Dit is Nederland. Het was natuurlijk zoals altijd gewoon drugsafval.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:28 schreef Rambolin het volgende:
In verdachte tas bij Russische consulaat zat brandbare vloeistof
In de rugzak die gisteravond werd gevonden bij het Russische consulaat in Den Haag zat een brandbare vloeistof. Om wat voor vloeistof het gaat, kon een politiewoordvoerder niet zeggen, meldt Omroep West. "Dat maakt deel uit van het onderzoek."
NOS
Een Russische hacker claimde ook dat de telefoonsignalen terug te herleiden waren naar Polen. Maar ik geloof het niet zo. Tegelijkertijd verbaasd Wagner zich erover dat Zelensky zo goed geïnformeerd wordt. Dus ze hebben wel degelijk aanleiding om te geloven dat hij in Kiev zitquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:35 schreef crystal_meth het volgende:
Chairman of the State Duma of the Russian Federation says Zelensky has escaped to Poland
Je weet dat je, gezien de koers van de Roebel, hier vrijwilligerswerk aan het uitvoeren bent toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:35 schreef crystal_meth het volgende:
Chairman of the State Duma of the Russian Federation says Zelensky has escaped to Poland
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:35 schreef crystal_meth het volgende:
Als er vuur is, moet je er alleen olie op gooien wanneer je het gebouw wil laten afbranden.quote:
De volgende gewoon dwingen te landen op Schiphol en aan de ketting leggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:36 schreef Stoorzendert het volgende:
Het is toch wel meer mensen opgevallen dat die Aeroflot vanmiddag in verboden luchtruim kwam. Toch geen lease-vliegtuig?
https://www.express.co.uk(...)apest-ukraine-update
Die familie kan (meen ik) ₽60.000 (¤500) en een lintje tegemoet zien dat hij uit naam van Lukashenko streed voor Putin's d(r)oombeeld.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:32 schreef polderturk het volgende:
Witrus die voor Oekraïene vocht is om het leven gekomen.
[ twitter ]
Nee hij vocht TEGEN Poetin.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:39 schreef Vallon het volgende:
[..]
Die familie kan (meen ik) ₽60.000 (¤500) en een lintje tegemoet zien dat hij uit naam van Lukashenko streed voor Putin's d(r)oombeeld.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:38 schreef RAVW het volgende:
![]()
ja ik heb net ook even een ijsje gegeten met Putin
Het is wachten op de eerste Nederlander.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:32 schreef polderturk het volgende:
Witrus die voor Oekraïene vocht is om het leven gekomen.
[ twitter ]
Dan mogen ze eerst flink wat kazernes erbij gaan bouwen, wapens en materieel bestellen met een flinke levertijd en mensen gaan werven en opleiden die deze snotjochies gaan opleiden. Totaal niet realistisch dus op de korte termijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:24 schreef byah het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de opschorting van de dienstplicht eraf gaat. En of ze dan eerst 18+ oproepen of gelijk iedereen
Je gaat steeds vreemder lullen lol.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:40 schreef RetepV het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste Nederlander.
Hoewel het er blijkbaar helemaal niet zo veel zijn, want het wordt maar niet rustiger in dit topic. Ze blijven nog steeds alleen maar schrijven in plaats van doen.
Hij vocht samen met de Ukraine, denk niet dat hij dan een lintje gaat krijgen van Lukasquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:39 schreef Vallon het volgende:
[..]
Die familie kan (meen ik) ₽60.000 (¤500) en een lintje tegemoet zien dat hij uit naam van Lukashenko streed voor Putin's d(r)oombeeld.
Volgens mij is de Javelin 'Fire and Forget', en slaat aan de bovenkant inquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:37 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Je weet dat je, gezien de koers van de Roebel, hier vrijwilligerswerk aan het uitvoeren bent toch?
Ik kan nietquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:40 schreef RetepV het volgende:
[..]
Het is wachten op de eerste Nederlander.
Hoewel het er blijkbaar helemaal niet zo veel zijn, want het wordt maar niet rustiger in dit topic. Ze blijven nog steeds alleen maar schrijven in plaats van doen.
Een Javelin gaat heel hoog en dan hard naar beneden, dit lijkt me dus eerder iets anders.quote:
Deze persoon vocht tegen het leger van Poetin.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:39 schreef Vallon het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)als-gepland-a4096691quote:Poetin zei een bedrag van 7 miljoen roebel (bijna 60.000 euro) toe aan families van gestorven Russische soldaten, om hen tegemoet te komen.
klopt, dat is nl mode 2quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens mij is de Javelin 'Fire and Forget', en slaat aan de bovenkant in
Vanaf nu hoeven we zijn selectieve verontwaardiging over cancel culture ook niet meer serieus te nemen dus.quote:
Aangezien het gros van de doden wordt ontkend zal dat wel loslopen. Dan vertellen ze de familie gewoon dat het een ongeluk was op een basis in Rusland.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Deze persoon vocht tegen het leger van Poetin.
Overigens krijgen familieleden van Russische soldaten die omkomen niet 60.000 roebel, maar 60.000 euro.
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)als-gepland-a4096691
Dat kan trouwens nog een duur grapje worden als er een stroom van dode soldaten blijft.
Volgens mij kan een Javelin beide.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een Javelin gaat heel hoog en dan hard naar beneden, dit lijkt me dus eerder iets anders.
Vaag filmpje hoor. Gebouw is intact, geen schade te zien, de filmer staat 10 seconden met zijn camera te filmen alsof hij iets verwacht. En dan boem, boem, boem. Hoe wist die filmer dat het zou gaan gebeuren?quote:
Dit was geen LOAL wapen inderdaad , lijk me ook iets van een LOBL, wapenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een Javelin gaat heel hoog en dan hard naar beneden, dit lijkt me dus eerder iets anders.
Thierry is fan van censuur en al die domme schapen lopen er nog steeds achteraan.quote:
Rusland haalt de familie gratis op want die basis ligt wel in Siberië.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:47 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Aangezien het gros van de doden wordt ontkend zal dat wel loslopen. Dan vertellen ze de familie gewoon dat het een ongeluk was op een basis in Rusland.
Terwijl hij bij het laatste debat nog China de grootste vijand had genoemdquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wow, dus in 1 tweet laat Baudet merken dat:
- Dat China goed bezig is
- Dat Rusland goed bezig is
- Dat enige empathie naar Oekraine niet mag
- Dat 'cancelen' toch wel okee is, als maar het juiste gecanceld wordt.
Toch knap!
Klopt, ik heb net beeld van een N-LAW gezien en dat lijkt er meer op.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Volgens mij kan een Javelin beide.
Blijkbaar nieuwe instructies ontvangen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:51 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Terwijl hij bij het laatste debat nog China de grootste vijand had genoemd
Laten we een landelijk referendum houden of we Tsjerrie het land uit schoppen of nietquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Toch knap!
Als je Baudet analyseert, zie je dat hij niet meer dan een dorpsidioot is. Hij wisselt razendsnel van standpunten (zoals eerder bij corona) en ziet overal één groot complot in (deze oorlog heeft natuurlijk ook met Soros en The Great Reset te maken, wel zo makkelijk).quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Toch knap!
Goed zo Thierryquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:50 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik schrijf een mix van serieuze zaken en sarcastische zaken.
Tsja, je hebt ook gewoon slimme idioten. Sterker nog slimme goed opgeleide mensen schijnen veel vatbaarder te zijn voor paranoide enzo, omdat ze veel meer scenario's lopen uit te denken.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als je Baudet analyseert, zie je dat hij niet meer dan een dorpsidioot is. Hij wisselt razendsnel van standpunten (zoals eerder bij corona) en ziet overal één groot complot in (deze oorlog heeft natuurlijk ook met Soros en The Great Reset te maken, wel zo makkelijk).
Het is jammer dat Baudet gepromoveerd is, het zou ten onrechte de indruk kunnen wekken dat het een intelligent (en stabiel) persoon is.
Iemand poste eerder deze Tweet, zeer de moeite waard om te lezen:quote:
Mooi uitgelegd.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Iemand poste eerder deze Tweet, zeer de moeite waard om te lezen:
[ twitter ]
Heb je de kachel al uitgezetquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:04 schreef LordVoldermort het volgende:
Eu koopt nog steeds voor een record bedrag aan gas, tot zover de sancties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |