Hierboven een gekleurde meneerquote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekraïne.
Nou leg een flink vrachtschip voor een van die bruggen en er komt niks meer door.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan? Die Russen varen wel door, boem is ho. Ik begrijp niet hoe ze dit concreet doen.
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel beeld gezien van al die mensen van kleur die tegen worden gehouden nee.
Dat is natuurlijk geen racisme.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Fargo het volgende:
[..]
Er staan toch ook blanke mensen buiten die treinen?
CNN zegt dat ze morgenochtend pas starten:quote:
quote:Ukraine-Russia talks will happen Monday, Ukrainian official says
From CNN's Matthew Chance and Tim Lister
Ukraine’s Deputy Interior Minister Evgeny Yenin says talks between Russian and Ukrainian delegations will take place Monday morning local time.
President Volodymyr Zelensky’s office said Belarus President Aleksander Lukashenko called the Ukrainian President earlier Sunday.
"The politicians have agreed that the Ukrainian delegation will meet with the Russian delegation without preconditions on the Ukrainian-Belarusian border, near the Pripyat River," his office said.
"Aleksander Lukashenko has taken responsibility for ensuring that all planes, helicopters and missiles stationed on the Belarusian territory will remain on the ground during the Ukrainian delegation's travel, meeting and return," the office continued.
https://edition.cnn.com/e(...)283d59bbe6d9f287b976
ohja? zoveel? laat eens zien danquote:Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Lees wel veel berichten dat die de grens niet over mogen. Uit treinen naar polen gehaald worden omdat oekrainers voorrang hebben.
Tuurlijk, maar laten we even nadenken over wat het meest urgente probleem daar nu is.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mwah zag dit eerder al op twitter. Donkere mensen moesten apart in een rij gaan staan en mochten ook lang niet verder. Ik bedoel, het is wel racisme ten top en gewoon walgelijk.
Das pech, vliegtuig aan de ketting.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:05 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Aeroflot heeft een GROOT probleem.
BIJ1 denkt ook, hoe kunnen we dit spinnen met never waste een crisis for our better good.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekraïne.
Klopt maar juist ook bij zo'n crises als dit gaan dit soort dingen heel erg spelen, als ze bij wnl al gaan zeggen 'maar deze mensen zien er zo uit als ons' dan merk weer hoe diep het zit bij sommige mensen. En het is wel weer super makkelijk om allerhande onderscheid te maken puur op kleur. We doen dat feitelijk nu weer. Oorlog in Syrië vluchtelingen mogen er niet in, oorlog in Oekraïne kom binnen.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Fargo het volgende:
[..]
Er staan toch ook blanke mensen buiten die treinen?
Dat begrijp ik. Het gaat hier echter alleen over Russische marineschepen die tegen gehouden gaan worden. Door Turkije.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nou leg een flink vrachtschip voor een van die bruggen en er komt niks meer door.
Er hoeft geen schepen ingezet te worden als de mijnen al geactiveerd worden. Ze gaan met eigen risico erdoorheen varen en kans dat ze niet geraakt worden is 0,01%.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Als Rusland schiet op zo'n Turks schip die de doorgang belemmert, is art 5 getriggered.
Suspends…. Dus als alles weer voorbij is wordt het weer hersteld.quote:
Nee, het maakt uit of een land onderdeel is van Europa of niet. Echt, rot op met dit soort gelul.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Klopt maar juist ook bij zo'n crises als dit gaan dit soort dingen heel erg spelen, als ze bij wnl al gaan zeggen 'maar deze mensen zien er zo uit als ons' dan merk weer hoe diep het zit bij sommige mensen. En het is wel weer super makkelijk om allerhande onderscheid te maken puur op kleur. We doen dat feitelijk nu weer. Oorlog in Syrië vluchtelingen mogen er niet in, oorlog in Oekraïne kom binnen.
Het zijn in beide gevallen mensen die vluchten voor een oorlog maar blijkbaar maakt het nog uit wat voor achtergrond en kleur je hebt.
Met fregatten. De vraag is natuurlijk of ze ook de confrontatie echt aangaan als de Russische marine zich meldt. Maar punt is, zodra de Russen dan de Turkse vloot aanvallen is dat een aanval op de NAVO.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan? Die Russen varen wel door, boem is ho. Ik begrijp niet hoe ze dit concreet doen.
Die Syriërs mochten er wel in want sinds vorige week woont er zo’n gezin naast onsquote:Op zondag 27 februari 2022 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Klopt maar juist ook bij zo'n crises als dit gaan dit soort dingen heel erg spelen, als ze bij wnl al gaan zeggen 'maar deze mensen zien er zo uit als ons' dan merk weer hoe diep het zit bij sommige mensen. En het is wel weer super makkelijk om allerhande onderscheid te maken puur op kleur. We doen dat feitelijk nu weer. Oorlog in Syrië vluchtelingen mogen er niet in, oorlog in Oekraïne kom binnen.
Het zijn in beide gevallen mensen die vluchten voor een oorlog maar blijkbaar maakt het nog uit wat voor achtergrond en kleur je hebt.
Er worden hele gezinnen uit elkaar gerukt omdat de mannen moeten vechten etc,. maar de woke-crew weet het weer zo te spinnen dat de gekleurden toch echt het meeste te leiden hebben hoorquote:Op zondag 27 februari 2022 16:08 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Twitter is je vriend.
Maar als t niet in je belevingswereld past, gewoon doen alsof t fake is.
Ja. Dat is dus precies wat ik ook denk. Vandaar mijn vragen.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Met fregatten. De vraag is natuurlijk of ze ook de confrontatie echt aangaan als de Russische marine zich meldt. Maar punt is, zodra de Russen dan de Turkse vloot aanvallen is dat een aanval op de NAVO.
Tsja, wat is protocol voor zulke vluchten die al in lucht zijn?quote:
Zijn er al f16's onderweg?quote:
Ja dat dusquote:Op zondag 27 februari 2022 16:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik zie een filmpje van mensen die weg worden gehouden van een vertrekkende trein/metro.
Deze was nog net op tijd:quote:
Zal een F16 of F35 zich wel langszij melden binnen niet al te lange tijd.quote:
Tactisch en nuclearquote:Op zondag 27 februari 2022 16:12 schreef crystal_meth het volgende:
tactical nuclear strike incoming?
Ik ben zelf van kleur. De beelden van kinderen in Oekraïne doen mij meer dan beelden uit Somalië. Niet omdat ik een hekel heb aan mensen van kleur, maar omdat ik blanke/blonde kinderen en mensen associeer met de omgeving waarin ik leef. Dit zijn mij meer buren dan mensen in Afrika en daarom doet het me meer.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Teveel spelletjes spelen is niet goed voor je.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:12 schreef crystal_meth het volgende:
tactical nuclear strike incoming?
Schitterend staaltje desinformatie met als doel verdeel en heers door dit aan veronderstelde neonazi sentimenten toe te willen dichten. Dat dan een politieke organisatie als BIJ1 dit dan gebruikt, maakt mij opnieuw duidelijk dat ze als "Usefull Idiot" de dingen nog niet goed bijeen hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Lees wel veel berichten dat die de grens niet over mogen. Uit treinen naar polen gehaald worden omdat oekrainers voorrang hebben.
Turkije mag conform het verdrag dat die toegang regelt de boel afsluiten bij oorlog in het gebied. Ze hebben het nu erkend als oorlog. Dat is al een flinke stap in de richting van partij kiezen. Afsluiten kan echt verregaande gevolgen hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat is dus precies wat ik ook denk. Vandaar mijn vragen.
[ twitter ]
Ik heb t niet over t meest te lijden.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er worden hele gezinnen uit elkaar gerukt omdat de mannen moeten vechten etc,. maar de woke-crew weet het weer zo te spinnen dat de gekleurden toch echt het meeste te leiden hebben hoor.
Bijna net zo gek als Putin.
Ja, dat zien die racisten van Bij1 al jaren achter elke struikquote:Op zondag 27 februari 2022 16:15 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Ik heb t niet over t meest te lijden.
Ikzie echter wel dat er onderscheid wordt gemaakt op.basis van huidskleur.
Oh ja en ik woke? Lol
Russisch roulettequote:Op zondag 27 februari 2022 15:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Onderhandelen met een pistool op je hoofd gericht ja.
ook interessant die nederlandse airbus die een beetje racetracks boven polen vliegt.. die zal wel vol sensors en inlichtingen personeel zittenquote:Op zondag 27 februari 2022 15:53 schreef spoilert het volgende:
De stingers zijn onderweg.
https://globe.adsbexchange.com/?icao=477ff3
Dat bij1 t nu roept is niet echt gepast. Maar t gebeurt wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zien die racisten van Bij1 al jaren achter elke struik. Allez ies rassieme, het is hun verdienmodel
.
En bedankt heywoodu!'!!quote:Op zondag 27 februari 2022 15:48 schreef heywoodu het volgende:
Ga je even een stukje wandelen, pakt Vladimir de kernkoppen erbij, doe eens niet
Totdat de bom valt...quote:Op zondag 27 februari 2022 16:17 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga even douchen, eten maken en even gamen.
Hopelijk tot straks en anders was het leuk jullie te hebben gekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |