abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:02:02 #51
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203938515
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:48 schreef Zwoerd het volgende:
Wat is trouwens de laatste keer geweest dat NAVO ergens kernwapens heeft geplaatst?
Het is de VS die ze plaatst, maar als onderdeel van de NAVO policy.

quote:
The deployments of nuclear weapons to Turkey that began in the late 1950s were part of the NATO Atomic Stockpile plan in which the U.S. would provide nuclear weapons delivery systems to allies and concurrently train their forces in the use of the weapons.
quote:
The U.S. Army deployed nuclear-capable Honest John missiles in Turkey from 1959 until the early 1990s.
quote:
Jupiter Intermediate-range ballistic missiles deployed at Cigli Air Base, Turkey, during 1961-1963.
https://nsarchive.gwu.edu(...)-weapons-turkey-1959
are we infinite or am I alone
pi_203938535
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:59 schreef LXIV het volgende:

Je moet gewoon rationeel kijken en niet vanuit je emotie ongecordineerd dingen doen die je goed aanvoelen.
Rationeel gezien word volgende week de opening van de beurs van Moskou een bloedbad.

Veel Russen verlaten het land. Dat zullen er steeds meer worden.

En dat bereik je idd ook door iedere inwoner van dat land als paria te behandelen.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:04:20 #53
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203938540
twitter

(pro-Russische account)
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:04:44 #54
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203938549
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:55 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ik hoop dat er nog wel buitenlandse correspondenten overblijven. Straks komt er geen bericht meer uit dat land zonder het Russische propagandasausje :{
Gelukkig zijn er tal van andere kanalen en het is best ingewikkeld om de communicatie volledig af te sluiten zonder ook jezelf ook terug te werpen naar het steentijdperk.
Beter geen correspondent dan n die voortdurend moet zeggen wat die daar moet zeggen (oorlog=vrede) of beducht moet zijn om anders vergiftigd te worden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203938555
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Redactie Frontpage vrijdag 4 maart 2022 @ 16:05:07 #56
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203938556
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:40 schreef Momo het volgende:

[..]
Kijk dat ze Russen uitsluiten van bijvoorbeeld FIFA het spel of scholen etc. vind ik ook maar symbool politiek. Maar het goed praten van de inval want "VS/NAVO dit" of "Ja maar Putin wil alleen" is gewoon gekkenpraat Die hele FVD kliek vertrouw ik voor geen meter.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_203938568
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:55 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja en als je dan ook nog alle andere bronnen voor ze afsluit heeft die propaganda helemaal het monopolie.
Nou, wie sluit hier bronnen af voor de Russen? Het westen of Poetins Rusland?
pi_203938575
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:04 schreef crystal_meth het volgende:

(pro-Russische account)
Handig dat je het er bij zegt, anders had ik dat niet geweten ;)
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_203938586
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:04 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Dat was gisteren. De centrale is vannacht in Russische handen gekomen.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:07:52 #60
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203938590
quote:
18s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:55 schreef Vallon het volgende:
M$
Microsoft zo verbasteren is wel erg 1999 hoor.
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:08:03 #61
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203938593
twitter

:')
pi_203938611
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat was gisteren. De centrale is vannacht in Russische handen gekomen.
Oh oke
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:12:47 #63
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203938655
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:07 schreef Gunner het volgende:

[..]
Microsoft zo verbasteren is wel erg 1999 hoor.
My Bad... M₿ for MrPutin M₽
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:13:58 #64
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203938668
twitter

twitter
pi_203938693
Nou hoop dat Putin zijn zin heeft. Oekrane is voor hem en alle normale burgers zijn de lul. Klootzak.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:19:48 #66
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203938726
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:04 schreef ExTec het volgende:

[..]
Rationeel gezien word volgende week de opening van de beurs van Moskou een bloedbad.

Veel Russen verlaten het land. Dat zullen er steeds meer worden.

En dat bereik je idd ook door iedere inwoner van dat land als paria te behandelen.
Ik vraag mij af of er in MosKoud nog wel een beurs, anders dan een dump, gaat zijn ..... voor handel moet je naast aanbieders ook afnemers hebben..... en je handen nu branden aan deze afdaling, lijkt mij vooral een teken van wie zijn benen zal breken.
pi_203938730
Poetin tegen buurlanden: Houd je erbuiten
President Vladimir Poetin vraagt de buurlanden van Rusland om "de spanningen niet op te voeren en het conflict niet verder te laten escaleren". Dat zei hij in een door de Russische staatstelevisie uitgezonden toespraak.

"Wij hebben geen kwade bedoelingen richting onze buren. Ik adviseer hen om buiten dit conflict te blijven en geen sancties in te stellen. Wij vervullen onze verantwoordelijkheden richting onze buren, ik verwacht dat zij dat omgekeerd ook blijven doen. Er is geen reden om onze relaties te beschadigen", aldus Poetin.

De president stelde verder dat alle Russische acties een antwoord zijn op "eerdere onvriendelijke acties". Daarbij liet hij achterwege dat Rusland juist de initiator van deze oorlog is door Oekrane binnen te vallen.

Nu.nl
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:21:11 #68
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203938746
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:20 schreef Rambolin het volgende:
President Vladimir Poetin vraagt de buurlanden van Rusland om "de spanningen niet op te voeren en het conflict niet verder te laten escaleren". Dat zei hij in een door de Russische staatstelevisie uitgezonden toespraak.

"Wij hebben geen kwade bedoelingen richting onze buren. Ik adviseer hen om buiten dit conflict te blijven en geen sancties in te stellen. Wij vervullen onze verantwoordelijkheden richting onze buren, ik verwacht dat zij dat omgekeerd ook blijven doen. Er is geen reden om onze relaties te beschadigen", aldus Poetin.

De president stelde verder dat alle Russische acties een antwoord zijn op "eerdere onvriendelijke acties". Daarbij liet hij achterwege dat Rusland juist de initiator van deze oorlog is door Oekrane binnen te vallen.

Nu.nl
_O-
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:21:16 #69
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_203938747
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:08 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]

Ik ben het hier eigenlijk wel met China eens. We zouden terug moeten naar een situatie waar sport en politiek gescheiden blijven.
De huidige hetze doet sterk denken aan de Nazi omgang met Joden.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Redactie Frontpage vrijdag 4 maart 2022 @ 16:22:12 #70
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203938755
quote:
"Wij hebben geen kwade bedoelingen richting onze buren
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:22:23 #71
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203938759
quote:

Nu.nl
_O- _O-

wat een geschift , Wij hebben geen kwade bedoelingen richting onze buren... nee ik zie het ..... de hele wereld staat op zijn koop omdat je zo vredelief bent

die heeft gaan plaat voor zijn kop maar een hele bunker
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_203938760
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:21 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Ik ben het hier eigenlijk wel met China eens. We zouden terug moeten naar een situatie waar sport en politiek gescheiden blijven.
De huidige hetze doet sterk denken aan de Nazi omgang met Joden.
Waren de Joden ook een grote inval in Duitsland begonnen?
pi_203938764
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:04 schreef crystal_meth het volgende:
[ twitter ]
(pro-Russische account)
Je verlangt bijna naar een pandemie, weer.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_203938769
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:19 schreef Vallon het volgende:

[..]
Ik vraag mij af of er in MosKoud nog wel een beurs, anders dan een dump, gaat zijn ..... voor handel moet je naast aanbieders ook afnemers hebben..... en je handen nu branden aan deze afdaling, lijkt mij vooral een teken van wie zijn benen zal breken.
Blijft niet voor niks zo lang toe.
Als je bekijkt wat de Russische bedrijven met listing in Londen hebben gepresteerd:

Sberbank was down 99.72% year-to-date to trade for around a single penny before the suspension, while Gazprom was down 93.71%, Lukoil 99.2%, Polyus 95.58% and EN+ 20.51%.
pi_203938780
Ik ben benieuwd wanneer de opschorting van de dienstplicht eraf gaat. En of ze dan eerst 18+ oproepen of gelijk iedereen :)
pi_203938800
Een held.

twitter
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:27:18 #77
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_203938814
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:24 schreef byah het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de opschorting van de dienstplicht eraf gaat. En of ze dan eerst 18+ oproepen of gelijk iedereen :)
Hmm, uitbreiding beroepsleger lijkt mij handiger en aannemelijker. Daarom ook asap CAO openbreken en militaire beroep aantrekkelijker maken. Dan wordt achja ook een stuk blijer
pi_203938823
quote:
Klinkt verstandig. Verstandiger dan onze eigen EU leiders of de VS. Buiten dan misschien Macron, die als enige werkelijk iets meer lijkt te doen dan af en toe te stemmen voor nieuwe sancties
pi_203938835
In verdachte tas bij Russische consulaat zat brandbare vloeistof
In de rugzak die gisteravond werd gevonden bij het Russische consulaat in Den Haag zat een brandbare vloeistof. Om wat voor vloeistof het gaat, kon een politiewoordvoerder niet zeggen, meldt Omroep West. "Dat maakt deel uit van het onderzoek."
NOS
pi_203938849
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:28 schreef RetepV het volgende:

[..]
Klinkt verstandig. Verstandiger dan onze eigen EU leiders of de VS. Buiten dan misschien Macron, die als enige werkelijk iets meer lijkt te doen dan af en toe te stemmen voor nieuwe sancties
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:30:22 #81
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_203938852
quote:

[..]
Geen vaseline gebruiken hoor, daar droogt je kontje van uit.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:30:33 #82
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203938855
quote:

Nu.nl
Hilarisch. :{
Die speechwriter heeft daar vast de literatuurprijs voor de vrede gehad door Orwell te plagiren.

Het impliceert dat de Oekrane dus geen buur is en dat de andere buren dus worden beschermd door verantwoordelijkheid nemend Rusland die verder niet gediend is van tegenspraak.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:30:33 #83
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_203938856
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Nou hoop dat Putin zijn zin heeft. Oekrane is voor hem en alle normale burgers zijn de lul. Klootzak.
En jarenlange ellende in Oekrane. Bomaanslagen, opstanden en zulks. En sturen we over een aantal jaren toch een vredesmacht omdat we dat gerommel aan onze NAVO grenzen beu zijn :')

Nu actief gaan mengen in dit conflict is onverstandig, maar een paar harde dreigementen die kant op moet wel kunnen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:30:41 #84
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_203938860
quote:

[..]
Ja joh, zo betrouwbaar h die Adolf Putin! Natuurlijk gaat nazi-Rusland de buren niet lastig vallen! Helemaal niet joh!
  Moderator vrijdag 4 maart 2022 @ 16:30:44 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203938861
quote:

Nu.nl
rustig aan jongens, jullie komen allemaal vanzelf aan de beurt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203938876
Harde strijd om Volnovakha op dit moment.

De stad is nog niet gevallen.
pi_203938877
Witrus die voor Oekraene vocht is om het leven gekomen.

twitter
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:33:10 #88
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_203938884
quote:
3s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:28 schreef Rambolin het volgende:
In verdachte tas bij Russische consulaat zat brandbare vloeistof
In de rugzak die gisteravond werd gevonden bij het Russische consulaat in Den Haag zat een brandbare vloeistof. Om wat voor vloeistof het gaat, kon een politiewoordvoerder niet zeggen, meldt Omroep West. "Dat maakt deel uit van het onderzoek."
NOS
Gisteren stond er op het AD 'Verdacht pakketje lijkt op een pakketje' :') of iets in die vorm. Uhm, ja...
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:33:18 #89
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203938887
quote:

[..]
Over Macron:
quote:
Praten met Poetin legt Macron geen windeieren

Als enige westerse leider die nog met Poetin praat, stapt Macron vandaag in de verkiezingsstrijd. Die lijkt al gewonnen voor hij begonnen is. ‘Macron is niet de beste, hij is de enige.’

In een televisietoespraak zei Emmanuel Macron dat hij ‘zo veel mogelijk in contact zal blijven met Vladimir Poetin om te proberen hem te overtuigen de wapens neer te leggen’. De Franse president zei ook dat we niet in oorlog zijn met Rusland en benadrukte de banden tussen het Europese en het Russische volk, ‘dat tijdens de Tweede Wereldoorlog zoveel heeft opgeofferd om Europa van de afgrond te redden’.

Zijn toespraak was een evenwichtsoefening. Als enige westerse leider die nog in contact staat met de Russische president, wikt en weegt hij zijn woorden. Poetin een dictator noemen, zoals president Biden deed, zou weleens alle bruggen naar het Kremlin kunnen opblazen. Eerder floot Macron zijn minister van Economie Bruno Le Maire terug nadat die ‘de economische oorlog’ had verklaard aan Rusland.

Macron spreekt ook meerdere keren per dag met president Zelenski. Het is op diens vraag dat de Franse president gesprekken blijft voeren met Poetin. Hij moest hem bij zijn laatste telefoongesprek vragen om burgerdoelen te sparen. Poetin stemde in, maar zijn leger ging door. Dat toont het verschil aan tussen wat Poetin zegt en doet, zegt het Elyse. ‘Maar op een gegeven moment zal Poetin met het Westen moeten praten. Het is beter om het kanaal open te houden.’

Macron sprak zijn landgenoten toe als de vader des vaderlands, als Europees leider, maar ook als kandidaat voor zijn eigen herverkiezing. Vanavond stapt hij officieel in de arena. Dat zal niet met de grote fanfare gebeuren, maar met een brief en een filmpje. Er zijn belangrijkere zaken.

Rally around the flag

Volgens peilingen en politieke commentatoren is de strijd al gestreden. De oorlog in Oekrane heeft Macrons favorietenrol veiliggesteld, al waren zijn pogingen om Poetin te overtuigen de oorlog af te blazen onsuccesvol. Critici noemden Macron naef. Een meerderheid van de Fransen, blijkt uit opiniepeilingen, prijst Macron toch, omdat hij tot het laatste moment heeft geprobeerd een oorlog te voorkomen.

De president heeft altijd vastgehouden aan de overtuiging dat de EU economisch en strategisch sterker op eigen benen moet staan in plaats van te steunen op rivaliserende wereldmachten. Het conflict in Oekrane geeft hem gelijk. De voorbije week schoven andere landen op naar meer militaire uitgaven en samenwerking, zoals Frankrijk lang heeft bepleit.

Volgens peilingbureau Ifop plukt Macron de vruchten van het ‘rally around the flag’-effect. Grote crisissen zijn in electoraal opzicht altijd goed voor zittende regeringsleiders. Kiezers willen stabiliteit, eerder dan avontuur. ‘Ik heb maar n doel: jullie beschermen’, zei Macron. Het is duidelijk dat hij op nog eens vijf jaar in het Elyse mikt.

Zijn tegenkandidaten maken het Macron ook niet al te moeilijk. Drie belangrijke rivalen – Jean-Luc Mlenchon, Marine Le Pen en ric Zemmour – hebben hun bewondering voor Poetin nooit onder stoelen of banken gestoken. Ze bespotten de EU en zijn gekant tegen het Franse lidmaatschap van de Navo.

‘De kans dat Macron over een maand niet wordt herkozen is klein’, zei Vincent Martigny, hoogleraar politiek aan de universiteit van Nice. ‘Niet omdat hij de beste is, maar omdat hij de enige is.’ Nu spelen internationale kwesties amper een rol in Franse verkiezingen, maar Macrons prominente rol op het wereldtoneel vervult veel Fransen met een verloren trots.

De oorlog in Oekrane overschaduwt de bezorgdheid over immigratie, islamisme en criminaliteit, waarop rechtse kandidaten hameren. Terwijl Macron in een gouden kamer van het Elyse een veiligheidsraad samenriep, deed zijn conservatieve tegenstandster Valrie Pcresse hetzelfde in een kantoortje, aan een klein tafeltje met een tafellaken van wit papier. De Fransen geven om vertoon. Pcresse stond voor schut.

Niet zo’n slechte president

Natuurlijk is het niet alleen de oorlog die Macron de favorietenrol bezorgt. Dankzij belastingverlagingen en arbeidshervormingen hebben buitenlandse investeerders opnieuw interesse in Frankrijk en is de werkloosheid gedaald tot het laagste niveau in meer dan tien jaar. Ook Macrons ‘het koste wat het kost’-aanpak van de coronacrisis leidde ertoe dat Frankrijk als een van de eerste Europese landen op snelheid kwam. Hoe dan ook wordt het een vreemde campagne, met beperkte debatten, blikken Franse media vooruit. De koppen staan er niet naar.
Bron: De Standaard
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:33:19 #90
269692 Divje
brr brr patapim
pi_203938889
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:26 schreef polderturk het volgende:
Een held.

[ twitter ]
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:32 schreef polderturk het volgende:

[ twitter ]
Gast :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_203938894
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:23 schreef Bieselke het volgende:

[..]
Blijft niet voor niks zo lang toe.
Als je bekijkt wat de Russische bedrijven met listing in Londen hebben gepresteerd:

Sberbank was down 99.72% year-to-date to trade for around a single penny before the suspension, while Gazprom was down 93.71%, Lukoil 99.2%, Polyus 95.58% and EN+ 20.51%.
Mooi moment om die Russische bedrijven voor een prikkie op te kopen :o
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_203938897
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:32 schreef polderturk het volgende:

[ twitter ]
Heb je net ook gepost #76.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:35:08 #93
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203938911
Chairman of the State Duma of the Russian Federation says Zelensky has escaped to Poland
pi_203938913
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 15:39 schreef Forbry het volgende:

[..]
Je maakt een grapje, maar serieus... zou dat eigenlijk niet kunnen? :@
Ja dat kan wel degelijk, op korte termijn zouden ze daar niet zoveel van merken, ze kunnen ook gewoon nog updates ontvangen, en desnoods illegale versies installeren.
De pijn zal wellicht zitten in een stukje consultancy support, maar ook daarvan verwacht ik niet veel problemen in Rusland.
Zoals ik al gepost had zit Rusland niet in de Azure cloud (vermoed zelfde voor AWS/Google).
Maar in het verleden is het wel gebeurt dat een Cloud gewoon gesloten is in het buitenland en dat gebruikers niet meer gebruik mochten maken, bijvoorbeeld de Adobe Creative Creative cloud.

Overigens heb ik vrij grote cloud implementaties gedaan, en wat vrijwel altijd een requirement is een Cloud Exit strategy, overigens is dat vaak >>>>>> Naar andere cloud ;)
Maar ik heb ook wel projecten meegemaakt waarbij men alle data paralel naar een eigen datacenter streamde en in staat was de omgeving vandaar uit te hosten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:35:28 #95
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_203938917
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:35 schreef crystal_meth het volgende:
Chairman of the State Duma of the Russian Federation says Zelensky has escaped to Poland
fakenews
  vrijdag 4 maart 2022 @ 16:36:10 #96
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_203938928
Het is toch wel meer mensen opgevallen dat die Aeroflot vanmiddag in verboden luchtruim kwam. Toch geen lease-vliegtuig?

https://www.express.co.uk(...)apest-ukraine-update
pi_203938930
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:35 schreef crystal_meth het volgende:
5 star bron
pi_203938932
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:33 schreef Rambolin het volgende:

[..]
Ow sorry
pi_203938937
Klootzakken.

twitter
pi_203938947
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:33 schreef Rambolin het volgende:

[..]
Naja er zit al vooruitgang in, doorgaans plaatst hij Tweets van 3 dagen oud :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')