Ik weet niet waar jij de afgelopen 10 jaar gezeten hebt, maar volgens mij ontlopen die twee elkaar bar weinig.quote:
En erg veel artillerie verstopt in de bossen. Daar gaan de Russen een zware kluif aan krijgen.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:46 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Veel succes met je linkerachterbeen Zweden en Finland hebben zeer goede en grote hoeveelheden antitankwapens die tankbemanningen zijn sitting ducks.
Jawel. Daarom is het dus ook een domme suggestie. Waar Duitsland zeer democratisch werd na de oorlog, bleef het in de Sovjet-Unie 80 jaar een teringzooi. Met dit als resultaat.quote:
Als de NAVO niet bang is voor die kernwapens, of denken dat ze toch nooit gebruikt zouden worden, waarom vechten we dan niet mee in Oekraïne?quote:
Gisteren stond er "V" materieel op een trein in Brest, Belarus.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:42 schreef slashdotter3 het volgende:
Update: V konvooi is al overhoop geschoten
[ twitter ]
quote:Op zondag 27 februari 2022 21:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Het draagvlak is nu groot. Het volk schreeuwt om sancties. Je ziet dat ook met de kritiek op landen die even willen kijken wat de gevolgen zijn van het dichtzetten van swift voor Rusland. Die krijgen meteen bakken met kritiek dat ze heulen met de vijand. Of dat Italië luxe tasjes belangrijker vindt dan... Vul maar in.
Het effect van al die maatregelen zal het volk niet meteen merken. Op termijn wel. Dan zal het draagvlak voor zulke sancties wel afnemen.
Ik kan het effect ook niet overzien, maar het kan best hard gaan als de energienota met 25% stijgt, brandstof fiks duurder wordt en eigenlijk alles duurder wordt, omdat de energienota's en brandstofkosten van bedrijven nu eenmaal ook stijgen.
Ik denk dat de lol er dan voor velen zo af is.
Het volk is helemaal niet gekwalificeerd om dat soort besluiten te nemen. Zeker als ze op emotie handelen en zequote:Op zondag 27 februari 2022 21:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Het draagvlak is nu groot. Het volk schreeuwt om sancties. Je ziet dat ook met de kritiek op landen die even willen kijken wat de gevolgen zijn van het dichtzetten van swift voor Rusland. Die krijgen meteen bakken met kritiek dat ze heulen met de vijand. Of dat Italië luxe tasjes belangrijker vindt dan... Vul maar in.
Het effect van al die maatregelen zal het volk niet meteen merken. Op termijn wel. Dan zal het draagvlak voor zulke sancties wel afnemen.
Ik kan het effect ook niet overzien, maar het kan best hard gaan als de energienota met 25% stijgt, brandstof fiks duurder wordt en eigenlijk alles duurder wordt, omdat de energienota's en brandstofkosten van bedrijven nu eenmaal ook stijgen.
Ik denk dat de lol er dan voor velen zo af is.
Zachte heelmeesters...quote:Op zondag 27 februari 2022 21:39 schreef Werkperd het volgende:
We kunnen wel tevreden zijn van de ongekende sancties die aan Rusland opgelegd worden maar ik heb het idee dat de EU hoogmoedig optreedt en strategische blunders maakt mbt het economisch verlammen van Rusland.
We zitten al in een economische crisis. De inflatie is van ongekend hoge niveau en met zulke dergelijke sancties zal deze nog harder stijgen.
Rusland gaat kapot maar tegelijkertijd ook de EU.
Tja, daarvoor moet je bij Trump zijn. Die wilde dat Duitsland een veel sterker en groter leger zou krijgen. Dat riep hij jarenlang.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, als Duitsland een militair powerhouse gaat worden loopt het meestal verkeerd in Europa, sla de geschiedenisboeken er maar op na.
Een tsar moet met een vliegtuig afgeleverd worden en dat zal niet lukken, want ergens boven Polen wordt zo’n vliegtuig al uit de lucht geschoten.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:42 schreef RAVW het volgende:
[..]
? 1 is genoeg , en Tsar Bomba en het is klaar met Nederland
omdat oorlog gierend kut is en we er totaal geen zin an hebbenquote:Op zondag 27 februari 2022 21:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als de NAVO niet bang is voor die kernwapens, of denken dat ze toch nooit gebruikt zouden worden, waarom vechten we dan niet mee in Oekraïne?
Een sterk Duitsland betekende in het verleden vaak problemen en ellende voor de rest van Europa. En dan heb je nog "Wir schaffen das".quote:Op zondag 27 februari 2022 21:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Iedereen heeft reden om bang te zijn van een sterk DL.
Oude zooi van Polen wat ze uit de actieve dienst namen. De propagande machine draait ook hier op volle toeren zegquote:Op zondag 27 februari 2022 21:49 schreef polderturk het volgende:
Rusland is zwaar genaaid. EU gaat fighter jets leveren.
[ twitter ]
Een oorlogsverklaringquote:Op zondag 27 februari 2022 21:49 schreef polderturk het volgende:
Rusland is zwaar genaaid. EU gaat fighter jets leveren.
[ twitter ]
Geloof er niks van. Wordt heel veel gezeur straksquote:Op zondag 27 februari 2022 21:44 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja en wij als burgers gaan maar al te graag deze financiële klap opvangen.
Klopt, maar wel fijn als dat volk nu aan onze kant staan.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een sterk Duitsland betekende in het verleden vaak problemen en ellende voor de rest van Europa. En dan heb je nog "Wir schaffen das".
Er is iets met dat volk.
Hij is hard, kil en rancuneus, maar het is ook weer geen Stalin naar mijn inschatting.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je maakt de fout dat je denkt dat Poetin ook maar iets om Russische levens en burgers geeft.
Flikker toch gewoon op met je onzin.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een sterk Duitsland betekende in het verleden vaak problemen en ellende voor de rest van Europa. En dan heb je nog "Wir schaffen das".
Er is iets met dat volk.
Denk je dat echt @Halcon ?quote:Op zondag 27 februari 2022 21:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er is iets met dat volk.
mig29 is wel iets waar ze mee om kunnen gaan en de Poolse zijn vrij up to date meen ikquote:Op zondag 27 februari 2022 21:50 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Oude zooi van Polen wat ze uit de actieve dienst namen. De propagande machine draait ook hier op volle toeren zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |