ook interessant die nederlandse airbus die een beetje racetracks boven polen vliegt.. die zal wel vol sensors en inlichtingen personeel zittenquote:Op zondag 27 februari 2022 15:53 schreef spoilert het volgende:
De stingers zijn onderweg.
https://globe.adsbexchange.com/?icao=477ff3
Dat bij1 t nu roept is niet echt gepast. Maar t gebeurt wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zien die racisten van Bij1 al jaren achter elke struik. Allez ies rassieme, het is hun verdienmodel
.
En bedankt heywoodu!'!!quote:Op zondag 27 februari 2022 15:48 schreef heywoodu het volgende:
Ga je even een stukje wandelen, pakt Vladimir de kernkoppen erbij, doe eens niet
Totdat de bom valt...quote:Op zondag 27 februari 2022 16:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga even douchen, eten maken en even gamen.
Hopelijk tot straks en anders was het leuk jullie te hebben gekend.
Ik vind het warrige beelden waaruit niet duidelijk is of deze mensen exclusief tegengehouden worden op grond van hun achtergrond (wat schandalig zou zijn als het zo is). Is er een vertaling of verdere duiding?quote:
Bovendien neemt Oekraine nu even alle shine bij Sylvana weg en dat kan natuurlijk niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zien die racisten van Bij1 al jaren achter elke struik. Allez ies rassieme, het is hun verdienmodel
.
Ik kreeg gisteren beelden uit de eerste hand van kinderen in de schuilkelders. Vreselijk om te zien dat ze daar zitten terwijl ze eigenlijk niet eens begrijpen waarom ze daar moeten zitten, en niet kunnen spelen met hun speelgoed of met vriendjes.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben zelf van kleur. De beelden van kinderen in Oekraïne doen mij meer dan beelden uit Somalië. Niet omdat ik een hekel heb aan mensen van kleur, maar omdat ik blanke/blonde kinderen en mensen associeer met de omgeving waarin ik leef. Dit zijn mij meer buren dan mensen in Afrika en daarom doet het me meer.
Dat is misschien egocentrisch of wat dan ook, maar het heeft geen bal met racisme te maken.
Is niet duidelijk of die trein al volzat, of dat ze met opzet tegengehouden worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:18 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vind het warrige beelden waaruit niet duidelijk is of deze mensen exclusief tegengehouden worden op grond van hun achtergrond (wat schandalig zou zijn als het zo is). Is er een vertaling of verdere duiding?
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga even douchen, eten maken en even gamen.
Hopelijk tot straks en anders was het leuk jullie te hebben gekend.
Wat is het protocol als het luchtruim al dicht was bij opstijgen überhaupt? Dwingen tot landen en de piloot arresteren?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja, wat is protocol voor zulke vluchten die al in lucht zijn?
Ze kunnen moeilijk andere route nemen ook
Dit is één van de nieuwe A330 MRTT's tankers, die zou daar NAVO toestellen aan het bijtanken kunnen zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
ook interessant die nederlandse airbus die een beetje racetracks boven polen vliegt.. die zal wel vol sensors en inlichtingen personeel zitten
https://globe.adsbexchange.com/?icao=480c44
Dat is wat jij aan de oppervlakte ziet en wat men je graag wil laten zien in zo'n filmpje. Geen achtergrond geen verder info helemaal niets. Wellicht stond iedereen netjes in de rij te wachten en eisten deze figuren een plekje. Wellicht zijn deze lui uit Wit-Rusland gezet door de dictator daar en onderweg naar Europa. Wellicht willen de Oekraïeners controleren of zijn geen Oekraïens burger zijn en in de dienstplicht moeten. Je weet het gewoon niet nav een kort filmpje...quote:Op zondag 27 februari 2022 16:15 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Ik heb t niet over t meest te lijden.
Ikzie echter wel dat er onderscheid wordt gemaakt op.basis van huidskleur.
Oh ja en ik woke? Lol
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:12 schreef crystal_meth het volgende:
tactical nuclear strike incoming?
quote:Bespreking tussen delegaties Oekraïne en Rusland begonnen
Delegaties van Oekraïne en Rusland zijn op de grens van Oekraïne en Belarus met elkaar in gesprek. Dat wordt vanuit beide landen bevestigd. De bespreking vindt plaats in de Belarussische stad Gomel. Die plaats ligt niet ver van het drielandenpunt van Belarus, Rusland en Oekraïne.
De Oekraïense president Zelensky was in eerste instantie niet bereid om een delegatie naar Belarus te sturen, omdat ook vanuit dat land raketten op doelen in Oekraïne zouden zijn afgevuurd.
https://nos.nl/collectie/(...)ens-belarus-oekraine
Voor de inval al op het jeugdjournaal, kinderen van 6 die les kregen over bommen granaten. Toen vroegen mijn kinderen waarom ik tranen in mijn ogen had. Geprobeerd het uit te leggen, maar ze zijn ook rond die leeftijd en voor hun is oorlog zoiets abstracts.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:18 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren beelden uit de eerste hand van kinderen in de schuilkelders. Vreselijk om te zien dat ze daar zitten terwijl ze eigenlijk niet eens begrijpen waarom ze daar moeten zitten, en niet kunnen spelen met hun speelgoed of met vriendjes.
Al zei ik dat meteen daarna tegen haar, en niet veel later stuurde ze een filmpje van wat kinderen die in die schuilkelder met een beetje speelgoed speelden. Ze probeerden er daar toch maar het beste van te maken.
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:06 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
CNN zegt dat ze morgenochtend pas starten:
[..]
Ze pakt die shine wel makkelijk terug gezien alle reacties hier. Je kan het ook gewoon negeren en je aandacht op belangrijkere zaken richten.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Bovendien neemt Oekraine nu even alle shine bij Sylvana weg en dat kan natuurlijk niet.
Dat is nogal veel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |