het kanaal open te houden.’

Macron sprak zijn landgenoten toe als de vader des vaderlands, als Europees leider, maar ook als kandidaat voor zijn eigen herverkiezing. Vanavond stapt hij officieel in de arena. Dat zal niet met de grote fanfare gebeuren, maar met een brief en een filmpje. Er zijn belangrijkere zaken.

Rally around the flag

Volgens peilingen en politieke commentatoren is de strijd al gestreden. De oorlog in Oekrane heeft Macrons favorietenrol veiliggesteld, al waren zijn pogingen om Poetin te overtuigen de oorlog af te blazen onsuccesvol. Critici noemden Macron naef. Een meerderheid van de Fransen, blijkt uit opiniepeilingen, prijst Macron toch, omdat hij tot het laatste moment heeft geprobeerd een oorlog te voorkomen.

De president heeft altijd vastgehouden aan de overtuiging dat de EU economisch en strategisch sterker op eigen benen moet staan in plaats van te steunen op rivaliserende wereldmachten. Het conflict in Oekrane geeft hem gelijk. De voorbije week schoven andere landen op naar meer militaire uitgaven en samenwerking, zoals Frankrijk lang heeft bepleit.

Volgens peilingbureau Ifop plukt Macron de vruchten van het ‘rally around the flag’-effect. Grote crisissen zijn in electoraal opzicht altijd goed voor zittende regeringsleiders. Kiezers willen stabiliteit, eerder dan avontuur. ‘Ik heb maar n doel: jullie beschermen’, zei Macron. Het is duidelijk dat hij op nog eens vijf jaar in het Elyse mikt.

Zijn tegenkandidaten maken het Macron ook niet al te moeilijk. Drie belangrijke rivalen – Jean-Luc Mlenchon, Marine Le Pen en ric Zemmour – hebben hun bewondering voor Poetin nooit onder stoelen of banken gestoken. Ze bespotten de EU en zijn gekant tegen het Franse lidmaatschap van de Navo.

‘De kans dat Macron over een maand niet wordt herkozen is klein’, zei Vincent Martigny, hoogleraar politiek aan de universiteit van Nice. ‘Niet omdat hij de beste is, maar omdat hij de enige is.’ Nu spelen internationale kwesties amper een rol in Franse verkiezingen, maar Macrons prominente rol op het wereldtoneel vervult veel Fransen met een verloren trots.

De oorlog in Oekrane overschaduwt de bezorgdheid over immigratie, islamisme en criminaliteit, waarop rechtse kandidaten hameren. Terwijl Macron in een gouden kamer van het Elyse een veiligheidsraad samenriep, deed zijn conservatieve tegenstandster Valrie Pcresse hetzelfde in een kantoortje, aan een klein tafeltje met een tafellaken van wit papier. De Fransen geven om vertoon. Pcresse stond voor schut.

Niet zo’n slechte president

Natuurlijk is het niet alleen de oorlog die Macron de favorietenrol bezorgt. Dankzij belastingverlagingen en arbeidshervormingen hebben buitenlandse investeerders opnieuw interesse in Frankrijk en is de werkloosheid gedaald tot het laagste niveau in meer dan tien jaar. Ook Macrons ‘het koste wat het kost’-aanpak van de coronacrisis leidde ertoe dat Frankrijk als een van de eerste Europese landen op snelheid kwam. Hoe dan ook wordt het een vreemde campagne, met beperkte debatten, blikken Franse media vooruit. De koppen staan er niet naar.
Bron: De Standaard
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:33:19 #90
269692 Divje
brr brr patapim
pi_203938889
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:26 schreef polderturk het volgende:
Een held.

[ twitter ]
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:32 schreef polderturk het volgende:

[ twitter ]
Gast :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_203938894
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:23 schreef Bieselke het volgende:

[..]
Blijft niet voor niks zo lang toe.
Als je bekijkt wat de Russische bedrijven met listing in Londen hebben gepresteerd:

Sberbank was down 99.72% year-to-date to trade for around a single penny before the suspension, while Gazprom was down 93.71%, Lukoil 99.2%, Polyus 95.58% and EN+ 20.51%.
Mooi moment om die Russische bedrijven voor een prikkie op te kopen :o
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_203938897
quote:

[ twitter ]
Heb je net ook gepost #76.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:35:08 #93
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203938911
Chairman of the State Duma of the Russian Federation says Zelensky has escaped to Poland
pi_203938913
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:39 schreef Forbry het volgende:

[..]
Je maakt een grapje, maar serieus... zou dat eigenlijk niet kunnen? :@
Ja dat kan wel degelijk, op korte termijn zouden ze daar niet zoveel van merken, ze kunnen ook gewoon nog updates ontvangen, en desnoods illegale versies installeren.
De pijn zal wellicht zitten in een stukje consultancy support, maar ook daarvan verwacht ik niet veel problemen in Rusland.
Zoals ik al gepost had zit Rusland niet in de Azure cloud (vermoed zelfde voor AWS/Google).
Maar in het verleden is het wel gebeurt dat een Cloud gewoon gesloten is in het buitenland en dat gebruikers niet meer gebruik mochten maken, bijvoorbeeld de Adobe Creative Creative cloud.

Overigens heb ik vrij grote cloud implementaties gedaan, en wat vrijwel altijd een requirement is een Cloud Exit strategy, overigens is dat vaak >>>>>> Naar andere cloud ;)
Maar ik heb ook wel projecten meegemaakt waarbij men alle data paralel naar een eigen datacenter streamde en in staat was de omgeving vandaar uit te hosten.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:35:28 #95
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203938917
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:35 schreef crystal_meth het volgende:
Chairman of the State Duma of the Russian Federation says Zelensky has escaped to Poland
fakenews
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:36:10 #96
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_203938928
Het is toch wel meer mensen opgevallen dat die Aeroflot vanmiddag in verboden luchtruim kwam. Toch geen lease-vliegtuig?

https://www.express.co.uk(...)apest-ukraine-update
pi_203938930
quote:
5 star bron
pi_203938932
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:33 schreef Rambolin het volgende:

[..]
Ow sorry
pi_203938937
Klootzakken.

twitter
pi_203938947
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:33 schreef Rambolin het volgende:

[..]
Naja er zit al vooruitgang in, doorgaans plaatst hij Tweets van 3 dagen oud :')
pi_203938956
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:28 schreef Rambolin het volgende:
NOS
Dit is Nederland. Het was natuurlijk zoals altijd gewoon drugsafval.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:37:44 #102
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_203938958
quote:
Een Russische hacker claimde ook dat de telefoonsignalen terug te herleiden waren naar Polen. Maar ik geloof het niet zo. Tegelijkertijd verbaasd Wagner zich erover dat Zelensky zo goed genformeerd wordt. Dus ze hebben wel degelijk aanleiding om te geloven dat hij in Kiev zit
pi_203938962
quote:
Je weet dat je, gezien de koers van de Roebel, hier vrijwilligerswerk aan het uitvoeren bent toch?
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:37:58 #104
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203938966
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]
fakenews
Nee, klopt volledig (dat hij dat beweerd heeft).
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:38:40 #105
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203938976
quote:
_O-
ja ik heb net ook even een ijsje gegeten met Putin op het binnenhof , nog even met mark staan te praten , beetje stug man maar verder een prima vent :r
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_203938977
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:30 schreef Dutch_view het volgende:

[..]

Als er vuur is, moet je er alleen olie op gooien wanneer je het gebouw wil laten afbranden.

Dus wat is er precies :') aan om te zeggen dat je geen olie op het vuur moet gooien? Klinkt dus verstandig. Punt.
pi_203938981
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:36 schreef Stoorzendert het volgende:
Het is toch wel meer mensen opgevallen dat die Aeroflot vanmiddag in verboden luchtruim kwam. Toch geen lease-vliegtuig?

https://www.express.co.uk(...)apest-ukraine-update
De volgende gewoon dwingen te landen op Schiphol en aan de ketting leggen.
pi_203938986
Is dit een Javelin? NLAW?

twitter
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:39:04 #109
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203938989
quote:

[ twitter ]
Die familie kan (meen ik) ₽60.000 (500) en een lintje tegemoet zien dat hij uit naam van Lukashenko streed voor Putin's d(r)oombeeld.
My bad, tijd om wat anders te gaan zien, thx @polderturk
pi_203939003
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:39 schreef Vallon het volgende:

[..]
Die familie kan (meen ik) ₽60.000 (500) en een lintje tegemoet zien dat hij uit naam van Lukashenko streed voor Putin's d(r)oombeeld.
Nee hij vocht TEGEN Poetin.
pi_203939005
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:38 schreef RAVW het volgende:
_O-
ja ik heb net ook even een ijsje gegeten met Putin
pi_203939015
quote:

[ twitter ]
Het is wachten op de eerste Nederlander.

Hoewel het er blijkbaar helemaal niet zo veel zijn, want het wordt maar niet rustiger in dit topic. Ze blijven nog steeds alleen maar schrijven in plaats van doen.
pi_203939024
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:24 schreef byah het volgende:
Dan mogen ze eerst flink wat kazernes erbij gaan bouwen, wapens en materieel bestellen met een flinke levertijd en mensen gaan werven en opleiden die deze snotjochies gaan opleiden. Totaal niet realistisch dus op de korte termijn.

Bovendien is er geen Russische dreiging voor de Nederlandse grenzen en hebben we te maken met krapte op de arbeidsmarkt. Is het realistisch om jonge mensen een jaar van de arbeidsmarkt af te halen puur om te zuipen en aardappels te schillen?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_203939031
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:40 schreef RetepV het volgende:

[..]

Hoewel het er blijkbaar helemaal niet zo veel zijn, want het wordt maar niet rustiger in dit topic. Ze blijven nog steeds alleen maar schrijven in plaats van doen.
Je gaat steeds vreemder lullen lol.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:41:47 #115
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203939034
quote:

[..]
Hij vocht samen met de Ukraine, denk niet dat hij dan een lintje gaat krijgen van Lukas
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:42:07 #117
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_203939039
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:38 schreef polderturk het volgende:

[ twitter ]
Volgens mij is de Javelin 'Fire and Forget', en slaat aan de bovenkant in
  Redactie Frontpage vrijdag 4 maart 2022 @ 16:42:15 #118
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203939041
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:37 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Je weet dat je, gezien de koers van de Roebel, hier vrijwilligerswerk aan het uitvoeren bent toch?
_O- _O_
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_203939060
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:36 schreef polderturk het volgende:
Klootzakken.

[ twitter ]
NATO stond erbij en keek ernaar. Peace for our time.

Werkte uitstekend de vorige keer.
  Moderator vrijdag 4 maart 2022 @ 16:43:18 #120
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203939061
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:40 schreef RetepV het volgende:

[..]

Ik kan niet

Ik ben mod
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:43:25 #121
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203939065
Kan je je als Nederlander eigenlijk ook aansluiten bij het Russische leger? Dat zou mooi zijn voor de wappies
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203939067
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:38 schreef polderturk het volgende:

[ twitter ]
Een Javelin gaat heel hoog en dan hard naar beneden, dit lijkt me dus eerder iets anders.
pi_203939069
quote:

[..]
Deze persoon vocht tegen het leger van Poetin.

Overigens krijgen familieleden van Russische soldaten die omkomen niet 60.000 roebel, maar 60.000 euro.

quote:
Poetin zei een bedrag van 7 miljoen roebel (bijna 60.000 euro) toe aan families van gestorven Russische soldaten, om hen tegemoet te komen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)als-gepland-a4096691

Dat kan trouwens nog een duur grapje worden als er een stroom van dode soldaten blijft.
pi_203939087
twitter
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:45:08 #125
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203939089
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:42 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Volgens mij is de Javelin 'Fire and Forget', en slaat aan de bovenkant in
klopt, dat is nl mode 2
pi_203939100
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:45 schreef Rambolin het volgende:
[ twitter ]
Compleet gestoord geworden deze man.
pi_203939103
quote:
[ twitter ]
Vanaf nu hoeven we zijn selectieve verontwaardiging over cancel culture ook niet meer serieus te nemen dus.
pi_203939118
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:43 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Deze persoon vocht tegen het leger van Poetin.

Overigens krijgen familieleden van Russische soldaten die omkomen niet 60.000 roebel, maar 60.000 euro.
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)als-gepland-a4096691

Dat kan trouwens nog een duur grapje worden als er een stroom van dode soldaten blijft.
Aangezien het gros van de doden wordt ontkend zal dat wel loslopen. Dan vertellen ze de familie gewoon dat het een ongeluk was op een basis in Rusland.
pi_203939131
Voor Rusland is Ukraine gewoon een volgend land in een lange reeks oorlogen tegen (wat zij bestempelen als) opstandige regio’s. Van de vorige oorlogen hebben we hier minimaal iets van meegekregen:

Transnistri 1992:

Tajikistan 1992-1997:

Tsjetsjeni 1994-1996 en 1999-2009:

Dagestan 1999:

Georgie 2008:

Ingushetia 2009-2017:

Noord-Osseti 2009-2017:

Dat het nu het bij het dichtbij Europa gelegen Ukraine gebeurt is natuurlijk voor ons schokkend maar dat weegt voor Rusland niet echt mee, buiten wat extra druk van het Westen.
pi_203939134
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:43 schreef raptorix het volgende:

[..]
Een Javelin gaat heel hoog en dan hard naar beneden, dit lijkt me dus eerder iets anders.
Volgens mij kan een Javelin beide.
pi_203939140
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:36 schreef polderturk het volgende:
Klootzakken.

[ twitter ]
Vaag filmpje hoor. Gebouw is intact, geen schade te zien, de filmer staat 10 seconden met zijn camera te filmen alsof hij iets verwacht. En dan boem, boem, boem. Hoe wist die filmer dat het zou gaan gebeuren?
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:49:05 #132
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203939154
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:43 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dit was geen LOAL wapen inderdaad , lijk me ook iets van een LOBL, wapen
Vraag me wel of of dit wel een gelocked iets was
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:49:26 #133
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203939160
Wow, dus in 1 tweet laat Baudet merken dat:

- Dat China goed bezig is
- Dat Rusland goed bezig is
- Dat enige empathie naar Oekraine niet mag
- Dat 'cancelen' toch wel okee is, als maar het juiste gecanceld wordt.

Toch knap!
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:49:57 #134
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_203939170
quote:
[ twitter ]
Thierry is fan van censuur en al die domme schapen lopen er nog steeds achteraan. :r
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:50:49 #135
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_203939190
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:47 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Aangezien het gros van de doden wordt ontkend zal dat wel loslopen. Dan vertellen ze de familie gewoon dat het een ongeluk was op een basis in Rusland.
Rusland haalt de familie gratis op want die basis ligt wel in Siberi.
pi_203939191
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:41 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Je gaat steeds vreemder lullen lol.
Ik schrijf een mix van serieuze zaken en sarcastische zaken.
pi_203939200
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Toch knap!
Terwijl hij bij het laatste debat nog China de grootste vijand had genoemd :')
pi_203939218
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:47 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Volgens mij kan een Javelin beide.
Klopt, ik heb net beeld van een N-LAW gezien en dat lijkt er meer op.
pi_203939226
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:51 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Terwijl hij bij het laatste debat nog China de grootste vijand had genoemd :')
Blijkbaar nieuwe instructies ontvangen.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:56:11 #140
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_203939269
quote:

Toch knap!
Laten we een landelijk referendum houden of we Tsjerrie het land uit schoppen of niet :P
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:56:52 #141
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203939282
twitter
pi_203939290
quote:

Toch knap!
Als je Baudet analyseert, zie je dat hij niet meer dan een dorpsidioot is. Hij wisselt razendsnel van standpunten (zoals eerder bij corona) en ziet overal n groot complot in (deze oorlog heeft natuurlijk ook met Soros en The Great Reset te maken, wel zo makkelijk).

Het is jammer dat Baudet gepromoveerd is, het zou ten onrechte de indruk kunnen wekken dat het een intelligent (en stabiel) persoon is.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:57:46 #143
403588 mcmlxiv
pi_203939291
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:50 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ik schrijf een mix van serieuze zaken en sarcastische zaken.
Goed zo Thierry
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:58:35 #144
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203939300
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Als je Baudet analyseert, zie je dat hij niet meer dan een dorpsidioot is. Hij wisselt razendsnel van standpunten (zoals eerder bij corona) en ziet overal n groot complot in (deze oorlog heeft natuurlijk ook met Soros en The Great Reset te maken, wel zo makkelijk).

Het is jammer dat Baudet gepromoveerd is, het zou ten onrechte de indruk kunnen wekken dat het een intelligent (en stabiel) persoon is.
Tsja, je hebt ook gewoon slimme idioten. Sterker nog slimme goed opgeleide mensen schijnen veel vatbaarder te zijn voor paranoide enzo, omdat ze veel meer scenario's lopen uit te denken.
pi_203939305
quote:
Iemand poste eerder deze Tweet, zeer de moeite waard om te lezen:

twitter
pi_203939343
Aanwijzingen dat Russische pantsereenheden rond de Donbass een poging doen een omsingelingspunt te bereiken bij de stad Izyum. Er wordt een tangbeweging gecreerd om alle troepen ten oosten van dit punt te omsingelen. Een risicovolle tactiek want saillanten zoals dit zijn ontzettend kwetsbaar voor afsnijding. Tegelijkertijd zijn dit soort knooppunten cruciaal voor een omsingelingsslag.

twitter
  Redactie Frontpage vrijdag 4 maart 2022 @ 17:02:37 #147
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_203939374
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:58 schreef raptorix het volgende:

[..]

[ twitter ]
Mooi uitgelegd.
Ta mre
El Coo
ウイスキー
pi_203939404
Eu koopt nog steeds voor een record bedrag aan gas, tot zover de sancties.
pi_203939444
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:04 schreef LordVoldermort het volgende:
Heb je de kachel al uitgezet ;) ?
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:07:56 #150
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203939481
twitter
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:08:08 #151
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203939482
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:04 schreef LordVoldermort het volgende:
Ja dat is nog steeds een dingetje natuurlijk. Maar met alleen gas inkomsten kan de economie niet draaiend worden gehouden op het huidige niveau natuurlijk.
  Moderator vrijdag 4 maart 2022 @ 17:08:27 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203939485
Heb jij hem nog aan?

Lekker weer man
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:09:48 #153
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203939501
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:48 schreef RetepV het volgende:

[..]
Vaag filmpje hoor. Gebouw is intact, geen schade te zien, de filmer staat 10 seconden met zijn camera te filmen alsof hij iets verwacht. En dan boem, boem, boem. Hoe wist die filmer dat het zou gaan gebeuren?
Zuiger van het FOK!-OMT
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:09:55 #154
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203939508
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:07 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ben benieuwd hoeveel procent van het totale leger poetin bereid is te gebruiken.

Deze invasie was 10% van het hele leger geloof ik, dus er zal vast wel nog 100.000 man tegenaan te gooien zijn.
pi_203939541
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ben benieuwd hoeveel procent van het totale leger poetin bereid is te gebruiken.

Deze invasie was 10% van het hele leger geloof ik, dus er zal vast wel nog 100.000 man tegenaan te gooien zijn.
Nog wel meer als hij ook nog meer bewoners op gaat dragen om het leger in te gaan.
pi_203939545
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:07 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
De vraag is vooral hoeveel er nu vechten.
pi_203939550
quote:
Oekrane wil nog komend weekend met Rusland een derde gespreksronde houden over het beindigen van de vijandelijkheden tussen de twee landen. Een woordvoerder van de Oekraense president Zelenski zei dat er voortdurend contact is met de Russen en dat de nieuwe gesprekken zaterdag of zondag zouden kunnen plaatsvinden. Het is nog wachten op een reactie van de Russen, aldus de onderhandelaar.

Het kantoor van de Duitse bondskanselier Olaf Scholz denkt echter dat er pas na het weekend een nieuwe overlegronde komt. Het liet weten dat Scholz daarover contact heeft gehad met president Vladimir Poetin.

De eerste gespreksronde maandag was zonder enig resultaat afgesloten. Het tweede overleg vond donderdag plaats in de regio Brest in het westen van Belarus. Na dat tweede gesprek meldden de delegaties van Oekrane en Rusland dat de landen het eens zijn geworden over vluchtroutes voor burgers in Oekraense gebieden waar de gevechten het hevigst zijn.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-na-aanval~add018eb/
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:13:29 #158
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203939552
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:12 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Nog wel meer als hij ook nog meer bewoners op gaat dragen om het leger in te gaan.
Ja dan sowieso, alle reservisten samen zijn al 2 miljoen geloof ik. Maar dat vereist wel weer wat propaganda kronkels.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:14:42 #159
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203939562
twitter
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:15:15 #160
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_203939576
quote:

[..]

Die extra 100k heeft ie ook wel nodig wil hij Kiev en Lviv innemen
pi_203939585
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:06 schreef raptorix het volgende:

[..]
Heb je de kachel al uitgezet ;) ?
Overdag niet aan amigo. Prima temperatuur nu.
pi_203939590
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:48 schreef RetepV het volgende:

[..]
Dat zie je in de eerste drie seconden. Erg veel stof dat wegtrekt
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:17:50 #164
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203939613
twitter

Groot verschil met eerdere berichten
  Moderator vrijdag 4 maart 2022 @ 17:17:55 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203939614
Wtf is een twerkster
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:18:34 #166
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203939624
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:17 schreef sp3c het volgende:
Wtf is een twerkster
Een vrouw die bij T-Mobile werkt.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:18:51 #167
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203939628
twitter
pi_203939644
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:16 schreef Anton91 het volgende:
Ik kwam er net achter dat mijn favoriete twerkster uit Oekrane komt :7 :7

Erg mooi
pi_203939652
quote:
Wtf is een twerkster
Een werkster met schuddende billen :7
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:21:25 #170
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203939656
quote:
Wtf is een twerkster
pi_203939686
Indiase talkshow host leert Engelsman lesje over zijn hypocrisise

https://twitter.com/skbozphd/status/1499298691156705282
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:25:05 #172
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203939694
quote:
Wtf is een twerkster
pi_203939699
In India is men in de meeste media so wie so meer op de hand van Poetin
pi_203939706
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:25 schreef riazop het volgende:
Terecht dat ze de trein uitgemept werden dus O-)
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_203939707
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:24 schreef riazop het volgende:

Laat me raden, je hebt de video niet afgekeken?
pi_203939737
quote:
In India was een paar jaar terug Mein Kampf een bestseller onder studenten, die zagen het als een management book :') :') :') :')

https://www.mic.com/artic(...)-bestseller-in-india

Bonusclip:

pi_203939743
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:24 schreef riazop het volgende:

Je kijkt niet eens naar dat filmpje, blijkbaar.
Betere omschrijving zou zijn: Indiase talkshowhost weet niet door wie hij heen zit te blaffen.
Stumper.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_203939773
quote:
Wtf is een twerkster
pi_203939798
quote:

[..]

In dit tempo gaat het nog maanden duren, maakt hem ook niet uit hoe meer spanningen des te hoger de energieprijzen.
Hij zal binnenkort wel weer een of andere dreiging de wereld in slingeren :')
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  Moderator vrijdag 4 maart 2022 @ 17:33:26 #180
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203939801
Hmm dit wist ik eigenlijk wel
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 4 maart 2022 @ 17:34:24 #181
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_203939806
Ik wil toch nog even vragen wat een twerkster is
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:34:46 #182
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_203939810
quote:
Wie geeft er een kut om India dan?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator vrijdag 4 maart 2022 @ 17:35:01 #183
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203939814
Genoeg stelletje geilneven
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:35:17 #184
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203939819
quote:
Met welke argumenten?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203939821
quote:
Ben ik enige die dit niet geil vind?
pi_203939823
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:34 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Laat staan hun media. Man man man wat een bagger.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:37:18 #187
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203939848
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:35 schreef raptorix het volgende:

[..]
Nee, ik ben geen fan van dikke konten.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:37:21 #188
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_203939850
quote:

[..]
Nee, mij doet zo'n veel te dikke reet ook weinig
pi_203939868
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:35 schreef Makrelis het volgende:

[..]
Laat staan hun media. Man man man wat een bagger.
Oneens, zitten echt parels tussen!
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:40:42 #190
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203939894
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:58 schreef raptorix het volgende:

[ twitter ]
Ja, was al eerder voorbijgekomen. Ik vind dat meneer een rijke fantasie heeft. Ergo, leuk verhaal, nmm gewoon bullshit.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:40:59 #191
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_203939897
quote:

[..]
Een land met 1,3 miljard inwoners en als ze hun shit een keer voor elkaar krijgen een absolute toekomstige wereldmacht. Belangrijk om die in het Westerse kamp te krijgen om in de toekomst wat tegenwicht aan China te kunnen bieden.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:42:45 #192
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203939919
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:40 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Een land met 1,3 miljard inwoners en als ze hun shit een keer voor elkaar krijgen een absolute toekomstige wereldmacht. Belangrijk om die in het Westerse kamp te krijgen om in de toekomst wat tegenwicht aan China te kunnen bieden.
Ook letterlijk veel shit in dat land.
pi_203939922
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:56 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Laten we een landelijk referendum houden of we Tsjerrie het land uit schoppen of niet :P
Al die Russische trollen naar Rusland
pi_203939946
quote:

[..]
We kunnen vast wel filmpjes van mannelijke twerkers vinden voor je :D
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:45:11 #195
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203939950
quote:

[..]
alle medicijnen komen daar vandaan
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:45:22 #196
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203939952
quote:
Tientallen Nederlanders zouden zich hebben aangemeld om mee te vechten aan de zijde van de Oekraners. Ook taxichauffeur Igor uit Beverwijk heeft zich opgegeven: "Ik heb geen vrouw en kinderen en ben fit en sterk. Ik voel me niet goed door de oorlog." Deskundigen waarschuwen: meevechten is voor 'gewone' Nederlanders niet per se strafbaar, maar wel levensgevaarlijk.
Volgens deskundigen is een oorlog levensgevaarlijk :o
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:45:30 #197
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203939954
interessant

twitter
pi_203939965
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:40 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ja, was al eerder voorbijgekomen. Ik vind dat meneer een rijke fantasie heeft. Ergo, leuk verhaal, nmm gewoon bullshit.
Van dat konvooi wellicht, maar dat er veel uitval is lijkt me niet onlogisch toch?
pi_203939970
twitter

twitter

twitter
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:48:11 #200
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:48:27 #201
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203940004
twitter
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:48:50 #202
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_203940011
quote:
Pohh..

Deze zuigt je de lakens door je reet heen.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_203940016
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:45 schreef Caland het volgende:

[..]
Valt mee, de meeste deelnemers overleven vaak.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:49:32 #204
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203940022
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:48 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Pohh..

Deze zuigt je de lakens door je reet heen.
met haar kont?
pi_203940105
Intel Statement on the War in Ukraine
https://www.intel.com/con(...)raine.html#gs.sauje3
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203940111
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:48 schreef AchJa het volgende:

[..]
Uitval vanwege brandstoftekorten?
Heb je de hele thread gelezen? Het ging er met name om dat hij suggereerde dat de voertuigen te weinig gebruikt zijn de afgelopen tijd en dat hierdoor de banden mogelijk poreus raken.
pi_203940122
Best een goed stuk, niet heel rooskleurig trouwens: https://fd.nl/politiek/14(...)-slecht-rdc2caE8YXFz
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:55:07 #208
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203940137
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:53 schreef Aether het volgende:
Intel Statement on the War in Ukraine
https://www.intel.com/con(...)raine.html#gs.sauje3
Daar gaat wit-ruslands ICT industrie...
pi_203940158
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Volgens mij zit er wel veel in Estland en Letland maar niet in Wit-Rusland.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:57:07 #210
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_203940164
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:45 schreef Caland het volgende:

[..]
_O-.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:57:20 #211
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_203940171
quote:

[..]
Hadden ze die dan?
pi_203940175
Julian Rpcke van Bild met de meest pessimistische kaart tot nu toe. Het gele gebied is absoluut niet volledig onder Russische controle met waarschijnlijk vele Oekraense militairen die daar nog rondlopen en een gevaar lopen voor de bevoorrading.

vrijdag 4 maart 2022 @ 17:59:17 #213
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203940197
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:53 schreef raptorix het volgende:

Heb je de hele thread gelezen? Het ging er met name om dat hij suggereerde dat de voertuigen te weinig gebruikt zijn de afgelopen tijd en dat hierdoor de banden mogelijk poreus raken.
Daarom was mijn vraag ook meer van wat voor uitval je bedoelde.

Vwb die zg. "poreuze banden", echt lariekoek. Ik heb mijn visie er eerder ook al op gegeven:

quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 20:02 schreef AchJa het volgende:

Het is gewoon zwaar terrein waar wielvoertuigen gewoon niet in vooruit komen... Zelfs de tracked voertuigen hebben het er zwaar mee. Maar dat al die banden eraf liggen komt nmm omdat ze die Pantsir niet achter wilden laten aangezien dat best een modern en potent systeem is dus daar hebben ze gewoon een paar tanks voorgezet en dat ding vooruit lopen trekken... En dan trek je gewoon alles kapot... De stelregel bij defensie is ook dat je in principe wielen bergt met wielen en tanks met tanks... Als je met een tank een wielvoertuig uit de modder gaat trekken heb je kans dat je het hele voertuig de vernieling in helpt omdat er veel te veel kracht op komt...

Maar goed, als je dan 1 voertuig hebt wat vast komt te zitten komt de rest erachter stil te staan zeker als je met je wielen het zijterrein niet in kan...

Ik zeg een slechte weer-, terrein- en klimaatstudie van de S2.
De Pantsir is van 2012, stel dat ze de eerste set banden er nog op hebben liggen dan zijn die banden atm max 10 jaar oud... Nou, dikke mik.
pi_203940220
quote:

[..]
Die hebben hun eigen Elbrus processoren.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:02:39 #215
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203940231
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:56 schreef raptorix het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:57 schreef kibo het volgende:

[..]
Hadden ze die dan?
Zeer zeker. Veel Nederlandse bedrijven doen outsourcing naar wit rusland. Het bedrijf waar ik werkte had ook een team daar wat alle bugs uit onze apps haalden. Gigantische kantoren daar waar iedereen aan het werk is voor westerse bedrijven.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:04:56 #216
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203940271
twitter

Oh, het waren de kaboutertjes
pi_203940274
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
[..]
Zeer zeker. Veel Nederlandse bedrijven doen outsourcing naar wit rusland. Het bedrijf waar ik werkte had ook een team daar wat alle bugs uit onze apps haalden. Gigantische kantoren daar waar iedereen aan het werk is voor westerse bedrijven.
Ah van Wit-Rusland was ik niet op de hoogte, overigens heeft Ukraiene ook redelijke veel IT Specialisten, maar volgens mij zitten die relatief veel hier omdat ze hoogwaardig zijn opgeleid. Grappig trouwens dat het relatief veel vrouwen zijn uit dat soort landen :)
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:05:36 #218
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203940279
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:04 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Sounds legit.
pi_203940280
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:54 schreef raptorix het volgende:
Best een goed stuk, niet heel rooskleurig trouwens: https://fd.nl/politiek/14(...)-slecht-rdc2caE8YXFz
Ik denk dat het Putin-regime uiteindelijk valt, maar we zullen nog door een hoop ellende moeten.

Dit vond ik wel een mooie:

''En nu hebben jullie opeens ingezien dat er met Poetin niet te praten valt. Dat je met hem niet kunt onderhandelen over vrede.''

Nou goed, bijna iedereen heeft dat ingezien.
pi_203940288
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:01 schreef Aether het volgende:

[..]
Die hebben hun eigen Elbrus processoren.
Errrr....ahem, daar ga je geen oorlog mee winnen.

https://www.tomshardware.(...)inds-it-unacceptable
pi_203940289
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:04 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Is Poetin in zijn eigen propaganda gaan geloven? Of gedraagt hij zich gewoon als een miskende kleuter?
pi_203940294
Zelenski overleeft drie moordpogingen in een week
De afgelopen week alleen al zijn minstens drie moordpogingen op de Oekraense president Zelenski verijdeld. Dat bericht de Britse krant ‘The Times’.

Er zijn twee verschillende groepen uitgestuurd om Volodimir Zelenski om te brengen: huurlingen van de door het Kremlin gesteunde Wagner Groep en Tsjetsjeense special forces. De pogingen zouden zijn gedwarsboomd door tegenstanders van de oorlog binnen de Russische geheime dienst. Zij zouden informatie hebben doorgespeeld aan de Oekraners, die op hun beurt de aanvallen konden voorkomen.

Het Wagner-team zou al meer dan zes weken in Kiev zijn en de opdracht hebben gekregen om 24 hooggeplaatste Oekraners te doden.

“Griezelig”
De Wagner-huurlingen hebben inmiddels zware verliezen geleden bij hun moordpogingen in Kiev en waren verrast over hoe nauwkeurig de Oekraners op hun acties hadden geanticipeerd. Een bron dicht bij de groep vertelde aan ‘The Times’ dat het “griezelig” was hoe goed het beveiligingsteam van Zelenski genformeerd leek te zijn.

Zo werd zaterdag in de buitenwijken van Kiev een aanslag op de president verijdeld. Oekraense veiligheidsfunctionarissen zeiden dat een Tsjetsjeense moordenaar was “gelimineerd” voordat hij Zelenski kon bereiken.

Corridor
De Wagner Groep zou nu de opdracht hebben gekregen om te wachten op de komst van de Spetsnaz, de Russische special forces. Die zouden de moordenaars na de aanslag een corridor moeten bieden om Kiev heelhuids te ontvluchten.

De huurlingen staan naar verluidt ​​onder sterke druk van Moskou om hun operaties te versnellen. Moskou zou immers snakken naar een “zichtbare overwinning”. De groep zou voor het weekend al een nieuwe aanval plannen.

https://www.hln.be/buiten(...)n-een-week~a6acfa6b/
pi_203940301
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:06 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Is Poetin in zijn eigen propaganda gaan geloven? Of gedraagt hij zich gewoon als een miskende kleuter?
Macron gaf wel die indruk, ja. Het eerste dus.
pi_203940326
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zelenski overleeft drie moordpogingen in een week
De afgelopen week alleen al zijn minstens drie moordpogingen op de Oekraense president Zelenski verijdeld. Dat bericht de Britse krant ‘The Times’.

Er zijn twee verschillende groepen uitgestuurd om Volodimir Zelenski om te brengen: huurlingen van de door het Kremlin gesteunde Wagner Groep en Tsjetsjeense special forces. De pogingen zouden zijn gedwarsboomd door tegenstanders van de oorlog binnen de Russische geheime dienst. Zij zouden informatie hebben doorgespeeld aan de Oekraners, die op hun beurt de aanvallen konden voorkomen.

Het Wagner-team zou al meer dan zes weken in Kiev zijn en de opdracht hebben gekregen om 24 hooggeplaatste Oekraners te doden.

“Griezelig”
De Wagner-huurlingen hebben inmiddels zware verliezen geleden bij hun moordpogingen in Kiev en waren verrast over hoe nauwkeurig de Oekraners op hun acties hadden geanticipeerd. Een bron dicht bij de groep vertelde aan ‘The Times’ dat het “griezelig” was hoe goed het beveiligingsteam van Zelenski genformeerd leek te zijn.

Zo werd zaterdag in de buitenwijken van Kiev een aanslag op de president verijdeld. Oekraense veiligheidsfunctionarissen zeiden dat een Tsjetsjeense moordenaar was “gelimineerd” voordat hij Zelenski kon bereiken.

Corridor
De Wagner Groep zou nu de opdracht hebben gekregen om te wachten op de komst van de Spetsnaz, de Russische special forces. Die zouden de moordenaars na de aanslag een corridor moeten bieden om Kiev heelhuids te ontvluchten.

De huurlingen staan naar verluidt ​​onder sterke druk van Moskou om hun operaties te versnellen. Moskou zou immers snakken naar een “zichtbare overwinning”. De groep zou voor het weekend al een nieuwe aanval plannen.

https://www.hln.be/buiten(...)n-een-week~a6acfa6b/
Een bron dichtbij de groep?
pi_203940374
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:54 schreef raptorix het volgende:
En dit zal dan wel weer te optimistisch zijn:

quote:
Hoelang kan Poetin dan nog aan de macht blijven? 'Als je me het twee weken gelden had gevraagd, had ik hem nog zeker tussen de vijf en tien jaar gegeven. Nu geef ik hem hooguit een jaar. Poetin zal uiteindelijk verliezen. Daarvan ben ik overtuigd. Het zal ofwel slecht eindigen voor hem, ofwel zeer slecht.'
Ik zie Poetin ook geen 10 jaar meer zitten. Maar hij kan het proces van zijn val natuurlijk wel rekken door alle kosten van de oorlog bij de normale Russen neer te leggen. En de geschiedenis heeft ons geleerd dat Russen taai zijn.
pi_203940389
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Errrr....ahem, daar ga je geen oorlog mee winnen.

https://www.tomshardware.(...)inds-it-unacceptable
Ook vervelend als Hardware support wegvalt ;)
https://www.phoronix.com/(...)-Russia-Elbrus-Issue
pi_203940395
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]
En dit zal dan wel weer te optimistisch zijn:
[..]
Ik zie Poetin ook geen 10 jaar meer zitten. Maar hij kan het proces van zijn val natuurlijk wel rekken door alle kosten van de oorlog bij de normale Russen neer te leggen. En de geschiedenis heeft ons geleerd dat Russen taai zijn.
Hij is 70, doorgaans word je niet super oud met heel veel stress om je heen.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:16:58 #228
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203940414
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:05 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ah van Wit-Rusland was ik niet op de hoogte, overigens heeft Ukraiene ook redelijke veel IT Specialisten, maar volgens mij zitten die relatief veel hier omdat ze hoogwaardig zijn opgeleid. Grappig trouwens dat het relatief veel vrouwen zijn uit dat soort landen :)
Lijkt idd zo ja. Ooit met een Oekrainse toeriste wat gehad en die zit ook de ICT samen met veel andere vriendinnen.

Toen nog een plan gemaakt om eens naar Kharkiv te gaan waar ze toen woonde. Blij dat het niets geworden is
pi_203940426
twitter
  Moderator vrijdag 4 maart 2022 @ 18:18:44 #230
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203940432
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:18 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
-O-
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_203940441
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:15 schreef raptorix het volgende:

[..]
Hij is 70, doorgaans word je niet super oud met heel veel stress om je heen.
Poetin wordt dit jaar 70. En hij lijkt me wel gezond leven. Hij zal vast gezond eten en weinig alcohol gebruiken, en daarbij regelmatig sporten. Dan kun je zo een gezonde tachtiger worden. Maar inderdaad, hij zal wel veel stress hebben.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:21:27 #232
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203940467
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:19 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Poetin wordt dit jaar 70. En hij lijkt me wel gezond leven. Hij zal vast gezond eten en weinig alcohol gebruiken, en daarbij regelmatig sporten. Dan kun je zo een gezonde tachtiger worden. Maar inderdaad, hij zal wel veel stress hebben.
Hij zal ook toegang hebben tot state of the art medicijnen en behandelingen lijkt me. Dus ja die wordt wel 80 of 90.

Of ouders als tegen die tijd weer nieuwe methodes zijn ontdekt om ouderdom te vertragen :P
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:23:02 #233
38496 Perrin
pi_203940479
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:05 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik heb recent ook samengewerkt met een Oekrainse IT specialist. Ontzettend kundige en grappige man.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:23:59 #234
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203940493
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:23 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik heb recent ook samengewerkt met een Oekrainse IT specialist. Ontzettend kundige en grappige man.
Gokje, hij heet Sergey/Sergei

In mijn team van 4 man zaten er 3 met die naam _O-
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:24:44 #235
38496 Perrin
pi_203940501
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:19 schreef luxerobots het volgende:

[..]
En veel vijanden maken.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:25:20 #236
38496 Perrin
pi_203940509
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Nee Stanislav :P
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:26:57 #237
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203940534
quote:

[..]

een trucker die bij ons kwam hete inderdaad ook zo iets ... die man kwam uit de omgeving van Kiev
moest toen bij ons achter inladen en naar de UK
pi_203940538
Brandbare vloeistof in rugzak bij Russisch consulaat, politiepost neergezet
https://www.omroepwest.nl(...)olitiepost-neergezet
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:27:50 #239
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203940551
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:27 schreef Aether het volgende:
? dit was gisteren toch al of beginnen ze nu weer ;(
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:28:38 #240
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203940559
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:37 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Nee, ik ben geen fan van dikke konten.
Tik hem aan broer!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:29:33 #241
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203940570
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 17:56 schreef raptorix het volgende:

[..]
Litauen ook
Baltische landen zijn zeer vooruitstrevend.
pi_203940596
quote:
Daar zullen wel camera's staan toch?
pi_203940608
quote:
Is het voor Oekrane en zijn burgers niet veel beter dat Zelenski opstapt en een oudere diplomaat de vredesonderhandelingen doet?
Vakman pur sang
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:33:28 #244
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_203940616
Ondertussen als ik zo op de kaart kijk kleurt er een behoorlijk gebied inmiddels Russisch.
Bijvoorbeeld de hele zwarte zee kust is al in handen.

Grote materiele verliezen maar het gaat hard nu.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:34:06 #245
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203940629
quote:
Mijn schoonmoeder woont om de hoek, ik zei al grappend gisteravond dat haar rugzak gevonden was :)
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_203940644
quote:
Jezus fucking Christus wat sneu :|W |:(
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:35:09 #247
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203940645
edit slecht flimpje
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_203940646
quote:

[..]

Volgens mij was het ook zo dat ze allemaal daarom een andere naam hebben, maar dat in formele mails men wel de echte naam gebruikt waardoor het enorm verwarrend word, kan zijn dat ik me vergis met zo een ander oostblok land ;)
pi_203940648
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:33 schreef PluggieOD het volgende:
Ondertussen als ik zo op de kaart kijk kleurt er een behoorlijk gebied inmiddels Russisch.
Bijvoorbeeld de hele zwarte zee kust is al in handen.

Grote materiele verliezen maar het gaat hard nu.
Mariupol is nog niet ingenomen.

En Odessa is zelfs nog niet omsingeld.

Ja, het ziet er slecht uit voor de Oekraners, maar ik geloof niet dat de Russen deze weerstand verwacht hadden.
pi_203940658
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Litauen ook
Baltische landen zijn zeer vooruitstrevend.
Klopt, beetje vergelijkbaar met Malta, ook veel crypto en online gokken. Komt omdat ze ook hun wetgeving snel aanpassen op de industrie.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:36:56 #251
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203940672
quote:
Mwah, hebben ze die politiepost verdiend?
pi_203940675
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Is het voor Oekrane en zijn burgers niet veel beter dat Zelenski opstapt en een oudere diplomaat de vredesonderhandelingen doet?
Hij zat zelf sowieso niet bij de onderhandelingen toch?

Twee gebieden valt mee. Had gedacht dat de Russen wel zouden gaan voor het hele gebied aan de Zwarte Zee.
pi_203940679
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:35 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Jezus fucking Christus wat sneu :|W |:(
mja, een te verwachten actie..
pi_203940680
quote:
Zou me niet verbazen als het gaat om een flesje handgel ;)
pi_203940683
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:36 schreef raptorix het volgende:

[..]
Klopt, beetje vergelijkbaar met Malta, ook veel crypto en online gokken. Komt omdat ze ook hun wetgeving snel aanpassen op de industrie.
Vooral Estland heeft ook veel van die (louche) crypto en gokhandel.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:37:47 #256
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203940684
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:37 schreef mschol het volgende:

[..]
Valt mij mee dat er niet eerder wat bij een ambassade gebeurd is.
pi_203940685
quote:

[..]
Er komt geen vrede. Rusland zal niet stoppen tot ze heel Oekrane hebben en Zelensky eventueel is vermoord.
Die onderhandelingen zijn puur tijdrekken en het net laten blijken dat ze open staan voor een dialoog.
pi_203940692
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:37 schreef mschol het volgende:

[..]
Vind je dat serieus ja? :+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_203940698
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
Vooral Estland heeft ook veel van die (louche) crypto en gokhandel.
Daar blijf ik ver van weg, ik werk zelf in de extreem gereguleerde crypto ;)
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:38:37 #260
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_203940700
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Zij niet, maar iemand die daar met een kinderwagen (zie afb. artikel) loopt wl. Of eigenlijk iedereen die daar loopt en niets met deze situatie te maken heeft
pi_203940713
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:38 schreef raptorix het volgende:

[..]
Daar blijf ik ver van weg, ik werk zelf in de extreem gereguleerde crypto ;)
Ja, zou zeggen dat die louche handel op lange termijn bottom line meer ellende oplevert dan wat anders. Die Estse goksites zijn vaak ook gewoon sites die daar maar gaan zitten om ongestoord illegaal te kunnen opereren in andere landen.
pi_203940719
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:37 schreef Aether het volgende:

[..]
Er komt geen vrede. Rusland zal niet stoppen tot ze heel Oekrane hebben en Zelensky eventueel is vermoord.
Die onderhandelingen zijn puur tijdrekken en het net laten blijken dat ze open staan voor een dialoog.
Nee zo niet nee.
Met betere toegiften en samenwerking met de EU en het opstappen van het huidige Oekranse parlement misschien wel.
Vakman pur sang
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:40:37 #264
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_203940725
quote:
Indirect betalen wij gedeeltelijk het Russische leger wat nu bezig is in de Ukraine natuurlijk.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:40:40 #265
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_203940726
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:37 schreef Aether het volgende:

[..]
De onderhandelingen geven burgers wat extra tijd en 'veiligheid' om weg te komen uit de stad. Daarna wordt de stad natuurlijk onder vuur genomen. Dat snappen de Oekranse onderhandelaars ook wel
pi_203940735
quote:

[..]
Zelensky doet de onderhandeling niet
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:42:32 #267
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_203940753
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Wel uit zijn naam neem ik aan? Idem voor Putin
pi_203940754
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Hij zal ook toegang hebben tot state of the art medicijnen en behandelingen lijkt me. Dus ja die wordt wel 80 of 90.

Of ouders als tegen die tijd weer nieuwe methodes zijn ontdekt om ouderdom te vertragen :P
En Alina Kabajeva houdt hem ook lenig en soepel .
pi_203940755
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Das misschien net het probleem.
Vakman pur sang
pi_203940760
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:39 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, zou zeggen dat die louche handel op lange termijn bottom line meer ellende oplevert dan wat anders. Die Estse goksites zijn vaak ook gewoon sites die daar maar gaan zitten om ongestoord illegaal te kunnen opereren in andere landen.
In Letland zitten wel gereguleerde bedrijven, sterker nog onze eigen Toto werkt samen met ze, de infrastructuur zit in Malta, wel grappig want de Nederlandse hosts wonen daar ook :)
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:43:07 #271
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203940761
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:40 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Indirect betalen wij gedeeltelijk het Russische leger wat nu bezig is in de Ukraine natuurlijk.
Dat is hoe de wereldeconomie werkt ja...
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:44:14 #272
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_203940775
Mooi man, Pornhub zo tussen al die grote bedrijven :D

pi_203940786
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:40 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Daar ontkom je nauwelijks aan, ik vermoed ook dat er allerlei constructies zijn waarbij Rusland gewoon het geld krijgt zolang ze leveren.
pi_203940813
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:44 schreef Stoorzendert het volgende:
Mooi man, Pornhub zo tussen al die grote bedrijven :D

[ afbeelding ]
Dat is best wel een oorlogsmisdaad!
pi_203940814
Weinig nieuws vandaag eigenlijk
pi_203940822
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:42 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Wel uit zijn naam neem ik aan? Idem voor Putin
Ja, hij is President tenslotte.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:48:34 #277
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203940845
quote:
Tsja, is natuurlijk al veel vaker voor gewaarschuwd dat je niet afhankelijk wil zijn van andere landen maar dat soort strategische inzichten kenden ze in Den Haag natuurlijk niet... Nee, het moest vooral goedkoop zijn...

Vwb voedselzekerheid begint dat kwartje nu ook te vallen:

quote:
EU wil Green Deal herbezien en werkt aan steunpakket voor boeren

Voedselzekerheid

De Europese ministers willen ook zorgen dat de voedselzekerheid in Europa niet in gevaar komt. Een aantal landen had aangegeven dat daarbij gekeken kan worden naar braakliggende gronden, vertelde Denormandie. „We moeten alles gaan doen om het productiepotentieel in Europa vrij te maken. Waar mogelijk nu al, in het huidige seizoen."

Green Deal herbezien

Maar desalniettemin zal de Europese Commissie haar verschillende strategien - de Green Deal, de Farm to Fork-strategie en de biodiversiteitsstrategie - nog eens onder de loep nemen, en opnieuw beoordelen vanuit het oogpunt van voedselzekerheid. „We zien nu dat de voedselzekerheid in gevaar kan worden gebracht", zei Wojciechowski, „en we moeten het risico daarop verminderen." Dat betekent volgens hem niet dat de Green Deal dan maar helemaal overboord wordt gekieperd. Sommige elementen uit deze strategie, zoals de braaklegging van landbouwgronden, leiden tot minder productie. Maar zaken zoals biologische landbouw zijn volgens de Eurocommissaris juist wel gunstig. „Soms komt het er bij de boer op neer van 'produceer ik biologisch of produceer ik helemaal niets meer?'" Een uitleg in wat voor situaties die vraag op tafel komt, liet hij helaas achterwege.

Het vraagstuk van voedselzekerheid heeft volgens de commissaris met meer te maken dan productiecapaciteit alleen. Het gaat er bijvoorbeeld ook over hoe kwetsbaar het voedselsysteem is voor aanvallen van buitenaf - bijvoorbeeld over wat er kan gebeuren als grote bedrijven worden geraakt door cyberaanvallen. „Dan is het goed als we een diverser voedselsysteem krijgen met minder grote bedrijven", stelde hij. „En die doelstelling zit ook in Farm to Fork, maar dat gaan we ook opnieuw beoordelen in het licht van voedselzekerheid."
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:50:16 #278
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203940870
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:48 schreef AchJa het volgende:

[..]
Tsja, is natuurlijk al veel vaker voor gewaarschuwd dat je niet afhankelijk wil zijn van andere landen maar dat soort strategische inzichten kenden ze in Den Haag natuurlijk niet... Nee, het moest vooral goedkoop zijn...

Vwb voedselzekerheid begint dat kwartje nu ook te vallen:
[..]

Tsja het is geen 200 voor christus meer waar alles wat je nodig had binnen een straal van 30 km gehaald werd.
pi_203940873
Is het toch niet beter voor de Oekraners om gewoon op te geven? Nu wordt het land aan puin geschoten. ;(
pi_203940898
Als Rusland - Oekrane nou gewoon een soort Isral-Palestina conflict wordt, dan hebben we over enkele jaren ook Oekraense en Russische vlaggetjes wapperen op de dam.

Gezellig.
pi_203940903
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:50 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Tsja het is geen 200 voor christus meer waar alles wat je nodig had binnen een straal van 30 km gehaald werd.
We hebben gezien wat er gebeurt als je productielijnen stil komen te liggen omdat er 1 chinees onderdeeltje niet geleverd kan worden.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:52:07 #282
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_203940916
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:50 schreef Alpha0 het volgende:
Is het toch niet beter voor de Oekraners om gewoon op te geven? Nu wordt het land aan puin geschoten. ;(
Als het jouw huis was, zou je het dan ook niet liever in de fik steken dan aan iemand te geven die er geen recht op heeft?
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:52:19 #283
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203940924
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:51 schreef raptorix het volgende:

[..]
We hebben gezien wat er gebeurt als je productielijnen stil komen te liggen omdat er 1 chinees onderdeeltje niet geleverd kan worden.
Dat is ook niet hoe het zou zijn. Maar alles in eigen land doen is niet meer van deze tijd.
pi_203940931
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:50 schreef Alpha0 het volgende:
......
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:53:28 #285
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203940948
quote:

Gas hebben we gewoon in eigen land he. En de boeren zouden we het liefst verbannen... Nou, lekker slim.
pi_203940956
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ja, het is geen Rusland hier.
pi_203940963
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:52 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Dat is ook niet hoe het zou zijn. Maar alles in eigen land doen is niet meer van deze tijd.
Je zou in ieder geval kritischer kunnen kijken wie je zakenpartners zijn en niet alles op winstbejag gooien, probleem is alleen dat door dit soort zaken onze welvaart in 30 jaar enorm omhoog is gegaan, tjah daar betaal je nu een prijs voor.
pi_203940973
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:53 schreef AchJa het volgende:

[..]
Gas hebben we gewoon in eigen land he. En de boeren zouden we het liefst verbannen... Nou, lekker slim.
De boeren waar we vanaf willen zijn juist boeren die geen graan verbouwen en vermoedelijk wel veel graan verbruiken, maar goed.
pi_203940999
quote:

[..]
Gas hebben we wel, maar lang niet zoveel om echt zelfvoorzienend te zijn, zeker niet voor een langere periode, feitelijk was het slimmer geweest als we het gewoon hadden laten zitten als reserve.
pi_203941003
quote:

[..]
Europa begint nu pas te beseffen dat ze veel te afhankelijk zijn van andere werelddelen.
Bv graan kwam allemaal uit Oekrane (groot gedeelte iig)
Vakman pur sang
pi_203941009
Het is toch eigenlijk treurig dat wij niet allang energie onafhankelijk zijn van landen als Rusland?
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:56:16 #292
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203941018
quote:

[..]
We maken meer dan genoeg voedsel in Nederland dus dat is het probleem niet. En qua gas... Daar hebben de groningers wel een mening over.
pi_203941041
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:56 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
We maken meer dan genoeg voedsel in Nederland dus dat is het probleem niet. En qua gas... Daar hebben de groningers wel een mening over.
Europees gezien importeren we (te) veel.
Vakman pur sang
pi_203941042
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:56 schreef theunderdog het volgende:
Het is toch eigenlijk treurig dat wij niet allang energie onafhankelijk zijn van landen als Rusland?
Als je ofafhankelijk wilt zijn zul je 150 miljard moeten investeren in een kernenergie infrastructuur, een andere oplossing is er niet.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:58:00 #295
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203941045
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:53 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je zou in ieder geval kritischer kunnen kijken wie je zakenpartners zijn en niet alles op winstbejag gooien, probleem is alleen dat door dit soort zaken onze welvaart in 30 jaar enorm omhoog is gegaan, tjah daar betaal je nu een prijs voor.
Zeker.

En als er geen oorlog was geweest waren we nog rustig 30 jaar doorgegaan. Het is erg makkelijk om als captain hindsight te roepen dat het anders had gemoeten. Zou jij 3 jaar geleden een auto kopen die 100% in Europa gemaakt is en daardoor anderhalf keer zo duur is als het identieke model van de concurrent, die wel half uit Azi komt?
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:58:24 #296
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203941056
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:55 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Europa begint nu pas te beseffen dat ze veel te afhankelijk zijn van andere werelddelen.
Bv graan kwam allemaal uit Oekrane (groot gedeelte iig)
Oekrane hoort niet bij Europa?
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:58:59 #297
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203941066
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:56 schreef theunderdog het volgende:
Waar moet het dan vandaan komen?
  FOK!fotograaf vrijdag 4 maart 2022 @ 18:59:03 #298
364681 over_hedge
pi_203941068
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:58 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Oekrane hoort niet bij Europa?
Gok dat die de EU bedoeld dan
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 18:59:25 #299
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_203941076
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:59 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Gok dat die de EU bedoeld dan
Lijkt me handig om dat dan te zeggen
pi_203941084
twitter
pi_203941085
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 18:58 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Zeker.

En als er geen oorlog was geweest waren we nog rustig 30 jaar doorgegaan. Het is erg makkelijk om als captain hindsight te roepen dat het anders had gemoeten. Zou jij 3 jaar geleden een auto kopen die 100% in Europa gemaakt is en daardoor anderhalf keer zo duur is als het identieke model van de concurrent, die wel half uit Azi komt?
Ik heb redelijk makkelijk praten, in consumeer bijzonder weinig, maar dat is een beetje het probleem, er is enorme concurrentie in heel veel sectoren, ga je niet voor de "goedkope" route dan hou je het niet vol, op deze manier blijven we in een vicieuze circel zitten, kortom er is niet echt een makkelijke oplossing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')