Ik trek de naam van die Twitteraar heel slecht, want: https://en.wikipedia.org/wiki/Igor_Girkin . Maar goed, in Rusland of Oekraïne is het misschien een heel gangbare naam.quote:
Dat risico loop je altijd tegen een kern mogendheid.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Maar dan lopen ze het risico om in de tussentijd zelf genuked te worden, toch?
Ja, hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:31 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Kwestie van tijd.
Oekraïne krijgt een lidmaatschap, alleen maar omdat ze zielig zijn.
Neuh, omdat ze iets meer zekerheid willen dan nu. Dat heeft Poetin dan weer mooi voor elkaar.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:31 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Kwestie van tijd.
Oekraïne krijgt een lidmaatschap, alleen maar omdat ze zielig zijn.
Mag Costa-Rica er dan ook bij? DTVquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:31 schreef theunderdog het volgende:
Georgië en Moldavië en Oekraïne moeten zo snel mogelijk bij de EU. Prachtige landen. Lekker vakantie boeken zonder gedoetjes.
quote:
Op grond waarvan zouden we Oekraïne uberhaupt uit willen nodigen?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:32 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Neuh, omdat ze iets meer zekerheid willen dan nu. Dat heeft Poetin dan weer mooi voor elkaar.
Zeker weten. Per direct.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Mag Costa-Rica er dan ook bij? DTV
Het is ook gewoon kansloze dreiging. Hij weet dan toch ook dat heel Rusland naar de tering gaat. Dan eindig je zoals Kingslanding in GOT @JR-Style-93.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat risico loop je altijd tegen een kern mogendheid.
India en Pakistan zijn uiteindelijk ook nooit nucleair gegaan tijdens hun incidentele militaire twisten...
Alleen als ze meer zekerheid willenquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tja, wat zullen we doen als er een hoop korte en middellange afstand raketten op ons af komen, wachten op de ontploffing om te zien of het nukes of conventionele warheads zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Maar dan lopen ze het risico om in de tussentijd zelf genuked te worden, toch?
Klopt. Wel is het een smerig wapen. En een oorlogsmisdaad als je het inzet waar veel bevolking is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:33 schreef Tijger_m het volgende:
Themobarische wapens zijn niets nieuws en geen WMD's, het is een Fuel-Air Explosive, de VS zette die al in Vietnam en ook nog in Afghanistan. Doen alsof dat een WMD's is op gelijke voet met nucleaire wapens is nogal onzinnig.
Je zal nog steeds gewoon aan de eisen moeten voldoen, lijkt mij. Maar sommigen willen ze bij voorbaat niet, toch?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:33 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
[..]
Op grond waarvan zouden we Oekraïne uberhaupt uit willen nodigen?
Omdat zij meer zekerheid willen?
Goed verhaal, lekker kort
Als Ukraine bij de Eu zit gaat Volodymyr Zelensky ook even Vladimir Poetin bedanken tijdens een etentje ..quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:32 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Neuh, omdat ze iets meer zekerheid willen dan nu. Dat heeft Poetin dan weer mooi voor elkaar.
een beetje zoals bij het songfestival: Australië mee laten doen. Ik wil ook graag Oceanië nominerenquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Om dit soort taferelen in het vervolg te voorkomen, wellicht?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:33 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
[..]
Op grond waarvan zouden we Oekraïne uberhaupt uit willen nodigen?
Omdat zij meer zekerheid willen?
Goed verhaal, lekker kort
Nou en. Laten we asjeblieft niet aan schuldig bij associatie gaan doen. De dochters zijn onschuldig. Het is dan ook totaal oninteressant waar ze wonen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:35 schreef AnneX het volgende:
Over de Drie dochters:
https://www.businessinsid(...)t-we-over-hen-weten/
De oudste is na MH17 terug naar Moskou. Zegt men. En doet daar Zeer Goed Betaalde dingen in de gezondheidszorg. Heel Goed Betaald.
Die mensen zijn compleet in schok.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:24 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Vast allemaal onderdeel van het meesterplan van genie Poetin.
Het is hoogst waarschijnlijk ook gewoon propaganda, geen Rus die zich zomaar overgeeft of aan de grens staat te janken dat hij naar huis wil.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik trek de naam van die Twitteraar heel slecht, want: https://en.wikipedia.org/wiki/Igor_Girkin . Maar goed, in Rusland of Oekraïne is het misschien een heel gangbare naam.
Je zal aan de eisen moeten voldoen. Dat mag ik althans hopen, dat die gewoon gesteld worden. Maar dan nog mogen we onszelf toch wel afvragen of we er zelf iets aan hebben? Ik denk niet dat er veel meerwaarde is. Nu lijkt het vooral een stokpaardje voor Ursula waar we nog last van gaan krijgen ook. Al is het maar omdat veel meer landen nu denken in aanmerking te mogen komenquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je zal nog steeds gewoon aan de eisen moeten voldoen, lijkt mij. Maar sommigen willen ze bij voorbaat niet, toch?
Nuken in de kuken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:34 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Tja, wat zullen we doen als er een hoop korte en middellange afstand raketten op ons af komen, wachten op de ontploffing om te zien of het nukes of conventionele warheads zijn?
Zijn huidige iets te lenige vriendin is iets jonger dan zijn ex en lijkt wat minder op dat grootste Matroesjka poppetje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:35 schreef AnneX het volgende:
Over de Drie dochters:
https://www.businessinsid(...)t-we-over-hen-weten/
De oudste is na MH17 terug naar Moskou. Zegt men. En doet daar Zeer Goed Betaalde dingen in de gezondheidszorg. Heel Goed Betaald.
Waar stopt het dan? Toch die wereldregering?quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:36 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Om dit soort taferelen in het vervolg te voorkomen, wellicht?
Ik weet niet of we er als EU echt beter op worden met dat soort landen nee (redden die de financiele eisen e.d. wel bv?); het komt erg over als spierballen vertoon. Wat enkel provocerend zal gaan werken. Maar vanuit deze landen gezien snap ik het wel; toch een stukje extra zekerheid.quote:Op donderdag 3 maart 2022 17:29 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Ugh ja logisch dat ze nu allemaal komen. Bedankt Ursula, om op een volstrekt onlogische basis ineens lidmaatschappen uit te delen. #nexit
Die 2 duimpjes van Putin zijn dan wel weer goudquote:Op donderdag 3 maart 2022 17:35 schreef Rambolin het volgende:
Poetin's dochter keert terug naar huis
[ afbeelding ]
Dat is natuurlijk kolder, want op die manier heeft men aan ons ook niets.quote:
vraag me wel eens af of de huidige maatschappij weet wat dat is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |