Dat kan natuurlijk wel, he? Dan zijn het geen NAVO soldaten maar Oekrainers, de Russen kennen die tactiek maar at te goed want dat deden ze zelf in Vietnam.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
En dan zijn er idioten die dan zeggen "geef de NAVO-piloten een kersvers Oekraïens paspoort."
Ja, dat doen ze toch al? Ze vragen om een no-fly zone die ingesteld wordt door de NAVO. En waar NAVO dus moet gaan handhavenquote:
ik was ook niet heel serieus he...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze toch al? Ze vragen om een no-fly zone die ingesteld wordt door de NAVO. En waar NAVO dus moet gaan handhaven
Het is voor ons in Europa nog nooit zó belangrijk geweest dat Trump niet (weer) aan de macht komt...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, dan is de NAVO klaar.
Maar de vorige president van de VS, ene heer Trump, plaatste bijvoorbeeld al hardop vraagtekens bij Artikel 5 in het geval van een aanval op de Baltische staten. Wat als hij - of een iemand met vergelijkbare denkbeelden - over een paar jaar (weer) president wordt?
FT en Reuters zeggen dat het niet aan de orde is. Maar een of ander krantje uit de Oekraïne beweert anders dus. Heb de NAVO-bijeenkomst niet gevolgd, maar als mensen hier zeggen dat Stoltenberg wat anders zei, FT en Reuters dat ook zo zeggen en 'n krantje uit de Oekraïne komt met 'n draai van 180 graden, ben ik geneigd te denken dat die laatste onzin praat.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jens vertelde zo juist dat dit niet aan de orde isDat betekend Russische vliegtuigen uit de lucht knallen
Je moet niet bluffen als je niet bereid bent het waar te make .quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Blufpoker, misschien bindt Rusland wel in..
Straks leest Putin alleen dat ene krantjequote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
FT en Reuters zeggen dat het niet aan de orde is. Maar een of ander krantje uit de Oekraïne beweert anders dus.
Ik geloof niet dat Putin zo'n truc door de vingers ziet. Anders kunnen we ook grondtroepen Oekraïne in sturen allemaal met Oekraïens paspoort en dan zou het ineens niet tellen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk wel, he? Dan zijn het geen NAVO soldaten maar Oekrainers, de Russen kennen die tactiek maar at te goed want dat deden ze zelf in Vietnam.
We hebben nog tweeënhalf jaar om onze troepen voldoende op te bouwen voor het geval dat gebeurd.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het is voor ons in Europa nog nooit zó belangrijk geweest dat Trump niet (weer) aan de macht komt...
Niemand niet, ook Oekraïne dan niet lijkt me? En als ze dat wel doen (lees: de Russen?) worden ze neergehaald?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
wat wil dat zeggen? dat Rusland er niet meer overheen mag vliegen? En als ze dat dan wel doen?
Gelukkig nemen onze Duitse vrienden het voortouw in het versterken van de krijgsmacht.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:39 schreef Forbry het volgende:
[..]
Het is voor ons in Europa nog nooit zó belangrijk geweest dat Trump niet (weer) aan de macht komt...
Nog wel verder hoor, tot in de Tweede Kamer.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:40 schreef TLC het volgende:
Vitesse maakt een statement tot vrede maar durft het woordje 'oorlog' niet in de mond te nemen![]()
Het kremlin reikt letterlijk tot in Arnhem
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:40 schreef TLC het volgende:
Vitesse maakt een statement tot vrede maar durft het woordje 'oorlog' niet in de mond te nemen![]()
Het kremlin reikt letterlijk tot in Arnhem
Wij zullen volgen met tenminste 400 extra helmen!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig nemen onze Duitse vrienden het voortouw in het versterken van de krijgsmacht.
Irrelevant of Poetin die truck doorziet, zolang er geen soldaten in actieve dienst van de NAVO lidstaten meedoen onder auspicieen van hun land is het geen NAVO inmenging.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Putin zo'n truc door de vingers ziet. Anders kunnen we ook grondtroepen Oekraïne in sturen allemaal met Oekraïens paspoort en dan zou het ineens niet tellen?
Nooit dreigen als ge het nie waar kent maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je moet niet bluffen als je niet bereid bent het waar te make .
Drie zelfs. Als Trump al zou winnen zou hij pas in januari 2025 opnieuw ingezworen worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:40 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
We hebben nog tweeënhalf jaar om onze troepen voldoende op te bouwen voor het geval dat gebeurd.
Meer zo van: "haha, ja de NAVO stelt een no-fly zone in op voorwaarde dat de Oekraïne zelf gaat handhaven"quote:
Exactquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nooit dreigen als ge het nie waar kent maken.
Best een interessante kwestie of dit alles nu voordelige of nadelige gevolgen gaat hebben op Trump's mogelijke herverkiezing.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:41 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Drie zelfs. Als Trump al zou winnen zou hij pas in januari 2025 opnieuw ingezworen worden.
Dat weet jij niet met zo'n gek aan de macht.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:42 schreef TheJanitor het volgende:
Rusland gaat echt niet meteen nukes sturen. Die generalen en andere hoge officieren hebben ook gewoon families. Denk je echt dat die zo snel zeggen: fuck it, dan gaan we allemaal maar dood? Misschien als we Rusland binnenvallen met grondtroepen en Russische doelen bombarderen. Maar niet als we ingrijpen bij Oekraine. Zo suicidaal is niemand.
Minstens!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wij zullen volgen met tenminste 400 extra helmen!
Er zijn toch al (14.000 volgens Zelensky) buitenlanders (NL, VK, US, etc.) aan het meevechten? Je komt er alleen in met militaire ervaring. Dus of even verlof opnemen of een veteraan zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Putin zo'n truc door de vingers ziet. Anders kunnen we ook grondtroepen Oekraïne in sturen allemaal met Oekraïens paspoort en dan zou het ineens niet tellen?
Ja ik snap 'mquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Meer zo van: "haha, ja de NAVO stelt een no-fly zone in op voorwaarde dat de Oekraïne zelf gaat handhaven"
Voor actief dienende militairen is dit desertiequote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er zijn toch al (14.000 volgens Zelensky) buitenlanders (NL, VK, US, etc.) aan het meevechten? Je komt er alleen in met militaire ervaring. Dus of even verlof opnemen of een veteraan zijn
Verlof opnemen heeft geen zin als je geen militaire ervaring hebt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er zijn toch al (14.000 volgens Zelensky) buitenlanders (NL, VK, US, etc.) aan het meevechten? Je komt er alleen in met militaire ervaring. Dus of even verlof opnemen of een veteraan zijn
In poker zeggen ze altijd: als je kunt callen, kun je ook raisen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je moet niet bluffen als je niet bereid bent het waar te make .
Gisteren kwam er nog een filmpje voorbij van een 25 jarige Engelsman in volledig oorlogstenue onderweg naar Oekraïne. Die heeft ontslag genomen dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Voor actief dienende militairen is dit desertie
Ja, dat is mijn punt. Poetin kan dat wel willen, maar zijn zijn hoge officieren bereid te sterven en hun families omdat er een vliegtuig boven Oekraine is neergeschoten? Dat betwijfel ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:43 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat weet jij niet met zo'n gek aan de macht.
Weet ik niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gisteren kwam er nog een filmpje voorbij van een 25 jarige Engelsman in volledig oorlogstenue onderweg naar Oekraïne. Die heeft ontslag genomen dan?
Dus je leest wie de bron is, wie die uitspraak zou doen en je denkt "laat ik dat eens posten"?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:44 schreef DutchBlend het volgende:
The Zelensky regime deliberately tried to have a nuclear accident at Zaporizhzhia. This is not yet 100% confirmed, but it’s the word that’s coming down.
Below is a full translation of the post that I’m forwarding:
The Ministry of Defense of the Russian Federation shows a video with destroyed tanks of the Armed Forces of Ukraine, abandoned enemy positions and abandoned Javelin anti-tank systems. There is also new information:
- At night, on the territory near the Zaporozhye nuclear power plant, a Ukrainian sabotage group tried to organize a provocation. At about 2 a.m., a mobile patrol of the National Guard was fired upon from a training complex located outside the power plant. The firing points were suppressed, but, leaving the building, Ukrainian saboteurs set fire to the building.
- The purpose of the provocation was an attempt to accuse Russia of creating a hotbed of radioactive contamination, as evidenced by Zelensky's subsequent negotiations with the United States and Britain.
— The staff of Zaporozhye NPP is working normally. The radioactive background in the area of the power plant is normal.
- 56 Ukrainian air defense systems S-300, BUK M1 and Osa, as well as 54 drones, were destroyed.
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
Bron: Gonzalo Lira (coach red pill) Telegram
Dat hoop ik voor hem anders is hij fucked.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gisteren kwam er nog een filmpje voorbij van een 25 jarige Engelsman in volledig oorlogstenue onderweg naar Oekraïne. Die heeft ontslag genomen dan?
Zijn binnenste kring wordt natuurlijk wel uitgezocht op loyaliteit. Er is overal een gek voor te vindenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn punt. Poetin kan dat wel willen, maar zijn zijn hoge officieren bereid te sterven en hun families omdat er een vliegtuig boven Oekraine is neergeschoten? Dat betwijfel ik.
Gestopt met lezenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:44 schreef DutchBlend het volgende:
The Ministry of Defense of the Russian Federation shows a video
De binnenste kring van Hitler was ook loyaal maar die gaven er uiteindelijk ook de brui aan. Als het er echt op aankomt is lijfsbehoud voor het gros van die lui belangrijker dan loyaliteit.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zijn binnenste kring wordt natuurlijk wel uitgezocht op loyaliteit. Er is overal een gek voor te vinden
Alle hoge officieren en functionarissen in Rusland danken hun positie nu aan Poetin, na 23 jaar is er letterlijk niemand meer die hem geen loyaliteit schuldig is.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zijn binnenste kring wordt natuurlijk wel uitgezocht op loyaliteit. Er is overal een gek voor te vinden
Hij heeft zich wel omringd met de beste beveiliging en zn meest loyale followers. Denk niet dat die hem gaan verraden of zo.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn punt. Poetin kan dat wel willen, maar zijn zijn hoge officieren bereid te sterven en hun families omdat er een vliegtuig boven Oekraine is neergeschoten? Dat betwijfel ik.
Heel dom, maar dat geld voor al die videootjes waar ze met Russisch materiaal rond gaan rijden.quote:
Als ik 'red pill' geneuzel zie dan weet ik al bij voorbaat dat ik het niet serieus hoef te nemen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:47 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dus je leest wie de bron is, wie die uitspraak zou doen en je denkt "laat ik dat eens posten"?
Ze hebben Hitler nooit afgezet of dat zelfs maar geprobeerd, he? En tot de laatste dag zijn bevelen uitgevoerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:48 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
De binnenste kring van Hitler was ook loyaal maar die gaven er uiteindelijk ook de brui aan. Als het er echt op aankomt is lijfsbehoud voor het gros van die lui belangrijker dan loyaliteit.
Laten we dan maar hopen dat die binnenste kring geen gezamelijke harakiri doet door op de knoppen te drukken omdat Putin dat wilquote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:48 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
De binnenste kring van Hitler was ook loyaal maar die gaven er uiteindelijk ook de brui aan. Als het er echt op aankomt is lijfsbehoud voor het gros van die lui belangrijker dan loyaliteit.
Dat is wel relevant want het gaat juist om escalatie buiten Oekraïne te voorkomen. WOIII voorkomen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Irrelevant of Poetin die truck doorziet, zolang er geen soldaten in actieve dienst van de NAVO lidstaten meedoen onder auspicieen van hun land is het geen NAVO inmenging.
Zolang ze Oekrains zijn en onder Oekrains beval staan is het geen NAVO of NAVO lidstaat die iets doet.
Dat is een ander verhaal dan het leger inzetten met alleen een paspoort truc. Bij die buitenlanders die zich gemeld hebben is de link met het leger van het land van herkomst echt helemaal doorgeknipt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 14:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |