Maar jodium innemen heeft geen zin als ik het goed begrijp?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
De meest verkochte spullen nu op bol.com...
Ga maar rustig slapen. Ome Joe (Biden) waakt over ons.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:07 schreef roos94 het volgende:
Ik ben echt heel erg bang weet niet hoe jullie slapen vannacht.
Telefoon zou direct uitvallen door EMP.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:06 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Tering dit lijkt wel een kernexplosie
Gewoon een beetje huilen, dat helptquote:Op zondag 27 februari 2022 22:07 schreef roos94 het volgende:
gewoon het zelfde als gisteren nachtquote:Op zondag 27 februari 2022 22:07 schreef roos94 het volgende:
Kom maar hier slapen, ik heb je zo suf na een drankje.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:07 schreef roos94 het volgende:
En Rutte dan?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:09 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ga maar rustig slapen. Ome Joe (Biden) waakt over ons.
Je bent wel bang aangelegd ofniet. In begin van corona was je ook al zo bangquote:Op zondag 27 februari 2022 22:07 schreef roos94 het volgende:
Ik ben liever ¤500 kwijt om (mijn) vrijheid te houden dan ¤5000 te 'verdienen' door voortaan iemands slaafje te zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:44 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja en wij als burgers gaan maar al te graag deze financiële klap opvangen.
bed denk ikquote:Op zondag 27 februari 2022 22:07 schreef roos94 het volgende:
Het staatshoofd dat al weken hiervoor gewaarschuwd heeft en voorop loopt in het aanpakken van Rusland? Ja, lijkt me dat die er wel strak op zit.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:09 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ga maar rustig slapen. Ome Joe (Biden) waakt over ons.
Slapen lukt me wel, ik hou alleen elke ochtend als ik wakker wordt mn hart vast bij het checken van het nieuws.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:07 schreef roos94 het volgende:
Die zal ook wel rustig slapen.quote:
De schade zal ook immens zijn met ammoniumnitraat. In Beiroet was heel die haven weggevaagd.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:07 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken. Grootte van die explosie komt wel overeen zo op het oog. Zou een 'gunstig' scenario zijn als er daadwerkelijk een opslag met ammoniumnitraat is opgeblazen i.p.v. een tactische kernwapen ofzo.
Dit riekt naar fake news.quote:
Hoop niet dat dat onderstaande dingen zijn met thermobarisch spul.quote:
Gewoon ogen dicht en slapen.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:07 schreef roos94 het volgende:
Een ouderwetse kesselschlacht ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:07 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Ja ze willen de hoofdmacht van Oekraïne in het oosten einkesselen.
Ja maar Roos slaapt dus niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb 15 pils in mijn mik gegooid omdat ik morgen niet hoef te werken, ik slaap als een roos
sommige mensen hier zijn idd weer net zo bang als toen met het begin van coronaquote:Op zondag 27 februari 2022 22:10 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Je bent wel bang aangelegd ofniet. In begin van corona was je ook al zo bang
Mijn goede vriend @KingRoland en ik hebben nachtdienst. Daarna slapen we prima.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:07 schreef roos94 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |