Kan je alvast wennen voor als we straks bij Rusland horenquote:Op zondag 27 februari 2022 15:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die wind maakt het vieskoud anders
Is het mogelijk door deze afsluiting dat Poetin de oorlog zal verklaren aan Turkije? Dat lijkt me niet erg aannemelijk, aangezien zij momenteel hun handen vol hebben aan Oekraïne.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om het afsluiten van de Bosporus, daar zou Poeten wel eens apart op kunnen gaan reageren
Jezus en de mannen die staan te vechten voor hun land zijn lucht, of zoquote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekraïne.
Zal voor de gehersenspoelde soldaat die Oekranïne ingaat ook wel een deceptie zijn dat ze niet met joekbandjes worden binnengehaald. Winnen is één en dat vasthouden als overtuiging is anno nu een compleet ander verhaal.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:51 schreef RamboDirk het volgende:
Het zegt toch wel genoeg dat de Russen zo'n Kharkov op 60km van de Russiche grens nog altijd niet in de greep hebben. Je zou zeggen dat ze de Oekrainers alleen al op mankracht far outnumberen.
Toch hebben ze wel gelijk, het is van de zotte. Om zo'n trein te zien waar alleen een donker gezin uitgehouden word, die waarschijnlijk ook gewoon in Oekraïne woonden...quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
En dan? Die Russen varen wel door, boem is ho. Ik begrijp niet hoe ze dit concreet doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er zal geen deurtje inzitten vermoed ik.
Dit is nep, toch?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Mijn schoenmoeder gaat daar dan baantjes zwemmen.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe sluiten ze dat eigenlijk af? Bedoel, als er zo'n Russisch marineschip vaart, gaat Turkije daar dan voor liggen met haar marine? Of hoe gaat dat?
Meer een gevalletje wishful thinkingquote:Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef Raap het volgende:
Putin oogt toch wat verward/ziekig in dat gesprek met z'n generaals
Lees wel veel berichten dat die de grens niet over mogen. Uit treinen naar polen gehaald worden omdat oekrainers voorrang hebben.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Rond 14:00 uur landde er op Schiphol nog een Aeroflot toestel dat Düsseldorf als eindbestemming had.quote:
Op dit moment zou ik dat helaas niet eens meer uitsluiten gezien Vladdies vreemde sprongenquote:Op zondag 27 februari 2022 16:01 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En waar gaat ie mee reageren? Een tweede oorlog die hij niet kan winnen?
Mwah zag dit eerder al op twitter. Donkere mensen moesten apart in een rij gaan staan en mochten ook lang niet verder. Ik bedoel, het is wel racisme ten top en gewoon walgelijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
dit soort mensen moeten ze echt in een cel gooienquote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Er staan toch ook blanke mensen buiten die treinen?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Toch hebben ze wel gelijk, het is van de zotte. Om zo'n trein te zien waar alleen een donker gezin uitgehouden word, die waarschijnlijk ook gewoon in Oekraïne woonden...
Bij negeren van stopbevel wordt simpelweg de mijnen geactiveerd. De bosporus zit vol met mijnen.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe sluiten ze dat eigenlijk af? Bedoel, als er zo'n Russisch marineschip vaart, gaat Turkije daar dan voor liggen met haar marine? Of hoe gaat dat?
Ik heb geen enkel beeld gezien van al die mensen van kleur die tegen worden gehouden nee.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Als Rusland schiet op zo'n Turks schip die de doorgang belemmert, is art 5 getriggered.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:03 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Bij negeren van stopbevel wordt simpelweg de mijnen geactiveerd. De bosporus zit vol met mijnen.
Hij kan met zijn supermacht Oekraïne niet eens laat. Laat staan Turkije.quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om het afsluiten van de Bosporus, daar zou Poeten wel eens apart op kunnen gaan reageren
Derde Wereldoorlog incoming.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:59 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Rob de Wijk is ook helder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |