abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:54:46 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203938411
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:52 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ik zou ook echt niet weten hoe ik zou reageren als ik in hun schoenen stond. Wat is de kans dat ik niet volledig blokkeer wanneer ik daadwerkelijk de kans krijg om de trekker over te halen en een ander mens te doden.
De overgrote meerderheid van de mensen blokkeert als ze een ander moeten doden. Ook wanneer ze beter getraind zijn . Het gros schiet niet of in de lucht.
The End Times are wild
pi_203938412
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Waar wordt de gemiddelde Rus dan gecanceld?
Waar niet bedoel je?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203938419
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:51 schreef LXIV het volgende:

[..]
Toch is het dom. Je moet het Russische volk niet van je afstoten, maar juist naar je toe trekken.
Want dat gaat nu wel werken ja. Na 2008 heeft dat helemaal niets kunnen voorkomen maar deze keer is het heus wel anders.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:55:39 #29
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203938422
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:54 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Hoe dan? Zij worden gehersenspoeld door Russische staatspropaganda.
Ja en als je dan ook nog alle andere bronnen voor ze afsluit heeft die propaganda helemaal het monopolie.
The End Times are wild
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:55:44 #30
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203938424
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]
We moeten maar zien wat het in de praktijk gaat betekenen. Echter, als heel veel microsoftsystemen niet meer onderhouden kunnen worden, en als er geen computers met microsoft verkocht kunnen worden, zullen de gevolgen niet meevallen.
Ik mag toch glad gaan aannemen :P dat M$ en elke andere Westerse leverancier de updates van -en naar het Russische IP domein(en) en haar gelieerde, ihkv ontwikkelingen* heeft uitgezet (en bepaalde settings heeft ingebracht dat zaken spontaan soms niet meer kloppen). Verder, technisch, niet heel moeilijk te regelen. Mensen die hun updates willen kunnen na ballotage, dat via een VPN doen.

Het zou ook een aardige zet zijn dat de volgende update een Blue=Yellow welkomstmelding bevat dat recht op zelfbeschikking niet zwicht voor repressie. En nee; het is geen recht datzelfde recht van een ander om vrij te willen zijn, te ontnemen.

*Er komt voor iedereen een moment dat je als individu zult moeten kiezen waar je echt staat en dat kun je maar beter in doen daar waar je niet fysiek wordt vervolgd om(trent) je keuze.

Maar goed, ik realiseer mij ook dat we/er zo een spiraal naar beneden gaan die onverlet, is begonnen omdat Rusland de natie is die FirstBlood startte door een democratische staat doelbewust binnen te vallen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:55:47 #31
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203938425
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:37 schreef Jor_Dii het volgende:
NOS verslaggever in Rusland komt terug naar Nederland vanwege de situatie in Moskou.
Ik hoop dat er nog wel buitenlandse correspondenten overblijven. Straks komt er geen bericht meer uit dat land zonder het Russische propagandasausje :{
pi_203938430
quote:

[..]
Toch is het dom. Je moet het Russische volk niet van je afstoten, maar juist naar je toe trekken.
Denkt Poetin anders over. Je moet ze juist flink intimideren anders luisteren ze niet.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:56:11 #33
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203938431
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:55 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Want dat gaat nu wel werken ja. Na 2008 heeft dat helemaal niets kunnen voorkomen maar deze keer is het heus wel anders.
Dat hebben we helemaal niet gedaan.
The End Times are wild
pi_203938433
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:55 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja en als je dan ook nog alle andere bronnen voor ze afsluit heeft die propaganda helemaal het monopolie.
Die bronnen worden zelf ook al afgesloten door de Russische regering op dit moment.
pi_203938436
Ik hoorde gisteren een goed punt: de afgelopen 8 jaar werden elke paar maanden de Oekraïnse troepen in het Oosten afgewisseld. Hierdoor heeft een redelijk groot deel van het leger (recente) ervaring (met het op scherp staan, stress, etc). Dit in tegenstelling tot de Russen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_203938439
quote:

[..]
Nee, militair genie, je weet dat in WO2 ook gewoon complete duitse steden met bombardementen van de kaart gevaagd werden. Dus tot zover "het volk naar je toe trekken".

Het is gewoon een valide escalatie, en eentje die geen bloedvergieten inhoud.

Tot dit opgelost is gaan we elke dag horen dat die weer weg gaat, Russen ook daar niet meer aan mee mogen doen, etc.

Tot op het punt dat het Ijzeren gordijn er fysiek weer staat.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_203938442
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:52 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ik zou ook echt niet weten hoe ik zou reageren als ik in hun schoenen stond. Wat is de kans dat ik niet volledig blokkeer wanneer ik daadwerkelijk de kans krijg om de trekker over te halen en een ander mens te doden.
Iemand doden is lastig, daarom worden soldaten al tijdens de opleiding een beetje gefopt door continue eufenismes te gebruiken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_203938443
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:54 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Waar niet bedoel je?
Bijvoorbeeld Russische voetballers die in Europa voetballen.
Цой жив
pi_203938445
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:56 schreef Complotwappie het volgende:
Ik hoorde gisteren een goed punt: de afgelopen 8 jaar werden welke paar maanden de Oekraïne troepen in het Oosten afgewisseld. Hierdoor heeft een redelijk groot deel van het leger (recente) ervaring (met het op scherp staan, stress, etc). Dit in tegenstelling tot de Russen.
De Russen hebben hetzelfde gedaan in Syrië
pi_203938448
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 14:44 schreef DutchBlend het volgende:
The Zelensky regime deliberately tried to have a nuclear accident at Zaporizhzhia. This is not yet 100% confirmed, but it’s the word that’s coming down.

Below is a full translation of the post that I’m forwarding:

The Ministry of Defense of the Russian Federation shows a video with destroyed tanks of the Armed Forces of Ukraine, abandoned enemy positions and abandoned Javelin anti-tank systems. There is also new information:

- At night, on the territory near the Zaporozhye nuclear power plant, a Ukrainian sabotage group tried to organize a provocation. At about 2 a.m., a mobile patrol of the National Guard was fired upon from a training complex located outside the power plant. The firing points were suppressed, but, leaving the building, Ukrainian saboteurs set fire to the building.

- The purpose of the provocation was an attempt to accuse Russia of creating a hotbed of radioactive contamination, as evidenced by Zelensky's subsequent negotiations with the United States and Britain.

— The staff of Zaporozhye NPP is working normally. The radioactive background in the area of ​​the power plant is normal.

- 56 Ukrainian air defense systems S-300, BUK M1 and Osa, as well as 54 drones, were destroyed.

⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️

Bron: Gonzalo Lira (coach red pill) Telegram
Voorlopig ben ik blij dat ze dit soort false flag dingen alleen in beeld- en tekstmateriaal als disinformatie verspreiden ipv daad bij het woord te voegen en zélf de reactor opblazen en Oekraine dán beschuldigen
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_203938451
quote:

[..]
We hebben jarenlang de Russen gepleased, en dat heeft niets geholpen.

Daarbij zal het Kremlin altijd wel een verhaal bedenken. Als de sporters meedoen zijn het fantastische helden die Rusland dienen, en als ze niet mee mogen doen, dan is het allemaal de schuld van het slechte westen.
pi_203938455
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:56 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
De Russen hebben hetzelfde gedaan in Syrië
Veel kleinere aantallen. Hier heb je het echt over 10k per keer.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:57:37 #43
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203938458
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:37 schreef Jor_Dii het volgende:
NOS verslaggever in Rusland komt terug naar Nederland vanwege de situatie in Moskou.
Ik vroeg mij al af waar Iris was gebleven.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:57:44 #44
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_203938460
quote:

[..]
Putin agrees, jij hebt zojuist 15 jaar cel voorkomen voor jezelf.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_203938464
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:54 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Hoe dan? Zij worden gehersenspoeld door Russische staatspropaganda.
Omdat (als het aan de EU lag) ze ook niets anders meer kunnen ontvangen. :')
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_203938474
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:55 schreef LXIV het volgende:

[..]
En daarom is de BBC weer analoog aan het uitzenden ondertussen.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_203938482
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:53 schreef NaturalScience het volgende:

[..]
Dat is zeker niet wat ik er over las.

Een paar dagen geleden stond in de Volkskrant hier een artikel over. Daarin stond dat Amerika volledige autonomie heeft over de kernwapens op hun eigen grondgebied. Echter, de kernwapens die in Europa liggen opgeslagen (maar waarvan Amerika wel eigenaar is) mogen alleen gebruikt worden als alle NAVO lidstaten daarmee instellen.

Dus Amerika heeft daar zeker geen alleenrecht over en andere NAVO landen hebben er wel iets ove te zeggen.
Dat kan ik nergens terugvinden bij de NAVO, wel dat er consultatie is maar niets dat niet-kernwapen machten de lancering tegen kunnen houden. Daarbij is niet alleen de VS een kernmacht, he?

Volgens mij heb jij het nu over de inzet van wapens die onder nuclear sharing vallen wat een ietwat andere situatie is.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:59:26 #48
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203938485
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:56 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, militair genie, je weet dat in WO2 ook gewoon complete duitse steden met bombardementen van de kaart gevaagd werden. Dus tot zover "het volk naar je toe trekken".
Die bombardementen hebben veel gekost, bij de bezetting een hoop gedoe opgeleverd en niet het gewenste effect gehad dat de bevolking zich tegen hitler keerde of dat de productie hierdoor ernstig geschaad werd.

quote:
Het is gewoon een valide escalatie, en eentje die geen bloedvergieten inhoud.

Tot dit opgelost is gaan we elke dag horen dat die weer weg gaat, Russen ook daar niet meer aan mee mogen doen, etc.

Tot op het punt dat het Ijzeren gordijn er fysiek weer staat.
Ja, en dan?

Je moet gewoon rationeel kijken en niet vanuit je emotie ongecoördineerd dingen doen die je goed aanvoelen.
The End Times are wild
pi_203938497
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:58 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Omdat (als het aan de EU lag) ze ook niets anders meer kunnen ontvangen. :')
Waar haal je dat vandaan? De EU blokkeert geen uitzendingen gericht op Rusland.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:00:43 #50
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_203938500
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]
We hebben jarenlang de Russen gepleased, en dat heeft niets geholpen.

Daarbij zal het Kremlin altijd wel een verhaal bedenken. Als de sporters meedoen zijn het fantastische helden die Rusland dienen, en als ze niet mee mogen doen, dan is het allemaal de schuld van het slechte westen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:56 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Die bronnen worden zelf ook al afgesloten door de Russische regering op dit moment.
Natuurlijk! Omdat ze een bedreiging zijn voor hen!!
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')