Zou ook wat zijn als dat een voorwendsel voor invasie zou zijn, dan zou Afrika hier ook nog wel aardig wat rebellenlegers op af kunnen sturen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voor de Maidan-revolutie zat de Russische minderheid er zeer goed bij.
Rusland heeft het land op stelten gezet, en gebruikt dat nu als voorwensel om het land binnen te vallen.
Los daarvan, er is geen land zonder discriminatie.
mooiquote:De UEFA heeft Spartak Moskou uit de Europa League gehaald. BILD meldt dat de Europese voetbalbond een streep heeft gezet door het tweeluik met RB Leipzig in de achtste finale, waardoor die Roten Bullen zonder te spelen doorgaan naar de kwartfinale. Spartak - waar Quincy Promes onder contract staat - was nog de enige Russische deelnemer in de Europese clubtoernooien.
Jammer dat het niet gelukt is.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:56 schreef RAVW het volgende:
https://www.nu.nl/algemee(...)te-laten-zinken.html
is al geweest maar hier het hele veraal
Beetje kinderachtig. Hij komt beter uit zijn woorden dan het PVDD meisje.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:57 schreef Qarrad het volgende:
Die stotteraar van de CU voegt niet veel toe.
Daarom volg ik dit soort debatten niet meer. Met narcisten is niet te onderhandelen of te discussiëren. Ongevoelige personen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tja, wereldvreemde narcist he
quote:Op maandag 28 februari 2022 12:58 schreef Ufopiloot51 het volgende:
[..]
Ik wilde 'god bestaat niet' typen maar was een beetje aan het prutsen.
Ik hoor net dat hij inderdaad bona fide stottert...ik dacht dat ie aan het prutsen was.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beetje kinderachtig. Hij komt beter uit zijn woorden dan het PVDD meisje.
Nu FIFA nog overstag.quote:
Gaat die ons reddenquote:
Hey. Volgens mij had ik het gedaanquote:Op maandag 28 februari 2022 12:59 schreef MadMaster het volgende:
Even gebruik gemaakt van mijn mogelijkheden als moderator, TT aangepast...
Idem, nu heb je mijn TT weer weggepoetst...quote:Op maandag 28 februari 2022 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[info] Even als gast gemod[/info]
Vergeef mij @:sp3c
je bent een geweldige collega en ik durf te zeggen een geweldig mensquote:Op maandag 28 februari 2022 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[info] Even als gast gemod[/info]
Vergeef mij @:sp3c
Als je favoriete muziek van de Jostiband is.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 13:01 schreef westwoodblvd het volgende:
Zie nu op Twitter beelden van tientallen burgerdoden in Kharkov die in de rij stonden voor water r toen ze getroffen werden door een Russische raketaanval. Te gruwelijk om hier te delen.
quote:Wallace, the defence secretary, said Russian invasion of Ukraine was likely to become more violent, with “horrific” casualty levels possible. He said:
They are behind schedule, they are taking significant casualties and they are feeling public rejection in parts of the Russian system itself; we’ve seen many protests.
But the Russian handbook is to then get more violent and commit more forces because fundamentally in the Russian, sort of, doctrine the lives of their own soldiers matter much less than in other armed forces.
So we have to brace ourselves for what may come next, which could be ruthless, indiscriminate bombing of cities and propelling forward of soldiers and high casualty levels, and that’s going to be horrific.
Wallace described Putin’s decision to put his nuclear deterrent on high alert as “rhetoric”. It did not fundamentally change the threat, he implied. He said:
We don’t see or recognise in the sort of phrase or the status he described as anything that is a change to what they have currently as their nuclear posture. This is predominantly about Putin putting it on the table just to remind people, remind the world, that he has a deterrent ...
At the moment this is a battle of rhetoric that President Putin is deploying, and we just have to make sure we manage it properly.
quote:Op maandag 28 februari 2022 13:01 schreef westwoodblvd het volgende:
Zie nu op Twitter beelden van tientallen burgerdoden in Kharkov die in de rij stonden voor water r toen ze getroffen werden door een Russische raketaanval. Te gruwelijk om hier te delen.
Stem klinkt een beetje als die van Barend Servet.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:02 schreef Qarrad het volgende:
Deze man klinkt als een kruising tussen een hopeloze leraar aardrijkskunde die de orde er nooit in krijgt en een elfjarige die een opstel voor moet lezen. Irritant.
Maar volgens het internationale recht is er best iets te zeggen voor wat Putin doet hoor, aldus Baudet.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:01 schreef westwoodblvd het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)telingen-in-oekrainequote:Nigeria uit ongenoegen over vermoed racisme tegen vluchtelingen in Oekraïne
Belangrijker is of de beelden kloppen. Leek het van nu?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:01 schreef westwoodblvd het volgende:
Goh, nu hoor ik het ook. What can be heard...quote:Op maandag 28 februari 2022 13:02 schreef Tengano het volgende:
[..]
Stem klinkt een beetje als die van Barend Servet.
Maar zegt inhoudelijk weinig verkeerde dingen.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:02 schreef Qarrad het volgende:
Deze man klinkt als een kruising tussen een hopeloze leraar aardrijkskunde die de orde er nooit in krijgt en een elfjarige die een opstel voor moet lezen. Irritant.
Na Baudet is alles mijn oren welgevallig, zeg maar zelfs de grafherrie van een amateur doom metal band met ontstemde basgitaar.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:03 schreef RvLaak het volgende:
Jezus wat een irritante man om naar te luisteren. Alsof ik naar een groep 4 leraar luister die voorleest uit Dikkie Dik Gaat Logeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |