Is daar al eerder een atoombom op gegooid?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:51 schreef damsco het volgende:
Zul je zien dat als er een atoombom op Nederland wordt gedropt dit weer in Rotterdam zal zijn. Die hebben ook altijd pech.
Die hebben er het minst last van. Kakkerlakken overleven alles.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:51 schreef damsco het volgende:
Zul je zien dat als er een atoombom op Nederland wordt gedropt dit weer in Rotterdam zal zijn. Die hebben ook altijd pech.
Voor zover ik begrepen heb gaat het in dit geval om andere eenheden die veel meer 'low key' opereren.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:50 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon die ene kolonne die daar rond Kyiv een keer vernietigd werd. Dat was nou niet echt een elite-squad. Maar ok.
Zeker, 15 juni 1964quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:52 schreef HSG het volgende:
[..]
Is daar al eerder een atoombom op gegooid?
Je kan beter vlakbij de bom wonen, dan is het meteen klaar. Een atoombom in Nederland overleven wil je echt niet tenzij je masochist bent.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:51 schreef damsco het volgende:
Leuk, de mening van iemand die ook niet veel anders kan dan de hele tijd dezelfde bullshit posten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met posts die alleen zeggen dat iemand fout zit, een ****** is, en verder niet vertellen waarom.
Dat voegt echt nog minder toe dan een onzinpost.
Stel je toch niet zo aan,pff.quote:
Na aanleiding van dit bericht heeft Putin besloten om zich terug te trekken uit Oekraine.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:53 schreef nils7 het volgende:
Gewoon omdat het kan
https://www.ad.nl/nijmege(...)-deze-tijd~af437013/
Maar hij zit veilig in de rukbunker hoor!quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral de Russen verder hun gang laten gaan.
Moldavie is geen nato dus daar komt geen artikel 5 uit. Voor de rest gaat het om crossfire enzo. Ja je hoeft natuurlijk niet blind een oorlogsgebied in te varen en dan maar de claimen dat er niks mag gebeuren want anders artikel 5. Gelukkig dat de beslissers dit ook zo zien. Dat hoop ik althansquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:50 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Eerder al een Moldavisch, Japans en een Turks schip:
https://www.dw.com/en/ukr(...)lict-zone/a-60989770
quote:
Zal best, maar het is iig een mening met een waarom en niet alleen een "jij bent dom"quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:54 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Leuk, de mening van iemand die ook niet veel anders kan dan de hele tijd dezelfde bullshit posten.
Ik vraag me af of de discussie daar ook 'patatsky' of 'frietsky' is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Na aanleiding van dit bericht heeft Putin besloten om zich terug te trekken uit Oekraine.
Dat zou toch erg zijn, dat je vlucht voor de oorlog, bijna bij de vrijheid bent, en dat dan net in Brabant je auto kapot gaat.quote:
Want? Is swift voor heel rusland geblokkeerd of alleen selectief toegepast?quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:47 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Kap eens met totale onzin verspreiden elke keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |