graag gedaanquote:Op zondag 27 februari 2022 21:36 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Heb dit alleen maar geleerd tijdens de selectietrainingen bij de koninklijke luchtmacht. De officieren en (ex)piloten aldaar zullen dan niet zo goed geïnformeerd zijn geweest.
hey ik ook hoor maar als iedereen om je heen doodgeschoten wordt door Russische tanks dan kies ik er voor om in dat toetel te stappen met het grote risico dat ik in de luchtverkeerstorenquote:
Lulkoek van de bovenste plank. Je ziet nu al wat er gebeurt als het om Oekraïne gaat. Laat staan wat er gebeurt als het er écht een van ons is straks. De Fransen en Britten hebben ook gewoon kernwapens, ik zeg het maar even.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat hebben we vaker gehoord. De EU is geen eenheid, de EU durft niets zonder UK en USA. Duitsland zal niet het voortouw willen nemen omdat ze niet als agressor gezien willen worden. Frankrijk is te laf.
Als Poetin in Helsinki staat spreekt iedereen er schande van, maar niemand doet wat.
De vraag is wie er eerder breekt, alles lijkt erop dat dat Rusland zal zijn. De EU zal flink moeten inleveren ja, maar kunnen die financiële klap wel opvangen.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:39 schreef Werkperd het volgende:
We kunnen wel tevreden zijn van de ongekende sancties die aan Rusland opgelegd worden maar ik heb het idee dat de EU hoogmoedig optreedt en strategische blunders maakt mbt het economisch verlammen van Rusland.
We zitten al in een economische crisis. De inflatie is van ongekend hoge niveau en met zulke dergelijke sancties zal deze nog harder stijgen.
Rusland gaat kapot maar tegelijkertijd ook de EU.
Ja, maar de conclusie is: er is absoluut geen enkele reden te bedenken waarom Poetin die kernwapens nu zou inzetten. Kernwapens inzetten betekent dat de bevolking van zowel de vijand als je eigen land volledig weggevaagd gaat worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:37 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, en ook met onze landen en bevolking.
Nee we leveren enkel wapens, munitie, raketten, vliegtuigen, drones en intel, leggen een berg sancties op en sluiten het luchtruim.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:35 schreef zoost het volgende:
[..]
Zijn we dan niet gewoon als EU in oorlog met RU?
Dan zal de inflatie juist dalen omdat mensen minder kopenquote:Op zondag 27 februari 2022 21:39 schreef Werkperd het volgende:
We kunnen wel tevreden zijn van de ongekende sancties die aan Rusland opgelegd worden maar ik heb het idee dat de EU hoogmoedig optreedt en strategische blunders maakt mbt het economisch verlammen van Rusland.
We zitten al in een economische crisis. De inflatie is van ongekend hoge niveau en met zulke dergelijke sancties zal deze nog harder stijgen.
Dus als Russische tanks Finland binnenrijden verwacht jij dat Frankrijk en Engeland een kernoorlog riskeren?quote:Op zondag 27 februari 2022 21:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Lulkoek van de bovenste plank. Je ziet nu al wat er gebeurt als het om Oekraïne gaat. Laat staan wat er gebeurt als het er écht een van ons is straks. De Fransen en Britten hebben ook gewoon kernwapens, ik zeg het maar even.
vliegersquote:Op zondag 27 februari 2022 21:36 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Heb dit alleen maar geleerd tijdens de selectietrainingen bij de koninklijke luchtmacht. De officieren en (ex)piloten aldaar zullen dan niet zo goed geïnformeerd zijn geweest.
? 1 is genoeg , en Tsar Bomba en het is klaar met Nederlandquote:Op zondag 27 februari 2022 21:39 schreef halfway het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, alleen voor Nederland heb je er 3-5 nodig
de Russen ook niet, niet om Finlandquote:Op zondag 27 februari 2022 21:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus als Russische tanks Finland binnenrijden verwacht jij dat Frankrijk en Engeland een kernoorlog riskeren?
ik heb hier een brief voor mijn moeder!quote:
Jaquote:Op zondag 27 februari 2022 21:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus als Russische tanks Finland binnenrijden verwacht jij dat Frankrijk en Engeland een kernoorlog riskeren?
Zou mooi zijnquote:Op zondag 27 februari 2022 21:42 schreef slashdotter3 het volgende:
Update: V konvooi is al overhoop geschoten
[ twitter ]
Ja. Het draagvlak is nu groot. Het volk schreeuwt om sancties. Je ziet dat ook met de kritiek op landen die even willen kijken wat de gevolgen zijn van het dichtzetten van swift voor Rusland. Die krijgen meteen bakken met kritiek dat ze heulen met de vijand. Of dat Italië luxe tasjes belangrijker vindt dan... Vul maar in.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:39 schreef Werkperd het volgende:
Waarom dan wel om Oekraïne? Of geloof je helemaal niet in die nucleaire dreigingen?quote:
Ja hou eens op met die twitterbullshit, dat is allemaal fake.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:42 schreef slashdotter3 het volgende:
Update: V konvooi is al overhoop geschoten
[ twitter ]
De bezorgdheid is een beetje de mentale en lichamelijke gesteldheid van Putin en of iemand in staat is om hem ervan te weerhouden ons allemaal naar het hiernamaals te nuken.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:41 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, maar de conclusie is: er is absoluut geen enkele reden te bedenken waarom Poetin die kernwapens nu zou inzetten. Kernwapens inzetten betekent dat de bevolking van zowel de vijand als je eigen land volledig weggevaagd gaat worden.
Oftewel, dat doe je alleen als je op de rand van de afgrond staat en niks meer te verliezen hebt. Daar is geen sprake van. Ook al verliest Rusland in Oekraïne, Rusland en zijn bevolking blijven voortbestaan. Er is geen enkele ratio om dan kernwapens in te zetten.
Ja en wij als burgers gaan maar al te graag deze financiële klap opvangen.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De vraag is wie er eerder breekt, alles lijkt erop dat dat Rusland zal zijn. De EU zal flink moeten inleveren ja, maar kunnen die financiële klap wel opvangen.
Ja, dan gaat het los.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |