Ligt er aan waar je woont. Ik woon tussen Eindhoven Airport en Volkel in. Ik denk dat een paar pilletjes me niet gaan helpen.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:27 schreef Anton91 het volgende:
Ik vraag mij af of het zin heeft om Kaliumjodide (jodium) tabletten te kopen
Dat is een tankvliegtuig, hierbij kunnen andere vliegtuigen dus in de lucht bij tankenquote:Op zondag 27 februari 2022 16:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
ook interessant die nederlandse airbus die een beetje racetracks boven polen vliegt.. die zal wel vol sensors en inlichtingen personeel zitten
https://globe.adsbexchange.com/?icao=480c44
en MMF18 is net in keulen geland en die volgde hetzelfde vliegpatroon
Ik nu nog, ok nu even niet, met een Oekraïense. Beste wat me ooit is overkomen.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb ooit keihard geneukt met een Russische. Nu zou ik haar keihard boycotten.
Volgens mij was de bedoeling dat deze hier bleefquote:Op zondag 27 februari 2022 16:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
verplaatsing van deze reeks mogelijk?
Wij Germanen weten wel van wanten.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Poroshenko op CNN: Ze hebben vooral behoefte aan flack jackets, helmen, stingers e.d. en javelins e.d.
Dus precies wat NL en D sturen.
Daar zijn de meningen wel wat over verdeeld.. ik vind zelf in ieder geval niet in zijn geheel. En EU-waardig volstrekt niet.quote:
Interessante vraag inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik ben benieuwd of Polen nu vind dat vluchtelingen over de EU verdeeld moeten worden.
Die is toch al een paar jaar weer terug nar rusland?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:28 schreef HeatWave het volgende:
De dochter van Putin zal wel in dat toestel zitten dat net ff te laat was, toch link.
Dan versplintert onze stootkrachtquote:Op zondag 27 februari 2022 16:28 schreef murp het volgende:
[..]
Volgens mij was de bedoeling dat deze hier bleef
Big Brother heeft ook een eigen subforum. Just sayin'.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:28 schreef LTVDK het volgende:
De oorlog heeft zijn eigen subforum, dan is het nu dus echt serieus
Ow geen idee, ik las hier net ergens dat ze hier zou wonenquote:Op zondag 27 februari 2022 16:29 schreef murp het volgende:
[..]
Die is toch al een paar jaar weer terug nar rusland?
Hij zal dat zien als een enorme provocatie, meer kernkoppen zullen in paraatheid worden gebrachtquote:Op zondag 27 februari 2022 16:30 schreef Tengano het volgende:
Ben beniewd hoe Poetin gaat reageren nu er ook nog een nieuw subforum is gecreeerd
dan mag dit draadje dna ook wel heen :-)quote:Op zondag 27 februari 2022 16:30 schreef Tengano het volgende:
Ben beniewd hoe Poetin gaat reageren nu er ook nog een nieuw subforum is gecreeerd
https://www.ad.nl/binnenl(...)oorschoten~ab782c5b/quote:Op zondag 27 februari 2022 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow geen idee, ik las hier net ergens dat ze hier zou wonen.
quote:Volgens jagende Britse tabloids zou Maria Poetina, de 29-jarige dochter van de Russische president, Nederland zijn ontvlucht na de ramp met vlucht MH17. De Daily Mirror beweert dat Poetina en haar Nederlandse vriend Jorrit Faassen (33) niet meer in Voorschoten zijn gezien sinds vorige week donderdag, de dag dat vlucht MH17 is neergestort in het Oosten van Oekraïne. Anderen beweren dat het peperdure penthouse al veel langer niet meer door het stel wordt bewoond.
Victor Schildkamp, Coen Brandhorst 25-07-14, 14:01 Laatste update: 09-05-16, 19:01 Bron: AD
Naar het subforum OOR?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |