abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 februari 2022 @ 16:17:37 #201
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203864115
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:53 schreef spoilert het volgende:
De stingers zijn onderweg.

https://globe.adsbexchange.com/?icao=477ff3
ook interessant die nederlandse airbus die een beetje racetracks boven polen vliegt.. die zal wel vol sensors en inlichtingen personeel zitten

https://globe.adsbexchange.com/?icao=480c44

en MMF18 is net in keulen geland en die volgde hetzelfde vliegpatroon
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_203864116
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, dat zien die racisten van Bij1 al jaren achter elke struik :'). Allez ies rassieme, het is hun verdienmodel :').
Dat bij1 t nu roept is niet echt gepast. Maar t gebeurt wel.
pi_203864118
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:48 schreef heywoodu het volgende:
Ga je even een stukje wandelen, pakt Vladimir de kernkoppen erbij, doe eens niet :{w
En bedankt heywoodu!'!!
pi_203864121
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga even douchen, eten maken en even gamen.

Hopelijk tot straks en anders was het leuk jullie te hebben gekend.
Totdat de bom valt...
  zondag 27 februari 2022 @ 16:18:03 #205
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203864122
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:06 schreef hole1988 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Ik vind het warrige beelden waaruit niet duidelijk is of deze mensen exclusief tegengehouden worden op grond van hun achtergrond (wat schandalig zou zijn als het zo is). Is er een vertaling of verdere duiding?
  zondag 27 februari 2022 @ 16:18:13 #206
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203864124
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, dat zien die racisten van Bij1 al jaren achter elke struik :'). Allez ies rassieme, het is hun verdienmodel :').
Bovendien neemt Oekraine nu even alle shine bij Sylvana weg en dat kan natuurlijk niet.
pi_203864132
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik ben zelf van kleur. De beelden van kinderen in Oekrane doen mij meer dan beelden uit Somali. Niet omdat ik een hekel heb aan mensen van kleur, maar omdat ik blanke/blonde kinderen en mensen associeer met de omgeving waarin ik leef. Dit zijn mij meer buren dan mensen in Afrika en daarom doet het me meer.

Dat is misschien egocentrisch of wat dan ook, maar het heeft geen bal met racisme te maken.
Ik kreeg gisteren beelden uit de eerste hand van kinderen in de schuilkelders. Vreselijk om te zien dat ze daar zitten terwijl ze eigenlijk niet eens begrijpen waarom ze daar moeten zitten, en niet kunnen spelen met hun speelgoed of met vriendjes.

Al zei ik dat meteen daarna tegen haar, en niet veel later stuurde ze een filmpje van wat kinderen die in die schuilkelder met een beetje speelgoed speelden. Ze probeerden er daar toch maar het beste van te maken.
pi_203864133
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:06 schreef hole1988 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Volwassen kerels, die zouden de trein naar het front moeten pakken.
pi_203864135
twitter

2/3e inmiddels.
zie email 27 oktober
pi_203864140
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:18 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik vind het warrige beelden waaruit niet duidelijk is of deze mensen exclusief tegengehouden worden op grond van hun achtergrond (wat schandalig zou zijn als het zo is). Is er een vertaling of verdere duiding?
Is niet duidelijk of die trein al volzat, of dat ze met opzet tegengehouden worden.
pi_203864142
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga even douchen, eten maken en even gamen.

Hopelijk tot straks en anders was het leuk jullie te hebben gekend.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:19:51 #212
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203864145
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Tsja, wat is protocol voor zulke vluchten die al in lucht zijn?

Ze kunnen moeilijk andere route nemen ook :D
Wat is het protocol als het luchtruim al dicht was bij opstijgen berhaupt? Dwingen tot landen en de piloot arresteren?
  zondag 27 februari 2022 @ 16:19:55 #213
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203864146
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:17 schreef nixxx het volgende:

[..]
ook interessant die nederlandse airbus die een beetje racetracks boven polen vliegt.. die zal wel vol sensors en inlichtingen personeel zitten

https://globe.adsbexchange.com/?icao=480c44
Dit is n van de nieuwe A330 MRTT's tankers, die zou daar NAVO toestellen aan het bijtanken kunnen zijn.
  Forum Admin zondag 27 februari 2022 @ 16:20:04 #214
58651 crew  murp
murp
pi_203864149
twitter

Even boodschappen doen
pi_203864154
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:15 schreef Elbosia het volgende:

[..]
Ik heb t niet over t meest te lijden.
Ikzie echter wel dat er onderscheid wordt gemaakt op.basis van huidskleur.

Oh ja en ik woke? Lol
Dat is wat jij aan de oppervlakte ziet en wat men je graag wil laten zien in zo'n filmpje. Geen achtergrond geen verder info helemaal niets. Wellicht stond iedereen netjes in de rij te wachten en eisten deze figuren een plekje. Wellicht zijn deze lui uit Wit-Rusland gezet door de dictator daar en onderweg naar Europa. Wellicht willen de Oekraeners controleren of zijn geen Oekraens burger zijn en in de dienstplicht moeten. Je weet het gewoon niet nav een kort filmpje...
  zondag 27 februari 2022 @ 16:20:36 #216
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_203864156
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:19 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
2/3e inmiddels.
En de grootste prijzen die ze ermee te pakken hebben zijn Melitopol en Tsjernobyl :').
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2022 @ 16:20:47 #218
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203864160
quote:
Bespreking tussen delegaties Oekrane en Rusland begonnen
Delegaties van Oekrane en Rusland zijn op de grens van Oekrane en Belarus met elkaar in gesprek. Dat wordt vanuit beide landen bevestigd. De bespreking vindt plaats in de Belarussische stad Gomel. Die plaats ligt niet ver van het drielandenpunt van Belarus, Rusland en Oekrane.

De Oekraense president Zelensky was in eerste instantie niet bereid om een delegatie naar Belarus te sturen, omdat ook vanuit dat land raketten op doelen in Oekrane zouden zijn afgevuurd.

https://nos.nl/collectie/(...)ens-belarus-oekraine
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 27 februari 2022 @ 16:20:57 #219
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203864163
are we infinite or am I alone
pi_203864168
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:18 schreef Fargo het volgende:

[..]
Ik kreeg gisteren beelden uit de eerste hand van kinderen in de schuilkelders. Vreselijk om te zien dat ze daar zitten terwijl ze eigenlijk niet eens begrijpen waarom ze daar moeten zitten, en niet kunnen spelen met hun speelgoed of met vriendjes.

Al zei ik dat meteen daarna tegen haar, en niet veel later stuurde ze een filmpje van wat kinderen die in die schuilkelder met een beetje speelgoed speelden. Ze probeerden er daar toch maar het beste van te maken.
Voor de inval al op het jeugdjournaal, kinderen van 6 die les kregen over bommen granaten. Toen vroegen mijn kinderen waarom ik tranen in mijn ogen had. Geprobeerd het uit te leggen, maar ze zijn ook rond die leeftijd en voor hun is oorlog zoiets abstracts.
pi_203864169
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:06 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
CNN zegt dat ze morgenochtend pas starten:
[..]

twitter


Zoals we al het hele weekend zien, is de informatie voorziening vrij gebrekkig inderdaad :P Of eigenlijk, er is teveel informatie.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 27 februari 2022 @ 16:21:12 #222
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_203864170
Heb paar jaar geleden nog in een vliegtuig van aeroflop gezeten toen ik via Moskou naar Thailand vloog. Komt zo toch wel dichtbij…

Zullen we het even over mij gaan hebben?
Please consider the environment before printing this post
pi_203864172
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:18 schreef Tengano het volgende:

[..]
Bovendien neemt Oekraine nu even alle shine bij Sylvana weg en dat kan natuurlijk niet.
Ze pakt die shine wel makkelijk terug gezien alle reacties hier. Je kan het ook gewoon negeren en je aandacht op belangrijkere zaken richten.
Цой жив
pi_203864173
Ik snap dat het (vooralsnog) een ver van hun bed show is, maar hebben Australi en NZ zich eigenlijk al over deze situatie uitgesproken? Weet iemand dat?
Tails tell tales
pi_203864176
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:19 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
2/3e inmiddels.
Dat is nogal veel.

Dat betekent dat Rusland's verdediging op dit moment behoorlijk verzwakt is.

Tijd om Poetin uit te schakelen. :P

(Nee, ik begrijp dat dit natuurlijk niet gaat gebeuren).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:21:39 #226
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203864177
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik ben zelf van kleur. De beelden van kinderen in Oekrane doen mij meer dan beelden uit Somali. Niet omdat ik een hekel heb aan mensen van kleur, maar omdat ik blanke/blonde kinderen en mensen associeer met de omgeving waarin ik leef. Dit zijn mij meer buren dan mensen in Afrika en daarom doet het me meer.

Dat is misschien egocentrisch of wat dan ook, maar het heeft geen bal met racisme te maken.
Tja zal ook gewoon een menselijk iets zijn om voorhang te geven aan gelijken/gelijkgestemden,wenselijk is het denk ik niet.

Ik zelf vind het bijzonder hoe groot dat effect is men reageert bijvoorbeeld heel anders op Oekraeners dan op pak hem beet Koerden, en zo veel verder weg wonen die niet.

Ik vind dat de prioriteit moet liggen op de slachtoffers van deze oorlog maar dan moeten we wel oppassen dat er niet allerlei andere onwenselijkheden ineens goedgepraat worden. Juist ten tijde van oorlog en crisis moet je dit soort zaken waarborgen en zeker niet stilzwijgen als je het ziet...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 27 februari 2022 @ 16:22:04 #227
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203864182
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Wat is het protocol als het luchtruim al dicht was bij opstijgen berhaupt? Dwingen tot landen en de piloot arresteren?
Lijkt me dat je dan al geen toestemming krijgt om op te stijgen. Doe je dat wel dan breng je alles wel best in gevaar. Wat jij vervolgens zegt
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:22:06 #228
5428 crew  miss_sly
pi_203864183
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:20 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik vind het van Zelensky wel oprecht heel goed dat hij toch in bespreking gaat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203864186
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:21 schreef damsco het volgende:
Heb paar jaar geleden nog in een vliegtuig van aeroflop gezeten toen ik via Moskou naar Thailand vloog. Komt zo toch wel dichtbij…

Zullen we het even over mij gaan hebben?
Jemig, sterkte man :{
  zondag 27 februari 2022 @ 16:22:21 #230
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203864187
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:56 schreef StephanL het volgende:

[..]
Van een veilig landje naar voetballen in een oorlogsgebied. Het leven kan raar lopen :D
Getuigt niet echt van clubliefde als je nou de kuierlatten neemt
pi_203864188
twitter
pi_203864195
quote:
Ja zag net ook de peacemaker voorbij komen. Mooie naamgeving wel.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:23:06 #233
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203864198
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:21 schreef Forbry het volgende:
Ik snap dat het (vooralsnog) een ver van hun bed show is, maar hebben Australi en NZ zich eigenlijk al over deze situatie uitgesproken? Weet iemand dat?
https://www.theguardian.c(...)-putin-sergei-lavrov
are we infinite or am I alone
  zondag 27 februari 2022 @ 16:23:31 #234
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203864202
quote:
88s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Tja zal ook gewoon een menselijk iets zijn om voorhang te geven aan gelijken/gelijkgestemden,wenselijk is het denk ik niet.

Ik zelf vind het bijzonder hoe groot dat effect is men reageert bijvoorbeeld heel anders op Oekraeners dan op pak hem beet Koerden, en zo veel verder weg wonen die niet.

Ik vind dat de prioriteit moet liggen op de slachtoffers van deze oorlog maar dan moeten we wel oppassen dat er niet allerlei andere onwenselijkheden ineens goedgepraat worden. Juist ten tijde van oorlog en crisis moet je dit soort zaken waarborgen en zeker niet stilzwijgen als je het ziet...
bij koerden zitten er nog wel een paar extra landjes tussen.. of bij de syriers/ethiopiers/afghanen
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 27 februari 2022 @ 16:24:04 #235
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203864206
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:22 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Al besproken, maar deze komt hard aan ja.
pi_203864209
quote:
88s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Tja zal ook gewoon een menselijk iets zijn om voorhang te geven aan gelijken/gelijkgestemden,wenselijk is het denk ik niet.

Ik zelf vind het bijzonder hoe groot dat effect is men reageert bijvoorbeeld heel anders op Oekraeners dan op pak hem beet Koerden, en zo veel verder weg wonen die niet.

Ik vind dat de prioriteit moet liggen op de slachtoffers van deze oorlog maar dan moeten we wel oppassen dat er niet allerlei andere onwenselijkheden ineens goedgepraat worden. Juist ten tijde van oorlog en crisis moet je dit soort zaken waarborgen en zeker niet stilzwijgen als je het ziet...
Ik vind het hartstikke wenselijk dat je eerst zorgt voor je buren en daarna pas voor mensen die verder weg wonen. Draagvlak is dan ook veel groter. Uitgangspunt moet altijd zijn opvang in de regio, wil niet zeggen dat wij niet moeten bijdrage voor die opvang.

Maar ik denk dat we de komende jaren wel wat anders aan ons hoofd gaan hebben dan de asielstroom vanuit Afrika en het Midden-Oosten.
pi_203864213
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vind het hartstikke wenselijk dat je eerst zorgt voor je buren en daarna pas voor mensen die verder weg wonen. Draagvlak is dan ook veel groter. Uitgangspunt moet altijd zijn opvang in de regio, wil niet zeggen dat wij niet moeten bijdrage voor die opvang.

Maar ik denk dat we de komende jaren wel wat anders aan ons hoofd gaan hebben dan de asielstroom vanuit Afrika en het Midden-Oosten.
Maak daar maar dagen van.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_203864216
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:21 schreef damsco het volgende:
Heb paar jaar geleden nog in een vliegtuig van aeroflop gezeten toen ik via Moskou naar Thailand vloog. Komt zo toch wel dichtbij…

Zullen we het even over mij gaan hebben?
Ik belde een paar jaar geleden nog met de Russische ambassade. OMG
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:25:08 #239
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203864217
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:23 schreef nixxx het volgende:

[..]
bij koerden zitten er nog wel een paar extra landjes tussen.. of bij de syriers/ethiopiers/afghanen
Turkije is ook europa
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 27 februari 2022 @ 16:25:34 #240
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203864221
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:22 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Lijkt me dat je dan al geen toestemming krijgt om op te stijgen. Doe je dat wel dan breng je alles wel best in gevaar. Wat jij vervolgens zegt
Wordt er gecontroleerd over welke landen je van plan bent te vliegen om toestemming te krijgen voor opstijgen?

Ik heb het over de situatie dat het luchtruim van het vertrekpunt niet dicht is voor Russische vliegtuigen.
pi_203864223
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:21 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Dat is nogal veel.

Dat betekent dat Rusland's verdediging op dit moment behoorlijk verzwakt is.

Tijd om Poetin uit te schakelen. :P

(Nee, ik begrijp dat dit natuurlijk niet gaat gebeuren).
Mijn vermoede is dat dat wel gaat gebeuren, ze zien nu hoe sterk ze staan, dat is wat Oekraine hun Russische broeders aantoont.
Het zou me niet verbazen als het vechten zich gaat verplaatsen naar Rusland zelf om Poetin uit de macht te zetten.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:26:12 #242
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203864230
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik vind het hartstikke wenselijk dat je eerst zorgt voor je buren en daarna pas voor mensen die verder weg wonen. Draagvlak is dan ook veel groter. Uitgangspunt moet altijd zijn opvang in de regio, wil niet zeggen dat wij niet moeten bijdrage voor die opvang.

Maar ik denk dat we de komende jaren wel wat anders aan ons hoofd gaan hebben dan de asielstroom vanuit Afrika en het Midden-Oosten.
Dit ging om donkere mensen uit Oekrane in dat filmpje praten ze dezelfde taal als de witte mensen. Dus ze horen bij die groep.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_203864240
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:25 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Ik belde een paar jaar geleden nog met de Russische ambassade. OMG
Ik heb ooit keihard geneukt met een Russische. Nu zou ik haar keihard boycotten.
  Forum Admin zondag 27 februari 2022 @ 16:26:54 #244
58651 crew  murp
murp
pi_203864249
Ik vraag mij af of het zin heeft om Kaliumjodide (jodium) tabletten te kopen :X
  zondag 27 februari 2022 @ 16:27:21 #246
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203864252
Ik ben benieuwd of Polen nu vind dat vluchtelingen over de EU verdeeld moeten worden.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:27:26 #247
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203864254
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:25 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Wordt er gecontroleerd over welke landen je van plan bent te vliegen om toestemming te krijgen voor opstijgen?

Ik heb het over de situatie dat het luchtruim van het vertrekpunt niet dicht is voor Russische vliegtuigen.
Ik denk het niet, was ook wel vrij abrupt van Nederland.
pi_203864258
quote:
4s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:26 schreef murp het volgende:
[info]
[..]
[/info]
OORED
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:27:57 #249
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203864259
Maarja idd geen discussie voor dit topic direct, maar wegkijken of :') doen tegen mensen die het aankaarten is ook niet nodig wat mij betreft.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_203864262
OP NAAR OOR!!!!
pi_203864263
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:27 schreef Anton91 het volgende:
Ik vraag mij af of het zin heeft om Kaliumjodide (jodium) tabletten te kopen :X
Ligt er aan waar je woont. Ik woon tussen Eindhoven Airport en Volkel in. Ik denk dat een paar pilletjes me niet gaan helpen.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:28:07 #252
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_203864264
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:17 schreef nixxx het volgende:

[..]
ook interessant die nederlandse airbus die een beetje racetracks boven polen vliegt.. die zal wel vol sensors en inlichtingen personeel zitten

https://globe.adsbexchange.com/?icao=480c44

en MMF18 is net in keulen geland en die volgde hetzelfde vliegpatroon
Dat is een tankvliegtuig, hierbij kunnen andere vliegtuigen dus in de lucht bij tanken
The name is Putler, Vladimir Putler
  zondag 27 februari 2022 @ 16:28:08 #253
194233 Friday12
Originele kloon
pi_203864265
quote:
4s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:26 schreef murp het volgende:
[info]
[..]
[/info]
verplaatsing van deze reeks mogelijk?
  zondag 27 februari 2022 @ 16:28:19 #254
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203864266
De dochter van Putin zal wel in dat toestel zitten dat net ff te laat was, toch link :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 27 februari 2022 @ 16:28:30 #255
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_203864271
Poroshenko op CNN: Ze hebben vooral behoefte aan flack jackets, helmen, stingers e.d. en javelins e.d.

Dus precies wat NL en D sturen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_203864276
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik heb ooit keihard geneukt met een Russische. Nu zou ik haar keihard boycotten.
Ik nu nog, ok nu even niet, met een Oekraense. Beste wat me ooit is overkomen.
pi_203864280


OP NAAR OOR ALLEN
  Forum Admin zondag 27 februari 2022 @ 16:28:48 #258
58651 crew  murp
murp
pi_203864281
quote:
6s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:28 schreef Friday12 het volgende:

[..]
verplaatsing van deze reeks mogelijk?
Volgens mij was de bedoeling dat deze hier bleef
  zondag 27 februari 2022 @ 16:28:50 #259
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203864283
quote:
4s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:26 schreef murp het volgende:
[info] Nieuw tijdelijke forum[/info]
[..]

Naai je me nu een oor aan?
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2022 @ 16:28:56 #260
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203864286
De oorlog heeft zijn eigen subforum, dan is het nu dus echt serieus
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:29:06 #261
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203864292
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Poroshenko op CNN: Ze hebben vooral behoefte aan flack jackets, helmen, stingers e.d. en javelins e.d.

Dus precies wat NL en D sturen.
Wij Germanen weten wel van wanten.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 27 februari 2022 @ 16:29:09 #262
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203864293
quote:
88s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Turkije is ook europa
Daar zijn de meningen wel wat over verdeeld.. ik vind zelf in ieder geval niet in zijn geheel. En EU-waardig volstrekt niet.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_203864297
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik ben benieuwd of Polen nu vind dat vluchtelingen over de EU verdeeld moeten worden.
Interessante vraag inderdaad.
  Forum Admin zondag 27 februari 2022 @ 16:29:31 #264
58651 crew  murp
murp
pi_203864301
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:28 schreef HeatWave het volgende:
De dochter van Putin zal wel in dat toestel zitten dat net ff te laat was, toch link :P.
Die is toch al een paar jaar weer terug nar rusland?
  zondag 27 februari 2022 @ 16:30:04 #265
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_203864315
quote:
4s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:28 schreef murp het volgende:

[..]
Volgens mij was de bedoeling dat deze hier bleef
Dan versplintert onze stootkracht
leuk
  zondag 27 februari 2022 @ 16:30:06 #266
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_203864316
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:28 schreef LTVDK het volgende:
De oorlog heeft zijn eigen subforum, dan is het nu dus echt serieus
Big Brother heeft ook een eigen subforum. Just sayin'.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:30:14 #267
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203864319
quote:
4s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:29 schreef murp het volgende:

[..]
Die is toch al een paar jaar weer terug nar rusland?
Ow geen idee, ik las hier net ergens dat ze hier zou wonen ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 27 februari 2022 @ 16:30:19 #268
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203864321
Ben beniewd hoe Poetin gaat reageren nu er ook nog een nieuw subforum is gecreeerd :X
  Forum Admin zondag 27 februari 2022 @ 16:30:28 #269
58651 crew  murp
murp
pi_203864323
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:30 schreef Raap het volgende:

[..]
Dan versplintert onze stootkracht
Krachten verspreiden :7
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:31:41 #270
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203864333
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:30 schreef Tengano het volgende:
Ben beniewd hoe Poetin gaat reageren nu er ook nog een nieuw subforum is gecreeerd :X
Hij zal dat zien als een enorme provocatie, meer kernkoppen zullen in paraatheid worden gebracht
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_203864340
Tijd om serieus naar emigratie te kijken
  zondag 27 februari 2022 @ 16:32:38 #272
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203864345
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:30 schreef Tengano het volgende:
Ben beniewd hoe Poetin gaat reageren nu er ook nog een nieuw subforum is gecreeerd :X
dan mag dit draadje dna ook wel heen :-)

maar had het al geschreven , raar dat er geen apart stukje is hier voor
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  Forum Admin zondag 27 februari 2022 @ 16:32:40 #273
58651 crew  murp
murp
pi_203864346
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ow geen idee, ik las hier net ergens dat ze hier zou wonen ;).
https://www.ad.nl/binnenl(...)oorschoten~ab782c5b/

https://www.ad.nl/buitenl(...)oorschoten~a6d72d78/

quote:
Volgens jagende Britse tabloids zou Maria Poetina, de 29-jarige dochter van de Russische president, Nederland zijn ontvlucht na de ramp met vlucht MH17. De Daily Mirror beweert dat Poetina en haar Nederlandse vriend Jorrit Faassen (33) niet meer in Voorschoten zijn gezien sinds vorige week donderdag, de dag dat vlucht MH17 is neergestort in het Oosten van Oekrane. Anderen beweren dat het peperdure penthouse al veel langer niet meer door het stel wordt bewoond.

Victor Schildkamp, Coen Brandhorst 25-07-14, 14:01 Laatste update: 09-05-16, 19:01 Bron: AD
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:32:50 #274
446930 crew  ESF1Gamer
pi_203864351
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:32 schreef byah het volgende:
Tijd om serieus naar emigratie te kijken
Naar het subforum OOR?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_203864355
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:32 schreef byah het volgende:
Tijd om serieus naar emigratie te kijken
En waar wil je heen dan?
pi_203864359
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:32 schreef byah het volgende:
Tijd om serieus naar emigratie te kijken
  zondag 27 februari 2022 @ 16:33:11 #277
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203864362
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:32 schreef byah het volgende:
Tijd om serieus naar emigratie te kijken
Stuur je een kaartje als je in Zuid Amerika aangekomen bent?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 27 februari 2022 @ 16:33:14 #278
13456 AchJa
Shut up!!!
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:33:20 #279
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203864367
Handig is ook dat COR en OOR maar 1letter verschillen, kunnen de memes makkelijk aangepast worden door de C dicht te maken
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 27 februari 2022 @ 16:33:21 #280
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203864368
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:30 schreef Tengano het volgende:
Ben beniewd hoe Poetin gaat reageren nu er ook nog een nieuw subforum is gecreeerd :X
pi_203864371
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
En waar wil je heen dan?
Mars
  Forum Admin zondag 27 februari 2022 @ 16:33:29 #282
58651 crew  murp
murp
pi_203864372
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:32 schreef byah het volgende:
Tijd om serieus naar emigratie te kijken
Niet naar een NAVO of EU land dan :')
  zondag 27 februari 2022 @ 16:33:30 #283
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203864373
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 27 februari 2022 @ 16:33:34 #284
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203864376
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:32 schreef RAVW het volgende:

[..]
dan mag dit draadje dna ook wel heen :-)

maar had het al geschreven , raar dat er geen apart stukje is hier voor
Ik denk dat je nu twee reeksen krijgt:

deze

en 1 in OOR
pi_203864379
quote:
4s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:26 schreef murp het volgende:
[info] Nieuw tijdelijke forum[/info]
[..]


What is it good for?
ABSOLUTELY NOTHING!
Ik doe het ff rustig aan.
pi_203864389
quote:
80s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:30 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Big Brother heeft ook een eigen subforum. Just sayin'.
Oh bestaat dat nog :r
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_203864394
quote:
4s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:26 schreef murp het volgende:
[info] Nieuw tijdelijke forum[/info]
[..]

En wat als China en Taiwan plus Amerika in een conflict raken ?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:35:15 #288
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203864405
Waar is iedereen nou :?
pi_203864411
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:32 schreef byah het volgende:
Tijd om serieus naar emigratie te kijken
Waarheen dan? Je bent overal fucked bij een nucleaire oorlog.
pi_203864413
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:35 schreef Tengano het volgende:
Waar is iedereen nou :?
Hier
pi_203864414
OOR :') Noem het dan WW3.
pi_203864419
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:35 schreef Tengano het volgende:
Waar is iedereen nou :?
In Oor :P
pi_203864421
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:35 schreef Tengano het volgende:
Waar is iedereen nou :?
Bom is gevallen. We zijn allemaal gezien.
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2022 @ 16:36:03 #294
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203864422
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:33 schreef AchJa het volgende:
Hmmm, Ballistic missiles...

[ twitter ]
Mag hopen dat dat niet live is, zou nou echt heel slim zijn om tijdens onderhandelingen te doen :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 27 februari 2022 @ 16:36:08 #295
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_203864427
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:28 schreef Bolasie het volgende:
OP NAAR OOR!!!!
EVEN CENTRAAAAAAAL
  Forum Admin zondag 27 februari 2022 @ 16:36:16 #296
58651 crew  murp
murp
pi_203864429
quote:
11s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:34 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
En wat als China en Taiwan plus Amerika in een conflict raken ?
Dat zien we dan wel
pi_203864432
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:35 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Waarheen dan? Je bent overal fucked bij een nucleaire oorlog.
Afrika?
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 16:36:59 #298
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203864444
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:35 schreef Gehrman het volgende:
OOR :') Noem het dan WW3.
Het is geen WW3
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_203864446
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:33 schreef AchJa het volgende:
Hmmm, Ballistic missiles...

[ twitter ]
Lijken serieuze raketten te zijn… Iemand een idee wat dit zijn?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2022 @ 16:37:18 #300
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203864448
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:36 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Het is geen WW3
Ng niet
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')