En terecht. Dit is een artikel 5quote:
Laat me raden, dat riep je gisteren ook bij die Roemeense heli?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En terecht. Dit is een artikel 5
Doe niet zo hysterisch dom.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als het fake news blijkt te zijn, maar het zou me ook niet verbazen als het echt blijkt te zijn. Zo treurig is het onderhand al gesteld met Ruslandquote:
Nog helemaal niet bewezen. Die mijn kan er goed al 80 jaar liggen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat deed dat schip daar?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zal mij niets verbazen hoor. Daar is Putin gek genoeg voorquote:
Nou in de sovjet tijd bestond dit dacht ik ook staat mij ergens ver weg bij. Aangezien Putin die tijd terug wil sta ik hier niet van te kijkenquote:
Wat? Die boot? Nehquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En je hebt zelfs je icoontje aangepast om je medeleven te tonen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden dat Rusland een Ests schip zou kunnen laten zinken zonder dat daar consequenties aan zitten. Wat is dan wel reden voor activering van artikel 5? Een Russische bom die 1 meter over de grens in niemandland op grondgebied van een NAVO-land valt?quote:
Ga toch eens weg met dat gelul. De Navo doet geen kut en zowel dan zal dat terecht zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jij wil echt graag de pijp uit he?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nou vanwege een soort collateral damage gaat er geen wereldoorlog beginnen. Waarschijnlijk dan. Pas als er serieus een aanval plaatsvindt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:44 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden dat Rusland een Ests schip zou kunnen laten zinken zonder dat daar consequenties aan zitten. Wat is dan wel reden voor activering van artikel 5? Een Russische bom die 1 meter over de grens in niemandland op grondgebied van een NAVO-land valt?
De communisten gooiden 70 jaar miljoenen mensen in werkkampen, ging prima.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:44 schreef TheVulture het volgende:
Merken we ondertussen al iets van een stijgende druk in Rusland zelf richting Poetin, al dan niet door de kliek om hem heen, wellicht het leger of het volk? Je kunt natuurlijk mensen de bak in blijven gooien, maar da's op een bepaald moment niet meer houdbaar als het er maar meer en meer blijven worden.
Onafhankelijke berichtgeving is daar denk ik alleen lastig op het moment
De kliek om hem heen krijgt geen sancties opgelegd en zijn dankzij hem zo rijk geworden. Waarom zouden ze de druk opvoeren?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:44 schreef TheVulture het volgende:
Merken we ondertussen al iets van een stijgende druk in Rusland zelf richting Poetin, al dan niet door de kliek om hem heen, wellicht het leger of het volk? Je kunt natuurlijk mensen de bak in blijven gooien, maar da's op een bepaald moment niet meer houdbaar als het er maar meer en meer blijven worden.
Blijkbaar hebben bronnen in de Russische veiligheidsdienst het moordcommando dat Zelenskyy moest omleggen verraden, direct bij de Oekraense overheid. Er zijn dus al bepaalde krachten, zelfs bij de FSB, die Putin actief tegen werken. Doei Spetsnaz commandos. Zo komt hij wel van zijn elitetroepen af.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:44 schreef TheVulture het volgende:
Wat je wil is de Russen zelf zover krijgen dat ze die trekker overhalen en Poetin meteen van een schuine wal in een keer dat gat in laten vallen, zoals de Russen dat zelf bij duizenden deden voor en tijdens ww2.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij wil echt graag de pijp uit he?
Gisteren ook al uit gelegd. Een NAVO land moet een verzoek doen voor een artikel 5 procedure. Daarna gaat de NAVO het verzoek beoordelen en er over vergaderen met alle NAVO landen...quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:44 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden dat Rusland een Ests schip zou kunnen laten zinken zonder dat daar consequenties aan zitten. Wat is dan wel reden voor activering van artikel 5? Een Russische bom die 1 meter over de grens in niemandland op grondgebied van een NAVO-land valt?
Op dit moment is er bijna dagelijks sprake van collateral damage. Zowat elke dag wordt er wel een niet-Oekraens schip geraakt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:46 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Nou vanwege collateral damage gaat er geen wereldoorlog beginnen. Waarschijnlijk dan. Pas als er serieus een aanval plaatsvindt.
Waar heb je dit van? Interessant.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:46 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben bronnen in de Russische veiligheidsdienst het moordcommando dat Zelenskyy moest omleggen verraden, direct bij de Oekraense overheid. Er zijn dus al bepaalde krachten, zelfs bij de FSB, die Putin actief tegen werken. Doei Spetsnaz commandos. Zo komt hij wel van zijn elitetroepen af.
Nou Estland, doe eens gek?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gisteren ook al uit gelegd. Een NAVO land moet een verzoek doen voor een artikel 5 procedure. Daarna gaat de NAVO het verzoek beoordelen en er over vergaderen met alle NAVO landen...
Kap eens met totale onzin verspreiden elke keerquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:46 schreef xminator het volgende:
[..]
De kliek om hem heen krijgt geen sancties opgelegd en zijn dankzij hem zo rijk geworden. Waarom zouden ze de druk opvoeren?
Ik heb er nu 2 berichten over gezien. Misschien heb jij de missende 5 andere berichten voor mijquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:47 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Op dit moment is er bijna dagelijks sprake van collateral damage. Zowat elke dag wordt er wel een niet-Oekraens schip geraakt.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met posts die alleen zeggen dat iemand fout zit, een ****** is, en verder niet vertellen waaromquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:47 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Kap eens met totale onzin verspreiden elke keer
Wat ben je toch een ******quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met posts die alleen zeggen dat iemand fout zit, een ****** is, en verder niet vertellen waarom.
Dat voegt echt nog minder toe dan een onzinpost.
Mensen die tegen een oorlog zijn rekruteren voor diezelfde oorlog, dat is toch een hele domme tactiek of ligt dat aan mijquote:
en dan zijn we weer een jaar verderquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gisteren ook al uit gelegd. Een NAVO land moet een verzoek doen voor een artikel 5 procedure. Daarna gaat de NAVO het verzoek beoordelen en er over vergaderen met alle NAVO landen...
Is dat niet gewoon die ene kolonne die daar rond Kyiv een keer vernietigd werd. Dat was nou niet echt een elite-squad. Maar ok.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:49 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hier bijvoorbeeld:
https://www.fox5atlanta.c(...)efense-official-says
Eerder al een Moldavisch, Japans en een Turks schip:quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:48 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ik heb er nu 2 berichten over gezien. Misschien heb jij de missende 5 andere berichten voor mij
Is vooral een heel erg Russische taktiek. Iedereen het veld in trappen en "deserteurs" ter plekke afschieten met een klein legertje officieren die erachteraan hobbelen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mensen die tegen een oorlog zijn rekruteren voor diezelfde oorlog, dat is toch een hele domme tactiek of ligt dat aan mij
Nog een die levensmoe isquote:
Hoezo weer?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:51 schreef damsco het volgende:
Zul je zien dat als er een atoombom op Nederland wordt gedropt dit weer in Rotterdam zal zijn. Die hebben ook altijd pech.
Is daar al eerder een atoombom op gegooid?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:51 schreef damsco het volgende:
Zul je zien dat als er een atoombom op Nederland wordt gedropt dit weer in Rotterdam zal zijn. Die hebben ook altijd pech.
Die hebben er het minst last van. Kakkerlakken overleven alles.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:51 schreef damsco het volgende:
Voor zover ik begrepen heb gaat het in dit geval om andere eenheden die veel meer 'low key' opereren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:50 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon die ene kolonne die daar rond Kyiv een keer vernietigd werd. Dat was nou niet echt een elite-squad. Maar ok.
Zeker, 15 juni 1964quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:52 schreef HSG het volgende:
[..]
Is daar al eerder een atoombom op gegooid?
Je kan beter vlakbij de bom wonen, dan is het meteen klaar. Een atoombom in Nederland overleven wil je echt niet tenzij je masochist bent.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:51 schreef damsco het volgende:
Leuk, de mening van iemand die ook niet veel anders kan dan de hele tijd dezelfde bullshit posten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met posts die alleen zeggen dat iemand fout zit, een ****** is, en verder niet vertellen waarom.
Dat voegt echt nog minder toe dan een onzinpost.
Stel je toch niet zo aan,pff.quote:
Na aanleiding van dit bericht heeft Putin besloten om zich terug te trekken uit Oekraine.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:53 schreef nils7 het volgende:
Gewoon omdat het kan
https://www.ad.nl/nijmege(...)-deze-tijd~af437013/
Maar hij zit veilig in de rukbunker hoor!quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral de Russen verder hun gang laten gaan.
Moldavie is geen nato dus daar komt geen artikel 5 uit. Voor de rest gaat het om crossfire enzo. Ja je hoeft natuurlijk niet blind een oorlogsgebied in te varen en dan maar de claimen dat er niks mag gebeuren want anders artikel 5. Gelukkig dat de beslissers dit ook zo zien. Dat hoop ik althansquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:50 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Eerder al een Moldavisch, Japans en een Turks schip:
https://www.dw.com/en/ukr(...)lict-zone/a-60989770
quote:
Zal best, maar het is iig een mening met een waarom en niet alleen een "jij bent dom"quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:54 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Leuk, de mening van iemand die ook niet veel anders kan dan de hele tijd dezelfde bullshit posten.
Ik vraag me af of de discussie daar ook 'patatsky' of 'frietsky' is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Na aanleiding van dit bericht heeft Putin besloten om zich terug te trekken uit Oekraine.
Dat zou toch erg zijn, dat je vlucht voor de oorlog, bijna bij de vrijheid bent, en dat dan net in Brabant je auto kapot gaat.quote:
Want? Is swift voor heel rusland geblokkeerd of alleen selectief toegepast?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:47 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Kap eens met totale onzin verspreiden elke keer
quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:44 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
https://news.err.ee/16085(...)after-russian-actionquote:An Estonian-owned cargo ship has been reported sinking in the Black Sea, off the coast of the port city Odesa, the result of an explosion thought to have been caused by striking a sea mine. The ship is one of many reported to have been used by Russian naval forces as a type of human shield, ahead of an amphibious landing planned for Odesa.
As of Thursday afternoon, the vessel, a cargo ship named the Helt was sinking, with a heavy list, maritime news site Maritime Bulletin reports, citing Ukrainian sources.
U.K. paper the Daily Mail reported on its website that four crew members were still missing, while two have abandoned ship by using a lifeboat, and that the ship struck a mine after having been hijacked by Russian forces. Reuters also reports mine-strike as the likely cause of the initial explosion.
All six crew members have since been safely accounted for, the Estonian foreign ministry says. None of the six were Estonian citizens, the ministry added.
[..]
The Jerusalem Post reports that Russia's navy forced the Helt into entering a dangerous zone of the Black Sea, in order to use it as a "maskirovka" means of concealing Russian naval maneuvers in the area.
The New York Times reports the same, adding that Ukraine's navy had said that the Helt's crew had come under threat of fire if they refused to cooperate.
"This is nothing but 21st-century piracy," the Ukrainians said, according to the New York Times.
Niets, het boeit blijkbaar niemand.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:56 schreef Joppiez het volgende:
Uit Poetins houding en de acties dusver lijkt het er op alsof Poetin het Oekraiense volk wil annihileren. Burgers zitten opgesloten, voedsel en water komt er niet meer in en daarbovenop straks geen electriciteit en communicatie meer.
Ik ben benieuwd wat de internationale gemeenschap daarmee aan moet.
Precies je hoort er verder niets overquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Niets, het boeit blijkbaar niemand.
Wat ook een mening is, dacht ik. Maar, ok, dat kan ook een feit zijn, natuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal best, maar het is iig een mening met een waarom en niet alleen een "jij bent dom". .
Ja, maar niet met een "waarom" dus, dat was mijn puntquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat ook een mening is, dacht ik. Maar, ok, dat kan ook een feit zijn, natuurlijk
Snelweg oversteken omdat je auto het niet doetquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:55 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dat zou toch erg zijn, dat je vlucht voor de oorlog, bijna bij de vrijheid bent, en dat dan net in Brabant je auto kapot gaat.
Tja, dat was al duidelijk door tijdens de onderhandelingen gewoon lekker door te gaan met aanvallen. 'alle hoop op een eerlijke onderhandeling...'quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:56 schreef Joppiez het volgende:
Uit Poetins houding en de acties dusver lijkt het er op alsof Poetin het Oekraiense volk wil annihileren. Burgers zitten opgesloten, voedsel en water komt er niet meer in en daarbovenop straks geen electriciteit en communicatie meer.
Waarom zou je zo graag artikel 5 in werking willen zetten?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Stel je toch niet zo aan,pff.
Meteen aan het werk in een drugslab.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:55 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dat zou toch erg zijn, dat je vlucht voor de oorlog, bijna bij de vrijheid bent, en dat dan net in Brabant je auto kapot gaat.
Gelukkig kunnen de Russische paralympirs nu niet naar de spelen!quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:56 schreef Joppiez het volgende:
Gelukkig was carnaval net voorbij...quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:55 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Er gaat echt geen enkel land meevechten met Rusland hoor. Nou Wit Rusland dan. Denk maar niet dat China dat doet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom zou je zo graag artikel 5 in werking willen zetten?
Daar krijg je alleen meer ellende mee, en niet zomaar een wandeling naar Moskou..
Als je artikel 5 in werking stelt, loop je kans dat meer landen de kant van Rusland gaan kiezen en het inderdaad WO3 wordt.
Niemand verslaat Rusland makkelijk. Napoleon en Hitler probeerden het eerder. Duitsland lukte het in WO1 Rusland te verslaan maar dat is omdat de communisten de handen vrij wilden maken om de Sovjet Unie op te bouwen (lees burgeroorlog voeren).
Wie bouwt er dan ook een ziekenhuis, een apotheek en twee scholen midden in een oorlogsgebiedquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:00 schreef Rambolin het volgende:
Oekrane: zeker 22 burgerdoden bij luchtaanval op woonwijk
Bij de Russische luchtaanval op een woonwijk in de noordelijke stad Tsjernihiv zijn zeker 22 burgers gedood, melden de Oekraense hulpdiensten. Tussen het puin wordt gezocht naar overlevenden van het bombardement.
Er is mogelijk clustermunitie gebruikt bij de Russische raketaanval. Op beelden van vlak voor de aanval, waarvan de locatie en tijd zijn geverifieerd door de NOS, is te zien hoe een tiental raketten neerkomt op een kruispunt tussen flatgebouwen, een apotheek en een ziekenhuis. In de buurt liggen ook twee scholen:
Moest die vent niet aan het Oekraense front dienen? Alle mannen tot 60 toch? Deserteurquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:55 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Andere tijden. Als het echt moet zijn alle steden in Rusland anno 2022 in een aantal uur met de grond gelijk gemaakt (ook hier overigens).quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom zou je zo graag artikel 5 in werking willen zetten?
Daar krijg je alleen meer ellende mee, en niet zomaar een wandeling naar Moskou..
Als je artikel 5 in werking stelt, loop je kans dat meer landen de kant van Rusland gaan kiezen en het inderdaad WO3 wordt.
Niemand verslaat Rusland makkelijk. Napoleon en Hitler probeerden het eerder. Duitsland lukte het in WO1 Rusland te verslaan maar dat is omdat de communisten de handen vrij wilden maken om de Sovjet Unie op te bouwen (lees burgeroorlog voeren).
Nu is het wachten op dat Ollengren gefotografeerd wordt met een briefje geheime leverantiesquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:01 schreef Rambolin het volgende:
Kabinet deelt geen details over wapenleveringen meer
Minister Kajsa Ollongren (Defensie) zal niet meer in detail communiceren over de levering van wapens in Oekrane, zei ze zojuist na extra kabinetsberaad. De afgelopen dagen heeft Defensie onder meer gemeld dat Nederland tientallen raketwerpers, honderden antitankraketten en tweehonderd Stinger-luchtdoelraketten heeft geleverd aan Oekrane, zodat dat land zich kan verdedigen tegen de Russische agressie. Ook zijn scherpschuttersgeweren, munitie en twee duikvaartuigen verzonden. Over mogelijke nieuwe wapenleveranties zal met de Tweede Kamer "goed gecommuniceerd" worden, maar details in het openbaar blijven voortaan uit.
Nu.nl
Venezuela heeft al zijn steun gegevenquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Er gaat echt geen enkel land meevechten met Rusland hoor. Nou Wit Rusland dan. Denk maar niet dat China dat doet.
Dus toch crab people die achter dit alles zitten...quote:
Panamese vlag. Valt het dan onder artikel 5?quote:The Estonian Ministry of Foreign Affairs told ERR Thursday that: "There was an incident involving a cargo vessel owned by an Estonian firm, flying the Panamanian flag.
goed besluitquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:01 schreef Rambolin het volgende:
Minister Kajsa Ollongren (Defensie) zal niet meer in detail communiceren over de levering van wapens in Oekrane, zei ze zojuist na extra kabinetsberaad. De afgelopen dagen heeft Defensie onder meer gemeld dat Nederland tientallen raketwerpers, honderden antitankraketten en tweehonderd Stinger-luchtdoelraketten heeft geleverd aan Oekrane, zodat dat land zich kan verdedigen tegen de Russische agressie. Ook zijn scherpschuttersgeweren, munitie en twee duikvaartuigen verzonden. Over mogelijke nieuwe wapenleveranties zal met de Tweede Kamer "goed gecommuniceerd" worden, maar details in het openbaar blijven voortaan uit.
Nu.nl
Welke steden precies? Ook die aan de andere kant van de wereld, zoals Wladiwostok bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:02 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Andere tijden. Als het echt moet zijn alle steden in Rusland anno 2022 in een aantal uur met de grond gelijk gemaakt (ook hier overigens).
Voor een onderzeer maakt de andere kant van de wereld niet uit natuurlijk. En voor de VS is Vladivostok niet meer andere kant van de wereld dan Moskou denk ik?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welke steden precies? Ook die aan de andere kant van de wereld, zoals Wladiwostok bijvoorbeeld?
Beterquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:01 schreef Rambolin het volgende:
Nu.nl
Rotterdam is de ok buiten Nederland een van de meest voor de hand liggende doelwitten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:51 schreef damsco het volgende:
800km vanaf hun basis in Japanquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:07 schreef EinarBoe het volgende:
En voor de VS is Vladivostok niet meer andere kant van de wereld dan Moskou denk ik?
Laat Putin het goede voorbeeld geven dan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:08 schreef Godshand het volgende:
Degenen die zo graag Westerse militaire actie zien richting Rusland, moeten maar lekker zelf gaan en tekenen bij het Oekraense vreemdelingen legioen..
In plaats van hier de toetsenbord held uit te hangen...
Niet alleen Russische steden. Als de VS lanceert zullen ook China, Noord Korea en Iran genuked worden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:02 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Andere tijden. Als het echt moet zijn alle steden in Rusland anno 2022 in een aantal uur met de grond gelijk gemaakt (ook hier overigens).
Maar zou je dat dan willen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:02 schreef Joppiez het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:10 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Niet alleen Russische steden. Als de VS lanceert zullen ook China, Noord Korea en Iran genuked worden.
De moderne ballistische raket (nuclear uitgerust) heeft zo'n maximale bereik van rond de 11k km, dus overal kunnen ze wel bij.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welke steden precies? Ook die aan de andere kant van de wereld, zoals Wladiwostok bijvoorbeeld?
Symbolisch of uit wraak liggen Berlijn, Londen, Parijs en Amerikaanse steden meer voor de hand. Wij zijn een nobody voor Putin.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:09 schreef LXIV het volgende:
[..]
Rotterdam is de ok buiten Nederland een van de meest voor de hand liggende doelwitten.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:08 schreef Godshand het volgende:
ja het schijnt dat ie Boneitis heeft. Ergens gelezen althans.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:11 schreef Mansjester het volgende:
Ik las ergens dat Poetin ongeneeselijk ziek is. Weet iemand hier daar misschien iets van?
Wat hebben ze aan mensen zonder opleiding?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:08 schreef Godshand het volgende:
Degenen die zo graag Westerse militaire actie zien richting Rusland, moeten maar lekker zelf gaan en tekenen bij het Oekraense vreemdelingen legioen..
Nee, de havens worden gebruikt voor transport voor de NATO, of praat ik hier uit mijn nek? Of beide?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Symbolisch of uit wraak liggen Berlijn, Londen, Parijs en Amerikaanse steden meer voor de hand. Wij zijn een nobody voor Putin.
Lekker voorbarig conclusies trekken, goed bezig weer, die Riho.quote:
Kremlin ontkentquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:11 schreef Mansjester het volgende:
Ik las ergens dat Poetin ongeneeselijk ziek is. Weet iemand hier daar misschien iets van?
Warschau is nog dichter bij...quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Symbolisch of uit wraak liggen Berlijn, Londen, Parijs en Amerikaanse steden meer voor de hand. Wij zijn een nobody voor Putin.
Zit ik op m'n werk dit woord te googlen. Lekker danquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
ja het schijnt dat ie Boneitis heeft. Ergens gelezen althans.
Ongeneeslijk ziek in zijn hoofd is ie zekerquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:11 schreef Mansjester het volgende:
Rotterdam is essentieel voor doorvoer legermaterieel vanuit US naar Oost-Europa.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij heeft meer dan genoeg nukes voor alle grote steden in het Westen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Een trekker over halen is niet zo moeilijk hoor..quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:12 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat hebben ze aan mensen zonder opleiding?
Ligt er aan wat de intentie is toch? Strategisch ja, YOLO/wraak/symbolisch nee.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, de havens worden gebruikt voor transport voor de NATO, of praat ik hier uit mijn nek? Of beide?
Lees in verschillende media (West-Europese) dat het schip op een mijn zou zijn gevaren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker voorbarig conclusies trekken, goed bezig weer, die Riho.
Zal hij niet zo snel doen. Maar een tactisch doel als Rotterdam welquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft meer dan genoeg nukes voor alle grote steden in het Westen.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een trekker over halen is niet zo moeilijk hoor..
Krijg je een opleiding van 10 minuten voor...
Kunnen die allemaal tegelijk afgevuurd worden vanaf dezelfde plek? Anders wordt het praktisch gezien wel lastig om heel veel doelen tegelijk te doen. Zodra de eerste is afgeschoten is er weinig/geen tijd meer voor de rest.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In een raket zitten wellicht wel 10 tallen nukes.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kunnen die allemaal tegelijk afgevuurd worden vanaf dezelfde plek? Anders wordt het praktisch gezien wel lastig om heel veel doelen tegelijk te doen. Zodra de eerste is afgeschoten is er weinig/geen tijd meer voor de rest.
Dat is letterlijk maar een fractie van de inzet, wil je enigszins van nut zijn dan is er toch ietwat meer nodig dan een trekker kunnen overhalen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een trekker over halen is niet zo moeilijk hoor..
Krijg je een opleiding van 10 minuten voor...
met de brandstof die ze steeds meegeven komen die dingen rusland nog niet eens uitquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
In een raket zitten wellicht wel 10 tallen nukes.
Er zijn 14 SSBN's op zee momenteel van de VS, verspreid over de wereld, met ieder 22 Trident raketten met MIRV's, in principe is geen Russische stad veilig.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:07 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Voor een onderzeer maakt de andere kant van de wereld niet uit natuurlijk. En voor de VS is Vladivostok niet meer andere kant van de wereld dan Moskou denk ik?
quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kunnen die allemaal tegelijk afgevuurd worden vanaf dezelfde plek?
Dat beginnen steeds meer mensen te denken. Aan de andere kant wordt de situatie in en rondom sommige grote steden steeds penibeler voor de lokale bevoking.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:16 schreef bitterbal het volgende:
Er zat gisteren een specialist bij Jinek en die denkt dat putin het niet gaat lukken met deze troepenmacht om Oekrane over te nemen
ja hij zei ook dat het wel eens heel lang kan gaan duren maar dat de strategie die putin heeft gekozen het complex voor hem maakt omdat vol te houden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat beginnen steeds meer mensen te denken. Aan de andere kant wordt de situatie in en rondom sommige grote steden steeds penibeler voor de lokale bevoking.
Ze zijn in staat om een volledige vergeldingsaanval te doen, net als de VS overigens. Met nog wat redundantie ingebouwd.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kunnen die allemaal tegelijk afgevuurd worden vanaf dezelfde plek? Anders wordt het praktisch gezien wel lastig om heel veel doelen tegelijk te doen. Zodra de eerste is afgeschoten is er weinig/geen tijd meer voor de rest.
Hoe weten we dat eigenlijk? Omdat Putin dat zegt? Of is er wel degelijk bewijs van? Net zoals die Hyper-sonische raketten en raketten waar 10 kernkoppen inzittenquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij kan de boel wel overnemen maar nooit de boel daar onder controle houden. Maar ik denk dat het zijn plan ook niet is, hij zal gewoon de bevolking uitmoorden want Nazi's en het westen kijkt en huivert want kernwapens (no pun intended).quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:16 schreef bitterbal het volgende:
Er zat gisteren een specialist bij Jinek en die denkt dat putin het niet gaat lukken met deze troepenmacht om Oekrane over te nemen
Ik denk dat Macron gelijk had, Poetin neemt zichzelf in de maling, deze oorlog winnen is er al niet meer bij maar het kan wel eindigen met verlies voor iedereen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat beginnen steeds meer mensen te denken. Aan de andere kant wordt de situatie in en rondom sommige grote steden steeds penibeler voor de lokale bevoking.
Hangt ervan af of ze deployed zijn. Normaal hebben ze zo'n 1600 deployed, en 2900 opgeslagen en reserve.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
nou zelfs dat niet omdat het moraal onder de russische militairen dus vrij laag is om voor rusland te vechtenquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:20 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Hij kan de boel wel overnemen maar nooit de boel daar onder controle houden. Maar ik denk dat het zijn plan ook niet is, hij zal gewoon de bevolking uitmoorden want Nazi's en het westen kijkt en huivert want kernwapens (no pun intended).
Denk dat de boel overnemen al vrij lastig wordt. Goed, kun je natuurlijk een discussie voeren over wat je onder overnemen verstaat en wat niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:20 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Hij kan de boel wel overnemen maar nooit de boel daar onder controle houden. Maar ik denk dat het zijn plan ook niet is, hij zal gewoon de bevolking uitmoorden want Nazi's en het westen kijkt en huivert want kernwapens (no pun intended).
Dat geldt misschien voor de strategische bommenwerpers die vanuit de VS vertrekken. Die kunnen nog teruggeroepen worden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:20 schreef RAVW het volgende:
maar was het niet zo dat die atoombommen na het inschakelen een uur bedenk tijd geven / hebben , mochten ze het weer willen stoppen ... zoiets sta mij wel bij dat er toen een soort van beveiliging op zat, dit ook gedaan als ze in verkeerde handen zouden vallen , of dat net zoals nu een gek achter de knoppen zit
Woonde, ze heeft alleen wat grond hier. En daar kampeert ze niet opquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:21 schreef Restyler het volgende:
Poetin zijn dochter woont in Nederland dus hier zijn we wel veilig.
Nee, dat weten we, de VS en Rusland hebben (inmiddels verlopen) verdragen gesloten zoals START en daarbij werd ook inspectie toegestaan van nucleaire wapens en wapen sites en werden accurate aantallen van wapens aan elkaar overgedragen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoe weten we dat eigenlijk? Omdat Putin dat zegt? Of is er wel degelijk bewijs van? Net zoals die Hyper-sonische raketten en raketten waar 10 kernkoppen inzitten
Ah, oke, dat wist ik niet. Balen danquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat weten we, de VS en Rusland hebben (inmiddels verlopen) verdragen gesloten zoals START en daarbij werd ook inspectie toegestaan van nucleaire wapens en wapen sites en werden accurate aantallen van wapens aan elkaar overgedragen.
In welke plaats woont ze vandaag eigenlijk?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:21 schreef Restyler het volgende:
Wassenaar dacht ikquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
In welke plaats woont ze vandaag eigenlijk?
Dat zou kunnen. De vraag is dan: gelden dit soort regels ook nog in een staat van beleg?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:20 schreef RAVW het volgende:
maar was het niet zo dat die atoombommen na het inschakelen een uur bedenk tijd geven / hebben , mochten ze het weer willen stoppen ... zoiets sta mij wel bij dat er toen een soort van beveiliging op zat, dit ook gedaan als ze in verkeerde handen zouden vallen , of dat net zoals nu een gek achter de knoppen zit
Gisterenavond was er veel militaire activiteit in het luchtruim van de VS, die zijn echt wel dingen aan het verplaatsen/voorbereiden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:23 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat geldt misschien voor de strategische bommenwerpers die vanuit de VS vertrekken. Die kunnen nog teruggeroepen worden.
Jaja, natuurlijk moet deze user weer iets anti-Grieks posten in een topic dat gaat over Oekrane en Rusland.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:01 schreef polderturk het volgende:
De Russische ambassade dankt de Grieken voor de steunbetuigingen die ze hebben ontvangen. Het bericht ontvangt heel veel boze reacties vam Grieken die Oekraene steunen.
[ twitter ]
Ja precies, dus waarom nu al conclusies trekken?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lees in verschillende media (West-Europese) dat het schip op een mijn zou zijn gevaren.
Sexbierum toch?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Wat niet bekend is, althans niet publiek, is in hoeverre lanceerinrichtingen nog functioneren en of de Russische onderzeeers nog in staat zijn om hun ICBM's af te vuren, mischien dat de CIA en andere veiligheidsdiensten dat weten, dat kan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ah, oke, dat wist ik niet. Balen dan
Ik kijk teveel tv, maar bij de laatste nucleaire actie die ik zag, waren er twee mensen aanwezig die een sleutel om moesten draaien om de bom te activeren. Zou zoiets in het echt ook bestaan? Kan me niet voorstellen dat er een tweede gek te vinden is om zoiets te doen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:20 schreef RAVW het volgende:
Dan hebben we 2 landen die vanalles willen maar niet kunnen. Slechter dan 1 maar niet onoverkomelijkquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:22 schreef Godshand het volgende:
Poetin kan Erdogan wel om kopen om het Westen aan te gaan vallen:
Dat mag ik hopen ja!quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:26 schreef halfway het volgende:
[..]
Gisterenavond was er veel militaire activiteit in het luchtruim van de VS, die zijn echt wel dingen aan het verplaatsen/voorbereiden.
Is wat voorbarig inderdaad. Eerst maar eens duidelijk krijgen wat er nu precies is gebeurd met dat schip en door wie of wat.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja precies, dus waarom nu al conclusies trekken?
Mede daarom dat men ook twijfelt aan zijn gezondheid en/of zijn mentale gesteldheid.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:22 schreef bitterbal het volgende:
Maar vind het raar dat een man als putin dit niet allemaal zag aankomen
quote:de consulair van Oekrane omschrijft putin als een jaloerse ex omdat hij niet kan accepteren dat oekraine verder is gegaan met haar leven![]()
Niet meer toch?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:21 schreef Restyler het volgende:
We kunnen er genoegzaam vanuit gaan dat ze functioneren. Het is namelijk het enige serieuze militaire drukmiddel wat Putin heeftquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat niet bekend is, althans niet publiek, is in hoeverre lanceerinrichtingen nog functioneren en of de Russische onderzeeers nog in staat zijn om hun ICBM's af te vuren, mischien dat de CIA en andere veiligheidsdiensten dat weten, dat kan.
Maar ik denk dat het onverstandig zou zijn om te denken dat de Russische kernwapens niet functioneren als het erop aankomt.
Dat bestaat echt. Zowel in Rusland als in de VS. Waarschijnlijk in ieder land wat kernwapens heeft.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik kijk teveel tv, maar bij de laatste nucleaire actie die ik zag, waren er twee mensen aanwezig die een sleutel om moesten draaien om de bom te activeren. Zou zoiets in het echt ook bestaan? Kan me niet voorstellen dat er een tweede gek te vinden is om zoiets te doen.
lolquote:
Ik denk dat de Russen eerst beginnen met thermobarische bommen deze kant op te sturen als het zo ver is, voordat ze all in nucleair gaan..quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat niet bekend is, althans niet publiek, is in hoeverre lanceerinrichtingen nog functioneren en of de Russische onderzeeers nog in staat zijn om hun ICBM's af te vuren, mischien dat de CIA en andere veiligheidsdiensten dat weten, dat kan.
Maar ik denk dat het onverstandig zou zijn om te denken dat de Russische kernwapens niet functioneren als het erop aankomt.
Met een geweer op je hoofd doe je meer, denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik kijk teveel tv, maar bij de laatste nucleaire actie die ik zag, waren er twee mensen aanwezig die een sleutel om moesten draaien om de bom te activeren. Zou zoiets in het echt ook bestaan? Kan me niet voorstellen dat er een tweede gek te vinden is om zoiets te doen.
ja dat weet ik ook maar dat bedoel ik niet het gaat mij om wat daar na gebeurd ... het aftellen ...quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe ver reikt zo'n luchtdrukbom?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik denk dat de Russen eerst beginnen met thermobarische bommen deze kant op te sturen als het zo ver is, voordat ze all in nucleair gaan..
Dan zal de doomsday-machine in werking worden gebracht.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:10 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Niet alleen Russische steden. Als de VS lanceert zullen ook China, Noord Korea en Iran genuked worden.
China en N Korea stonden reeds op de lijst van SIOP-62, toen ze nog geen kernwapens hadden.
volgens ditjes en datjesquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:24 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het is een juist een positief bericht over de Grieken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:26 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Jaja, natuurlijk moet deze user weer iets anti-Grieks posten in een topic dat gaat over Oekrane en Rusland.
Sergey praat niet voor zichzelf. Dat hebben we allemaal kunnen zien tijdens het overleg met Putin. Er had dus net zo goed Gr, gr, Putin kunnen staanquote:
Ugh ja logisch dat ze nu allemaal komen. Bedankt Ursula, om op een volstrekt onlogische basis ineens lidmaatschappen uit te delen. #nexitquote:
Maar dan lopen ze het risico om in de tussentijd zelf genuked te worden, toch?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik denk dat de Russen eerst beginnen met thermobarische bommen deze kant op te sturen als het zo ver is, voordat ze all in nucleair gaan..
Er is niets uitgedeeld.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:29 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ugh ja logisch dat ze nu allemaal komen. Bedankt Ursula, om op een volstrekt onlogische basis ineens lidmaatschappen uit te delen. #nexit
Dat zijn ook de enige die het kunnen activeren. Geen gekker onderzeebootcommandant. Hallo Crimson Tide.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat bestaat echt. Zowel in Rusland als in de VS. Waarschijnlijk in ieder land wat kernwapens heeft.
Maar dat is alleen de fysieke daad van het vuren van het wapen, de order daarvoor wordt door Poetin of Biden gegeven.
Dan moeten ze haar maar interneren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:29 schreef Rambolin het volgende:
[..]
volgens ditjes en datjes
Nadat Maria, de oudste dochter van Poetin, haar penthouse in Voorschoten te koop zette, bleef het onduidelijk of ze nog in Nederland woont of inmiddels weer teruggekeerd is naar haar geboorteland. Maar volgens BekendeBuren heeft ze in het geheim een perceel in Duivendrecht heeft gekocht. Woont ze dan toch nog in Nederland?
Maria en haar man Jorrit Faassen kochten in 2009 een luxe penthouse in Voorschoten, die ze een aantal jaren geleden te koop hebben gezet. Het pand heeft een lange tijd te koop gestaan en het stel leek het maar niet verkocht te krijgen. Of ze de woning uiteindelijk hebben verkocht is nog altijd onduidelijk.
Winst 1,2 miljoen euro
Het stel beschikte ook nog over een tweede woning in Voorschoten, die ze in dezelfde tijd te koop hebben gezet. Dat appartement is wel verkocht, waarmee ze een winst behaalden van ruim 1,2 miljoen euro, zo meldt BekendeBuren.
In het geheim bouwgrond gekocht
Door de oorlog in Oekrane vragen velen zich af of de dochter van Poetin nog steeds in Nederland woont. De gevolgen van de oorlog zullen namelijk ook voor Nederland gigantisch zijn. Er wordt zelfs al gesproken van een economische meltdown.
Toch lijkt het erop dat Maria nog altijd in Nederland woont. Volgens BekendeBuren heeft ze een stuk grond in Duivendrecht gekocht om daar een pand op te kunnen bouwen. Wat zij met de bouwgrond gaan doen is niet bekend. Maar omdat het perceel zich bevindt in een woonwijk, is het denkbaar dat er een woning op gebouwd wordt.
https://www.ditjesendatje(...)uivendrecht-gekocht/
gisteren over de armenen, nu nog iets over de koerden posten en we hebben een bingoquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:26 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Jaja, natuurlijk moet deze user weer iets anti-Grieks posten in een topic dat gaat over Oekrane en Rusland.
Alleen heeft niemand hem waarschijnlijk durven te vertellen dat Rusland daar geen last van heeft zelf, integendeel...quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Putin doet tenminste wel wat aan de overbevolking. Dat moet je hem nageven.
Ik trek de naam van die Twitteraar heel slecht, want: https://en.wikipedia.org/wiki/Igor_Girkin . Maar goed, in Rusland of Oekrane is het misschien een heel gangbare naam.quote:
Dat risico loop je altijd tegen een kern mogendheid.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Maar dan lopen ze het risico om in de tussentijd zelf genuked te worden, toch?
Ja, hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:31 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Kwestie van tijd.
Oekrane krijgt een lidmaatschap, alleen maar omdat ze zielig zijn.
Neuh, omdat ze iets meer zekerheid willen dan nu. Dat heeft Poetin dan weer mooi voor elkaar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:31 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Kwestie van tijd.
Oekrane krijgt een lidmaatschap, alleen maar omdat ze zielig zijn.
Mag Costa-Rica er dan ook bij? DTVquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:31 schreef theunderdog het volgende:
Georgi en Moldavi en Oekrane moeten zo snel mogelijk bij de EU. Prachtige landen. Lekker vakantie boeken zonder gedoetjes.
quote:
Op grond waarvan zouden we Oekrane uberhaupt uit willen nodigen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:32 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Neuh, omdat ze iets meer zekerheid willen dan nu. Dat heeft Poetin dan weer mooi voor elkaar.
Zeker weten. Per direct.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Mag Costa-Rica er dan ook bij? DTV
Het is ook gewoon kansloze dreiging. Hij weet dan toch ook dat heel Rusland naar de tering gaat. Dan eindig je zoals Kingslanding in GOT @JR-Style-93.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat risico loop je altijd tegen een kern mogendheid.
India en Pakistan zijn uiteindelijk ook nooit nucleair gegaan tijdens hun incidentele militaire twisten...
Alleen als ze meer zekerheid willenquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tja, wat zullen we doen als er een hoop korte en middellange afstand raketten op ons af komen, wachten op de ontploffing om te zien of het nukes of conventionele warheads zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Maar dan lopen ze het risico om in de tussentijd zelf genuked te worden, toch?
Klopt. Wel is het een smerig wapen. En een oorlogsmisdaad als je het inzet waar veel bevolking is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:33 schreef Tijger_m het volgende:
Themobarische wapens zijn niets nieuws en geen WMD's, het is een Fuel-Air Explosive, de VS zette die al in Vietnam en ook nog in Afghanistan. Doen alsof dat een WMD's is op gelijke voet met nucleaire wapens is nogal onzinnig.
Je zal nog steeds gewoon aan de eisen moeten voldoen, lijkt mij. Maar sommigen willen ze bij voorbaat niet, toch?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:33 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
[..]
Op grond waarvan zouden we Oekrane uberhaupt uit willen nodigen?
Omdat zij meer zekerheid willen?
Goed verhaal, lekker kort
Als Ukraine bij de Eu zit gaat Volodymyr Zelensky ook even Vladimir Poetin bedanken tijdens een etentje ..quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:32 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Neuh, omdat ze iets meer zekerheid willen dan nu. Dat heeft Poetin dan weer mooi voor elkaar.
een beetje zoals bij het songfestival: Australi mee laten doen. Ik wil ook graag Oceani nominerenquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Om dit soort taferelen in het vervolg te voorkomen, wellicht?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:33 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
[..]
Nou en. Laten we asjeblieft niet aan schuldig bij associatie gaan doen. De dochters zijn onschuldig. Het is dan ook totaal oninteressant waar ze wonen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:35 schreef AnneX het volgende:
Over de Drie dochters:
https://www.businessinsid(...)t-we-over-hen-weten/
De oudste is na MH17 terug naar Moskou. Zegt men. En doet daar Zeer Goed Betaalde dingen in de gezondheidszorg. Heel Goed Betaald.
Die mensen zijn compleet in schok.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:24 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Vast allemaal onderdeel van het meesterplan van genie Poetin.
Het is hoogst waarschijnlijk ook gewoon propaganda, geen Rus die zich zomaar overgeeft of aan de grens staat te janken dat hij naar huis wil.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik trek de naam van die Twitteraar heel slecht, want: https://en.wikipedia.org/wiki/Igor_Girkin . Maar goed, in Rusland of Oekrane is het misschien een heel gangbare naam.
Je zal aan de eisen moeten voldoen. Dat mag ik althans hopen, dat die gewoon gesteld worden. Maar dan nog mogen we onszelf toch wel afvragen of we er zelf iets aan hebben? Ik denk niet dat er veel meerwaarde is. Nu lijkt het vooral een stokpaardje voor Ursula waar we nog last van gaan krijgen ook. Al is het maar omdat veel meer landen nu denken in aanmerking te mogen komenquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je zal nog steeds gewoon aan de eisen moeten voldoen, lijkt mij. Maar sommigen willen ze bij voorbaat niet, toch?
Nuken in de kuken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:34 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Tja, wat zullen we doen als er een hoop korte en middellange afstand raketten op ons af komen, wachten op de ontploffing om te zien of het nukes of conventionele warheads zijn?
Zijn huidige iets te lenige vriendin is iets jonger dan zijn ex en lijkt wat minder op dat grootste Matroesjka poppetje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:35 schreef AnneX het volgende:
Over de Drie dochters:
https://www.businessinsid(...)t-we-over-hen-weten/
De oudste is na MH17 terug naar Moskou. Zegt men. En doet daar Zeer Goed Betaalde dingen in de gezondheidszorg. Heel Goed Betaald.
Waar stopt het dan? Toch die wereldregering?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:36 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Om dit soort taferelen in het vervolg te voorkomen, wellicht?
Ik weet niet of we er als EU echt beter op worden met dat soort landen nee (redden die de financiele eisen e.d. wel bv?); het komt erg over als spierballen vertoon. Wat enkel provocerend zal gaan werken. Maar vanuit deze landen gezien snap ik het wel; toch een stukje extra zekerheid.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:29 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ugh ja logisch dat ze nu allemaal komen. Bedankt Ursula, om op een volstrekt onlogische basis ineens lidmaatschappen uit te delen. #nexit
Die 2 duimpjes van Putin zijn dan wel weer goudquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:35 schreef Rambolin het volgende:
Poetin's dochter keert terug naar huis
[ afbeelding ]
Dat is natuurlijk kolder, want op die manier heeft men aan ons ook niets.quote:
vraag me wel eens af of de huidige maatschappij weet wat dat is.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:39 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Waar stopt het dan? Toch die wereldregering?
Nee gast, vrede. We vallen elkaar in de NATO ook niet aan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:39 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Waar stopt het dan? Toch die wereldregering?
Eensch. Alleen is het al 73x voorbij gekomen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nou en. Laten we asjeblieft niet aan schuldig bij associatie gaan doen. De dochters zijn onschuldig. Het is dan ook totaal oninteressant waar ze wonen.
Inderdaad gewoon logisch dat die landen bij de unie willen. Maar andersom vind ik het niet zomaar logisch om ze toe te latenquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik weet niet of we er als EU echt beter op worden met dat soort landen nee (redden die de financiele eisen e.d. wel bv?); het komt erg over als spierballen vertoon. Wat enkel provocerend zal gaan werken. Maar vanuit deze landen gezien snap ik het wel; toch een stukje extra zekerheid.
Of in Siberie in een nucleaire bunker volgens sommige Twitterberichtenquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eensch. Alleen is het al 73x voorbij gekomen.
Zij hebben een stukje bouwgrond hier. Verder noppes.
Zitten warmpjes in Moskou.
Precies we mogen niet afvragen of we er zelf iets aan hebben. Dan deugen we weer eens nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk kolder, want op die manier heeft men aan ons ook niets.
quote:Noors staatsfonds vreest dat Russische investeringen volledig verloren zijn
Het grootste overheidsfonds ter wereld, dat van Noorwegen, beschouwt zijn investeringen in Rusland als 'verloren' door de oorlog in Oekrane en de economische sancties. Eind vorig jaar had het fonds voor circa 27,4 miljard Noorse kronen aan Russische activa, omgerekend circa 2,7 miljard euro. Dat komt neer op 0,2 procent van de hele portefeuille van het fonds. In totaal had het fonds genvesteerd in 51 Russische bedrijven.
De waarde zou intussen 91 procent lager liggen. CEO Nicolai Tangen denkt dat de Russische aandelen nog wel verkocht zullen geraken, 'maar de vraag is of er nog geld tegenover zal staan'.
Dat doen we ook niet zomaar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:41 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Inderdaad gewoon logisch dat die landen bij de unie willen. Maar andersom vind ik het niet zomaar logisch om ze toe te laten
Ik heb het idee dat je sowieso al tegen NATO en EU bent, dus ja, dan is het ook nooit goed.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:42 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Precies we mogen niet afvragen of we er zelf iets aan hebben. Dan deugen we weer eens niet
Ik denk eerder Kerkrade dan Rotterdam (vanwege de Navo depots die bij Eygelshoven liggen)quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nou zelfs binnen de huidige EU blijkt het regelmatig lastig om de rijen te sluiten. Hallo Hongarije en Polen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee gast, vrede. We vallen elkaar in de NATO ook niet aan.
Lekkere wijven, tamelijk conservatief, krijgen nogal wat EP-zitjes.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:33 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
[..]
Die zijn al sinds 1986 bezig, maar kunnen niet aan de eisen voldoen. Daarnaast is die Erdogan niet te vertrouwen met z'n opgezette coupe.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:45 schreef Rambolin het volgende:
Turkije wil ook bij de EU
Turkey appreciates the European Union's efforts to include Ukraine in the bloc, President Recep Tayyip Erdoğan said Tuesday and urged Brussels to show the same sensitivity for Turkey's accession process.
https://www.dailysabah.co(...)t-turkeys-membership
Zeker niet. Ik ben sterk voorstander van vooral de NATO. Maar ik zie geen reden om nu ineens ook de rest van Oost Europa in de EU toe te laten. Misschien jij wel maar tot noch toe ontbreken een aantal steekhoudende argumentenquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je sowieso al tegen NATO en EU bent, dus ja, dan is het ook nooit goed.
Slaat nergens op om dan een atoombom te gooien. Een atoombom doet eigenlijk niet eens zoveel schade onder de grond, dus bunkers, goed gebouwde loodsen, etc kan je beter raken met een raket. Bijna alle kracht van een atoombom op die locatie gaat verloren aan niets (weilanden en bomen).quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik denk eerder Kerkrade dan Rotterdam (vanwege de Navo depots die bij Eygelshoven liggen)
Gewoon een troll.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je sowieso al tegen NATO en EU bent, dus ja, dan is het ook nooit goed.
Tja, ze kunnen het proberen toch? Als landen als Moldavi en Armeni (dacht ik?) al aanspraak denken te kunnen maken...quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die zijn al sinds 1986 bezig, maar kunnen niet aan de eisen voldoen. Daarnaast is die Erdogan niet te vertrouwen met z'n opgezette coupe.
Daar gaan wequote:Op donderdag 3 maart 2022 17:45 schreef Rambolin het volgende:
Turkije wil ook bij de EU
Turkey appreciates the European Union's efforts to include Ukraine in the bloc, President Recep Tayyip Erdoğan said Tuesday and urged Brussels to show the same sensitivity for Turkey's accession process.
https://www.dailysabah.co(...)t-turkeys-membership
Dus we moeten iedereen maar blind willen toelaten anders ben je een trol. Wat is dit voor onzinquote:
Bij een totale nucleaire oorlog gaat het erom te zorgen dat je tegenstander z'n industrie niet eerder kan herbouwen dan jij zelf. Dus vooral doelwitten met hoogste economisch belang (en de grootste steden).quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik denk eerder Kerkrade dan Rotterdam (vanwege de Navo depots die bij Eygelshoven liggen)
Denk dat die vanuit EU-perspectief hun zaakjes sneller op orde hebben dan Turkije. Moldavi in elk geval.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja, ze kunnen het proberen toch? Als landen als Moldavi en Armeni (dacht ik?) al aanspraak denken te kunnen maken...
Mijn optiek is, hoe meer hoe beter.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:47 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik ben sterk voorstander van vooral de NATO. Maar ik zie geen reden om nu ineens ook de rest van Oost Europa in de EU toe te laten. Misschien jij wel maar tot noch toe ontbreken een aantal steekhoudende argumenten
Nog meer leden die beslissingen kunnen blokkeren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mijn optiek is, hoe meer hoe beter.
Ik word toch zo moe van deze ballonnetjesquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Precies, daarom moet je niet meespelen, maar keihard nee tegen hem zeggen. Call his bluf.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:48 schreef Grishenko_ het volgende:
Wat Macron aangeeft is dat het ergste nog moet komen, dat er geen aanknopingspunten zijn tot de-escalatie en dat Poetin ten koste van alles bij zijn standpunt blijft om Oekrane te denazificeren zonder inachtneming van de lokale bevolking daar.
Me dunkt dat er twee uitgangspunten zijn: of Poetin is helemaal doorgedraaid en leeft in zijn hoofd enkel nog maar in een jaren 80 Sovjet-Unie, terwijl de wereld in de tussentijd is gevolueerd. Het onvoorspelbare zal dan het meest gevaarlijke zijn in deze situatie, gezien hij op knoppen kan drukken die de halve wereld in de ellende kan storten, maar aan de andere kant zou er naar mijns inziens dan voortijdig kunnen worden ingegrepen door de partijtop. Iemand die mentaal niet spoort in de letterlijke zin van het woord, is niet in staat om een land te leiden; zeker niet als dat leidt naar wereldwijde verdoemenis.
De tweede optie kan zijn dat Poetin alles tot in de puntjes heeft ingecalculeerd, dat het verdraaide mannetje een schaakspel speelt om het onhebbelijke eigen te maken. Stel je voor dat alles wat hij doet vooropgezet spel is: de voortijdige nucleaire dreiging, de legertroepen zonder voedsel of water, de logistiek totaal mist, en de normale Russische soldaat, zoals ik het althans op die filmpjes zie, onder de impressie leeft dat het allemaal onderdeel is van een oefening. Het zou ook heel goed allemaal poppenkast kunnen zijn, omdat Poetin een aantal dingen hiermee bewerkstelligt, ten voornaamste de positie waarin hij zichzelf brengt. Door onberekenbaar te zijn, wordt hij voor het politieke oog onleesbaar en weet niemand wat de ware intenties zijn van de grote dictator. Men moet immers niet vergeten dat hij een grote carrire had bij de KGB, daar waren ze grootmeester in schimmenspellen als deze.
Maar eigenlijk, en dat is de grootste blunder van deze machtslustige ezel, heeft hij zich totaal verkeken op de internationale reactie van deze inval. Hij heeft zichzelf gesoleerd en heeft zichzelf per ongeluk, al zo vroeg, schaakmat gezet.
Er mag best eens gekeken worden naar het format, maar als men aan de eisen voldoet zie ik geen problemen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:51 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Nog meer leden die beslissingen kunnen blokkeren.
Of het is juist precies wat hij heeft ingecalculeerd. Misschien wist hij dat we zo zouden reageren en dat dat hem op termijn een reden zou geven om op de knop te drukken uit ''verdediging''.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:48 schreef Grishenko_ het volgende:
Wat Macron aangeeft is dat het ergste nog moet komen, dat er geen aanknopingspunten zijn tot de-escalatie en dat Poetin ten koste van alles bij zijn standpunt blijft om Oekrane te denazificeren zonder inachtneming van de lokale bevolking daar.
Me dunkt dat er twee uitgangspunten zijn: of Poetin is helemaal doorgedraaid en leeft in zijn hoofd enkel nog maar in een jaren 80 Sovjet-Unie, terwijl de wereld in de tussentijd is gevolueerd. Het onvoorspelbare zal dan het meest gevaarlijke zijn in deze situatie, gezien hij op knoppen kan drukken die de halve wereld in de ellende kan storten, maar aan de andere kant zou er naar mijns inziens dan voortijdig kunnen worden ingegrepen door de partijtop. Iemand die mentaal niet spoort in de letterlijke zin van het woord, is niet in staat om een land te leiden; zeker niet als dat leidt naar wereldwijde verdoemenis.
De tweede optie kan zijn dat Poetin alles tot in de puntjes heeft ingecalculeerd, dat het verdraaide mannetje een schaakspel speelt om het onhebbelijke eigen te maken. Stel je voor dat alles wat hij doet vooropgezet spel is: de voortijdige nucleaire dreiging, de legertroepen zonder voedsel of water, de logistiek totaal mist, en de normale Russische soldaat, zoals ik het althans op die filmpjes zie, onder de impressie leeft dat het allemaal onderdeel is van een oefening. Het zou ook heel goed allemaal poppenkast kunnen zijn, omdat Poetin een aantal dingen hiermee bewerkstelligt, ten voornaamste de positie waarin hij zichzelf brengt. Door onberekenbaar te zijn, wordt hij voor het politieke oog onleesbaar en weet niemand wat de ware intenties zijn van de grote dictator. Men moet immers niet vergeten dat hij een grote carrire had bij de KGB, daar waren ze grootmeester in schimmenspellen als deze.
Maar eigenlijk, en dat is de grootste blunder van deze machtslustige ezel, heeft hij zich totaal verkeken op de internationale reactie van deze inval. Hij heeft zichzelf gesoleerd en heeft zichzelf per ongeluk, al zo vroeg, schaakmat gezet.
wel een heel spectaculaire manier om zelfmoord te plegenquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Of het is juist precies wat hij heeft ingecalculeerd. Misschien wist hij dat we zo zouden reageren en dat dat hem op termijn een reden zou geven om op de knop te drukken uit ''verdediging''.
Dit. Als ze aan de eisen voldoen, een democratische rechtstaat hebben etc, waarom niet?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mijn optiek is, hoe meer hoe beter.
Maar dan wel aan de eisen voldoen.
Dan moet ie er voor zorgen dat Rusland hem binnenvalt.quote:
Bij Comand & Conquer is dat vaak het moment om stiekem aan te vallen, al heb ik zo ook wel eens verloren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:53 schreef Rambolin het volgende:
VS: 90 procent van verzamelde Russische troepen nu in Oekrane
Bijna alle Russische militairen die voor de invasie van Oekrane nabij de grens waren gestationeerd zijn Oekrane nu binnengetrokken, meldt het Amerikaanse ministerie van Defensie. Voor de oorlog begon had Rusland ongeveer 150.000 man verzameld langs de grens met Oekrane.
De VS melden ook dat Rusland sinds de inval in Oekrane zeker 480 raketten afgeschoten heeft op Oekrane. Volgens de Amerikanen is de meerderheid daarvan afgevuurd vanaf Oekraens grondgebied. De Russen maken gebruik van mobiele raketsystemen.
Nu.nl
en dan is Poetin zogenaamd bang voor westerse raketten die moskou kunnen rakenquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:53 schreef Rambolin het volgende:
VS: 90 procent van verzamelde Russische troepen nu in Oekrane
Bijna alle Russische militairen die voor de invasie van Oekrane nabij de grens waren gestationeerd zijn Oekrane nu binnengetrokken, meldt het Amerikaanse ministerie van Defensie. Voor de oorlog begon had Rusland ongeveer 150.000 man verzameld langs de grens met Oekrane.
De VS melden ook dat Rusland sinds de inval in Oekrane zeker 480 raketten afgeschoten heeft op Oekrane. Volgens de Amerikanen is de meerderheid daarvan afgevuurd vanaf Oekraens grondgebied. De Russen maken gebruik van mobiele raketsystemen.
Nu.nl
Mensen kunnen het zelfs na deze (tot nu toe) slecht uitgevoerde invasie niet laten om in Poetin een briljante strateeg te zienquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:48 schreef Grishenko_ het volgende:
Het zou me niet verbazen als Poetin Constantinopel wil heroveren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dan moet ie er voor zorgen dat Rusland hem binnenvalt.
Hij heeft niet voor niks gezegd dat hij een wereld wil met een groot Rusland en als dat niet kan dat de wereld het dan ook niet waard is. Weet de precieze woorden even niet meer, maar komt in ieder geval heel erg over alsof hij ons allemaal mee wil nemen als hij zijn grote Rusland toch niet krijgt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel een heel spectaculaire manier om zelfmoord te plegen
dat is allemaal voor de buhne johquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hij heeft niet voor niks gezegd dat hij een wereld wil met een groot Rusland en als dat niet kan dat de wereld het dan ook niet waard is. Weet de precieze woorden even niet meer, maar komt in ieder geval heel erg over alsof hij ons allemaal mee wil nemen als hij zijn grote Rusland toch niet krijgt.
OF hij is een enorme goede bluffer. Kan nog natuurlijk.
Hij wil groots de geschiedenisboeken ingaan, probleem is dat er niemand meer zal zijn om het boekje te schrijven...quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel een heel spectaculaire manier om zelfmoord te plegen
En stuk voor stuk landen met gebieden waarover discussie is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:51 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Nog meer leden die beslissingen kunnen blokkeren.
Dat is een lange file dan. Opweg naar Kiev.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dan is Poetin zogenaamd bang voor westerse raketten die moskou kunnen raken![]()
Rusland gaar economisch natuurlijk wel volledig naar de afgrond (op de lange termijn).quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Macron na gesprek met Poetin: "Het ergste moet nog komen”
Die sancties maken dan ook lekker veel indruk
gaat die daar ook al oorlog mee voerenquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:55 schreef bitterbal het volgende:
31 MINUTEN GELEDEN
Rusland in beroep tegen uitsluiting van internationaal voetbal
De Russische voetbalbond gaat in beroep tegen de uitsluiting van Russische ploegen in het internationale voetbal door de FIFA en UEFA. Rusland stapt daarvoor naar het Hof van Arbitrage voor de Sport.
Belarus is voorlopig nog niet geschorst, maar hun nationale ploegen moeten wel alle thuiswedstrijden op neutraal terrein spelen, zonder publiek. Dat heeft de Europese voetbalbond UEFA besloten vanwege de Belarussische betrokkenheid bij de Russische inval in Oekrane.
Het nieuwe besluit van de UEFA brengt de KNVB in een lastig parket. De Nederlandse voetbalbond verklaarde maandag dat de vertegenwoordigende elftallen van Nederland tot nader order geen wedstrijden spelen tegen Rusland en Belarus.
van de nos blog.
man man man
Ik zie het verband niet zo.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Macron na gesprek met Poetin: "Het ergste moet nog komen”
Die sancties maken dan ook lekker veel indruk
Lang geleden interview met premier van Agt:quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mensen kunnen het zelfs na deze (tot nu toe) slecht uitgevoerde invasie niet laten om in Poetin een briljante strateeg te zienHij doet het allemaal om ons op het verkeerde been te zetten! Dit was precies wat hij wou! Briljant!
![]()
Liever te waakzaam en rekening houden met verrassingen dan optimistisch te schreeuwen dat het allemaal wel mee valt; dat leger van Rusland.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:55 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mensen kunnen het zelfs na deze (tot nu toe) slecht uitgevoerde invasie niet laten om in Poetin een briljante strateeg te zienHij doet het allemaal om ons op het verkeerde been te zetten! Dit was precies wat hij wou! Briljant!
![]()
Helemaal niet. Gewoon niet tegen ze spelen. Ik snap het lastige niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:57 schreef RAVW het volgende:
Het nieuwe besluit van de UEFA brengt de KNVB in een lastig parket.
Penguins leren om te schrijven. Wel relatief veilige plek om te zijn; Antartica.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij wil groots de geschiedenisboeken ingaan, probleem is dat er niemand meer zal zijn om het boekje te schrijven...
quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lang geleden interview met premier van Agt:
"Meneer van Agt, het schijnt dat u vanmorgen van Uw fiets gevallen bent?"
"Welnee, dat is mijn manier van afstappen."
Ik heb ook niet de illusie dat Oekrane dit op de langere termijn kan winnen. Maar dat is wat anders dan in Poetin nog die briljante strateeg te zien.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Liever te waakzaam en rekening houden met verrassingen dan optimistisch te schreeuwen dat het allemaal wel mee valt; dat leger van Rusland.
Of hij heeft bewust nog niet zijn hele leger laten zien. Of weet ik veel wat. Kan geen kwaad om met die scenario's rekening te houden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:01 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de illusie dat Oekrane dit op de langere termijn kan winnen. Maar dat is wat anders dan in Poetin nog die briljante strateeg te zien.
Hij heeft duidelijk een aantal misrekeningen gemaakt.
Ik ook niet, wijs naar de oorlog in voormalig Joegoslavi en het EK 1992.quote:Op donderdag 3 maart 2022 18:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helemaal niet. Gewoon niet tegen ze spelen. Ik snap het lastige niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |