Zeker, daarom moet men zo vlug mogelijk weer diplomatiek gaan bedrijven. Een kernoorlog voorkomen is belangrijker dan Oekraïne pogen te redden.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hij kan ook denken: Ik dood dan de hele aarde maar dood.
Dus als in Oekraine een atoombom valt gaat heel Europa ten onderquote:Op zondag 27 februari 2022 21:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Bij een nucleaire oorlog kan je maar beter meteen dood zijn. Of je sterft een vreselijke dood door radiatie en interne brandingen, of je sterft langzaam van de honger omdat niks meer kan groeien op de planeet en je ziet de hele menselijke beschaving elkaar afslachten voor de laatste middelen.
Er zijn genoeg nucleaire wapens om de aarde 100 keer onleefbaar te maken.
Als je in Europa zit en je hebt geen toegang tot een schuilkelder heb je sowieso geen kans op overleving.
Omdat deze uitkomst zo vreselijk is zal Rusland, hoe krankzinnig Putin ook is, niet overgaan tot het gebruik van deze wapens.
nood breekt wel wetquote:Op zondag 27 februari 2022 21:31 schreef fyah het volgende:
[..]
Een veelgebruikte F-16 simulatie om je hiervan een beeld te geven:
"makkelijk" is geen geweldig woord. Een jet vereist een piloot die intiem bekend en getraind is met het systeem. Je bent niet globaal "jachtvliegtuigpiloot" zoals buschauffeur ofzo.
Enlighten me, please.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:32 schreef Hathor het volgende:
Ok als de Duitsers nu ook al aankondigen 100 miljard in defensie te gaan pompen weten we wel weer welke kant het opgaat.
Welke kant danquote:Op zondag 27 februari 2022 21:32 schreef Hathor het volgende:
Ok als de Duitsers nu ook al aankondigen 100 miljard in defensie te gaan pompen weten we wel weer welke kant het opgaat.
De vraag is of de NAVO dan stil blijft, sterker nog, ik acht zelfs China in staat om dan in te grijpen.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus als in Oekraine een atoombom valt gaat heel Europa ten onder
Misschien dat Europese piloten een Oekrains paspoort krijgen en gaan meevechtenquote:Op zondag 27 februari 2022 21:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze hebben toch gewoon opgeleide vliegers
je hoeft ze alleen een conversie training te geven naar het nieuwe toestel, normaliter duurt dat wel ff maar ik gok dat ze het nu ff bij de basics laten
al geloof ik niet dat EU landen bruikbare vliegtuigen gaan leveren want dan moet je al snel denken aan tientallen miljoenen per stuk
Was op NPO nieuws eerder vanavond. Duitsland gaat zijn defensie enorm vergroten met 100 miljard in het eerste jaar.quote:
Who's going to fly them?quote:
En vervolgens:quote:Op zondag 27 februari 2022 21:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zeker, daarom moet men zo vlug mogelijk weer diplomatiek gaan bedrijven. Een kernoorlog voorkomen is belangrijker dan Oekraïne pogen te redden.
die komt daar echt niet geloof mequote:Op zondag 27 februari 2022 21:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus als in Oekraine een atoombom valt gaat heel Europa ten onder
kan ookquote:Op zondag 27 februari 2022 21:34 schreef the-eye het volgende:
[..]
Misschien dat Europese piloten een Oekrains paspoort krijgen en gaan meevechten
Dit is puur opslag. Er is zelfs een USA supermarkt daar. Commando zit in de USA zelf. Nato hoofdkantoor zit er naast.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:22 schreef kanovinnie het volgende: [..] Ah grappig. Maar waar is dat commandocentrum dan? En die bij Heerlen en Hoevelaken kan ik zo snel niet vinden op de sateliet.
En waar gaan ze landen, op die kapot geschoten vliegvelden? Ik geloof dit nog niet zo.quote:
Ja, maar dat waren we alquote:Op zondag 27 februari 2022 21:35 schreef zoost het volgende:
[..]
Zijn we dan niet gewoon als EU in oorlog met RU?
Zo kan Poetin dit dus wel interpreteren inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:35 schreef zoost het volgende:
[..]
Zijn we dan niet gewoon als EU in oorlog met RU?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |