De Paus bemoeit zich toch overal mee.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:45 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
De Paus is toch katholiek? Russen trekken daar als Orthodoxen vrij weinig van aan toch?
Dat het luchtruim dicht is wil niet zeggen dat er geen russiche gevechtsvliegtuigen meer doorheen komen.quote:
De Suwalki Gap? Dat is NAVO gebied. Als Vladina daar wat doet gaat het los.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Zou Putin nog wat gaan doen bij dat kleine stukje Rusland boven Polen rondom Kaliningrad....
quote:Op zondag 27 februari 2022 15:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet te kopen, krijg ze gewoon thuisgestuurd hier
Toestel compleet met staartnummer en al in beeld.quote:
Jij weet blijkbaar niet waar je die dingen voor gebruikt.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Alsof je er wat aan hebt om te weten over hoeveel dagen dan wel uren je dood gaat aan kanker. Als het echt goed mis gaat ontsnap je als gewone burger niet.
Gaat denk ik naar Polen en dan in Oekraense vrachtwagens de grens overquote:Op zondag 27 februari 2022 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vraagje. Wat als de russen een vrachtvliegtuig neerhalen met materiaal voor het Oekrainse leger die afkomstig is van Nederland
Is dit dan een aanval op een navo land, ook al gebeurde het in Oekraine?
Die leg je onder je bed. En pak je makkelijk op bij een guerrillaoorlog.quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 15:47 schreef Wertha het volgende:
[..]
Steve vind jouw toontje over hem maar negatief. Volgens mij snap je het gewoon niet. Het is agenda free en niet opinion free.
[ afbeelding ]
Ga dan ook niet wandelen.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:48 schreef heywoodu het volgende:
Ga je even een stukje wandelen, pakt Vladimir de kernkoppen erbij, doe eens niet
Nog meer gifjesmateriaalquote:Op zondag 27 februari 2022 15:47 schreef Wertha het volgende:
[..]
Steve vind jouw toontje over hem maar negatief. Volgens mij snap je het gewoon niet. Het is agenda free en niet opinion free.
[ afbeelding ]
Wat is er op deze kaart te zien?quote:
Moeten ze wel op het goede vliegveld landen!quote:
Misschien niet. Om straling te meten toch?quote:Op zondag 27 februari 2022 15:47 schreef Tengano het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar niet waar je die dingen voor gebruikt.
No fly landen voor Rusland.quote:
Ja dat had ik dus ookquote:Op zondag 27 februari 2022 15:48 schreef heywoodu het volgende:
Ga je even een stukje wandelen, pakt Vladimir de kernkoppen erbij, doe eens niet
quote:Op zondag 27 februari 2022 15:13 schreef LTVDK het volgende:
Ben ik even weg en worden gelijk de kernwapens op scherp gesteld
Volgens mij komt het niet zo ver. Russen zoeken nu manieren om te overleggen. Oekrane stelt ze in staat zonder eisen aan tafel te zitten. Dit is een Russische verlies.quote:Op zondag 27 februari 2022 15:38 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Met wat er nu nog over is van het russische leger kan Turkije dat bijeenvegen. Voordat wij komen helpen is de het al afgelopen vermoed ik.
Die wind maakt het vieskoud andersquote:Op zondag 27 februari 2022 15:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Net iets te mooie dag om non-stop binnen te blijven, zelfs voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |