abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 maart 2022 @ 17:43:04 #251
62913 Blik
The one and Only!
pi_203924696
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Symbolisch of uit wraak liggen Berlijn, Londen, Parijs en Amerikaanse steden meer voor de hand. Wij zijn een nobody voor Putin.
Ik denk eerder Kerkrade dan Rotterdam (vanwege de Navo depots die bij Eygelshoven liggen)
pi_203924699
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:41 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee gast, vrede. We vallen elkaar in de NATO ook niet aan.
Nou zelfs binnen de huidige EU blijkt het regelmatig lastig om de rijen te sluiten. Hallo Hongarije en Polen.
pi_203924700
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:33 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
[..]
Op grond waarvan zouden we Oekraïne uberhaupt uit willen nodigen?

Omdat zij meer zekerheid willen?

Goed verhaal, lekker kort
Lekkere wijven, tamelijk conservatief, krijgen nogal wat EP-zitjes.
pi_203924720
Turkije wil ook bij de EU

Turkey appreciates the European Union's efforts to include Ukraine in the bloc, President Recep Tayyip Erdoğan said Tuesday and urged Brussels to show the same sensitivity for Turkey's accession process.

https://www.dailysabah.co(...)t-turkeys-membership
  donderdag 3 maart 2022 @ 17:46:13 #255
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203924729
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:45 schreef Rambolin het volgende:

Turkey appreciates the European Union's efforts to include Ukraine in the bloc, President Recep Tayyip Erdoğan said Tuesday and urged Brussels to show the same sensitivity for Turkey's accession process.

Die zijn al sinds 1986 bezig, maar kunnen niet aan de eisen voldoen. Daarnaast is die Erdogan niet te vertrouwen met z'n opgezette coupe.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_203924741
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat je sowieso al tegen NATO en EU bent, dus ja, dan is het ook nooit goed.
Zeker niet. Ik ben sterk voorstander van vooral de NATO. Maar ik zie geen reden om nu ineens ook de rest van Oost Europa in de EU toe te laten. Misschien jij wel maar tot noch toe ontbreken een aantal steekhoudende argumenten
  donderdag 3 maart 2022 @ 17:47:27 #257
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_203924742
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:43 schreef Blik het volgende:

[..]
Ik denk eerder Kerkrade dan Rotterdam (vanwege de Navo depots die bij Eygelshoven liggen)
Slaat nergens op om dan een atoombom te gooien. Een atoombom doet eigenlijk niet eens zoveel schade onder de grond, dus bunkers, goed gebouwde loodsen, etc kan je beter raken met een raket. Bijna alle kracht van een atoombom op die locatie gaat verloren aan niets (weilanden en bomen).
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 3 maart 2022 @ 17:47:40 #258
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_203924744
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat je sowieso al tegen NATO en EU bent, dus ja, dan is het ook nooit goed.
Gewoon een troll.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 3 maart 2022 @ 17:47:40 #259
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_203924746
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:46 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Die zijn al sinds 1986 bezig, maar kunnen niet aan de eisen voldoen. Daarnaast is die Erdogan niet te vertrouwen met z'n opgezette coupe.
Tja, ze kunnen het proberen toch? Als landen als Moldavië en Armenië (dacht ik?) al aanspraak denken te kunnen maken...
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_203924750
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:45 schreef Rambolin het volgende:

Daar gaan we :')
pi_203924755
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:47 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Gewoon een troll.
Dus we moeten iedereen maar blind willen toelaten anders ben je een trol. Wat is dit voor onzin _O-
  donderdag 3 maart 2022 @ 17:48:48 #262
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_203924758
Wat Macron aangeeft is dat het ergste nog moet komen, dat er geen aanknopingspunten zijn tot de-escalatie en dat Poetin ten koste van alles bij zijn standpunt blijft om Oekraïne te denazificeren zonder inachtneming van de lokale bevolking daar.

Me dunkt dat er twee uitgangspunten zijn: of Poetin is helemaal doorgedraaid en leeft in zijn hoofd enkel nog maar in een jaren 80 Sovjet-Unie, terwijl de wereld in de tussentijd is geëvolueerd. Het onvoorspelbare zal dan het meest gevaarlijke zijn in deze situatie, gezien hij op knoppen kan drukken die de halve wereld in de ellende kan storten, maar aan de andere kant zou er naar mijns inziens dan voortijdig kunnen worden ingegrepen door de partijtop. Iemand die mentaal niet spoort in de letterlijke zin van het woord, is niet in staat om een land te leiden; zeker niet als dat leidt naar wereldwijde verdoemenis.

De tweede optie kan zijn dat Poetin alles tot in de puntjes heeft ingecalculeerd, dat het verdraaide mannetje een schaakspel speelt om het onhebbelijke eigen te maken. Stel je voor dat alles wat hij doet vooropgezet spel is: de voortijdige nucleaire dreiging, de legertroepen zonder voedsel of water, de logistiek totaal mist, en de normale Russische soldaat, zoals ik het althans op die filmpjes zie, onder de impressie leeft dat het allemaal onderdeel is van een oefening. Het zou ook heel goed allemaal poppenkast kunnen zijn, omdat Poetin een aantal dingen hiermee bewerkstelligt, ten voornaamste de positie waarin hij zichzelf brengt. Door onberekenbaar te zijn, wordt hij voor het politieke oog onleesbaar en weet niemand wat de ware intenties zijn van de grote dictator. Men moet immers niet vergeten dat hij een grote carrière had bij de KGB, daar waren ze grootmeester in schimmenspellen als deze.

Maar eigenlijk, en dat is de grootste blunder van deze machtslustige ezel, heeft hij zich totaal verkeken op de internationale reactie van deze inval. Hij heeft zichzelf geïsoleerd en heeft zichzelf per ongeluk, al zo vroeg, schaakmat gezet.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_203924762
Russia to challenge football ban imposed by Fifa and Uefa
We've just learned that the Russian Football Union says it will go to the Court of Arbitration for Sport to appeal against the ban from international competitions after the country's invasion of Ukraine.
BBC
  donderdag 3 maart 2022 @ 17:49:28 #264
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203924764
quote:

[..]
Bij een totale nucleaire oorlog gaat het erom te zorgen dat je tegenstander z'n industrie niet eerder kan herbouwen dan jij zelf. Dus vooral doelwitten met hoogste economisch belang (en de grootste steden).
Daarom ook dat de VS bij zo'n nucleair conflict met Rusland haast zeker ook China zal nuken. Dat was hun plan al toen China nog geen nukes had (Berlijn crisis in 1961).
are we infinite or am I alone
pi_203924765
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:47 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Tja, ze kunnen het proberen toch? Als landen als Moldavië en Armenië (dacht ik?) al aanspraak denken te kunnen maken...
Denk dat die vanuit EU-perspectief hun zaakjes sneller op orde hebben dan Turkije. Moldavië in elk geval.

Kwart van de bevolking zit al in de EU, want die hebben een Roemeens paspoort. Een na grootste oppositiepartij in Roemenië heeft vandaag Iohannis al gevraagd om werk te maken van de samenvoeging.
  donderdag 3 maart 2022 @ 17:49:36 #266
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_203924768
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:47 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Daar gaan we :')
Nog even en Afghanistan en Iran willen bij de EU. :D
  donderdag 3 maart 2022 @ 17:50:42 #267
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203924777
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:47 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Zeker niet. Ik ben sterk voorstander van vooral de NATO. Maar ik zie geen reden om nu ineens ook de rest van Oost Europa in de EU toe te laten. Misschien jij wel maar tot noch toe ontbreken een aantal steekhoudende argumenten
Mijn optiek is, hoe meer hoe beter.

Maar dan wel aan de eisen voldoen.
  donderdag 3 maart 2022 @ 17:51:36 #268
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203924788
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:50 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Mijn optiek is, hoe meer hoe beter.
Nog meer leden die beslissingen kunnen blokkeren.
are we infinite or am I alone
pi_203924797
quote:

[..]
Ik word toch zo moe van deze ballonnetjes
pi_203924798
'Russische troepen naderen grote kerncentrale Zaporizja'
Oekraïne heeft naar eigen zeggen nu nog controle over twee belangrijke kerncentrales in het zuiden van het land. Maar Russische troepen naderen wel de kerncentrale van Zaporizja, de grootste van Europa, zegt het Oekraïense atoomagentschap tegen Reuters.

Als de kerncentrale wordt ingenomen, kunnen de gevolgen groot zijn. De nucleaire reactor van Zaporizja levert naar schatting een vijfde van alle elektriciteit voor Oekraïne.

Russische militairen zouden de stad Enerhodar, waar veel personeel van de centrale woont, al zijn binnengetrokken.

NOS
  donderdag 3 maart 2022 @ 17:52:34 #271
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_203924800
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:48 schreef Grishenko_ het volgende:
Wat Macron aangeeft is dat het ergste nog moet komen, dat er geen aanknopingspunten zijn tot de-escalatie en dat Poetin ten koste van alles bij zijn standpunt blijft om Oekraïne te denazificeren zonder inachtneming van de lokale bevolking daar.

Me dunkt dat er twee uitgangspunten zijn: of Poetin is helemaal doorgedraaid en leeft in zijn hoofd enkel nog maar in een jaren 80 Sovjet-Unie, terwijl de wereld in de tussentijd is geëvolueerd. Het onvoorspelbare zal dan het meest gevaarlijke zijn in deze situatie, gezien hij op knoppen kan drukken die de halve wereld in de ellende kan storten, maar aan de andere kant zou er naar mijns inziens dan voortijdig kunnen worden ingegrepen door de partijtop. Iemand die mentaal niet spoort in de letterlijke zin van het woord, is niet in staat om een land te leiden; zeker niet als dat leidt naar wereldwijde verdoemenis.

De tweede optie kan zijn dat Poetin alles tot in de puntjes heeft ingecalculeerd, dat het verdraaide mannetje een schaakspel speelt om het onhebbelijke eigen te maken. Stel je voor dat alles wat hij doet vooropgezet spel is: de voortijdige nucleaire dreiging, de legertroepen zonder voedsel of water, de logistiek totaal mist, en de normale Russische soldaat, zoals ik het althans op die filmpjes zie, onder de impressie leeft dat het allemaal onderdeel is van een oefening. Het zou ook heel goed allemaal poppenkast kunnen zijn, omdat Poetin een aantal dingen hiermee bewerkstelligt, ten voornaamste de positie waarin hij zichzelf brengt. Door onberekenbaar te zijn, wordt hij voor het politieke oog onleesbaar en weet niemand wat de ware intenties zijn van de grote dictator. Men moet immers niet vergeten dat hij een grote carrière had bij de KGB, daar waren ze grootmeester in schimmenspellen als deze.

Maar eigenlijk, en dat is de grootste blunder van deze machtslustige ezel, heeft hij zich totaal verkeken op de internationale reactie van deze inval. Hij heeft zichzelf geïsoleerd en heeft zichzelf per ongeluk, al zo vroeg, schaakmat gezet.
Precies, daarom moet je niet meespelen, maar keihard nee tegen hem zeggen. Call his bluf.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 3 maart 2022 @ 17:52:36 #272
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203924801
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:51 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Nog meer leden die beslissingen kunnen blokkeren.
Er mag best eens gekeken worden naar het format, maar als men aan de eisen voldoet zie ik geen problemen.
pi_203924810
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:48 schreef Grishenko_ het volgende:

Of het is juist precies wat hij heeft ingecalculeerd. Misschien wist hij dat we zo zouden reageren en dat dat hem op termijn een reden zou geven om op de knop te drukken uit ''verdediging''.
pi_203924813
VS: 90 procent van verzamelde Russische troepen nu in Oekraïne
Bijna alle Russische militairen die voor de invasie van Oekraïne nabij de grens waren gestationeerd zijn Oekraïne nu binnengetrokken, meldt het Amerikaanse ministerie van Defensie. Voor de oorlog begon had Rusland ongeveer 150.000 man verzameld langs de grens met Oekraïne.

De VS melden ook dat Rusland sinds de inval in Oekraïne zeker 480 raketten afgeschoten heeft op Oekraïne. Volgens de Amerikanen is de meerderheid daarvan afgevuurd vanaf Oekraïens grondgebied. De Russen maken gebruik van mobiele raketsystemen.

Nu.nl
  Moderator donderdag 3 maart 2022 @ 17:54:22 #275
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203924817
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Of het is juist precies wat hij heeft ingecalculeerd. Misschien wist hij dat we zo zouden reageren en dat dat hem op termijn een reden zou geven om op de knop te drukken uit ''verdediging''.
wel een heel spectaculaire manier om zelfmoord te plegen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')