Ja dat is nog steeds een dingetje natuurlijk. Maar met alleen gas inkomsten kan de economie niet draaiend worden gehouden op het huidige niveau natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:04 schreef LordVoldermort het volgende:
Eu koopt nog steeds voor een record bedrag aan gas, tot zover de sancties.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:48 schreef RetepV het volgende:
[..]
Vaag filmpje hoor. Gebouw is intact, geen schade te zien, de filmer staat 10 seconden met zijn camera te filmen alsof hij iets verwacht. En dan boem, boem, boem. Hoe wist die filmer dat het zou gaan gebeuren?
Ben benieuwd hoeveel procent van het totale leger poetin bereid is te gebruiken.quote:
Nog wel meer als hij ook nog meer bewoners op gaat dragen om het leger in te gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel procent van het totale leger poetin bereid is te gebruiken.
Deze invasie was 10% van het hele leger geloof ik, dus er zal vast wel nog 100.000 man tegenaan te gooien zijn.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-na-aanval~add018eb/quote:Oekrane wil nog komend weekend met Rusland een derde gespreksronde houden over het beindigen van de vijandelijkheden tussen de twee landen. Een woordvoerder van de Oekraense president Zelenski zei dat er voortdurend contact is met de Russen en dat de nieuwe gesprekken zaterdag of zondag zouden kunnen plaatsvinden. Het is nog wachten op een reactie van de Russen, aldus de onderhandelaar.
Het kantoor van de Duitse bondskanselier Olaf Scholz denkt echter dat er pas na het weekend een nieuwe overlegronde komt. Het liet weten dat Scholz daarover contact heeft gehad met president Vladimir Poetin.
De eerste gespreksronde maandag was zonder enig resultaat afgesloten. Het tweede overleg vond donderdag plaats in de regio Brest in het westen van Belarus. Na dat tweede gesprek meldden de delegaties van Oekrane en Rusland dat de landen het eens zijn geworden over vluchtroutes voor burgers in Oekraense gebieden waar de gevechten het hevigst zijn.
Ja dan sowieso, alle reservisten samen zijn al 2 miljoen geloof ik. Maar dat vereist wel weer wat propaganda kronkels.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nog wel meer als hij ook nog meer bewoners op gaat dragen om het leger in te gaan.
Die extra 100k heeft ie ook wel nodig wil hij Kiev en Lviv innemenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel procent van het totale leger poetin bereid is te gebruiken.
Deze invasie was 10% van het hele leger geloof ik, dus er zal vast wel nog 100.000 man tegenaan te gooien zijn.
Overdag niet aan amigo. Prima temperatuur nu.quote:
Dat zie je in de eerste drie seconden. Erg veel stof dat wegtrektquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:48 schreef RetepV het volgende:
[..]
Vaag filmpje hoor. Gebouw is intact, geen schade te zien, de filmer staat 10 seconden met zijn camera te filmen alsof hij iets verwacht. En dan boem, boem, boem. Hoe wist die filmer dat het zou gaan gebeuren?
Erg mooiquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:16 schreef Anton91 het volgende:
Ik kwam er net achter dat mijn favoriete twerkster uit Oekrane komt![]()
![]()
quote:
Terecht dat ze de trein uitgemept werden dusquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:25 schreef riazop het volgende:
In India is men in de meeste media so wie so meer op de hand van Poetin
Laat me raden, je hebt de video niet afgekeken?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:24 schreef riazop het volgende:
Indiase talkshow host leert Engelsman lesje over zijn hypocrisise
https://twitter.com/skbozphd/status/1499298691156705282
In India was een paar jaar terug Mein Kampf een bestseller onder studenten, die zagen het als een management bookquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:25 schreef riazop het volgende:
Je kijkt niet eens naar dat filmpje, blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:24 schreef riazop het volgende:
Indiase talkshow host leert Engelsman lesje over zijn hypocrisise
https://twitter.com/skbozphd/status/1499298691156705282
In dit tempo gaat het nog maanden duren, maakt hem ook niet uit hoe meer spanningen des te hoger de energieprijzen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wie geeft er een kut om India dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:25 schreef riazop het volgende:
Met welke argumenten?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:25 schreef riazop het volgende:
Nee, ik ben geen fan van dikke konten.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben ik enige die dit niet geil vind?
Nee, mij doet zo'n veel te dikke reet ook weinigquote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oneens, zitten echt parels tussen!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:35 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Laat staan hun media. Man man man wat een bagger.
Ja, was al eerder voorbijgekomen. Ik vind dat meneer een rijke fantasie heeft. Ergo, leuk verhaal, nmm gewoon bullshit.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:58 schreef raptorix het volgende:
Iemand poste eerder deze Tweet, zeer de moeite waard om te lezen:
[ twitter ]
Een land met 1,3 miljard inwoners en als ze hun shit een keer voor elkaar krijgen een absolute toekomstige wereldmacht. Belangrijk om die in het Westerse kamp te krijgen om in de toekomst wat tegenwicht aan China te kunnen bieden.quote:
Ook letterlijk veel shit in dat land.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:40 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Een land met 1,3 miljard inwoners en als ze hun shit een keer voor elkaar krijgen een absolute toekomstige wereldmacht. Belangrijk om die in het Westerse kamp te krijgen om in de toekomst wat tegenwicht aan China te kunnen bieden.
Al die Russische trollen naar Ruslandquote:Op vrijdag 4 maart 2022 16:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Laten we een landelijk referendum houden of we Tsjerrie het land uit schoppen of niet
We kunnen vast wel filmpjes van mannelijke twerkers vinden voor jequote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens deskundigen is een oorlog levensgevaarlijkquote:Tientallen Nederlanders zouden zich hebben aangemeld om mee te vechten aan de zijde van de Oekraners. Ook taxichauffeur Igor uit Beverwijk heeft zich opgegeven: "Ik heb geen vrouw en kinderen en ben fit en sterk. Ik voel me niet goed door de oorlog." Deskundigen waarschuwen: meevechten is voor 'gewone' Nederlanders niet per se strafbaar, maar wel levensgevaarlijk.
Van dat konvooi wellicht, maar dat er veel uitval is lijkt me niet onlogisch toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, was al eerder voorbijgekomen. Ik vind dat meneer een rijke fantasie heeft. Ergo, leuk verhaal, nmm gewoon bullshit.
Uitval vanwege brandstoftekorten?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 17:46 schreef raptorix het volgende:
Van dat konvooi wellicht, maar dat er veel uitval is lijkt me niet onlogisch toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |