Ja, maar de rest van de NAVO heeft toch ook al diens luchtruim dichtgegooid? Ik snap dan niet wat er dan zo relevant aan is, want vooralsnog heeft Poetin geen plannen om Turkije binnen te vallen.quote:
Dit is gespeeld, Rusland kan inpakken!quote:
Maar Turkije raakt toch niet zelf betrokken bij het conflict? Volgens mij, maar misschien zit ik er enorm naast, is het voor afsluiten van de Bosporus al voldoende om een conflict tussen twee andere verdragspartijen als oorlog te bestempelen, ze hoeven niet zelf een oorlogsverklaring af te leveren.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:55 schreef Grishenko_ het volgende:
Wat maakt het nou uit of Turkije betrokken raakt in dit conflict?
Het lijkt mij alleen maar goed dat Poetin verder geïsoleerd raakt en dat het een gevalletje 'een tegen de rest' zal worden.
Ah..een avondklokje voor Russische vliegtuigen.quote:
Nou nou nou nouquote:Op zondag 27 februari 2022 15:57 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Wishful thinking
Hij gaat alles en iedereen vernietigen
We moeten nu alles zetten op het feit dat we vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnenquote:Op zondag 27 februari 2022 15:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit is gespeeld, Rusland kan inpakken!
Hoe sluiten ze dat eigenlijk af? Bedoel, als er zo'n Russisch marineschip vaart, gaat Turkije daar dan voor liggen met haar marine? Of hoe gaat dat?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:58 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar Turkije raakt toch niet zelf betrokken bij het conflict? Volgens mij, maar misschien zit ik er enorm naast, is het voor afsluiten van de Bosporus al voldoende om een conflict tussen twee andere verdragspartijen als oorlog te bestempelen, ze hoeven niet zelf een oorlogsverklaring af te leveren.
Dat klopt, zij erkennen nu dat in Oekraïne zich een oorlog afspeelt. Maar dat is toch soort van heugelijk nieuws? Dan heeft Rusland een bondgenoot minder; we weten allen immers dat Erdogan graag met Poetin in een enkel bed sliep.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:58 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar Turkije raakt toch niet zelf betrokken bij het conflict? Volgens mij, maar misschien zit ik er enorm naast, is het voor afsluiten van de Bosporus al voldoende om een conflict tussen twee andere verdragspartijen als oorlog te bestempelen, ze hoeven niet zelf een oorlogsverklaring af te leveren.
Het gaat voornamelijk om het afsluiten van de Bosporus, daar zou Poeten wel eens apart op kunnen gaan reagerenquote:Op zondag 27 februari 2022 15:57 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ja, maar de rest van de NAVO heeft toch ook al diens luchtruim dichtgegooid? Ik snap dan niet wat er dan zo relevant aan is, want vooralsnog heeft Poetin geen plannen om Turkije binnen te vallen.
Er zal geen deurtje inzitten vermoed ik.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe sluiten ze dat eigenlijk af? Bedoel, als er zo'n Russisch marineschip vaart, gaat Turkije daar dan voor liggen met haar marine? Of hoe gaat dat?
Misschien omdat je wat voorgeschiedenis mist die wij allemaal schijnen te missen omdat zulk nieuws de westerse media nauwelijks mocht bereiken? Poetin heeft al jaren lang dingen gezegd die wij helemaal niet weten.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:53 schreef Vallon het volgende:
[..]
Idd het glibber gevoel heeft mij nooit verlaten.
Heb geen zwarte gezienquote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Al die "mensen van kleur" die het slachtoffer worden in Oekraïne.
Mijn god, ze doet het gewoonquote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef westwoodblvd het volgende:
[ twitter ]
Stop er uit trekken.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe sluiten ze dat eigenlijk af? Bedoel, als er zo'n Russisch marineschip vaart, gaat Turkije daar dan voor liggen met haar marine? Of hoe gaat dat?
En waar gaat ie mee reageren? Een tweede oorlog die hij niet kan winnen?quote:Op zondag 27 februari 2022 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om het afsluiten van de Bosporus, daar zou Poeten wel eens apart op kunnen gaan reageren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |