Dummies kijken daar inderdaad zo tegenaanquote:Op maandag 28 februari 2022 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Rusland-Oekraïne voor dummy's.
Verzuurde dictator, ik heb een konijntje in een hok.
De club van idealisten, een konijn hoort helemaal niet in een hok.
Is mijn konijn, afblijven.
Ik pak gewoon steeds een stuk van je konijnenhok af, dat zal je leren.
Dat is gemeen, het is mijn konijn.
Konijnen horen vrij te zijn, jij slechte man.
Waag het eens.
Pakt stuk hok af, zo!!
Als je dat nog een keer flikt dan gooi ik dat konijn tegen een rijdende trein aan.
Monster dat je bent, pakt nog een stuk hok af.
Nog een keer en ik gooi alle konijnen van de hele wereld tegen die trein aan hè.
Vuile teringleier, waag het eens, dit kun je toch niet maken joh.
Gooit.
Maar dat is niet zo badass als een Thunderbolt.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat kan met een willekeurige andere jet met goede anti-tank raketten uiteraard ook.
Uiteraard, maar die hebben niet zo'n kekke BRRRRRT-kanonquote:Op maandag 28 februari 2022 13:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat kan met een willekeurige andere jet met goede anti-tank raketten uiteraard ook.
Binnen Europa, democratische land, grenst aan de EU, is net als enkele EU landen ooit deel geweest van de Sovjet Unie.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:39 schreef hoechst het volgende:
Waarom doet deze oorlog ons meer dan andere oorlogen?
Hey /r/russia is weer te bereiken?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:33 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)y_about_brainwashed/
[ afbeelding ]
Dat is het begin van de grote Russische agressie. Een klein gebied compleet platbombarderen.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nog een andere hoek van de aanval op burgers zonet
[ twitter ]
Volgens Sylvana is dat oneerlijk voor Zwart-Ruslandquote:Op maandag 28 februari 2022 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:immerdebestebob
Vanuit Wit-Rusland kunnen de Russen natuurlijk ook nog een aanval plegen op West-Oekraïne.
[ afbeelding ]
Coëfficiëntenpolonaise!!quote:Op maandag 28 februari 2022 13:23 schreef tjoptjop het volgende:
Spartak Moskou verbannen uit UEFA competities
https://www.vi.nl/nieuws/(...)en-uit-europa-league
quote:Russische Defensieminister: afschrikkingstroepen nu in verhoogde staat van paraatheid
De Russische afschrikkingstroepen zijn in overeenstemming met het bevel van president Poetin in verhoogde staat van paraatheid gebracht. Volgens de Russische autoriteiten heeft minister van Defensie Sergej Sjojgoe dat gemeld aan president Poetin.
Volgens Sjojgoe zijn de commandoposten van alle Russische nucleaire onderdelen versterkt met extra personeel. Het gaat om alle onderdelen die strategische kernwapens beheren, van landmacht, marine en luchtmacht.
Met strategische kernwapens kunnen alle doelen ter wereld bereikt worden, over afstanden van soms meer dan 10.000 kilometer. Het gaat om intercontinentale kernraketten en langeafstandsbommenwerpers die kernbommen kunnen vervoeren en afwerpen.
Poetin gaf gisteren in een door het Kremlin verspreide video bevel de afschrikkingstroepen in verhoogde staat van paraatheid te brengen, waarbij hij verwees naar de westerse sancties en de "agressieve verklaringen" van NAVO-landen. Hij noemde de kernwapens niet expliciet, en het is niet duidelijk wat die verhoogde paraatheid precies inhoudt, maar het vergrootte de vrees dat de oorlog in Oekraïne kan uitlopen op een grotere en gevaarlijker confrontatie.
Donderdag dreigde Poetin de westerse landen al met ongekende gevolgen als ze zich tegen Rusland zouden keren en benadrukte dat Rusland "een van de machtigste kernmachten" is.
https://nos.nl/collectie/(...)len-doden-in-charkov
Me dunkt dat dit achtergelaten is door de Russen in het modder. Ik weet niet of je dan nou gelijk kan zeggen dat Oekraine het dan zelf gaat gebruikenquote:Op maandag 28 februari 2022 13:33 schreef polderturk het volgende:
Nog een verlate Russische luchtafweersysteem.
De Oekraïeners gaan die natuurlijk tegen de Russen inzetten.
Russen kunnen steeds moelijker over Oekraïene vliegen. Als ze onder de radar willen vliegen worden ze door stingers neergeknald. Als ze te hoog vliegen worden ze door Pantsir's en andere systemen neergeknald.
[ twitter ]
Arme konijntjesquote:Op maandag 28 februari 2022 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Rusland-Oekraïne voor dummy's.
Verzuurde dictator, ik heb een konijntje in een hok.
De club van idealisten, een konijn hoort helemaal niet in een hok.
Is mijn konijn, afblijven.
Ik pak gewoon steeds een stuk van je konijnenhok af, dat zal je leren.
Dat is gemeen, het is mijn konijn.
Konijnen horen vrij te zijn, jij slechte man.
Waag het eens.
Pakt stuk hok af, zo!!
Als je dat nog een keer flikt dan gooi ik dat konijn tegen een rijdende trein aan.
Monster dat je bent, pakt nog een stuk hok af.
Nog een keer en ik gooi alle konijnen van de hele wereld tegen die trein aan hè.
Vuile teringleier, waag het eens, dit kun je toch niet maken joh.
Gooit.
We zijn pas 4 of 5 dagen bezig, er kan nog heel veel gebeuren de komende weken.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:19 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar waarom zouden ze dat doen als ze al ontzettend veel moeite hebben met gebieden die strategisch veel belangrijker voor ze zijn?
Hoezo? Je denkt dat die dichtbij willen komen? Die mollen hun doelen ook gewoon met raketten. Veel veiliger.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo badass als een Thunderbolt.
Ben jij nog steeds pro-Rusland? Wie steun jij in dit conflict?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:34 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat is het begin van de grote Russische agressie. Een klein gebied compleet platbombarderen.
Tijdens de slag om Seelower Höhen schoten ze ook met meer dan 16000 kanonnen op de Duitse verdediging.
Dat komt er natuurlijk gewoon op neer dat ze minder kwetsbaar zijn voor een first strike, niet dat ze de handen al op de knoppen hebbenquote:Op maandag 28 februari 2022 13:35 schreef Ali_boo het volgende:
De bommen vliegen om je oren in 3 , 2, 1 .....
[ twitter ]
De vraag is nu; gaat het hier om Syrische en Afghaanse mannen?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, die lopen gewoon met de echte vluchtelingen mee Europa in.
En waarbij Oekraïense vluchtelingen hier geen asiel, maar een visum voor 90 dagen krijgen. Gaan de Syriërs en Afghanen gelijk voor de uitkering en sociale huurwoning.
Dit is een oorlogsmisdaad.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hierop nog beter zichtbaar.
[ twitter ]
Achja first of niet maakt ook geen zak meer uit. Er zijn genoeg onderzeeërs met die dingen dat het allemaal weinig uitmaakt wie als eerst iets dood. De wereld is sowieso fucked.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat komt er natuurlijk gewoon op neer dat ze minder kwetsbaar zijn voor een first strike, niet dat ze de handen al op de knoppen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |