En terecht. Dit is een artikel 5quote:
Laat me raden, dat riep je gisteren ook bij die Roemeense heli?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En terecht. Dit is een artikel 5
Doe niet zo hysterisch dom.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als het fake news blijkt te zijn, maar het zou me ook niet verbazen als het echt blijkt te zijn. Zo treurig is het onderhand al gesteld met Ruslandquote:
Nog helemaal niet bewezen. Die mijn kan er goed al 80 jaar liggen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat deed dat schip daar?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zal mij niets verbazen hoor. Daar is Putin gek genoeg voorquote:
Nou in de sovjet tijd bestond dit dacht ik ook staat mij ergens ver weg bij. Aangezien Putin die tijd terug wil sta ik hier niet van te kijkenquote:
Wat? Die boot? Nehquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En je hebt zelfs je icoontje aangepast om je medeleven te tonen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden dat Rusland een Ests schip zou kunnen laten zinken zonder dat daar consequenties aan zitten. Wat is dan wel reden voor activering van artikel 5? Een Russische bom die 1 meter over de grens in niemandland op grondgebied van een NAVO-land valt?quote:
Ga toch eens weg met dat gelul. De Navo doet geen kut en zowel dan zal dat terecht zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jij wil echt graag de pijp uit he?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nou vanwege een soort collateral damage gaat er geen wereldoorlog beginnen. Waarschijnlijk dan. Pas als er serieus een aanval plaatsvindt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:44 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden dat Rusland een Ests schip zou kunnen laten zinken zonder dat daar consequenties aan zitten. Wat is dan wel reden voor activering van artikel 5? Een Russische bom die 1 meter over de grens in niemandland op grondgebied van een NAVO-land valt?
De communisten gooiden 70 jaar miljoenen mensen in werkkampen, ging prima.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:44 schreef TheVulture het volgende:
Merken we ondertussen al iets van een stijgende druk in Rusland zelf richting Poetin, al dan niet door de kliek om hem heen, wellicht het leger of het volk? Je kunt natuurlijk mensen de bak in blijven gooien, maar da's op een bepaald moment niet meer houdbaar als het er maar meer en meer blijven worden.
Onafhankelijke berichtgeving is daar denk ik alleen lastig op het moment
De kliek om hem heen krijgt geen sancties opgelegd en zijn dankzij hem zo rijk geworden. Waarom zouden ze de druk opvoeren?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:44 schreef TheVulture het volgende:
Merken we ondertussen al iets van een stijgende druk in Rusland zelf richting Poetin, al dan niet door de kliek om hem heen, wellicht het leger of het volk? Je kunt natuurlijk mensen de bak in blijven gooien, maar da's op een bepaald moment niet meer houdbaar als het er maar meer en meer blijven worden.
Blijkbaar hebben bronnen in de Russische veiligheidsdienst het moordcommando dat Zelenskyy moest omleggen verraden, direct bij de Oekraïense overheid. Er zijn dus al bepaalde krachten, zelfs bij de FSB, die Putin actief tegen werken. Doei Spetsnaz commandos. Zo komt hij wel van zijn elitetroepen af.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:44 schreef TheVulture het volgende:
Wat je wil is de Russen zelf zover krijgen dat ze die trekker overhalen en Poetin meteen van een schuine wal in een keer dat gat in laten vallen, zoals de Russen dat zelf bij duizenden deden voor en tijdens ww2.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij wil echt graag de pijp uit he?
Gisteren ook al uit gelegd. Een NAVO land moet een verzoek doen voor een artikel 5 procedure. Daarna gaat de NAVO het verzoek beoordelen en er over vergaderen met alle NAVO landen...quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:44 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden dat Rusland een Ests schip zou kunnen laten zinken zonder dat daar consequenties aan zitten. Wat is dan wel reden voor activering van artikel 5? Een Russische bom die 1 meter over de grens in niemandland op grondgebied van een NAVO-land valt?
Op dit moment is er bijna dagelijks sprake van collateral damage. Zowat elke dag wordt er wel een niet-Oekraïens schip geraakt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:46 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Nou vanwege collateral damage gaat er geen wereldoorlog beginnen. Waarschijnlijk dan. Pas als er serieus een aanval plaatsvindt.
Waar heb je dit van? Interessant.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:46 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben bronnen in de Russische veiligheidsdienst het moordcommando dat Zelenskyy moest omleggen verraden, direct bij de Oekraïense overheid. Er zijn dus al bepaalde krachten, zelfs bij de FSB, die Putin actief tegen werken. Doei Spetsnaz commandos. Zo komt hij wel van zijn elitetroepen af.
Nou Estland, doe eens gek?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gisteren ook al uit gelegd. Een NAVO land moet een verzoek doen voor een artikel 5 procedure. Daarna gaat de NAVO het verzoek beoordelen en er over vergaderen met alle NAVO landen...
Kap eens met totale onzin verspreiden elke keerquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:46 schreef xminator het volgende:
[..]
De kliek om hem heen krijgt geen sancties opgelegd en zijn dankzij hem zo rijk geworden. Waarom zouden ze de druk opvoeren?
Ik heb er nu 2 berichten over gezien. Misschien heb jij de missende 5 andere berichten voor mijquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:47 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Op dit moment is er bijna dagelijks sprake van collateral damage. Zowat elke dag wordt er wel een niet-Oekraïens schip geraakt.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met posts die alleen zeggen dat iemand fout zit, een ****** is, en verder niet vertellen waaromquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:47 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Kap eens met totale onzin verspreiden elke keer
Wat ben je toch een ******quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met posts die alleen zeggen dat iemand fout zit, een ****** is, en verder niet vertellen waarom.
Dat voegt echt nog minder toe dan een onzinpost.
Mensen die tegen een oorlog zijn rekruteren voor diezelfde oorlog, dat is toch een hele domme tactiek of ligt dat aan mijquote:
en dan zijn we weer een jaar verderquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gisteren ook al uit gelegd. Een NAVO land moet een verzoek doen voor een artikel 5 procedure. Daarna gaat de NAVO het verzoek beoordelen en er over vergaderen met alle NAVO landen...
Is dat niet gewoon die ene kolonne die daar rond Kyiv een keer vernietigd werd. Dat was nou niet echt een elite-squad. Maar ok.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:49 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hier bijvoorbeeld:
https://www.fox5atlanta.c(...)efense-official-says
Eerder al een Moldavisch, Japans en een Turks schip:quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:48 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ik heb er nu 2 berichten over gezien. Misschien heb jij de missende 5 andere berichten voor mij
Is vooral een heel erg Russische taktiek. Iedereen het veld in trappen en "deserteurs" ter plekke afschieten met een klein legertje officieren die erachteraan hobbelen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mensen die tegen een oorlog zijn rekruteren voor diezelfde oorlog, dat is toch een hele domme tactiek of ligt dat aan mij
Nog een die levensmoe isquote:
Hoezo weer?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:51 schreef damsco het volgende:
Zul je zien dat als er een atoombom op Nederland wordt gedropt dit weer in Rotterdam zal zijn. Die hebben ook altijd pech.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |