Voor jou niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:11 schreef Ali_boo het volgende:
Is het tweede kamer debat ergens te volgen ?
Kpn zender 83quote:Op maandag 28 februari 2022 13:11 schreef Ali_boo het volgende:
Is het tweede kamer debat ergens te volgen ?
Volgens mij moet je over ieder Twitter/nieuws bericht van beide partijen twijfel hebben over de waarheid.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat heroische verhaal dat ze daar zijn gestorven was dus ordinair nepnieuws?
Daar lijkt het vooralsnog niet op. Wel voorbarig nieuws, gelukkig.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat soort shit wordt echt extreem hard en snel opgegeten door gaming communities, reddit, etc.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:12 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ghost of Kyiv, dat is ook vermoeiende flauwekul.
Dat is wel heavy jaquote:Op maandag 28 februari 2022 13:12 schreef thedeedster het volgende:
Tegoeden onteigenen.
Die zou raak zijn.
Je past het in zo'n 99% van je posts toe. Of dat nodig is, is vers twee.quote:
dat deed ik toen ook nietquote:Op maandag 28 februari 2022 13:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan snap je er niet zo veel van. Ze zitten globaal in de zelfde politieke hoek, maar het is wel echt wat heel anders.
Gelegitimeerde diefstal dusquote:Op maandag 28 februari 2022 13:12 schreef thedeedster het volgende:
Tegoeden onteigenen.
Die zou raak zijn.
Oh, maar dat heb ik ook. Van elk filmpje kun je je afvragen of het überhaupt wel in Oekraïne is opgenomen, wanneer dat is geweest, of de ondertiteling juist weergeeft wat er wordt gezegd, of de beschrijving inderdaad feitelijk overeenstemt met wat er op het plaatje te zien is, etc.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Volgens mij moet je over ieder Twitter/nieuws bericht van beide partijen twijfel hebben over de waarheid.
Ukraine zegt ze hebben een bom gegooid op een school, in de Russische variant zien we Oekraïense tanks naast een school staan om te voorkomen dat ze aangevallen worden, etc.
In de basis ben ik natuurlijk tegen nep nieuws. Maar het is oorlog en propaganda is daar onderdeel van. Dat is nooit anders geweest.quote:
Das leuk en aardig maar de mening van de gem fokker boeit me niet ( uitzonderingen daar gelaten). Wil het liever met eigen ogen zienquote:Op maandag 28 februari 2022 13:11 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ja in dit topic elke opmerking die ze maken komt hier 5x voorbij.
Ukrainische propaganda draait ook overuren, net als de Russiche.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
leuke reclame voor bitcoinquote:Op maandag 28 februari 2022 13:12 schreef thedeedster het volgende:
Tegoeden onteigenen.
Die zou raak zijn.
Terwijl het overduidelijk flauwekul is.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat soort shit wordt echt extreem hard en snel opgegeten door gaming communities, reddit, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |