En dan roept er iemand dat de TOB nu eindelijk is afgeschoten, maar dan blijken er 'n paar vaten olie in de fik te staan.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:17 schreef EinarBoe het volgende:
Ow leuk, we zijn weer filmpjes van potentiële superbommen aan het delen en dan vervolgens bij elke knal afvragen of 'dat 'm was'! Nuttig.
Ook als je een artikel aanklikt?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Russische propaganda te zien of zo? Hier lijkt het normaal.
Zie je wel, ik had zo'n vermoeden.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:17 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Filmpje in twitterbericht is trouwens van minimaal 2019. Fake news dus.
zie youtube:
Heel vervelend dit idd.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:19 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Jup. Die roos is een knap irritant kutaccount
omdat dat wss nog in je browser cache staat.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je kan normaal op de site komen, alleen niet naar de nieuwsberichten.
Putin mogelijk misschien niet maar de laag daaronder, zal daar hoogst waarschijnlijk toch wat anders over denken.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je maakt de fout dat je denkt dat Poetin ook maar iets om Russische levens en burgers geeft.
Begrijpend lezen is klaarblijkelijk niet echt aan je besteed.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:18 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, die jodenvervolging in de concentratiekampen van Japan in augustus 1945 was inderdaad verschrikkelijk. Wtf zeg.
Ik krijg 502's als ik op nieuwsartikelen klik.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Russische propaganda te zien of zo? Hier lijkt het normaal.
Lijkt erop dat de EU/NAVO whatever een strategie hanteert om continu mee te escaleren naar gelang van de situatie. Ze hebben zich er écht in vastgebeten. Hetgeen wat mij betreft goed is. De EU/NAVO kan het zich ook niet meer veroorloven om nu af te druipen.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:18 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Nou weten we ook om welke jets het gaat...
Er zitten vermogens in die klimaat potten. Krijgen die tenminste een goede bestemmingquote:Op zondag 27 februari 2022 21:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt.
Het volk wil geen eigen risico, meer geld naar de zorg, maar oh wee als de zorgpremie 'n paar euro stijgt. Met deze sancties idem dito.
Mensen zien blijkbaar het liefst dat alles wordt gesanctioneerd. Maar als dan straks de rekening komt, is bijna iedereen weer over de emmer.
Vraag me altijd af of de makers van die dingen niet één of ander noodding voor hun eigen regering hebben ingebouwd voor het geval dat. Maar zo zal het wel niet werken.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:18 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Nou weten we ook om welke jets het gaat...
Inderdaad:quote:Op zondag 27 februari 2022 22:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik krijg 502's als ik op nieuwsartikelen klik.
Alles doet het hier. Vanuit NL.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Eerst deden de artikelen het niet (502-error bij klikken), nu heel de site niet.
dan koopt niemand ooit nog iets van jequote:Op zondag 27 februari 2022 22:20 schreef nostra het volgende:
[..]
Vraag me altijd af of de makers van die dingen niet één of ander noodding voor hun eigen regering hebben ingebouwd voor het geval dat. Maar zo zal het wel niet werken.
Je hebt gelijk, heb me vergist.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar het derde rijk was bij die bommen al verdwenen. Het was vooral dat het teveel levens kostte de Japanners te verslaan.
quote:Op zondag 27 februari 2022 22:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
omdat dat wss nog in je browser cache staat.
quote:
Dan heb je geluk.quote:
Nee.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:21 schreef Werkperd het volgende:
Eerste thermobarische raket van Rusland? Beelden gaan snel rond:
[ twitter ]
Heel snel rond inderdaad, ze zijn hier al 3x voorbij gekomen.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:21 schreef Werkperd het volgende:
Eerste thermobarische raket van Rusland? Beelden gaan snel rond:
[ twitter ]
Ja, dan begint het ergens op te lijken. Maar weet niet of D66 dat wil.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:20 schreef the-eye het volgende:
[..]
Er zitten vermogens in die klimaat potten. Krijgen die tenminste een goede bestemming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |