abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 februari 2022 @ 16:17:37 #201
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203864115
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:53 schreef spoilert het volgende:
De stingers zijn onderweg.

https://globe.adsbexchange.com/?icao=477ff3
ook interessant die nederlandse airbus die een beetje racetracks boven polen vliegt.. die zal wel vol sensors en inlichtingen personeel zitten

https://globe.adsbexchange.com/?icao=480c44

en MMF18 is net in keulen geland en die volgde hetzelfde vliegpatroon
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_203864116
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, dat zien die racisten van Bij1 al jaren achter elke struik :'). Allez ies rassieme, het is hun verdienmodel :').
Dat bij1 t nu roept is niet echt gepast. Maar t gebeurt wel.
pi_203864118
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:48 schreef heywoodu het volgende:
Ga je even een stukje wandelen, pakt Vladimir de kernkoppen erbij, doe eens niet :{w
En bedankt heywoodu!'!!
pi_203864121
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga even douchen, eten maken en even gamen.

Hopelijk tot straks en anders was het leuk jullie te hebben gekend.
Totdat de bom valt...
  zondag 27 februari 2022 @ 16:18:03 #205
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_203864122
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:06 schreef hole1988 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Ik vind het warrige beelden waaruit niet duidelijk is of deze mensen exclusief tegengehouden worden op grond van hun achtergrond (wat schandalig zou zijn als het zo is). Is er een vertaling of verdere duiding?
  zondag 27 februari 2022 @ 16:18:13 #206
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203864124
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, dat zien die racisten van Bij1 al jaren achter elke struik :'). Allez ies rassieme, het is hun verdienmodel :').
Bovendien neemt Oekraine nu even alle shine bij Sylvana weg en dat kan natuurlijk niet.
pi_203864132
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik ben zelf van kleur. De beelden van kinderen in Oekraïne doen mij meer dan beelden uit Somalië. Niet omdat ik een hekel heb aan mensen van kleur, maar omdat ik blanke/blonde kinderen en mensen associeer met de omgeving waarin ik leef. Dit zijn mij meer buren dan mensen in Afrika en daarom doet het me meer.

Dat is misschien egocentrisch of wat dan ook, maar het heeft geen bal met racisme te maken.
Ik kreeg gisteren beelden uit de eerste hand van kinderen in de schuilkelders. Vreselijk om te zien dat ze daar zitten terwijl ze eigenlijk niet eens begrijpen waarom ze daar moeten zitten, en niet kunnen spelen met hun speelgoed of met vriendjes.

Al zei ik dat meteen daarna tegen haar, en niet veel later stuurde ze een filmpje van wat kinderen die in die schuilkelder met een beetje speelgoed speelden. Ze probeerden er daar toch maar het beste van te maken.
pi_203864133
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:06 schreef hole1988 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Volwassen kerels, die zouden de trein naar het front moeten pakken.
pi_203864135
twitter

2/3e inmiddels.
zie email 27 oktober
pi_203864140
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:18 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik vind het warrige beelden waaruit niet duidelijk is of deze mensen exclusief tegengehouden worden op grond van hun achtergrond (wat schandalig zou zijn als het zo is). Is er een vertaling of verdere duiding?
Is niet duidelijk of die trein al volzat, of dat ze met opzet tegengehouden worden.
pi_203864142
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga even douchen, eten maken en even gamen.

Hopelijk tot straks en anders was het leuk jullie te hebben gekend.
  zondag 27 februari 2022 @ 16:19:51 #212
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_203864145
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Tsja, wat is protocol voor zulke vluchten die al in lucht zijn?

Ze kunnen moeilijk andere route nemen ook :D
Wat is het protocol als het luchtruim al dicht was bij opstijgen überhaupt? Dwingen tot landen en de piloot arresteren?
  zondag 27 februari 2022 @ 16:19:55 #213
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_203864146
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:17 schreef nixxx het volgende:

[..]
ook interessant die nederlandse airbus die een beetje racetracks boven polen vliegt.. die zal wel vol sensors en inlichtingen personeel zitten

https://globe.adsbexchange.com/?icao=480c44
Dit is één van de nieuwe A330 MRTT's tankers, die zou daar NAVO toestellen aan het bijtanken kunnen zijn.
  Forum Admin zondag 27 februari 2022 @ 16:20:04 #214
58651 crew  murp
murp
pi_203864149
twitter

Even boodschappen doen
pi_203864154
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:15 schreef Elbosia het volgende:

[..]
Ik heb t niet over t meest te lijden.
Ikzie echter wel dat er onderscheid wordt gemaakt op.basis van huidskleur.

Oh ja en ik woke? Lol
Dat is wat jij aan de oppervlakte ziet en wat men je graag wil laten zien in zo'n filmpje. Geen achtergrond geen verder info helemaal niets. Wellicht stond iedereen netjes in de rij te wachten en eisten deze figuren een plekje. Wellicht zijn deze lui uit Wit-Rusland gezet door de dictator daar en onderweg naar Europa. Wellicht willen de Oekraïeners controleren of zijn geen Oekraïens burger zijn en in de dienstplicht moeten. Je weet het gewoon niet nav een kort filmpje...
  zondag 27 februari 2022 @ 16:20:36 #216
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_203864156
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:19 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
2/3e inmiddels.
En de grootste prijzen die ze ermee te pakken hebben zijn Melitopol en Tsjernobyl :').
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2022 @ 16:20:47 #218
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203864160
quote:
Bespreking tussen delegaties Oekraïne en Rusland begonnen
Delegaties van Oekraïne en Rusland zijn op de grens van Oekraïne en Belarus met elkaar in gesprek. Dat wordt vanuit beide landen bevestigd. De bespreking vindt plaats in de Belarussische stad Gomel. Die plaats ligt niet ver van het drielandenpunt van Belarus, Rusland en Oekraïne.

De Oekraïense president Zelensky was in eerste instantie niet bereid om een delegatie naar Belarus te sturen, omdat ook vanuit dat land raketten op doelen in Oekraïne zouden zijn afgevuurd.

https://nos.nl/collectie/(...)ens-belarus-oekraine
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 27 februari 2022 @ 16:20:57 #219
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203864163
are we infinite or am I alone
pi_203864168
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:18 schreef Fargo het volgende:

[..]
Ik kreeg gisteren beelden uit de eerste hand van kinderen in de schuilkelders. Vreselijk om te zien dat ze daar zitten terwijl ze eigenlijk niet eens begrijpen waarom ze daar moeten zitten, en niet kunnen spelen met hun speelgoed of met vriendjes.

Al zei ik dat meteen daarna tegen haar, en niet veel later stuurde ze een filmpje van wat kinderen die in die schuilkelder met een beetje speelgoed speelden. Ze probeerden er daar toch maar het beste van te maken.
Voor de inval al op het jeugdjournaal, kinderen van 6 die les kregen over bommen granaten. Toen vroegen mijn kinderen waarom ik tranen in mijn ogen had. Geprobeerd het uit te leggen, maar ze zijn ook rond die leeftijd en voor hun is oorlog zoiets abstracts.
pi_203864169
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:06 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
CNN zegt dat ze morgenochtend pas starten:
[..]

twitter


Zoals we al het hele weekend zien, is de informatie voorziening vrij gebrekkig inderdaad :P Of eigenlijk, er is teveel informatie.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 27 februari 2022 @ 16:21:12 #222
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_203864170
Heb paar jaar geleden nog in een vliegtuig van aeroflop gezeten toen ik via Moskou naar Thailand vloog. Komt zo toch wel dichtbij…

Zullen we het even over mij gaan hebben?
Please consider the environment before printing this post
pi_203864172
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:18 schreef Tengano het volgende:

[..]
Bovendien neemt Oekraine nu even alle shine bij Sylvana weg en dat kan natuurlijk niet.
Ze pakt die shine wel makkelijk terug gezien alle reacties hier. Je kan het ook gewoon negeren en je aandacht op belangrijkere zaken richten.
Цой жив
pi_203864173
Ik snap dat het (vooralsnog) een ver van hun bed show is, maar hebben Australië en NZ zich eigenlijk al over deze situatie uitgesproken? Weet iemand dat?
Tails tell tales
pi_203864176
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 16:19 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
2/3e inmiddels.
Dat is nogal veel.

Dat betekent dat Rusland's verdediging op dit moment behoorlijk verzwakt is.

Tijd om Poetin uit te schakelen. :P

(Nee, ik begrijp dat dit natuurlijk niet gaat gebeuren).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')