Vanaf nu hoeven we zijn selectieve verontwaardiging over cancel culture ook niet meer serieus te nemen dus.quote:
Aangezien het gros van de doden wordt ontkend zal dat wel loslopen. Dan vertellen ze de familie gewoon dat het een ongeluk was op een basis in Rusland.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Deze persoon vocht tegen het leger van Poetin.
Overigens krijgen familieleden van Russische soldaten die omkomen niet 60.000 roebel, maar 60.000 euro.
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)als-gepland-a4096691
Dat kan trouwens nog een duur grapje worden als er een stroom van dode soldaten blijft.
Volgens mij kan een Javelin beide.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een Javelin gaat heel hoog en dan hard naar beneden, dit lijkt me dus eerder iets anders.
Vaag filmpje hoor. Gebouw is intact, geen schade te zien, de filmer staat 10 seconden met zijn camera te filmen alsof hij iets verwacht. En dan boem, boem, boem. Hoe wist die filmer dat het zou gaan gebeuren?quote:
Dit was geen LOAL wapen inderdaad , lijk me ook iets van een LOBL, wapenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een Javelin gaat heel hoog en dan hard naar beneden, dit lijkt me dus eerder iets anders.
Thierry is fan van censuur en al die domme schapen lopen er nog steeds achteraan.quote:
Rusland haalt de familie gratis op want die basis ligt wel in Siberi.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:47 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Aangezien het gros van de doden wordt ontkend zal dat wel loslopen. Dan vertellen ze de familie gewoon dat het een ongeluk was op een basis in Rusland.
Terwijl hij bij het laatste debat nog China de grootste vijand had genoemdquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wow, dus in 1 tweet laat Baudet merken dat:
- Dat China goed bezig is
- Dat Rusland goed bezig is
- Dat enige empathie naar Oekraine niet mag
- Dat 'cancelen' toch wel okee is, als maar het juiste gecanceld wordt.
Toch knap!
Klopt, ik heb net beeld van een N-LAW gezien en dat lijkt er meer op.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Volgens mij kan een Javelin beide.
Blijkbaar nieuwe instructies ontvangen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:51 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Terwijl hij bij het laatste debat nog China de grootste vijand had genoemd
Laten we een landelijk referendum houden of we Tsjerrie het land uit schoppen of nietquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Toch knap!
Als je Baudet analyseert, zie je dat hij niet meer dan een dorpsidioot is. Hij wisselt razendsnel van standpunten (zoals eerder bij corona) en ziet overal n groot complot in (deze oorlog heeft natuurlijk ook met Soros en The Great Reset te maken, wel zo makkelijk).quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Toch knap!
Goed zo Thierryquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:50 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik schrijf een mix van serieuze zaken en sarcastische zaken.
Tsja, je hebt ook gewoon slimme idioten. Sterker nog slimme goed opgeleide mensen schijnen veel vatbaarder te zijn voor paranoide enzo, omdat ze veel meer scenario's lopen uit te denken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als je Baudet analyseert, zie je dat hij niet meer dan een dorpsidioot is. Hij wisselt razendsnel van standpunten (zoals eerder bij corona) en ziet overal n groot complot in (deze oorlog heeft natuurlijk ook met Soros en The Great Reset te maken, wel zo makkelijk).
Het is jammer dat Baudet gepromoveerd is, het zou ten onrechte de indruk kunnen wekken dat het een intelligent (en stabiel) persoon is.
Iemand poste eerder deze Tweet, zeer de moeite waard om te lezen:quote:
Mooi uitgelegd.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Iemand poste eerder deze Tweet, zeer de moeite waard om te lezen:
[ twitter ]
Heb je de kachel al uitgezetquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:04 schreef LordVoldermort het volgende:
Eu koopt nog steeds voor een record bedrag aan gas, tot zover de sancties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |