Ik ben tegen roofkapitalisme, maar noem het nog steeds gelegitimeerde diefstal. En nu?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:17 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja, wanneer het model van roofkapitalisme je aanspreekt dan noem je het gelegitimeerde diefstal, spreekt dat model je niet aan dan kun je het ook gerechtvaardigde compensatie noemen.
Wat zit je nou dom te doen? 2 weken geleden stond die nog op 43k. Dat was toen ik 50% van mijn btc verkocht heb omdat het er al aan zat te komen dat putin dit ging doen.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
@:onlogisch @:wereldgozer
kijk deze fluitketel
Dat zegt ze helemaal niet. Ze merkt terecht op dat er onderscheid gemaakt lijkt te worden op grond van afkomst bij het toelaten van vluchtelingen over de grens.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:17 schreef Aurelius het volgende:
Sylvana
Oekraïense negertjes moeten voorrang krijgen.
Ja, baggeren mag niet. Daar staan sancties op.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
En donder alsjeblieft op met bitcoin gezeik in dit topic.
Maak je de kaarten nu in MS Paint?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:immerdebestebob
Vanuit Wit-Rusland kunnen de Russen natuurlijk ook nog een aanval plegen op West-Oekraïne.
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
Maar waarom zouden ze dat doen als ze al ontzettend veel moeite hebben met gebieden die strategisch veel belangrijker voor ze zijn?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:immerdebestebob
Vanuit Wit-Rusland kunnen de Russen natuurlijk ook nog een aanval plegen op West-Oekraïne.
[ afbeelding ]
Topicreeks: Debat over oorlog in Oekrainequote:Op maandag 28 februari 2022 13:17 schreef Heph844 het volgende:
Kan het Kamerdebat niet in een apart topic? Heel irritant om te lezen als je zelf het debat niet volgt
- wat zegt ie nou weer?
- Haha goed punt van Klaver!
- Wat maakt ze zich belachelijk hiermee zeg!
Ethereum-fanboy gespot.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:18 schreef maxi-mus het volgende:
Speelt het nu? Dan lijkt het me wel.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik vind dat Sylvana best een punt heeft alleen... is dit het juiste moment om erover te beginnen? Tsja. Weet het niet.
Dit moeten ze doen op die clusterbom gasten.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:18 schreef polderturk het volgende:
Er komen nieuwe dronebeelden aan.
[ twitter ]
Dat is waar. Maar je hebt maar een paar minuten om te praten over een conflict waarin heel Europa in mee getrokken kan worden. Is dat dan het belangrijkste om in die 4 minuten te zeggen? Dat is wat ik bedoel.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:20 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Speelt het nu? Dan lijkt het me wel.
Inderdaad. Op die MLRS.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dit moeten ze doen op die clusterbom gasten.
Daar heb je een punt.quote:
Dit soort bommentapijten neerleggen in een stad vol burgers is niks minder dan een oorlogsmisdaad. Hoe haal je het in je hoofd, tijdens "vredesoverleg" nota bene. Walgelijk.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Die aanval waar het over gaat denk ik met veel doden, van veraf
[ twitter ]
Nee, haal ik van Twitter.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maak je de kaarten nu in MS Paint?
Haar achterban boeit het niet als 43 miljoen blanke Oekraïners aan puin worden geknalt. Wel als er een paar Nigerianen (Die keurig door Loekasjenko zijn ingevlogen en de grens over zijn gekiepert) aan de Poolse grens worden tegengehoudenquote:Op maandag 28 februari 2022 13:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar je hebt maar een paar minuten om te praten over een conflict waarin heel Europa in mee getrokken kan worden. Is dat dan het belangrijkste om in die 4 minuten te zeggen? Dat is wat ik bedoel.
Ik lach me ballen uit me broek als ze dat gaan doenquote:Op maandag 28 februari 2022 13:21 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Maar dit zou desalniettemin zeer effectief kunnen zijn.
Even een dooddoener; die Rusische miljardairs hebben dat ook eigenlijk gejat gedurende de transitie in Rusland. Weinig self made.
Allemaal de Wit-Russische grens over getrapt door de dictator, is een deel van de oorlogsvoering.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:19 schreef hunterrnl het volgende:
Net bij het VTM nieuws melde de journalist die vast zit in Lviv en uit het land probeert te komen. Dat er opvallend veel "vluchtelingen en studenten" uit Syrie, Marroko, Irak en Afganistan komen en dat de reden is dat de boel vastloopt bij de grens.
Misbruik maken van de situatie. Wat een parasieten zijn het ook. "Vluchten" voor oorlog om via een oorlog binnen te komen. Bah.
Die trappen ze toch met het eerste beste vliegtuig terug naar land van herkomst.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:19 schreef hunterrnl het volgende:
Net bij het VTM nieuws melde de journalist die vast zit in Lviv en uit het land probeert te komen. Dat er opvallend veel "vluchtelingen en studenten" uit Syrie, Marroko, Irak en Afganistan komen en dat de reden is dat de boel vastloopt bij de grens.
Misbruik maken van de situatie. Wat een parasieten zijn het ook. "Vluchten" voor oorlog om via een oorlog binnen te komen. Bah.
Filmpjes van dichtbij zijn wel erg gruwelijk. Dat soort beelden kunnen slecht uitpakken voor Rusland. Een vrouw waarvan haar been even verderop ligt, en ze had ook duidelijk geen militaire kleding aan oid.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit soort bommentapijten neerleggen in een stad vol burgers is niks minder dan een oorlogsmisdaad. Hoe haal je het in je hoofd, tijdens "vredesoverleg" nota bene. Walgelijk.
Ze benoemd het even kort, ik zie niet in wat daar mis mee is. Sylvana snapt zelf ook wel dat het niet de hoogste prioriteit heeft.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik vind dat Sylvana best een punt heeft alleen... is dit het juiste moment om erover te beginnen? Tsja. Weet het niet.
Nee want iedereen heeft recht op een asiel procedure...quote:Op maandag 28 februari 2022 13:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die trappen ze toch met het eerste beste vliegtuig terug naar land van herkomst.
Nee, die lopen gewoon met de echte vluchtelingen mee Europa in.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die trappen ze toch met het eerste beste vliegtuig terug naar land van herkomst.
Dat boeit haar achterban ook niet. Het is weer een mooie aanleiding om racisme te roepen, daar gaat het om.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:22 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Haar achterban boeit het niet als 43 miljoen Oekraïners aan puin worden geknalt. Wel als er een paar Nigerianen aan de Poolse grens worden tegengehouden
Kharkiv is bovendien een redelijk Russisch georiënteerde stad. De mensen die Rusland komt "bevrijden".quote:Op maandag 28 februari 2022 13:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Filmpjes van dichtbij zijn wel erg gruwelijk. Dat soort beelden kunnen slecht uitpakken voor Rusland. Een vrouw waarvan haar been even verderop ligt, en ze had ook duidelijk geen militaire kleding aan oid.
Niet dat dat al duidelijk was, maar toch. Dit is geen peacekeeping mission.
word tijd dat ze dat volk allemaal terug trappen.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, die lopen gewoon met de echte vluchtelingen mee Europa in.
En waarbij Oekraïense vluchtelingen hier geen asiel, maar een visum voor 90 dagen krijgen. Gaan de Syriërs en Afghanen gelijk voor de uitkering en sociale huurwoning.
Maar daarin heb je geen recht op asiel als je een ander, veilig, thuisland hebt waar je ook naartoe kunt.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:24 schreef spoilert het volgende:
[..]
Nee want iedereen heeft recht op een asiel procedure...
quote:Op maandag 28 februari 2022 13:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Die aanval waar het over gaat denk ik met veel doden, van veraf
[ twitter ]
Dat is een van de redenen dat vluchtelingen uit de Oekraïne meer mijn respect hebben dan die uit Afrika, Azië en het Midden Oosten.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:25 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
word tijd dat ze dat volk allemaal terug trappen.
Ga je land maar bevrijden en opbouwen.
Met dat ding komt Baudet aanzetten in het volgende tweedekamer debat.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:25 schreef polderturk het volgende:
Die kan hij vast op marktplaats verkopen denkt hij.
[ twitter ]
Is al jaren de standaard werkwijze in Syrië natuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dit soort bommentapijten neerleggen in een stad vol burgers is niks minder dan een oorlogsmisdaad. Hoe haal je het in je hoofd, tijdens "vredesoverleg" nota bene. Walgelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |