Sleepy Joequote:Op zondag 27 februari 2022 22:09 schreef Breekfast het volgende: [..] Ga maar rustig slapen. Ome Joe (Biden) waakt over ons.
De EU vooral.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
Maar kunnen we onderhand concluderen dat de NAVO in oorlog is met de Russische federatie?
Onofficieel zijn we dat al jaquote:Op zondag 27 februari 2022 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
Maar kunnen we onderhand concluderen dat de NAVO in oorlog is met de Russische federatie?
Herkenbaar.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:10 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Slapen lukt me wel, ik hou alleen elke ochtend als ik wakker wordt mn hart vast bij het checken van het nieuws.
Die "gek" heeft al 23 jaar kernwapens in zijn handen. Stalin, een van de grootste massamoordenaars in de geschiedenis van de mensheid, de absolute onbetwiste leider en alleenheerser van zijn land en volledig paranoïde aan het eind van zijn leven, heeft die wapens ook nog vier jaar in handen gehad. Zelfs hij heeft die niet ingezet.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:51 schreef Ufopiloot51 het volgende: [..] Ja niet dus als er een gek kernwapens in zijn hand krijgt...
geannexeerd door de russen dus die doet niet meequote:
Geen idee. Lastig te zeggen wat ze precies voor hebben met deze acties. De sancties zullen vast zwaarder zijn dan vooraf ingeschat, eveneens als de eensgezindheid onder NAVO-landen.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waar wachten die clans dan nog op? Door al die sancties zijn ze een groot deel van hun vermogen kwijt, zitten ze opgesloten in eigen land en wil niemand buiten Rusland meer zaken met ze doen.
Hoezo bang eigenlijk? Het is, als het klopt, een operatie van de Oekraïense strijdkrachten, niet van de Russen.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:13 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Was eerst bang voor TOS (lanceertijd ~12s), maar het aantal raketten komt niet overeen
Je kunt natuurlijk ook de drager van het kernwapen uit de lucht schieten.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:58 schreef Vallon het volgende:
[..]
Entropie (de mate van wanorde).
Omdat je wel iets kunt laten ploffen maar wanneer het eenmaal ploft, de ketting(re)actie niet in zichzelf van buitenaf kan tegenhouden. Je kan wel iets van binnen warm maken maar niet daarin de koud(de) inbrengen.
Kortom, kernwapen gebruik voorkomen is de (enige) manier om gevolgen door het gebruik te vermijden.
Helaas denken nogal wat mensen dat je kernwapens, gecontroleerd kunt inzetten en gaan voorbij dat de ander, eenmaal aangevallen niet zal aarzelen de gooier een koekje van eigen deeg te geven (MAD).
Dit gezegd hebbend, is de - zeer gevoelige vraag - wat het Westen gaat (of strikt genomen kan) doen als kernwapens worden ingezet door Rusland in & op het grondgebied van de Oekraïne ?
Nicequote:Op zondag 27 februari 2022 22:11 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Hoop niet dat dat onderstaande dingen zijn met thermobarisch spul.
Dat vraag ik me dus ook af, want de propagandaoorlogsmachine draait op volle toeren.quote:
Mooi woord. Lang niet gehoord. Kesselschlacht. Paulus al gesignaleerd?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:07 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Ja ze willen de hoofdmacht van Oekraïne in het oosten einkesselen.
Ik weet niet aan welke kant jouw opa’s hebben gestaan, maar de mijne zullen dikgedrukte inderdaad beamen.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:14 schreef Repentless het volgende:
[..]
Die "gek" heeft al 23 jaar kernwapens in zijn handen. Stalin, een van de grootste massamoordenaars in de geschiedenis van de mensheid, de absolute onbetwiste leider en alleenheerser van zijn land en volledig paranoïde aan het eind van zijn leven, heeft die wapens ook nog vier jaar in handen gehad. Zelfs hij heeft die niet ingezet.
Uiteindelijk is er maar 1 land dat ze daadwerkelijk twee keer heeft ingezet. Maar dat was uiteraard weer volkomen logisch, rationeel en gerechtvaardigd.
De Joden hadden dan weer weinig last van de Jappenquote:Op zondag 27 februari 2022 22:16 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Ik weet niet aan welke kant jouw opa’s hebben gestaan, maar de mijne zullen dikgedrukte inderdaad beamen.
Evenals de joden
Misschien. De grote landen zijn constant aan het werk voor nieuwe raketten die niet neergehaald kunnen worden, en ook met nieuwe systemen om ze weer juist wél neer te kunnen halen.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kunnen die raketten als ze eennaal afgeschoten zijn nog onschadelijk worden gemaakt
Is wel een aardig eind verwijderd van de Russische grondtroepen. Misschien een raketaanval of gewoon zelfs domme pech?quote:
Sorry, te weinig context.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hoezo bang eigenlijk? Het is, als het klopt, een operatie van de Oekraïense strijdkrachten, niet van de Russen.
Nee natuurlijk nietquote:Op zondag 27 februari 2022 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
Hier ookquote:
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:13 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Was eerst bang voor TOS (lanceertijd ~12s), maar het aantal raketten komt niet overeen
paar vierkante kilometer, niets gericht maar alles in dat vak heeft een beetje een kutavondquote:Op zondag 27 februari 2022 22:13 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Vraag me af waar ze zoiets op af kunnen vuren.
Waarom wachten ze met het inzetten van de hoofdmacht? Het is toch net slecht voor het moraal bij de russische bevoking als de opgeroepen jongens in zakken terugkomen in plaats van de professionale betaalde militairen?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Uitstekende analyse van Mart de Kruif bij Nieuwsuur net. De hoofdmacht van het Russische leger moet volgens hem nog steeds arriveren. Ook bevestigde hij het verhaal dat het doel is om de Oekraïeners af te snijden in het oosten.
are you entertained yet?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:17 schreef EinarBoe het volgende:
Ow leuk, we zijn weer filmpjes van potentiële superbommen aan het delen en dan vervolgens bij elke knal afvragen of 'dat 'm was'! Nuttig.
Heeft iig het leven van mijn opa en waarschijnlijk mijn vader geredquote:Op zondag 27 februari 2022 22:14 schreef Repentless het volgende:
[..]
Die "gek" heeft al 23 jaar kernwapens in zijn handen. Stalin, een van de grootste massamoordenaars in de geschiedenis van de mensheid, de absolute onbetwiste leider en alleenheerser van zijn land en volledig paranoïde aan het eind van zijn leven, heeft die wapens ook nog vier jaar in handen gehad. Zelfs hij heeft die niet ingezet.
Uiteindelijk is er maar 1 land dat ze daadwerkelijk twee keer heeft ingezet. Maar dat was uiteraard weer volkomen logisch, rationeel en gerechtvaardigd.
Die man die veldmaarschalk werd en daardoor geacht werd zelfmoord te plegen. En zich toch overgaf.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Mooi woord. Lang niet gehoord. Kesselschlacht. Paulus al gesignaleerd?
Direct niet inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De Joden hadden dan weer weinig last van de Jappen
Als je al dacht dat dat filmpje echt was heb je best veel problemen.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:17 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Filmpje in twitterbericht is trouwens van minimaal 2019. Fake news dus.
zie youtube:
Tsja mensen denken dat elke paddestoel wolk een atoombom is. Terwijl ik ook een paddestoelwolk kreeg toen ik een keer een deo bus in een kampvuur gooide.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:17 schreef EinarBoe het volgende:
Ow leuk, we zijn weer filmpjes van potentiële superbommen aan het delen en dan vervolgens bij elke knal afvragen of 'dat 'm was'! Nuttig.
Ja, die jodenvervolging in de concentratiekampen van Japan in augustus 1945 was inderdaad verschrikkelijk. Wtf zeg.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:16 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Ik weet niet aan welke kant jouw opa’s hebben gestaan, maar de mijne zullen dikgedrukte inderdaad beamen.
Evenals de joden
Je kan normaal op de site komen, alleen niet naar de nieuwsberichten.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Russische propaganda te zien of zo? Hier lijkt het normaal.
Bij vlagen zie je deze error:quote:Op zondag 27 februari 2022 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
quote:502 ERROR
The request could not be satisfied.
CloudFront wasn't able to connect to the origin. We can't connect to the server for this app or website at this time. There might be too much traffic or a configuration error. Try again later, or contact the app or website owner.
If you provide content to customers through CloudFront, you can find steps to troubleshoot and help prevent this error by reviewing the CloudFront documentation.
Thxquote:Op zondag 27 februari 2022 22:17 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
zie youtube:
beide landen beschikken over dit soort wapens en die gebruiken ze nu echt welquote:Op zondag 27 februari 2022 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je al dacht dat dat filmpje echt was heb je best veel problemen.
En nog jaren in een villa in de DDR leefde terwijl de rest in een Gulag krepeerde. Ja die.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:18 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Die man die veldmaarschalk werd en daardoor geacht werd zelfmoord te plegen. En zich toch overgaf.
quote:Op zondag 27 februari 2022 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eerst deden de artikelen het niet (502-error bij klikken), nu heel de site niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je kan normaal op de site komen, alleen niet naar de nieuwsberichten.
Waarom denk jij elke keer de mening van anderen te moeten bepalen? Wat is dit toch voor een zielige flauwekul houding van je waarin je jezelf verheven voelt boven de rest en als enige wel 'kritisch' denkt te zijn op wat andere landen dan Rusland doen?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:14 schreef Repentless het volgende:
Maar het derde rijk was bij die bommen al verdwenen. Het was vooral dat het teveel levens kostte de Japanners te verslaan.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:18 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Direct niet inderdaad.
Indirect was het er voor de joden onder het door Japan gesteunde derde rijk niet beter geworden.
aha kijk dat is gewoon instappen en aanvallenquote:Op zondag 27 februari 2022 22:18 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Nou weten we ook om welke jets het gaat...
En dan roept er iemand dat de TOB nu eindelijk is afgeschoten, maar dan blijken er 'n paar vaten olie in de fik te staan.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:17 schreef EinarBoe het volgende:
Ook als je een artikel aanklikt?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zie je wel, ik had zo'n vermoeden.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:17 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
zie youtube:
Heel vervelend dit idd.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:19 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Jup. Die roos is een knap irritant kutaccount
omdat dat wss nog in je browser cache staat.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je kan normaal op de site komen, alleen niet naar de nieuwsberichten.
Putin mogelijk misschien niet maar de laag daaronder, zal daar hoogst waarschijnlijk toch wat anders over denken.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je maakt de fout dat je denkt dat Poetin ook maar iets om Russische levens en burgers geeft.
Begrijpend lezen is klaarblijkelijk niet echt aan je besteed.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:18 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, die jodenvervolging in de concentratiekampen van Japan in augustus 1945 was inderdaad verschrikkelijk. Wtf zeg.
Ik krijg 502's als ik op nieuwsartikelen klik.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Lijkt erop dat de EU/NAVO whatever een strategie hanteert om continu mee te escaleren naar gelang van de situatie. Ze hebben zich er écht in vastgebeten. Hetgeen wat mij betreft goed is. De EU/NAVO kan het zich ook niet meer veroorloven om nu af te druipen.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:18 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Er zitten vermogens in die klimaat potten. Krijgen die tenminste een goede bestemmingquote:Op zondag 27 februari 2022 21:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt.
Het volk wil geen eigen risico, meer geld naar de zorg, maar oh wee als de zorgpremie 'n paar euro stijgt. Met deze sancties idem dito.
Mensen zien blijkbaar het liefst dat alles wordt gesanctioneerd. Maar als dan straks de rekening komt, is bijna iedereen weer over de emmer.
Vraag me altijd af of de makers van die dingen niet één of ander noodding voor hun eigen regering hebben ingebouwd voor het geval dat. Maar zo zal het wel niet werken.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:18 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Inderdaad:quote:Op zondag 27 februari 2022 22:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik krijg 502's als ik op nieuwsartikelen klik.
Alles doet het hier. Vanuit NL.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Eerst deden de artikelen het niet (502-error bij klikken), nu heel de site niet.
dan koopt niemand ooit nog iets van jequote:Op zondag 27 februari 2022 22:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Vraag me altijd af of de makers van die dingen niet één of ander noodding voor hun eigen regering hebben ingebouwd voor het geval dat. Maar zo zal het wel niet werken.
Je hebt gelijk, heb me vergist.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar het derde rijk was bij die bommen al verdwenen. Het was vooral dat het teveel levens kostte de Japanners te verslaan.
quote:Op zondag 27 februari 2022 22:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
omdat dat wss nog in je browser cache staat.
quote:
Dan heb je geluk.quote:
Nee.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:21 schreef Werkperd het volgende:
Eerste thermobarische raket van Rusland? Beelden gaan snel rond:
[ twitter ]
Heel snel rond inderdaad, ze zijn hier al 3x voorbij gekomen.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:21 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Ja, dan begint het ergens op te lijken. Maar weet niet of D66 dat wil.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:20 schreef the-eye het volgende:
[..]
Er zitten vermogens in die klimaat potten. Krijgen die tenminste een goede bestemming
Grote NL providers hebben een direct lijntje met de servers van de NPO.quote:
Ammo depot raakt waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:23 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Leg uit. Dit is niet zo maar een explosie.
Mwoah, er kunnen zaken in de hardware ingebakken zitten..quote:Op zondag 27 februari 2022 22:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan koopt niemand ooit nog iets van je
als het al zou kunnen
quote:Op zondag 27 februari 2022 22:23 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Leg uit. Dit is niet zo maar een explosie.
Zo is het ook niet gezegd. Er werd gezegd dat nu de zwaardere eenheden opstomen ten noorden van Kiev.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:17 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Waarom wachten ze met het inzetten van de hoofdmacht? Het is toch net slecht voor het moraal bij de russische bevoking als de opgeroepen jongens in zakken terugkomen in plaats van de professionale betaalde militairen?
Werkt gewoon.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:23 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Open een willekeurig artikel.
of ammonium nitraat opslag, geeft ook zo'n soort boem. Of een klein tactisch nuclear wapen. Je kunt het niet onderscheiden van elkaar, daarvoor is context heel belangrijk. Wat waren de doelen in de buurt, wat had het kunnen veroorzaken?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ammo depot raakt waarschijnlijk.
Met de kennis en de situatie toen absoluut gerechtvaardigd.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:14 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat is toch niet normaal joh!quote:Op zondag 27 februari 2022 22:21 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
is ook stil rond die stad nuquote:Op zondag 27 februari 2022 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
Blijft stil met de informatie rondom Kiev
Die komen maar 4 km hoog. Aanvalsdrones vliegen op 8 km hoogte.quote:
Of door Arnold Karskensquote:Op zondag 27 februari 2022 22:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Aanval op de NOS site is gewoon door nu.nl gedaan.
En niemand die terug kon gooienquote:Op zondag 27 februari 2022 22:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Met de kennis en de situatie toen absoluut gerechtvaardigd.
Is geen TOS.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:25 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat is toch niet normaal joh!
Gaan ze dat tegen mensen inzetten???
Dat zou ongehoord zijn.quote:
sinds wanneer is oorlog normaal? Kijk eens naar de beelden van Grozny, ook eens slachtoffer van de Russen:quote:Op zondag 27 februari 2022 22:25 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat is toch niet normaal joh!
Gaan ze dat tegen mensen inzetten???
quote:
Ik had vandaag wel dat Twitter de reacties niet laadde. Ook irritant.quote:
Ik kan uitstekend begrijpend lezen. Jij zegt dat jouw opa's en de joden zullen beamen dat atoombommen op Japan in augustus 1945, terwijl het land al zo goed als verslagen en verwoest was en de Nazi's al volledig weggevaagd waren volkomen logisch, rationeel en gerechtvaardigd waren. Vertel, waarom vonden ze dat?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:20 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is klaarblijkelijk niet echt aan je besteed.
Ah ok. Dus deze units werken dus amper in de wat meer moderne oorlogsvoering?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:25 schreef polderturk het volgende:
[..]
Die komen maar 4 km hoog. Aanvalsdrones vliegen op 8 km hoogte.
En aanvalsdrones hebben door composiet materialen een lage rcs (radar cross section).
Ok, leg maar uit waarom de NATO dat moet en ik er stellig vanuit ga dat zij alleen zichzelf zal verdedigen als haar grondgebied wordt aangevallen.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
NATO moet en zal meedoen moeten
We zitten allang in de oorlog , het kan alleen stopppen als Poetin stopt
Lolquote:Op zondag 27 februari 2022 22:27 schreef R-woud93 het volgende:
Tevens kijk ik eigenlijk nooit voor informatie op de NOS, mijn conclusie is dus dat we daar prima zonder kunnen.
Omdat zij toen niet de informatie tot hun beschikking hadden die wij achteraf nu wel hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:27 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik kan uitstekend begrijpend lezen. Jij zegt dat jouw opa's en de joden zullen beamen dat atoombommen op Japan in augustus 1945, terwijl het land al zo goed als verslagen en verwoest was en de Nazi's al volledig weggevaagd waren volkomen logisch, rationeel en gerechtvaardigd waren. Vertel, waarom vonden ze dat?
Het heeft waarschijnlijk zelfs levens gespaard, uiteindelijk. Maar het blijft een dubieuze actie die niet te rechtvaardigen is.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Met de kennis en de situatie toen absoluut gerechtvaardigd.
Nee, lijkt in niets op een TOS-1 thermobarish wapen. Waarom denk je dat?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:21 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Sowieso, dat ding is een verkapte/lichte goalkeeper op een truck gemonteerd dat alleen stilhangende dji drones uit de lucht ge-uzied krijgt.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ah ok. Dus deze units werken dus amper in de wat meer moderne oorlogsvoering?
Die witrussen doen keihard mee, maar lijken een beetje te worden overzien in dit alles.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:28 schreef StaceySinger het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ook-belarus-bestraft
Van een kale kip kun je niet plukken.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:29 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Die witrussen doen keihard mee, maar lijken een beetje te worden overzien in dit alles.
Wat Onno Eichelsheim vandaag in Buitenhof zei (vanaf 45:17): er is een roulatiesysteem in Europa waarbij materieel naar een buurland wordt gevlogen en vandaaruit de grens over naar Oekraïners wordt gebracht. Of de Oekraïners komen het op het vliegveld ophalen.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Wat ik me steeds afvraag is hoe ze alle wapenleveringen uit Europa überhaupt op de juiste plekken krijgen nu de grote steden steeds minder bereikbaar lijken te worden?
quote:Op zondag 27 februari 2022 22:27 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Eigenlijk vecht de NAVO via Ukraine een proxy oorlog uit met Rusland
Nee joh. Hier is gewoon iets explosiefs geraakt.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:21 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Staan wel wat loodsen daar in de richting van die explosie.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee, lijkt in niets op een TOS-1 thermobarish wapen. Waarom denk je dat?
Dit is een grote explosie, denk aan een munitie- of explosieven-opslag.
Hier draait het zonder problemen.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:29 schreef Dr88 het volgende:
Nos.nl geeft bij artikelen een 502.
Soms wel soms niet. Lijkt zeker iets aan de hand.
quote:502 ERROR
The request could not be satisfied.
CloudFront wasn't able to connect to the origin. We can't connect to the server for this app or website at this time. There might be too much traffic or a configuration error. Try again later, or contact the app or website owner.
If you provide content to customers through CloudFront, you can find steps to troubleshoot and help prevent this error by reviewing the CloudFront documentation.
Generated by cloudfront (CloudFront)
Request ID: o29OGZI1XNqXz_fhET9lOpYnh648onnbCsQdFWGU73IgXnlbqkP47g==
Op die locatie die in een tweet werd gedeeld is in de omgeving inderdaad iets wat lijkt op een militaire opslaglocatie te zienquote:Op zondag 27 februari 2022 22:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nee, lijkt in niets op een TOS-1 thermobarish wapen. Waarom denk je dat?
Dit is een grote explosie, denk aan een munitie- of explosieven-opslag.
We worden digitaal aangevallen door de Russenquote:Op zondag 27 februari 2022 22:31 schreef RAVW het volgende:
leuk er is een oorlog in de Oekraiene en waar maken wij ons druk om
dat de NOS site niet meer goed werkt![]()
Gok dat het een en ander wel met elkaar in verband staatquote:Op zondag 27 februari 2022 22:31 schreef RAVW het volgende:
Lolquote:Op zondag 27 februari 2022 22:31 schreef RAVW het volgende:
Maar dat wil nog niet zeggen dat het op de juiste plek komt (bijvoorbeeld Kharkiv)quote:Op zondag 27 februari 2022 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat Onno Eichelsheim vandaag in Buitenhof zei (vanaf 45:17): er is een roulatiesysteem in Europa waarbij materieel naar een buurland wordt gevlogen en vandaaruit de grens over naar Oekraïners wordt gebracht. Of de Oekraïners komen het op het vliegveld ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |