Ik begrijp niet wat ze hier mee willen bereiken , arme mensen zeg ....quote:Op maandag 28 februari 2022 13:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hierop nog beter zichtbaar.
[ twitter ]
Plus de nucleaire, eind vd wereld dreiging.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Binnen Europa, democratische land, grenst aan de EU, is net als enkele EU landen ooit deel geweest van de Sovjet Unie.
Voelt wel duidelijk alsof we nu naar een nieuwe fase zijn gegaan. Tot nu toe is getracht om de bevolking te ontzien, dat lijkt nu definitief achter de rug.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hierop nog beter zichtbaar.
[ twitter ]
Ze zijn bijna niet uit de lucht te schieten. Daarom kunnen ze ook luchtafweersystemen zo makkelijk vernietigen.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:38 schreef Evenstar het volgende:
Iemand trouwens enig idee hoe makkelijk die TB2's uit de lucht te schieten zijn?
https://www.dronewatch.nl(...)m-ingezet-te-worden/quote:Op maandag 28 februari 2022 13:38 schreef Evenstar het volgende:
Iemand trouwens enig idee hoe makkelijk die TB2's uit de lucht te schieten zijn?
Ja was even abuis, dacht dat het een .50 was, maar is natuurlijk een 30mm.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:32 schreef Makrelis het volgende:
[..]
A10 is juist antitank. Bleken zeer bruikbaar in de golfoorlog terwijl ze al in de mottenballen stonden. Geen idee of ze nu nog steeds ingezet worden.
had die al gepleegd met de eerste clusters te gebruikenquote:
Die komt er niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:38 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat ze hier mee willen bereiken , arme mensen zeg ....
Hoop dat hier snel een hele grote vergelding op komt ..
En ze zijn nu bezig met "onderhandelingen"quote:Op maandag 28 februari 2022 13:39 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Voelt wel duidelijk alsof we nu naar een nieuwe fase zijn gegaan. Tot nu toe is getracht om de bevolking te ontzien, dat lijkt nu definitief achter de rug.
Lijkt me niet heel erg handig.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:39 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Voelt wel duidelijk alsof we nu naar een nieuwe fase zijn gegaan. Tot nu toe is getracht om de bevolking te ontzien, dat lijkt nu definitief achter de rug.
Een kat in het nauw maakt rare sprongenquote:Op maandag 28 februari 2022 13:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat komt er natuurlijk gewoon op neer dat ze minder kwetsbaar zijn voor een first strike, niet dat ze de handen al op de knoppen hebben
Tijdens de zogenaamde vredesonderhandelingen. Gaat dus niks worden maar verder eecaleren helaas.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:39 schreef RAVW het volgende:
[..]
had die al gepleegd met de eerste clusters te gebruiken
nu dus dit ...
Toch allang duidelijk dat die "vredesonderhandelingen" worden gebruikt als smoes door Rusland om te beweren dat ze het in ieder geval hebben geprobeerd maar dat Oekraïne zogenaamd niet voor rede vatbaar is?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:40 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Tijdens de zogenaamde vredesonderhandelingen. Gaat dus niks worden maar verder eecaleren helaas.
De strategie om snel door te stoten naar Kiev en daar een nieuwe regering te installeren is gewoon faliekant mislukt. En dan wordt het dus een smerige stadsoorlog, met heel veel doden en gewonden onder burgers.quote:
Ja, dat is zo. Maar ik vind het format op deze manier sowieso ongelukkig, het zorgt voor heel veel herhalingen en iedereen benoemd telkens dezelfde zaken.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar je hebt maar een paar minuten om te praten over een conflict waarin heel Europa in mee getrokken kan worden. Is dat dan het belangrijkste om in die 4 minuten te zeggen? Dat is wat ik bedoel.
En de argumenten die Putin gebruikt gelden net zo hard voor een aantal EU staten.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Binnen Europa, democratische land, grenst aan de EU, is net als enkele EU landen ooit deel geweest van de Sovjet Unie.
Dit werkte ook vrij aardig in Rotterdam. Dus lijkt mij duidelijk wat ze willen bereiken.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:38 schreef RAVW het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat ze hier mee willen bereiken , arme mensen zeg ....
Hoop dat hier snel een hele grote vergelding op komt ..
Ja. zelfde dat het vrij goed werkte tegen Japan.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit werkte ook vrij aardig in Rotterdam. Dus lijkt mij duidelijk wat ze willen bereiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |