In Beiroet toen met die explosie was toch hetzelfde spul?quote:Op zondag 27 februari 2022 22:03 schreef Oom_Agent het volgende:
In Cherkassy flinke explosie inderdaad.
Laatste tweets zeggen dat aldaar ammoniumnitraat wordt opgeslagen in loodsen.
https://twitter.com/OAlexanderDK/status/1498039187009937417
Dat is in Syriëquote:Op zondag 27 februari 2022 21:58 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Poetin is een rat van ongekende proporties, allaen geevenaard door Saddam en Assad, erger dan Hitler
[ afbeelding ]
Ja correctquote:Op zondag 27 februari 2022 22:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
In Beiroet toen met die explosie was toch hetzelfde spul?
Ja ze willen de hoofdmacht van Oekraïne in het oosten einkesselen.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Uitstekende analyse van Mart de Kruif bij Nieuwsuur net. De hoofdmacht van het Russische leger moet volgens hem nog steeds arriveren. Ook bevestigde hij het verhaal dat het doel is om de Oekraïeners af te snijden in het oosten.
Lijkt me sterk dat het Russische MvD zoiets zou bekendmaken.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:57 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Wat jammer nou zeg. Hebben de Turken niet nog wat meer van die dingen?
Zat ik ook aan te denken. Grootte van die explosie komt wel overeen zo op het oog. Zou een 'gunstig' scenario zijn als er daadwerkelijk een opslag met ammoniumnitraat is opgeblazen i.p.v. een tactische kernwapen ofzo.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
In Beiroet toen met die explosie was toch hetzelfde spul?
quote:Op zondag 27 februari 2022 22:06 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Tering dit lijkt wel een kernexplosie
Nah, veel te klein. Bovendien zou het licht dan letterlijk oogverblindend zijn (je wordt er instant blind van als je op die afstand dat zou zien)quote:Op zondag 27 februari 2022 22:06 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Volgens mij komt er momenteel vrijwel niks vliegend over Oekraïne van de Russen.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:49 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Een tsar moet met een vliegtuig afgeleverd worden en dat zal niet lukken, want ergens boven Polen wordt zo’n vliegtuig al uit de lucht geschoten.
quote:Op zondag 27 februari 2022 22:06 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Mafkezen.. Hoe lang denk je dat die kookplaat het volhoudt op dat powerbankjequote:Op zondag 27 februari 2022 22:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
De meest verkochte spullen nu op bol.com...
Gewoon op mijn zij met mijn ogen dicht.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:07 schreef roos94 het volgende:
Ik ben echt heel erg bang weet niet hoe jullie slapen vannacht.
Ik heb 15 pils in mijn mik gegooid omdat ik morgen niet hoef te werken, ik slaap als een roosquote:Op zondag 27 februari 2022 22:07 schreef roos94 het volgende:
Ik ben echt heel erg bang weet niet hoe jullie slapen vannacht.
dat die alle 4 nog steeds kunnen vechten heeft Afghanistan wel bewezenquote:Op zondag 27 februari 2022 21:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja Duitsers kunnen vechten maar dat konden Hollanders vroeger ook. En Britten, en Fransen in de tijd van Napoleon.
sounds legitquote:Op zondag 27 februari 2022 22:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Uitstekende analyse van Mart de Kruif bij Nieuwsuur net. De hoofdmacht van het Russische leger moet volgens hem nog steeds arriveren. Ook bevestigde hij het verhaal dat het doel is om de Oekraïeners af te snijden in het oosten.
Mijn vriend Kees heeft een speciaal soort kachel gekocht.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:07 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
De meest verkochte spullen nu op bol.com...
Op het moment dat die units worden uitgereden uit de depots massief bombarderen?quote:Op zondag 27 februari 2022 21:58 schreef Vallon het volgende:
[..]
Entropie (de mate van wanorde).
Omdat je wel iets kunt laten ploffen maar wanneer het eenmaal ploft, de ketting(re)actie niet in zichzelf van buitenaf kan tegenhouden. Je kan wel iets van binnen warm maken maar niet daarin de koud(de) inbrengen.
Kortom, kernwapen gebruik voorkomen is de (enige) manier om gevolgen door het gebruik te vermijden.
Helaas denken nogal wat mensen dat je kernwapens, gecontroleerd kunt inzetten en gaan voorbij dat de ander, eenmaal aangevallen niet zal aarzelen de gooier een koekje van eigen deeg te geven (MAD).
Dit gezegd hebbend, is de - zeer gevoelige vraag - wat het Westen gaat (of strikt genomen kan) doen als kernwapens worden ingezet door Rusland in & op het grondgebied van de Oekraïne ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |