Zou ook wat zijn als dat een voorwendsel voor invasie zou zijn, dan zou Afrika hier ook nog wel aardig wat rebellenlegers op af kunnen sturen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voor de Maidan-revolutie zat de Russische minderheid er zeer goed bij.
Rusland heeft het land op stelten gezet, en gebruikt dat nu als voorwensel om het land binnen te vallen.
Los daarvan, er is geen land zonder discriminatie.
mooiquote:De UEFA heeft Spartak Moskou uit de Europa League gehaald. BILD meldt dat de Europese voetbalbond een streep heeft gezet door het tweeluik met RB Leipzig in de achtste finale, waardoor die Roten Bullen zonder te spelen doorgaan naar de kwartfinale. Spartak - waar Quincy Promes onder contract staat - was nog de enige Russische deelnemer in de Europese clubtoernooien.
Jammer dat het niet gelukt is.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:56 schreef RAVW het volgende:
https://www.nu.nl/algemee(...)te-laten-zinken.html
is al geweest maar hier het hele veraal
Beetje kinderachtig. Hij komt beter uit zijn woorden dan het PVDD meisje.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:57 schreef Qarrad het volgende:
Die stotteraar van de CU voegt niet veel toe.
Daarom volg ik dit soort debatten niet meer. Met narcisten is niet te onderhandelen of te discussiëren. Ongevoelige personen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tja, wereldvreemde narcist he
quote:Op maandag 28 februari 2022 12:58 schreef Ufopiloot51 het volgende:
[..]
Ik wilde 'god bestaat niet' typen maar was een beetje aan het prutsen.
Ik hoor net dat hij inderdaad bona fide stottert...ik dacht dat ie aan het prutsen was.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig. Hij komt beter uit zijn woorden dan het PVDD meisje.
Nu FIFA nog overstag.quote:
Gaat die ons reddenquote:
Hey. Volgens mij had ik het gedaanquote:Op maandag 28 februari 2022 12:59 schreef MadMaster het volgende:
Even gebruik gemaakt van mijn mogelijkheden als moderator, TT aangepast...
Idem, nu heb je mijn TT weer weggepoetst...quote:Op maandag 28 februari 2022 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[info] Even als gast gemod[/info]
Vergeef mij @:sp3c
je bent een geweldige collega en ik durf te zeggen een geweldig mensquote:Op maandag 28 februari 2022 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[info] Even als gast gemod[/info]
Vergeef mij @:sp3c
Als je favoriete muziek van de Jostiband is.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 13:01 schreef westwoodblvd het volgende:
Zie nu op Twitter beelden van tientallen burgerdoden in Kharkov die in de rij stonden voor water r toen ze getroffen werden door een Russische raketaanval. Te gruwelijk om hier te delen.
quote:Wallace, the defence secretary, said Russian invasion of Ukraine was likely to become more violent, with “horrific” casualty levels possible. He said:
They are behind schedule, they are taking significant casualties and they are feeling public rejection in parts of the Russian system itself; we’ve seen many protests.
But the Russian handbook is to then get more violent and commit more forces because fundamentally in the Russian, sort of, doctrine the lives of their own soldiers matter much less than in other armed forces.
So we have to brace ourselves for what may come next, which could be ruthless, indiscriminate bombing of cities and propelling forward of soldiers and high casualty levels, and that’s going to be horrific.
Wallace described Putin’s decision to put his nuclear deterrent on high alert as “rhetoric”. It did not fundamentally change the threat, he implied. He said:
We don’t see or recognise in the sort of phrase or the status he described as anything that is a change to what they have currently as their nuclear posture. This is predominantly about Putin putting it on the table just to remind people, remind the world, that he has a deterrent ...
At the moment this is a battle of rhetoric that President Putin is deploying, and we just have to make sure we manage it properly.
quote:Op maandag 28 februari 2022 13:01 schreef westwoodblvd het volgende:
Zie nu op Twitter beelden van tientallen burgerdoden in Kharkov die in de rij stonden voor water r toen ze getroffen werden door een Russische raketaanval. Te gruwelijk om hier te delen.
Stem klinkt een beetje als die van Barend Servet.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:02 schreef Qarrad het volgende:
Deze man klinkt als een kruising tussen een hopeloze leraar aardrijkskunde die de orde er nooit in krijgt en een elfjarige die een opstel voor moet lezen. Irritant.
Maar volgens het internationale recht is er best iets te zeggen voor wat Putin doet hoor, aldus Baudet.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:01 schreef westwoodblvd het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)telingen-in-oekrainequote:Nigeria uit ongenoegen over vermoed racisme tegen vluchtelingen in Oekraïne
Belangrijker is of de beelden kloppen. Leek het van nu?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:01 schreef westwoodblvd het volgende:
Goh, nu hoor ik het ook. What can be heard...quote:Op maandag 28 februari 2022 13:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Stem klinkt een beetje als die van Barend Servet.
Maar zegt inhoudelijk weinig verkeerde dingen.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:02 schreef Qarrad het volgende:
Deze man klinkt als een kruising tussen een hopeloze leraar aardrijkskunde die de orde er nooit in krijgt en een elfjarige die een opstel voor moet lezen. Irritant.
Na Baudet is alles mijn oren welgevallig, zeg maar zelfs de grafherrie van een amateur doom metal band met ontstemde basgitaar.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:03 schreef RvLaak het volgende:
Jezus wat een irritante man om naar te luisteren. Alsof ik naar een groep 4 leraar luister die voorleest uit Dikkie Dik Gaat Logeren
Link?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:01 schreef westwoodblvd het volgende:
quote:According to ConservativeHome, which conducts regular surveys of readers who are Tory members, which are seen as reliable guides to party opinion, Conservative members who think the partygate scandal is not important to voters now outnumber those who do think it is important by almost two to one. In December a majority of members thought it was important.
Paul Goodman, the ConservativeHome editor, says there is now no prospect of Boris Johnson facing a leadership challenge while the Ukraine crisis continues.
https://liveuamap.com/quote:Russian minister Shoigu reported to Putin that strategic nuclear forces: Russian Strategic missile troops, North and Pacific fleets(submarines), strategic aviation put on combat alert according to Putin's order
Hij komt door ook op verzoek van een deel van de Oekraïense bevolking binnenvallen, dus ze wilden het zelf.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar volgens het internationale recht is er best iets te zeggen voor wat Putin doet hoor, aldus Baudet.
Jup.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat heroische verhaal dat ze daar zijn gestorven was dus ordinair nepnieuws?
O.a. deze. 18+.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gadver. De rest wil ik niet eens weten.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:06 schreef Tengano het volgende:
Ik denk dat die nog okselhaar heeft (oa)
Klinkt er niet naar. Is ook wel een hoek van de wereld waar ze sowieso niet zoveel ophebben met mensen van kleur plus dat ze recent wat akkefietjes hadden daar met ze door dat geintje van Belarus.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 13:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
nee, meer fog of war. HEt was gewoon niet duidelijk, en er was geen contact meerquote:Op maandag 28 februari 2022 13:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
kan ik mij niet voorstellenquote:Op maandag 28 februari 2022 13:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Volt
Die neemt het juiste beginpunt.
Goh... Een oorlog wordt als belangrijker gezien dan wat feestjes... Wow... Wat een verrassing...quote:Op maandag 28 februari 2022 13:06 schreef crystal_meth het volgende:
Putin heeft Boris Johnson gered...
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2022 13:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Volt
Niet dat het om die specifieke opmerking gaat toch?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:07 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat is het filmpje van gisteren... Dus niet iets nieuws?
Niet bewust. Ze hadden geen contact meer met die mensen en het hele eiland is in puin geschoten. Ze gingen er vanuit dat ze dood waren.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat ik gisteren begreep is dat er na die scheldpartij niets meer is gehoord en dat ze er vanuit zijn gegaan dat ze dood waren. Het is natuurlijk een prachtig verhaal, ik heb geen moeite met nep-nieuws als het de Oekraïnse zaak helpt.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar dat zag ik dan weer niet precies in het filmpje. Volgens mij is het eerder clickbait want ook de speech van hemzelf is niet anders dan gisteren.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Niet dat het om die specifieke opmerking gaat toch?
Ja, blijft nog veel racisme, maar dat was al bekend van Polen... Ze stuurden gekleurde mensen altijd meteen door naar Duitsland...quote:Op maandag 28 februari 2022 13:03 schreef superniger het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)telingen-in-oekraine
#blacklivesmatter
Wat zeggen ze?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Volt
Wel een beetje het probleem met sites als Reddit en meme sites zoals 9gag (waar helaas verassend veel jongeren hun nieuws vandaan halen)quote:Op maandag 28 februari 2022 13:08 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Niet bewust. Ze hadden geen contact meer met die mensen en het hele eiland is in puin geschoten. Ze gingen er vanuit dat ze dood waren.
Da's meestal zo. Mensen hebben meestal enkel moeite met nep-nieuws als het 'n ander narratief steunt.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
[..]
Wat ik gisteren begreep is dat er na die scheldpartij niets meer is gehoord en dat ze er vanuit zijn gegaan dat ze dood waren. Het is natuurlijk een prachtig verhaal, ik heb geen moeite met nep-nieuws als het de Oekraïnse zaak helpt.
Ik vind het een goed verhaal. Ik heb ook op Volt gestemd en ze stellen me in de kamer vooralsnog niet teleur.quote:
Dan kun je toch ook gewoon zeggen dat hun lot onduidelijk is, omdat er geen contact meer is?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:08 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Niet bewust. Ze hadden geen contact meer met die mensen en het hele eiland is in puin geschoten. Ze gingen er vanuit dat ze dood waren.
Daar weet jij alles van.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's meestal zo. Mensen hebben meestal enkel moeite met nep-nieuws als het 'n ander narratief steunt.
Oekraïne zelf zei dat ze geen radiocontact meer konden maken met die soldaten en dat ze WAARSCHIJNLIJK waren gestorven. De hele wereldpers roept vervolgens dat ze dood waren. Zo werkt het nieuws helaas.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. maar dit is veel heroïscher en dat was in die fase nodig.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kun je toch ook gewoon zeggen dat hun lot onduidelijk is, omdat er geen contact meer is?
ah dat verklaartquote:Op maandag 28 februari 2022 13:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind het een goed verhaal. Ik heb ook op Volt gestemd en ze stellen me in de kamer vooralsnog niet teleur.
Dus nepnieuws is soms nodig?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:11 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja. maar dit is veel heroïscher en dat was in die fase nodig.
Ik stemde enkel op baudet vanwege Corona regelsquote:Op maandag 28 februari 2022 13:10 schreef over_hedge het volgende:
Ik was ff in het bos aan het wandelen en ondertussen naar het debat luisteren dus beetje traag. Maar die baudet is echt gek in zijn hoofd. Wat een zonde van de tijd om hem nog te laten spreken
Mag toch hopen dat mensen die op hem stemde het puur deden om tegen corona regels te schoppen en hem niet echt goede ideeën vinden hebben
Ja in dit topic elke opmerking die ze maken komt hier 5x voorbij.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:11 schreef Ali_boo het volgende:
Is het tweede kamer debat ergens te volgen ?
Ghost of Kyiv, dat is ook vermoeiende flauwekul.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wel een beetje het probleem met sites als Reddit en meme sites zoals 9gag (waar helaas verassend veel jongeren hun nieuws vandaan halen)
alles wordt extreem gedramatiseerd.
Tweedekamer.nlquote:Op maandag 28 februari 2022 13:11 schreef Ali_boo het volgende:
Dan snap je er niet zo veel van. Ze zitten globaal in de zelfde politieke hoek, maar het is wel echt wat heel anders.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ah dat verklaart
volt is een beetje wat ik dacht dat d66 was toen ik voor het eerst mocht stemmen
Weinig updates de laatste paar uur. Zover ik op de laatste kaart kan zien hebben ze Mariupol nu echt volledig afgesneden en is er weinig hoop dat die stad het lang kan volhouden. Voor een serieuze insluiting iets meer naar het noorden zie ik nog weinig aanwijzingen.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe gaat het met de drie 'pockets', @:PietjePuk2000?
Voor jou niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:11 schreef Ali_boo het volgende:
Kpn zender 83quote:Op maandag 28 februari 2022 13:11 schreef Ali_boo het volgende:
Volgens mij moet je over ieder Twitter/nieuws bericht van beide partijen twijfel hebben over de waarheid.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar lijkt het vooralsnog niet op. Wel voorbarig nieuws, gelukkig.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat soort shit wordt echt extreem hard en snel opgegeten door gaming communities, reddit, etc.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:12 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ghost of Kyiv, dat is ook vermoeiende flauwekul.
Dat is wel heavy jaquote:Op maandag 28 februari 2022 13:12 schreef thedeedster het volgende:
Tegoeden onteigenen.
Die zou raak zijn.
Je past het in zo'n 99% van je posts toe. Of dat nodig is, is vers twee.quote:
dat deed ik toen ook nietquote:Op maandag 28 februari 2022 13:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan snap je er niet zo veel van. Ze zitten globaal in de zelfde politieke hoek, maar het is wel echt wat heel anders.
Gelegitimeerde diefstal dusquote:Op maandag 28 februari 2022 13:12 schreef thedeedster het volgende:
Tegoeden onteigenen.
Die zou raak zijn.
Oh, maar dat heb ik ook. Van elk filmpje kun je je afvragen of het überhaupt wel in Oekraïne is opgenomen, wanneer dat is geweest, of de ondertiteling juist weergeeft wat er wordt gezegd, of de beschrijving inderdaad feitelijk overeenstemt met wat er op het plaatje te zien is, etc.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Volgens mij moet je over ieder Twitter/nieuws bericht van beide partijen twijfel hebben over de waarheid.
Ukraine zegt ze hebben een bom gegooid op een school, in de Russische variant zien we Oekraïense tanks naast een school staan om te voorkomen dat ze aangevallen worden, etc.
In de basis ben ik natuurlijk tegen nep nieuws. Maar het is oorlog en propaganda is daar onderdeel van. Dat is nooit anders geweest.quote:
Das leuk en aardig maar de mening van de gem fokker boeit me niet ( uitzonderingen daar gelaten). Wil het liever met eigen ogen zienquote:Op maandag 28 februari 2022 13:11 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ja in dit topic elke opmerking die ze maken komt hier 5x voorbij.
Ukrainische propaganda draait ook overuren, net als de Russiche.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
leuke reclame voor bitcoinquote:Op maandag 28 februari 2022 13:12 schreef thedeedster het volgende:
Tegoeden onteigenen.
Die zou raak zijn.
Tja, vervuiler betaalt. Zit op zich wel wat in natuurlijk.quote:
Terwijl het overduidelijk flauwekul is.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat soort shit wordt echt extreem hard en snel opgegeten door gaming communities, reddit, etc.
Ja, dat is diefstal. Heel simpel. Of het verkeerd is, is deel 2quote:Op maandag 28 februari 2022 13:14 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Is stelen van dieven diefstal kun je je afvragen
Ben ook niet per se tegen, wilde het enkel benoemen voor wat het is.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tja, vervuiler betaalt. Zit op zich wel wat in natuurlijk.
Eerste 5 sec en ze weet zichzelf compleet belachelijk te makenquote:
Want daar mag je het niet over hebben?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:14 schreef luxerobots het volgende:
Benieuwd wanneer Sylvana het over racisme heeft.
Zoals heel vaak ja.quote:
wat dacht je van hongersnood, een val terug naar pure armoede voor miljoenen mensen en meer van zulks?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:14 schreef MissionPhailed het volgende:
Quote Reddit inzake een voorbeeld van het gevolg van een instortende Roebel:
[..]
Ik las 5 decquote:Op maandag 28 februari 2022 13:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Eerste 5 sec en ze weet zichzelf compleet belachelijk te maken
Als ze een keer daadwerkelijke racisme zou benoemen, dan zou het nog acceptabel zijn. Alleen ziet die koe in alles de grote boze blanke man... Zij is net zo gek als Baudet, alleen met een andere focusquote:Op maandag 28 februari 2022 13:16 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Want daar mag je het niet over hebben?
Tja, wanneer het model van roofkapitalisme je aanspreekt dan noem je het gelegitimeerde diefstal, spreekt dat model je niet aan dan kun je het ook gerechtvaardigde compensatie noemen.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, dat is diefstal. Heel simpel. Of het verkeerd is, is deel 2
[..]
Ben ook niet per se tegen, wilde het enkel benoemen voor wat het is.
Dit zal dan een relatief rijke Rus geweest zijn idd. Een economische teloorgang van Rusland zoals in de periode 1990-1995 lijkt me wel in de pijplijn te zitten.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat dacht je van hongersnood, een val terug naar pure armoede voor miljoenen mensen en meer van zulks?
en dure macbooks inderdaad
Nog niets vreemds gehoord hoor..quote:Op maandag 28 februari 2022 13:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Eerste 5 sec en ze weet zichzelf compleet belachelijk te maken
Eigenlijk is het de hele jaar door als je eerlijk moet zijnquote:
Is dat kut mens weer bezig? Iemand linkje?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:14 schreef luxerobots het volgende:
Benieuwd wanneer Sylvana het over racisme heeft.
Dat doet zequote:Op maandag 28 februari 2022 13:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ze een keer daadwerkelijke racisme zou benoemen
quote:
Heeft al een apart topic.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:17 schreef Heph844 het volgende:
Kan het Kamerdebat niet in een apart topic? Heel irritant om te lezen als je zelf het debat niet volgt
- wat zegt ie nou weer?
- Haha goed punt van Klaver!
- Wat maakt ze zich belachelijk hiermee zeg!
Ik ben tegen roofkapitalisme, maar noem het nog steeds gelegitimeerde diefstal. En nu?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:17 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja, wanneer het model van roofkapitalisme je aanspreekt dan noem je het gelegitimeerde diefstal, spreekt dat model je niet aan dan kun je het ook gerechtvaardigde compensatie noemen.
Wat zit je nou dom te doen? 2 weken geleden stond die nog op 43k. Dat was toen ik 50% van mijn btc verkocht heb omdat het er al aan zat te komen dat putin dit ging doen.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:onlogisch @:wereldgozer
kijk deze fluitketel
Dat zegt ze helemaal niet. Ze merkt terecht op dat er onderscheid gemaakt lijkt te worden op grond van afkomst bij het toelaten van vluchtelingen over de grens.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:17 schreef Aurelius het volgende:
Sylvana
Oekraïense negertjes moeten voorrang krijgen.
Ja, baggeren mag niet. Daar staan sancties op.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
En donder alsjeblieft op met bitcoin gezeik in dit topic.
Maak je de kaarten nu in MS Paint?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:immerdebestebob
Vanuit Wit-Rusland kunnen de Russen natuurlijk ook nog een aanval plegen op West-Oekraïne.
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
Maar waarom zouden ze dat doen als ze al ontzettend veel moeite hebben met gebieden die strategisch veel belangrijker voor ze zijn?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vanuit Wit-Rusland kunnen de Russen natuurlijk ook nog een aanval plegen op West-Oekraïne.
[ afbeelding ]
Topicreeks: Debat over oorlog in Oekrainequote:Op maandag 28 februari 2022 13:17 schreef Heph844 het volgende:
Kan het Kamerdebat niet in een apart topic? Heel irritant om te lezen als je zelf het debat niet volgt
- wat zegt ie nou weer?
- Haha goed punt van Klaver!
- Wat maakt ze zich belachelijk hiermee zeg!
Ethereum-fanboy gespot.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
Speelt het nu? Dan lijkt het me wel.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik vind dat Sylvana best een punt heeft alleen... is dit het juiste moment om erover te beginnen? Tsja. Weet het niet.
Dit moeten ze doen op die clusterbom gasten.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:18 schreef polderturk het volgende:
Er komen nieuwe dronebeelden aan.
[ twitter ]
Dat is waar. Maar je hebt maar een paar minuten om te praten over een conflict waarin heel Europa in mee getrokken kan worden. Is dat dan het belangrijkste om in die 4 minuten te zeggen? Dat is wat ik bedoel.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:20 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Speelt het nu? Dan lijkt het me wel.
Inderdaad. Op die MLRS.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dit moeten ze doen op die clusterbom gasten.
Daar heb je een punt.quote:
Dit soort bommentapijten neerleggen in een stad vol burgers is niks minder dan een oorlogsmisdaad. Hoe haal je het in je hoofd, tijdens "vredesoverleg" nota bene. Walgelijk.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Die aanval waar het over gaat denk ik met veel doden, van veraf
[ twitter ]
Nee, haal ik van Twitter.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maak je de kaarten nu in MS Paint?
Haar achterban boeit het niet als 43 miljoen blanke Oekraïners aan puin worden geknalt. Wel als er een paar Nigerianen (Die keurig door Loekasjenko zijn ingevlogen en de grens over zijn gekiepert) aan de Poolse grens worden tegengehoudenquote:Op maandag 28 februari 2022 13:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar je hebt maar een paar minuten om te praten over een conflict waarin heel Europa in mee getrokken kan worden. Is dat dan het belangrijkste om in die 4 minuten te zeggen? Dat is wat ik bedoel.
Ik lach me ballen uit me broek als ze dat gaan doenquote:Op maandag 28 februari 2022 13:21 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Maar dit zou desalniettemin zeer effectief kunnen zijn.
Even een dooddoener; die Rusische miljardairs hebben dat ook eigenlijk gejat gedurende de transitie in Rusland. Weinig self made.
Allemaal de Wit-Russische grens over getrapt door de dictator, is een deel van de oorlogsvoering.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:19 schreef hunterrnl het volgende:
Net bij het VTM nieuws melde de journalist die vast zit in Lviv en uit het land probeert te komen. Dat er opvallend veel "vluchtelingen en studenten" uit Syrie, Marroko, Irak en Afganistan komen en dat de reden is dat de boel vastloopt bij de grens.
Misbruik maken van de situatie. Wat een parasieten zijn het ook. "Vluchten" voor oorlog om via een oorlog binnen te komen. Bah.
Die trappen ze toch met het eerste beste vliegtuig terug naar land van herkomst.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:19 schreef hunterrnl het volgende:
Net bij het VTM nieuws melde de journalist die vast zit in Lviv en uit het land probeert te komen. Dat er opvallend veel "vluchtelingen en studenten" uit Syrie, Marroko, Irak en Afganistan komen en dat de reden is dat de boel vastloopt bij de grens.
Misbruik maken van de situatie. Wat een parasieten zijn het ook. "Vluchten" voor oorlog om via een oorlog binnen te komen. Bah.
Filmpjes van dichtbij zijn wel erg gruwelijk. Dat soort beelden kunnen slecht uitpakken voor Rusland. Een vrouw waarvan haar been even verderop ligt, en ze had ook duidelijk geen militaire kleding aan oid.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit soort bommentapijten neerleggen in een stad vol burgers is niks minder dan een oorlogsmisdaad. Hoe haal je het in je hoofd, tijdens "vredesoverleg" nota bene. Walgelijk.
Ze benoemd het even kort, ik zie niet in wat daar mis mee is. Sylvana snapt zelf ook wel dat het niet de hoogste prioriteit heeft.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik vind dat Sylvana best een punt heeft alleen... is dit het juiste moment om erover te beginnen? Tsja. Weet het niet.
Nee want iedereen heeft recht op een asiel procedure...quote:Op maandag 28 februari 2022 13:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die trappen ze toch met het eerste beste vliegtuig terug naar land van herkomst.
Nee, die lopen gewoon met de echte vluchtelingen mee Europa in.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die trappen ze toch met het eerste beste vliegtuig terug naar land van herkomst.
Dat boeit haar achterban ook niet. Het is weer een mooie aanleiding om racisme te roepen, daar gaat het om.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:22 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Haar achterban boeit het niet als 43 miljoen Oekraïners aan puin worden geknalt. Wel als er een paar Nigerianen aan de Poolse grens worden tegengehouden
Kharkiv is bovendien een redelijk Russisch georiënteerde stad. De mensen die Rusland komt "bevrijden".quote:Op maandag 28 februari 2022 13:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Filmpjes van dichtbij zijn wel erg gruwelijk. Dat soort beelden kunnen slecht uitpakken voor Rusland. Een vrouw waarvan haar been even verderop ligt, en ze had ook duidelijk geen militaire kleding aan oid.
Niet dat dat al duidelijk was, maar toch. Dit is geen peacekeeping mission.
word tijd dat ze dat volk allemaal terug trappen.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, die lopen gewoon met de echte vluchtelingen mee Europa in.
En waarbij Oekraïense vluchtelingen hier geen asiel, maar een visum voor 90 dagen krijgen. Gaan de Syriërs en Afghanen gelijk voor de uitkering en sociale huurwoning.
Maar daarin heb je geen recht op asiel als je een ander, veilig, thuisland hebt waar je ook naartoe kunt.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:24 schreef spoilert het volgende:
[..]
Nee want iedereen heeft recht op een asiel procedure...
quote:Op maandag 28 februari 2022 13:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Die aanval waar het over gaat denk ik met veel doden, van veraf
[ twitter ]
Dat is een van de redenen dat vluchtelingen uit de Oekraïne meer mijn respect hebben dan die uit Afrika, Azië en het Midden Oosten.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:25 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
word tijd dat ze dat volk allemaal terug trappen.
Ga je land maar bevrijden en opbouwen.
Met dat ding komt Baudet aanzetten in het volgende tweedekamer debat.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:25 schreef polderturk het volgende:
Die kan hij vast op marktplaats verkopen denkt hij.
[ twitter ]
Is al jaren de standaard werkwijze in Syrië natuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit soort bommentapijten neerleggen in een stad vol burgers is niks minder dan een oorlogsmisdaad. Hoe haal je het in je hoofd, tijdens "vredesoverleg" nota bene. Walgelijk.
Wel jammer dat er haast een hele grote ramp moet plaatsvinden wil men dit gaan inzien...quote:Op maandag 28 februari 2022 13:24 schreef HSG het volgende:
Sowieso moeten wij de NAVO-norm naar 2% brengen.
Als een TB2 piloot lijkt mij dit ook welquote:Op maandag 28 februari 2022 13:27 schreef Straatcommando. het volgende:
Als je nou ergens als A10 piloot gestationeerd bent en je ziet die kilometers lange columns van tanks en ifv´s en whatnot..
[ afbeelding ]
Hadden de fransen in de ww2 bij de ardennen moeten doenquote:Op maandag 28 februari 2022 13:27 schreef Straatcommando. het volgende:
Als je nou ergens als A10 piloot gestationeerd bent en je ziet die kilometers lange columns van tanks en ifv´s en whatnot..
[ afbeelding ]
En je hebt ook nog de achterstand die de afgelopen 20 jaar is opgelopen.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wel jammer dat er haast een hele grote ramp moet plaatsvinden wil men dit gaan inzien...
Graag een meme topic.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen tanks heb je toch niet zoveel aan een A10quote:Op maandag 28 februari 2022 13:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[ afbeelding ]
Beperkt aantal raketjes aan boord alleen. Met je dikke kanon knallen is veel leuker.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als een TB2 piloot lijkt mij dit ook welLekker veilig in je command centre met een joystick......
Forced tot 80% moeten verkopen. Terwijl het inwisselen even 2x zo duur (of weet ik veel, hoeveel duurder op het moment) is. Rip rusland economiequote:
Die A-10 maakt een gatenkaas van een tankquote:Op maandag 28 februari 2022 13:29 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Tegen tanks heb je toch niet zoveel aan een A10
Die kilometers lange colonne aan brandstoftrucks daarentegen
quote:Op maandag 28 februari 2022 13:29 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het laatste wat ik zou doen is in dat gebouw blijven en het rustig gaan filmen.. Dat die nog niet ontploft is betekent niet dat dit ook zo blijft..quote:
Ballen kunnen niet blauwer wordenquote:Op maandag 28 februari 2022 13:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[ afbeelding ]
A10 is juist antitank. Bleken zeer bruikbaar in de golfoorlog terwijl ze al in de mottenballen stonden. Geen idee of ze nu nog steeds ingezet worden.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:29 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat kan met een willekeurige andere jet met goede anti-tank raketten uiteraard ook.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die A-10 maakt een gatenkaas van een tank
Idd zullen wel weer paar aanslagen komen en dan blijkt dat ze zo t land zijn binnengekomen.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:19 schreef hunterrnl het volgende:
Dummies kijken daar inderdaad zo tegenaanquote:Op maandag 28 februari 2022 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Rusland-Oekraïne voor dummy's.
Verzuurde dictator, ik heb een konijntje in een hok.
De club van idealisten, een konijn hoort helemaal niet in een hok.
Is mijn konijn, afblijven.
Ik pak gewoon steeds een stuk van je konijnenhok af, dat zal je leren.
Dat is gemeen, het is mijn konijn.
Konijnen horen vrij te zijn, jij slechte man.
Waag het eens.
Pakt stuk hok af, zo!!
Als je dat nog een keer flikt dan gooi ik dat konijn tegen een rijdende trein aan.
Monster dat je bent, pakt nog een stuk hok af.
Nog een keer en ik gooi alle konijnen van de hele wereld tegen die trein aan hè.
Vuile teringleier, waag het eens, dit kun je toch niet maken joh.
Gooit.
Maar dat is niet zo badass als een Thunderbolt.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat kan met een willekeurige andere jet met goede anti-tank raketten uiteraard ook.
Uiteraard, maar die hebben niet zo'n kekke BRRRRRT-kanonquote:Op maandag 28 februari 2022 13:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat kan met een willekeurige andere jet met goede anti-tank raketten uiteraard ook.
Binnen Europa, democratische land, grenst aan de EU, is net als enkele EU landen ooit deel geweest van de Sovjet Unie.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:39 schreef hoechst het volgende:
Waarom doet deze oorlog ons meer dan andere oorlogen?
Hey /r/russia is weer te bereiken?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:33 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)y_about_brainwashed/
[ afbeelding ]
Dat is het begin van de grote Russische agressie. Een klein gebied compleet platbombarderen.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nog een andere hoek van de aanval op burgers zonet
[ twitter ]
Volgens Sylvana is dat oneerlijk voor Zwart-Ruslandquote:Op maandag 28 februari 2022 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Coëfficiëntenpolonaise!!quote:Op maandag 28 februari 2022 13:23 schreef tjoptjop het volgende:
Spartak Moskou verbannen uit UEFA competities
https://www.vi.nl/nieuws/(...)en-uit-europa-league
quote:Russische Defensieminister: afschrikkingstroepen nu in verhoogde staat van paraatheid
De Russische afschrikkingstroepen zijn in overeenstemming met het bevel van president Poetin in verhoogde staat van paraatheid gebracht. Volgens de Russische autoriteiten heeft minister van Defensie Sergej Sjojgoe dat gemeld aan president Poetin.
Volgens Sjojgoe zijn de commandoposten van alle Russische nucleaire onderdelen versterkt met extra personeel. Het gaat om alle onderdelen die strategische kernwapens beheren, van landmacht, marine en luchtmacht.
Met strategische kernwapens kunnen alle doelen ter wereld bereikt worden, over afstanden van soms meer dan 10.000 kilometer. Het gaat om intercontinentale kernraketten en langeafstandsbommenwerpers die kernbommen kunnen vervoeren en afwerpen.
Poetin gaf gisteren in een door het Kremlin verspreide video bevel de afschrikkingstroepen in verhoogde staat van paraatheid te brengen, waarbij hij verwees naar de westerse sancties en de "agressieve verklaringen" van NAVO-landen. Hij noemde de kernwapens niet expliciet, en het is niet duidelijk wat die verhoogde paraatheid precies inhoudt, maar het vergrootte de vrees dat de oorlog in Oekraïne kan uitlopen op een grotere en gevaarlijker confrontatie.
Donderdag dreigde Poetin de westerse landen al met ongekende gevolgen als ze zich tegen Rusland zouden keren en benadrukte dat Rusland "een van de machtigste kernmachten" is.
https://nos.nl/collectie/(...)len-doden-in-charkov
Me dunkt dat dit achtergelaten is door de Russen in het modder. Ik weet niet of je dan nou gelijk kan zeggen dat Oekraine het dan zelf gaat gebruikenquote:Op maandag 28 februari 2022 13:33 schreef polderturk het volgende:
Nog een verlate Russische luchtafweersysteem.
De Oekraïeners gaan die natuurlijk tegen de Russen inzetten.
Russen kunnen steeds moelijker over Oekraïene vliegen. Als ze onder de radar willen vliegen worden ze door stingers neergeknald. Als ze te hoog vliegen worden ze door Pantsir's en andere systemen neergeknald.
[ twitter ]
Arme konijntjesquote:Op maandag 28 februari 2022 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Waag het eens.
Pakt stuk hok af, zo!!
Als je dat nog een keer flikt dan gooi ik dat konijn tegen een rijdende trein aan.
Nog een keer en ik gooi alle konijnen van de hele wereld tegen die trein aan hè.
Gooit.
We zijn pas 4 of 5 dagen bezig, er kan nog heel veel gebeuren de komende weken.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze dat doen als ze al ontzettend veel moeite hebben met gebieden die strategisch veel belangrijker voor ze zijn?
Hoezo? Je denkt dat die dichtbij willen komen? Die mollen hun doelen ook gewoon met raketten. Veel veiliger.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo badass als een Thunderbolt.
Ben jij nog steeds pro-Rusland? Wie steun jij in dit conflict?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:34 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat is het begin van de grote Russische agressie. Een klein gebied compleet platbombarderen.
Tijdens de slag om Seelower Höhen schoten ze ook met meer dan 16000 kanonnen op de Duitse verdediging.
Dat komt er natuurlijk gewoon op neer dat ze minder kwetsbaar zijn voor een first strike, niet dat ze de handen al op de knoppen hebbenquote:Op maandag 28 februari 2022 13:35 schreef Ali_boo het volgende:
De bommen vliegen om je oren in 3 , 2, 1 .....
[ twitter ]
De vraag is nu; gaat het hier om Syrische en Afghaanse mannen?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, die lopen gewoon met de echte vluchtelingen mee Europa in.
En waarbij Oekraïense vluchtelingen hier geen asiel, maar een visum voor 90 dagen krijgen. Gaan de Syriërs en Afghanen gelijk voor de uitkering en sociale huurwoning.
Dit is een oorlogsmisdaad.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hierop nog beter zichtbaar.
[ twitter ]
Achja first of niet maakt ook geen zak meer uit. Er zijn genoeg onderzeeërs met die dingen dat het allemaal weinig uitmaakt wie als eerst iets dood. De wereld is sowieso fucked.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat komt er natuurlijk gewoon op neer dat ze minder kwetsbaar zijn voor een first strike, niet dat ze de handen al op de knoppen hebben
Ik begrijp niet wat ze hier mee willen bereiken , arme mensen zeg ....quote:Op maandag 28 februari 2022 13:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ twitter ]
Plus de nucleaire, eind vd wereld dreiging.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Binnen Europa, democratische land, grenst aan de EU, is net als enkele EU landen ooit deel geweest van de Sovjet Unie.
Voelt wel duidelijk alsof we nu naar een nieuwe fase zijn gegaan. Tot nu toe is getracht om de bevolking te ontzien, dat lijkt nu definitief achter de rug.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ze zijn bijna niet uit de lucht te schieten. Daarom kunnen ze ook luchtafweersystemen zo makkelijk vernietigen.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:38 schreef Evenstar het volgende:
Iemand trouwens enig idee hoe makkelijk die TB2's uit de lucht te schieten zijn?
https://www.dronewatch.nl(...)m-ingezet-te-worden/quote:Op maandag 28 februari 2022 13:38 schreef Evenstar het volgende:
Iemand trouwens enig idee hoe makkelijk die TB2's uit de lucht te schieten zijn?
Ja was even abuis, dacht dat het een .50 was, maar is natuurlijk een 30mm.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:32 schreef Makrelis het volgende:
[..]
A10 is juist antitank. Bleken zeer bruikbaar in de golfoorlog terwijl ze al in de mottenballen stonden. Geen idee of ze nu nog steeds ingezet worden.
had die al gepleegd met de eerste clusters te gebruikenquote:
Die komt er niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:38 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat ze hier mee willen bereiken , arme mensen zeg ....
Hoop dat hier snel een hele grote vergelding op komt ..
En ze zijn nu bezig met "onderhandelingen"quote:Op maandag 28 februari 2022 13:39 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Voelt wel duidelijk alsof we nu naar een nieuwe fase zijn gegaan. Tot nu toe is getracht om de bevolking te ontzien, dat lijkt nu definitief achter de rug.
Lijkt me niet heel erg handig.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:39 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Voelt wel duidelijk alsof we nu naar een nieuwe fase zijn gegaan. Tot nu toe is getracht om de bevolking te ontzien, dat lijkt nu definitief achter de rug.
Een kat in het nauw maakt rare sprongenquote:Op maandag 28 februari 2022 13:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat komt er natuurlijk gewoon op neer dat ze minder kwetsbaar zijn voor een first strike, niet dat ze de handen al op de knoppen hebben
Tijdens de zogenaamde vredesonderhandelingen. Gaat dus niks worden maar verder eecaleren helaas.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:39 schreef RAVW het volgende:
[..]
had die al gepleegd met de eerste clusters te gebruiken
nu dus dit ...
Toch allang duidelijk dat die "vredesonderhandelingen" worden gebruikt als smoes door Rusland om te beweren dat ze het in ieder geval hebben geprobeerd maar dat Oekraïne zogenaamd niet voor rede vatbaar is?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Tijdens de zogenaamde vredesonderhandelingen. Gaat dus niks worden maar verder eecaleren helaas.
De strategie om snel door te stoten naar Kiev en daar een nieuwe regering te installeren is gewoon faliekant mislukt. En dan wordt het dus een smerige stadsoorlog, met heel veel doden en gewonden onder burgers.quote:
Ja, dat is zo. Maar ik vind het format op deze manier sowieso ongelukkig, het zorgt voor heel veel herhalingen en iedereen benoemd telkens dezelfde zaken.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar je hebt maar een paar minuten om te praten over een conflict waarin heel Europa in mee getrokken kan worden. Is dat dan het belangrijkste om in die 4 minuten te zeggen? Dat is wat ik bedoel.
En de argumenten die Putin gebruikt gelden net zo hard voor een aantal EU staten.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Binnen Europa, democratische land, grenst aan de EU, is net als enkele EU landen ooit deel geweest van de Sovjet Unie.
Dit werkte ook vrij aardig in Rotterdam. Dus lijkt mij duidelijk wat ze willen bereiken.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:38 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat ze hier mee willen bereiken , arme mensen zeg ....
Hoop dat hier snel een hele grote vergelding op komt ..
Ja. zelfde dat het vrij goed werkte tegen Japan.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit werkte ook vrij aardig in Rotterdam. Dus lijkt mij duidelijk wat ze willen bereiken.
In die landen moeten ze heel weinig hebben van donkere mensen. Vraag me oprecht wat donkere mensen daar doen, als er zoveel racisme is. Plus erg koud en het eten is slecht.quote:
Tag Sylvana zou ik zeggenquote:
Maar leverde weinig op. Eigen troepen compleet verblind en de rookontwikkeling is enorm waarbij oprukkende Russen compleet de oriëntatie kwijt waren. De Duitsers waren het gebied al ontvlucht.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:34 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat is het begin van de grote Russische agressie. Een klein gebied compleet platbombarderen.
Tijdens de slag om Seelower Höhen schoten ze ook met meer dan 16000 kanonnen en raketartillerie op de Duitse verdediging.
Zekers...ondanks de ellende daar moeten wij blijven deugen he.quote:
Sterke leider Assad, daar moeten we gewoon mee praten als het Westen volgens de 'realisten'.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:28 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Is al jaren de standaard werkwijze in Syrië natuurlijk.
quote:Op maandag 28 februari 2022 13:43 schreef HSG het volgende:
[..]
Zekers...ondanks de ellende daar moeten wij blijven deugen he.
Klopt...het leverde inderdaad weinig op maar het geeft wel aan hoe agressief zij tekeer konden gaan. Dit deden ze ook met de steden die ze moesten veroveren.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:43 schreef Cherni het volgende:
[..]
Maar leverde weinig op. Eigen troepen compleet verblind en de rookontwikkeling is enorm waarbij oprukkende Russen compleet de oriëntatie kwijt waren. De Duitsers waren het gebied al ontvlucht.
Wel het grootste artillerie bombardement ooit. De beelden spectaculair maar tevens ook bizar natuurlijk.
huh?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:43 schreef HSG het volgende:
[..]
Zekers...ondanks de ellende daar moeten wij blijven deugen he.
Ik zou z'n beschrijving graag willen horen, maar ik versta er weinig van.quote:
Dat is dus al bijna een aanval op de NAVOquote:
Waarbij de moordenaar Putin gebruik maakt van nazi methodes om zijn woord kracht bij te zetten; het bombarderen van burgerdoelen.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:40 schreef Momo het volgende:
[..]
En ze zijn nu bezig met "onderhandelingen"
Veel mooie vrouwen in het oostblokquote:Op maandag 28 februari 2022 13:43 schreef Homey het volgende:
[..]
In die landen moeten ze heel weinig hebben van donkere mensen. Vraag me oprecht wat donkere mensen daar doen, als er zoveel racisme is. Plus erg koud en het eten is slecht.
Nou ondanks de ellende in dat land moeten wij vooral laten zien hoe gemeen blanke mensen naar gekleurde mensen zijn.quote:
Ik quote dit zodat het behouden blijft voor de eeuwigheidquote:Op maandag 28 februari 2022 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Waag het eens.
Pakt stuk hok af, zo!!
Gooit.
Als daarbij navolanden geraakt gaan worden is shit wel aan.quote:
Deze mag in de OP allen.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Waag het eens.
Pakt stuk hok af, zo!!
Gooit.
Precies: capitulatie.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit werkte ook vrij aardig in Rotterdam. Dus lijkt mij duidelijk wat ze willen bereiken.
Ben bang dat die idioten van Wit-Rusland een fout gaan maken nu zij zich er ook mee gaan bemoeien en het gaat escaleren. Als die nu echt naar het westen gaan en langs de grens gaan zitten kunnen er snel fouten gemaakt worden.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als daarbij navolanden geraakt gaan worden is shit wel aan.
Lijkt me dat ze die konvooien net over de grens in Oekraïne bombarderen dan.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als daarbij navolanden geraakt gaan worden is shit wel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |