abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 3 maart 2022 @ 17:54:25 #276
236264 crew  capricia
pi_203924818
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:50 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Mijn optiek is, hoe meer hoe beter.

Maar dan wel aan de eisen voldoen.
Dit. Als ze aan de eisen voldoen, een democratische rechtstaat hebben etc, waarom niet?
Het is niet zo dat ze er volgende week al bijkomen. Dat gaat nog wel even duren.
Maar dat landen graag hun land op willen bouwen, naar het niveau waar wij ook staan, juich ik alleen maar toe.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 3 maart 2022 @ 17:54:35 #277
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_203924820
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:47 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Daar gaan we :')
Dan moet ie er voor zorgen dat Rusland hem binnenvalt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 3 maart 2022 @ 17:55:04 #278
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203924825
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:53 schreef Rambolin het volgende:
VS: 90 procent van verzamelde Russische troepen nu in Oekraïne
Bijna alle Russische militairen die voor de invasie van Oekraïne nabij de grens waren gestationeerd zijn Oekraïne nu binnengetrokken, meldt het Amerikaanse ministerie van Defensie. Voor de oorlog begon had Rusland ongeveer 150.000 man verzameld langs de grens met Oekraïne.

De VS melden ook dat Rusland sinds de inval in Oekraïne zeker 480 raketten afgeschoten heeft op Oekraïne. Volgens de Amerikanen is de meerderheid daarvan afgevuurd vanaf Oekraïens grondgebied. De Russen maken gebruik van mobiele raketsystemen.

Nu.nl
Bij Comand & Conquer is dat vaak het moment om stiekem aan te vallen, al heb ik zo ook wel eens verloren.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator donderdag 3 maart 2022 @ 17:55:07 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203924826
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:53 schreef Rambolin het volgende:
VS: 90 procent van verzamelde Russische troepen nu in Oekraïne
Bijna alle Russische militairen die voor de invasie van Oekraïne nabij de grens waren gestationeerd zijn Oekraïne nu binnengetrokken, meldt het Amerikaanse ministerie van Defensie. Voor de oorlog begon had Rusland ongeveer 150.000 man verzameld langs de grens met Oekraïne.

De VS melden ook dat Rusland sinds de inval in Oekraïne zeker 480 raketten afgeschoten heeft op Oekraïne. Volgens de Amerikanen is de meerderheid daarvan afgevuurd vanaf Oekraïens grondgebied. De Russen maken gebruik van mobiele raketsystemen.

Nu.nl
en dan is Poetin zogenaamd bang voor westerse raketten die moskou kunnen raken :') _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_203924830
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:48 schreef Grishenko_ het volgende:
Wat Macron aangeeft is dat het ergste nog moet komen, dat er geen aanknopingspunten zijn tot de-escalatie en dat Poetin ten koste van alles bij zijn standpunt blijft om Oekraïne te denazificeren zonder inachtneming van de lokale bevolking daar.

Me dunkt dat er twee uitgangspunten zijn: of Poetin is helemaal doorgedraaid en leeft in zijn hoofd enkel nog maar in een jaren 80 Sovjet-Unie, terwijl de wereld in de tussentijd is geëvolueerd. Het onvoorspelbare zal dan het meest gevaarlijke zijn in deze situatie, gezien hij op knoppen kan drukken die de halve wereld in de ellende kan storten, maar aan de andere kant zou er naar mijns inziens dan voortijdig kunnen worden ingegrepen door de partijtop. Iemand die mentaal niet spoort in de letterlijke zin van het woord, is niet in staat om een land te leiden; zeker niet als dat leidt naar wereldwijde verdoemenis.

De tweede optie kan zijn dat Poetin alles tot in de puntjes heeft ingecalculeerd, dat het verdraaide mannetje een schaakspel speelt om het onhebbelijke eigen te maken. Stel je voor dat alles wat hij doet vooropgezet spel is: de voortijdige nucleaire dreiging, de legertroepen zonder voedsel of water, de logistiek totaal mist, en de normale Russische soldaat, zoals ik het althans op die filmpjes zie, onder de impressie leeft dat het allemaal onderdeel is van een oefening. Het zou ook heel goed allemaal poppenkast kunnen zijn, omdat Poetin een aantal dingen hiermee bewerkstelligt, ten voornaamste de positie waarin hij zichzelf brengt. Door onberekenbaar te zijn, wordt hij voor het politieke oog onleesbaar en weet niemand wat de ware intenties zijn van de grote dictator. Men moet immers niet vergeten dat hij een grote carrière had bij de KGB, daar waren ze grootmeester in schimmenspellen als deze.

Maar eigenlijk, en dat is de grootste blunder van deze machtslustige ezel, heeft hij zich totaal verkeken op de internationale reactie van deze inval. Hij heeft zichzelf geïsoleerd en heeft zichzelf per ongeluk, al zo vroeg, schaakmat gezet.
Mensen kunnen het zelfs na deze (tot nu toe) slecht uitgevoerde invasie niet laten om in Poetin een briljante strateeg te zien _O- Hij doet het allemaal om ons op het verkeerde been te zetten! Dit was precies wat hij wou! Briljant! _O_ _O-
pi_203924836
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Dan moet ie er voor zorgen dat Rusland hem binnenvalt.
Het zou me niet verbazen als Poetin Constantinopel wil heroveren.
pi_203924838
quote:
88s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:54 schreef sp3c het volgende:

[..]
wel een heel spectaculaire manier om zelfmoord te plegen
Hij heeft niet voor niks gezegd dat hij een wereld wil met een groot Rusland en als dat niet kan dat de wereld het dan ook niet waard is. Weet de precieze woorden even niet meer, maar komt in ieder geval heel erg over alsof hij ons allemaal mee wil nemen als hij zijn grote Rusland toch niet krijgt.

OF hij is een enorme goede bluffer. Kan nog natuurlijk.
pi_203924840
31 MINUTEN GELEDEN
Rusland in beroep tegen uitsluiting van internationaal voetbal
De Russische voetbalbond gaat in beroep tegen de uitsluiting van Russische ploegen in het internationale voetbal door de FIFA en UEFA. Rusland stapt daarvoor naar het Hof van Arbitrage voor de Sport.

Belarus is voorlopig nog niet geschorst, maar hun nationale ploegen moeten wel alle thuiswedstrijden op neutraal terrein spelen, zonder publiek. Dat heeft de Europese voetbalbond UEFA besloten vanwege de Belarussische betrokkenheid bij de Russische inval in Oekraïne.

Het nieuwe besluit van de UEFA brengt de KNVB in een lastig parket. De Nederlandse voetbalbond verklaarde maandag dat de vertegenwoordigende elftallen van Nederland tot nader order geen wedstrijden spelen tegen Rusland en Belarus.

van de nos blog.

man man man
pi_203924842
Geruchten dat Poetin staat van beleg gaat afkondigen. En zinspelen op soort van nieuw ijzeren gordijn. Geframed als schuld van het Westen

In Doema voorstel dat mensen die kritiek op de oorlog hebben gedwongen kunnen worden juist te vechten in Oekraïne.
  Moderator donderdag 3 maart 2022 @ 17:56:14 #285
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_203924848
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:55 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Hij heeft niet voor niks gezegd dat hij een wereld wil met een groot Rusland en als dat niet kan dat de wereld het dan ook niet waard is. Weet de precieze woorden even niet meer, maar komt in ieder geval heel erg over alsof hij ons allemaal mee wil nemen als hij zijn grote Rusland toch niet krijgt.

OF hij is een enorme goede bluffer. Kan nog natuurlijk.
dat is allemaal voor de buhne joh
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 3 maart 2022 @ 17:56:24 #286
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_203924850
quote:
88s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:54 schreef sp3c het volgende:

[..]
wel een heel spectaculaire manier om zelfmoord te plegen
Hij wil groots de geschiedenisboeken ingaan, probleem is dat er niemand meer zal zijn om het boekje te schrijven...
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_203924851
Macron na gesprek met Poetin: "Het ergste moet nog komen”

Die sancties maken dan ook lekker veel indruk :')
pi_203924852
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:51 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Nog meer leden die beslissingen kunnen blokkeren.
En stuk voor stuk landen met gebieden waarover discussie is.
  Moderator donderdag 3 maart 2022 @ 17:56:39 #289
236264 crew  capricia
pi_203924854
quote:
88s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:55 schreef sp3c het volgende:

[..]
en dan is Poetin zogenaamd bang voor westerse raketten die moskou kunnen raken :') _O-
Dat is een lange file dan. Opweg naar Kiev. :+
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 3 maart 2022 @ 17:57:22 #290
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_203924860
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:56 schreef Sunshine1982 het volgende:

Rusland gaar economisch natuurlijk wel volledig naar de afgrond (op de lange termijn).
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 3 maart 2022 @ 17:57:23 #291
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203924862
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:55 schreef bitterbal het volgende:
31 MINUTEN GELEDEN
Rusland in beroep tegen uitsluiting van internationaal voetbal
De Russische voetbalbond gaat in beroep tegen de uitsluiting van Russische ploegen in het internationale voetbal door de FIFA en UEFA. Rusland stapt daarvoor naar het Hof van Arbitrage voor de Sport.

Belarus is voorlopig nog niet geschorst, maar hun nationale ploegen moeten wel alle thuiswedstrijden op neutraal terrein spelen, zonder publiek. Dat heeft de Europese voetbalbond UEFA besloten vanwege de Belarussische betrokkenheid bij de Russische inval in Oekraïne.

Het nieuwe besluit van de UEFA brengt de KNVB in een lastig parket. De Nederlandse voetbalbond verklaarde maandag dat de vertegenwoordigende elftallen van Nederland tot nader order geen wedstrijden spelen tegen Rusland en Belarus.

van de nos blog.

man man man
gaat die daar ook al oorlog mee voeren
_O-

heeft die vent niets te doen of zo ... kan hij gewoon zich niet eens nuttig gaan maken om te gaan werken .... o wacht ....
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  donderdag 3 maart 2022 @ 17:57:55 #292
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_203924870
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:56 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ik zie het verband niet zo.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 3 maart 2022 @ 17:58:04 #293
pi_203924871
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:55 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Mensen kunnen het zelfs na deze (tot nu toe) slecht uitgevoerde invasie niet laten om in Poetin een briljante strateeg te zien _O- Hij doet het allemaal om ons op het verkeerde been te zetten! Dit was precies wat hij wou! Briljant! _O_ _O-
Lang geleden interview met premier van Agt:

"Meneer van Agt, het schijnt dat u vanmorgen van Uw fiets gevallen bent?"
"Welnee, dat is mijn manier van afstappen."
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_203924882
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:55 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Liever te waakzaam en rekening houden met verrassingen dan optimistisch te schreeuwen dat het allemaal wel mee valt; dat leger van Rusland.
pi_203924885
Lukoil schijnt gevraagd te hebben aan Rusland om te kappen.
  donderdag 3 maart 2022 @ 18:00:15 #296
pi_203924892
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:57 schreef RAVW het volgende:
Het nieuwe besluit van de UEFA brengt de KNVB in een lastig parket.
Helemaal niet. Gewoon niet tegen ze spelen. Ik snap het lastige niet.
pi_203924900
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:56 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Hij wil groots de geschiedenisboeken ingaan, probleem is dat er niemand meer zal zijn om het boekje te schrijven...
Penguins leren om te schrijven. Wel relatief veilige plek om te zijn; Antartica.
  donderdag 3 maart 2022 @ 18:01:08 #298
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203924901
quote:
7s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Lang geleden interview met premier van Agt:

"Meneer van Agt, het schijnt dat u vanmorgen van Uw fiets gevallen bent?"
"Welnee, dat is mijn manier van afstappen."
_O- _O-

Ik heb hem van de week nog gebruikt maar dan op een andere manier ... struikelde bij binnenkomst van supermarkt over een pallet:
diverse mensen gaat het ... alles goed hoor ... maar maak je geen zorgen , zo kom ik altijd binnen :9~
is ook een van mijn manieren om toch een beetje humor te hebben dan en van de schrik bij te komen
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_203924903
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2022 17:59 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Liever te waakzaam en rekening houden met verrassingen dan optimistisch te schreeuwen dat het allemaal wel mee valt; dat leger van Rusland.
Ik heb ook niet de illusie dat Oekraïne dit op de langere termijn kan winnen. Maar dat is wat anders dan in Poetin nog die briljante strateeg te zien.

Hij heeft duidelijk een aantal misrekeningen gemaakt.
pi_203924910
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 18:01 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Ik heb ook niet de illusie dat Oekraïne dit op de langere termijn kan winnen. Maar dat is wat anders dan in Poetin nog die briljante strateeg te zien.

Hij heeft duidelijk een aantal misrekeningen gemaakt.
Of hij heeft bewust nog niet zijn hele leger laten zien. Of weet ik veel wat. Kan geen kwaad om met die scenario's rekening te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')