Tag Sylvana zou ik zeggenquote:
Maar leverde weinig op. Eigen troepen compleet verblind en de rookontwikkeling is enorm waarbij oprukkende Russen compleet de oriëntatie kwijt waren. De Duitsers waren het gebied al ontvlucht.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:34 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat is het begin van de grote Russische agressie. Een klein gebied compleet platbombarderen.
Tijdens de slag om Seelower Höhen schoten ze ook met meer dan 16000 kanonnen en raketartillerie op de Duitse verdediging.
Zekers...ondanks de ellende daar moeten wij blijven deugen he.quote:
Sterke leider Assad, daar moeten we gewoon mee praten als het Westen volgens de 'realisten'.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:28 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Is al jaren de standaard werkwijze in Syrië natuurlijk.
quote:Op maandag 28 februari 2022 13:43 schreef HSG het volgende:
[..]
Zekers...ondanks de ellende daar moeten wij blijven deugen he.
Klopt...het leverde inderdaad weinig op maar het geeft wel aan hoe agressief zij tekeer konden gaan. Dit deden ze ook met de steden die ze moesten veroveren.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:43 schreef Cherni het volgende:
[..]
Maar leverde weinig op. Eigen troepen compleet verblind en de rookontwikkeling is enorm waarbij oprukkende Russen compleet de oriëntatie kwijt waren. De Duitsers waren het gebied al ontvlucht.
Wel het grootste artillerie bombardement ooit. De beelden spectaculair maar tevens ook bizar natuurlijk.
huh?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:43 schreef HSG het volgende:
[..]
Zekers...ondanks de ellende daar moeten wij blijven deugen he.
Ik zou z'n beschrijving graag willen horen, maar ik versta er weinig van.quote:
Dat is dus al bijna een aanval op de NAVOquote:
Waarbij de moordenaar Putin gebruik maakt van nazi methodes om zijn woord kracht bij te zetten; het bombarderen van burgerdoelen.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:40 schreef Momo het volgende:
[..]
En ze zijn nu bezig met "onderhandelingen"
Veel mooie vrouwen in het oostblokquote:Op maandag 28 februari 2022 13:43 schreef Homey het volgende:
[..]
In die landen moeten ze heel weinig hebben van donkere mensen. Vraag me oprecht wat donkere mensen daar doen, als er zoveel racisme is. Plus erg koud en het eten is slecht.
Nou ondanks de ellende in dat land moeten wij vooral laten zien hoe gemeen blanke mensen naar gekleurde mensen zijn.quote:
Ik quote dit zodat het behouden blijft voor de eeuwigheidquote:Op maandag 28 februari 2022 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Rusland-Oekraïne voor dummy's.
Verzuurde dictator, ik heb een konijntje in een hok.
De club van idealisten, een konijn hoort helemaal niet in een hok.
Is mijn konijn, afblijven.
Ik pak gewoon steeds een stuk van je konijnenhok af, dat zal je leren.
Dat is gemeen, het is mijn konijn.
Konijnen horen vrij te zijn, jij slechte man.
Waag het eens.
Pakt stuk hok af, zo!!
Als je dat nog een keer flikt dan gooi ik dat konijn tegen een rijdende trein aan.
Monster dat je bent, pakt nog een stuk hok af.
Nog een keer en ik gooi alle konijnen van de hele wereld tegen die trein aan hè.
Vuile teringleier, waag het eens, dit kun je toch niet maken joh.
Gooit.
Als daarbij navolanden geraakt gaan worden is shit wel aan.quote:
Deze mag in de OP allen.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:32 schreef UitStraling het volgende:
Rusland-Oekraïne voor dummy's.
Verzuurde dictator, ik heb een konijntje in een hok.
De club van idealisten, een konijn hoort helemaal niet in een hok.
Is mijn konijn, afblijven.
Ik pak gewoon steeds een stuk van je konijnenhok af, dat zal je leren.
Dat is gemeen, het is mijn konijn.
Konijnen horen vrij te zijn, jij slechte man.
Waag het eens.
Pakt stuk hok af, zo!!
Als je dat nog een keer flikt dan gooi ik dat konijn tegen een rijdende trein aan.
Monster dat je bent, pakt nog een stuk hok af.
Nog een keer en ik gooi alle konijnen van de hele wereld tegen die trein aan hè.
Vuile teringleier, waag het eens, dit kun je toch niet maken joh.
Gooit.
Precies: capitulatie.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit werkte ook vrij aardig in Rotterdam. Dus lijkt mij duidelijk wat ze willen bereiken.
Ben bang dat die idioten van Wit-Rusland een fout gaan maken nu zij zich er ook mee gaan bemoeien en het gaat escaleren. Als die nu echt naar het westen gaan en langs de grens gaan zitten kunnen er snel fouten gemaakt worden.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als daarbij navolanden geraakt gaan worden is shit wel aan.
Lijkt me dat ze die konvooien net over de grens in Oekraïne bombarderen dan.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als daarbij navolanden geraakt gaan worden is shit wel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |