abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2022 @ 15:51:35 #76
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203863743
quote:
7s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:50 schreef Aether het volgende:

[..]
No fly landen voor Rusland.
Wel apart dat Nederland er niet bij zit en België wel
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 27 februari 2022 @ 15:51:44 #77
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_203863747
Het zegt toch wel genoeg dat de Russen zo'n Kharkov op 60km van de Russiche grens nog altijd niet in de greep hebben. Je zou zeggen dat ze de Oekrainers alleen al op mankracht far outnumberen.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:51:54 #78
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203863749
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:48 schreef capricia het volgende:

[..]
Die leg je onder je bed. En pak je makkelijk op bij een guerrillaoorlog. :D
Dus :')
  zondag 27 februari 2022 @ 15:52:32 #79
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_203863757
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:51 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Wel apart dat Nederland er niet bij zit en België wel
Vanavond ook Nederland
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_203863761
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:47 schreef JohnBercow het volgende:

[..]
De situatie is anders, maar het ontbreken van een politieke en maatschappelijke antenne is hetzelfde imho. Ja, de Koning heeft verder toch weinig te vertellen sancties en hulpverzoeken, maar ik vind het heel bijzonder dat je denkt (als Koning) "ik ga lekker een weekje op wintersport".
Tsja, hij doet maar. Ik lach om dat hele Koningshuis. Had het prima gevonden als 'ie de situatie even had aangekeken. Maar of 'ie nu veel toegevoegde waarde heeft als hij thuis op de bank gaat zitten wachten?
  zondag 27 februari 2022 @ 15:53:00 #81
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203863763
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:29 schreef Toby56 het volgende:
Ik heb Poetin altijd een ratje gevonden, of eigenlijk een rat.
Maar volgens mij zit er een tumor in dat hoofd van werkelijk ongekende omvang.
Idd het glibber gevoel heeft mij nooit verlaten.
Lastig om verder te beoordelen. De mimiek die hij onbewust toont, spreekt mij boekdelen dat hij aardig overtuigd is geraakt van zijn almacht en onaantastbaarheid. Interessant is dat er in zijn geledingen diverse bronnen zitten die van harte zijn plannen delen om zo à la HomeLand, te voorkomen dat het echt uit de klauwen zal gaan lopen.
Putin zal inmiddels zoiets hebben van wie is de mol...... of zijn ze dat allemaal ? Verder een uitstekende strategie van Biden om alle intel direct te delen.

Zelf heb ik vertrouwen dat ook in Rusland redelijk denkende mensen zitten op cruciale posities die zullen zorgen dat het dan onafwendbare niet gebeurd.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203863767
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:51 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Wel apart dat Nederland er niet bij zit en België wel
Gaat vanavond pas in.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203863768
De stingers zijn onderweg.

https://globe.adsbexchange.com/?icao=477ff3
  zondag 27 februari 2022 @ 15:53:52 #84
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_203863777
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:51 schreef RamboDirk het volgende:
Het zegt toch wel genoeg dat de Russen zo'n Kharkov op 60km van de Russiche grens nog altijd niet in de greep hebben. Je zou zeggen dat ze de Oekrainers alleen al op mankracht far outnumberen.
Mogelijk toch een onderschatting van de vechtlust en nationalisme van de Oekraïners, en overschatting van de Russische moraal.

Maar Rusland kan nog een eind opschalen, en Putin zie ik er wel voor aan om liever King of the ashes te zijn dan te verliezen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 27 februari 2022 @ 15:53:57 #85
284411 crew  heywoodu
pi_203863778
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:50 schreef tralalala het volgende:

[..]
Die wind maakt het vieskoud anders
Ik heb anderhalf uur een rolstoel voortgeduwd. Geloof me, de koude wind was erg welkom.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:54:30 #86
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203863788
twitter


HERRES is gered! We kunnen opgelucht gaan ademhalen
  zondag 27 februari 2022 @ 15:54:55 #87
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_203863797
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:50 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Volgens mij komt het niet zo ver. Russen zoeken nu manieren om te overleggen. Oekraïne stelt ze in staat zonder eisen aan tafel te zitten. Dit is een Russische verlies.
Ze hadden Putin uit moeten nodigen om in Kyiv te komen praten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_203863798
Ik hoop dat in de innercircle van Putin mensen beginnen zich af te vragen of ze niet beter van Putin af kunnen komen voordat het te laat is. Daarop kunnen we ook hopen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zondag 27 februari 2022 @ 15:55:28 #89
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203863805
quote:
5s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Misschien niet. Om straling te meten toch?
Ja, om te kijken in welk gebied je veilig bent, en in welk gebied niet.

Zo'n ding zou je dus gebruiken als je het overleefd hebt en je er ook nog batterijen voor hebt.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:55:28 #90
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_203863806
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:32 schreef roos94 het volgende:

[..]
Als er voedselcrisis komt en die nuke valt in Noord Holland dan overleef ik het wel
Lees op wiki dat Vlad 2 dochters heeft waarvan er eentje met een Nederlander getrouwd is. Hebben ook nog een tijd in Nederland gewoond, Voorschoten.
Misschien spaart ie Nederland wel.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zondag 27 februari 2022 @ 15:55:45 #91
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_203863809
Wat maakt het nou uit of Turkije betrokken raakt in dit conflict?

Het lijkt mij alleen maar goed dat Poetin verder geïsoleerd raakt en dat het een gevalletje 'een tegen de rest' zal worden.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:56:19 #92
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203863818
Kernwapens staan op scherp en dan een wandelingetje gaan maken :')
pi_203863820
Kunnen we de Mossad inhuren om Valdimir Putin om te leggen?
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2022 @ 15:56:39 #94
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203863822
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:55 schreef Grishenko_ het volgende:
Wat maakt het nou uit of Turkije betrokken raakt in dit conflict?
Omdat Turkije een NAVO land is
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_203863823
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]

HERRES is gered! We kunnen opgelucht gaan ademhalen
Van een veilig landje naar voetballen in een oorlogsgebied. Het leven kan raar lopen :D
  zondag 27 februari 2022 @ 15:56:51 #96
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_203863824
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:46 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]
Op die manier is Duitsland ook een heel eind gekomen, steeds maar afwachten en aankijken van de rest.
Kan me voorstellen dat de Westerse landen toch niet staan te springen om gelijk een atoomoorlog te beginnen, welke keuze je in deze ook maakt iedereen verliest.
Westerse landen zullen die oorlog dan ook niet beginnen en nee, het is geen keuze om je have en goed tee willen of beter te moeten beschermen als de ander je gaat aanvallen.
Hier vooral goed in de gaten houden wie de agressor is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 27-02-2022 16:04:12 ]
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_203863829
twitter


VERVROEGD allen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 27 februari 2022 @ 15:57:24 #98
284411 crew  heywoodu
pi_203863830
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:56 schreef Tengano het volgende:
Kernwapens staan op scherp en dan een wandelingetje gaan maken :')
Dat gebeurde pas toen de wandeling al onderweg was he :(
  Redactie Frontpage zondag 27 februari 2022 @ 15:57:25 #99
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_203863831
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:56 schreef Tengano het volgende:
Kernwapens staan op scherp en dan een wandelingetje gaan maken :')
Heb je tenminste wel een mooi wijds uitzicht over de polder wanneer de bommen vallen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_203863832
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:55 schreef ZaZoe het volgende:

[..]
Lees op wiki dat Vlad 2 dochters heeft waarvan er eentje met een Nederlander getrouwd is. Hebben ook nog een tijd in Nederland gewoond, Voorschoten.
Misschien spaart ie Nederland wel.
Wishful thinking
Hij gaat alles en iedereen vernietigen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')