En een minuut later stijgen de minutemans op vanuit de US of A. Kom op zeg, dat domme gelul alsof er iemand kernwapens gaat schieten op Europa.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:49 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Een tsar moet met een vliegtuig afgeleverd worden en dat zal niet lukken, want ergens boven Polen wordt zo’n vliegtuig al uit de lucht geschoten.
Ja niet dus als er een gek kernwapens in zijn hand krijgt...quote:Op zondag 27 februari 2022 21:31 schreef Repentless het volgende:
[..]
Omdat dat heel duur is en eigenlijk zinloos. Kernwapens betekent simpelweg 1 ding: macht. Ik kan jou vernietigen, jij kunt mij vernietigen. Dit creëert een status quo, waardoor je in gesprek kunt blijven.
Met één niet nee, als het daarbij zou blijven. Maar bij de lancering van een ICBM zal het Westen automatisch haar eigen raketten richting Rusland sturen. Aangezien er maar 10 minuten zijn voordat de raket zo'n beetje ieder doel in het westen kan raken is een directe tegenreactie noodzakelijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus als in Oekraine een atoombom valt gaat heel Europa ten onder
De economische motor van Europa draait niet op een paar zonnepanelen die jij op je dak hebt liggen.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters...
Overigens is de economie van Rusland van een vergelijkbare grootte als de van de Benelux, mocht je je afvragen wie de langste adem heeft.
Al voorbij gekomen.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 21:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een sterk Duitsland betekende in het verleden vaak problemen en ellende voor de rest van Europa. En dan heb je nog "Wir schaffen das".
Er is iets met dat volk.
.quote:Resultaten behaald in het verleden bieden geen garanties voor de toekomst
Klopt wel wat je zegt.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:49 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
[..]
Het volk is helemaal niet gekwalificeerd om dat soort besluiten te nemen. Zeker als ze op emotie handelen en ze
zicht niet hebben geïnformeerd over de gevolgen.
Het volk wil lagere belastingen, betere zorg, minder zorgkosten, minder wegenbelasting, betere wegen.
Nou regering voer maar uit, succes
Vraag ik me ook af.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:48 schreef Rianne84 het volgende:
Is die onderhandeling nog steeds bezig?
Meer een Hitler die zijn militaire staf de schuld geeft en hen beschuldigt "laf" te zijn. Neemt zijn volk liever mee in zijn val. Dat kan ook.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:50 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hij is hard, kil en rancuneus, maar het is ook weer geen Stalin naar mijn inschatting.
Ik denk dat hij nog wel in staat is om rationeel te handelen. Hij heeft zich echter zeer flink vergist met deze inval. Hij had op een snelle en pijnloze machtsovername gerekend. 2-3 dagen om Kiev in te nemen, het regime af te zetten, en dan zou het verzet gebroken zijn. Dat was zijn verwachting denk ik.
Tuurlijk wel, alleen hij gelooft ook in opofferingen, maar het is wel een factor natuurlijkquote:Op zondag 27 februari 2022 21:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je maakt de fout dat je denkt dat Poetin ook maar iets om Russische levens en burgers geeft.
Daarvoor hadden de Pruisen ook een naam mbt oorlogen. Napoleon was fan van https://nl.wikipedia.org/wiki/Frederik_II_van_Pruisenquote:Op zondag 27 februari 2022 21:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk je dat echt @:Halcon ?We hebben het over een periode van 50 jaar hè, nu 80 jaar geleden.
Klopt. Als straks de rekening moet worden betaald, heeft iedereen z'n geel-blauwe vlaggetje weer opgeborgen en dan is het huilen geblazen.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:50 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Wordt heel veel gezeur straks
Alles is relatief natuurlijk, maar het is wel handig om dictator/president te zijn van een land met inwoners.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je maakt de fout dat je denkt dat Poetin ook maar iets om Russische levens en burgers geeft.
weet je nog dat Trump zei. Ik ga in mijn buitenlandsbeleid onvoorspelbaar zijn, dat maakt mij gevreesder.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:46 schreef zoost het volgende:
[..]
Putin is wellicht niet meer rationeel, en is overtuigd van het vervullen van een lotsbestemming als nieuwe tzar van het nieuw Groot Russische rijk. Vol van mythes en esoterisch gelul over de eindstrijd tussen goed en kwaad.
En weet je hoe dat afliep toen hij dat probeerde (het befaamde Nerobefehl)?quote:Op zondag 27 februari 2022 21:52 schreef zoost het volgende:
[..]
Meer een Hitler die zijn militaire staf de schuld geeft en hen beschuldigt "laf" te zijn. Neemt zijn volk liever mee in zijn val. Dat kan ook.
Nee levens zijn voor Poetin geen enkele factorquote:Op zondag 27 februari 2022 21:52 schreef DeOlifantvis het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen hij gelooft ook in opofferingen, maar het is wel een factor natuurlijk
Ja. Op de een of andere manier willen ze toch overheersen. Dingen beslissen of doen waar anderen veel last van hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk je dat echt @:Halcon ?We hebben het over een periode van 50 jaar hè, nu 80 jaar geleden.
Goed itemquote:Op zondag 27 februari 2022 21:51 schreef Rianne84 het volgende:
Fake news wordt even uitgelegd bij Nieuwsuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |