Of door Arnold Karskensquote:Op zondag 27 februari 2022 22:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Aanval op de NOS site is gewoon door nu.nl gedaan.
En niemand die terug kon gooienquote:Op zondag 27 februari 2022 22:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Met de kennis en de situatie toen absoluut gerechtvaardigd.
Is geen TOS.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:25 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat is toch niet normaal joh!
Gaan ze dat tegen mensen inzetten???
Dat zou ongehoord zijn.quote:
sinds wanneer is oorlog normaal? Kijk eens naar de beelden van Grozny, ook eens slachtoffer van de Russen:quote:Op zondag 27 februari 2022 22:25 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat is toch niet normaal joh!
Gaan ze dat tegen mensen inzetten???
quote:
Ik had vandaag wel dat Twitter de reacties niet laadde. Ook irritant.quote:
Ik kan uitstekend begrijpend lezen. Jij zegt dat jouw opa's en de joden zullen beamen dat atoombommen op Japan in augustus 1945, terwijl het land al zo goed als verslagen en verwoest was en de Nazi's al volledig weggevaagd waren volkomen logisch, rationeel en gerechtvaardigd waren. Vertel, waarom vonden ze dat?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:20 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is klaarblijkelijk niet echt aan je besteed.
Ah ok. Dus deze units werken dus amper in de wat meer moderne oorlogsvoering?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:25 schreef polderturk het volgende:
[..]
Die komen maar 4 km hoog. Aanvalsdrones vliegen op 8 km hoogte.
En aanvalsdrones hebben door composiet materialen een lage rcs (radar cross section).
Ok, leg maar uit waarom de NATO dat moet en ik er stellig vanuit ga dat zij alleen zichzelf zal verdedigen als haar grondgebied wordt aangevallen.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
NATO moet en zal meedoen moeten
We zitten allang in de oorlog , het kan alleen stopppen als Poetin stopt
Lolquote:Op zondag 27 februari 2022 22:27 schreef R-woud93 het volgende:
Tevens kijk ik eigenlijk nooit voor informatie op de NOS, mijn conclusie is dus dat we daar prima zonder kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |