abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203863626
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:39 schreef Fargo het volgende:

[..]
Het is het enige wat 'ie lijkt te kunnen proberen. Over de grond lijken de troepen het niet te kunnen bolwerken vooralsnog.
Heb eigenlijk ook geen idee hoe groot de Russische luchtmacht nog is en of ze via de lucht nog een groter offensief in kunnen zetten. Je zou ook nog kunnen denken dat ze hele steden plat gooien zonder er gelijk kernbommen bij te halen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 27 februari 2022 @ 15:44:57 #27
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_203863627
Heeft de Paus eigenlijk al gereageerd?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:45:07 #28
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_203863629
Vraagje. Wat als de russen een vrachtvliegtuig neerhalen met materiaal voor het Oekrainse leger die afkomstig is van Nederland

Is dit dan een aanval op een navo land, ook al gebeurde het in Oekraine?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 27 februari 2022 @ 15:45:25 #29
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_203863631
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:43 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik heb er gisteren tien minuten naar kunnen kijken, daarna hield ik het niet meer vol.

Hold on, give me 20 seconds.... en vervolgens zit je 2 minuten te wachten of een halfslachtig bericht.

Rot ff op zeg :{w
als je ondertussen wat anders aan het doen bent is het prima. Af en toe een keer kijken als ie 'breaking news' roept en weer door.
  Spellchecker zondag 27 februari 2022 @ 15:45:39 #30
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203863632
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:42 schreef Usert het volgende:
Geigertellers waren bij de vorige kernramp binnen no time uitverkocht bij Conrad
Ik ken iemand die vorige week jodiupillen heeft gekocht.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:45:57 #31
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203863636
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:44 schreef StephanL het volgende:

[..]
Zondag, dubbel tarief.

Denk dat de meeste “experts” nu wel geweest zijn op tv
Het volk heeft het recht te weten hoe Famke Louise en Dave Roelvink etc deze situatie bekijken
pi_203863637
quote:
5s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Heeft de Paus eigenlijk al gereageerd?
De Paus is toch katholiek? Russen trekken daar als Orthodoxen vrij weinig van aan toch?
pi_203863638
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vraagje. Wat als de russen een vrachtvliegtuig neerhalen met materiaal voor het Oekrainse leger die afkomstig is van Nederland

Is dit dan een aanval op een navo land, ook al gebeurde het in Oekraine?
Nederland gaat echt niet vliegen boven Oekraïne nu.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:46:06 #34
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_203863642
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dus de samenvatting van vanmiddag is dat Rusland wel wil onderhandelen, maar alleen met de kernwapens op scherp?
Dat is best een pittige positie :D
Rusland wil helemaal niet onderhandelen, die willen gewoon dat Oekraïne een vazalstaat word. Dat is dus geen onderhandeling.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_203863643
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vraagje. Wat als de russen een vrachtvliegtuig neerhalen met materiaal voor het Oekrainse leger die afkomstig is van Nederland

Is dit dan een aanval op een navo land, ook al gebeurde het in Oekraine?
Nee, zie MH17 in 2014
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 27 februari 2022 @ 15:46:12 #36
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_203863646
quote:
5s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Heeft de Paus eigenlijk al gereageerd?
Ja, hij is naar de Russische ambassade geweest en heeft met Zelensky gesproken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:46:13 #37
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203863647
Zou Putin nog wat gaan doen bij dat kleine stukje Rusland boven Polen rondom Kaliningrad....
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:46:18 #38
236264 crew  capricia
pi_203863648
quote:
5s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Heeft de Paus eigenlijk al gereageerd?
Ja.
twitter
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_203863649
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:43 schreef polderturk het volgende:

[..]
Als je hem zijn gang laat gaan, dan gaat hij het volgende land op die manier bezetten.
Op die manier is Duitsland ook een heel eind gekomen, steeds maar afwachten en aankijken van de rest.
Kan me voorstellen dat de Westerse landen toch niet staan te springen om gelijk een atoomoorlog te beginnen, welke keuze je in deze ook maakt iedereen verliest.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 27 februari 2022 @ 15:46:22 #40
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_203863650
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vraagje. Wat als de russen een vrachtvliegtuig neerhalen met materiaal voor het Oekrainse leger die afkomstig is van Nederland

Is dit dan een aanval op een navo land, ook al gebeurde het in Oekraine?
Dat zou wel een verrassing zijn, omdat dat betekent dat ze stiekem al voorbij Oekraïne zijn. Of ruimte-wapens hebben.
pi_203863651
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:44 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]
Heb eigenlijk ook geen idee hoe groot de Russische luchtmacht nog is en of ze via de lucht nog een groter offensief in kunnen zetten. Je zou ook nog kunnen denken dat ze hele steden plat gooien zonder er gelijk kernbommen bij te halen.
Maar met bombardementen krijg je een gebied niet onder controle (heeft in WWII en elk conflict erna nooit dat effect gehad), dat kan toch echt alleen met boots on the ground. En dat laatste voor elkaar krijgt lijkt ze, als het uberhaupt al lukt, alleen tegen enorme Russische verliezen te lukken. Het is nog maar zeer de vraag of daar intern in Rusland ook steun voor is.
  zondag 27 februari 2022 @ 15:46:23 #42
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_203863652
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:44 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik denk dat ze bij Aliexpress binnenkort ook redelijk hard gaan.

Ik heb ze al gegoogeld iig.
Alsof je er wat aan hebt om te weten over hoeveel dagen dan wel uren je dood gaat aan kanker. Als het echt goed mis gaat ontsnap je als gewone burger niet.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 27 februari 2022 @ 15:46:23 #43
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203863653
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:44 schreef capricia het volgende:

[..]
Scherpschuttersgeweren..klinkt als dat ze er vanuit gaan dat het een lange oorlog wordt.
Want?
  zondag 27 februari 2022 @ 15:46:28 #44
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203863656
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vraagje. Wat als de russen een vrachtvliegtuig neerhalen met materiaal voor het Oekrainse leger die afkomstig is van Nederland

Is dit dan een aanval op een navo land, ook al gebeurde het in Oekraine?
Het luchtruim is dicht
  Moderator / Redactie FP zondag 27 februari 2022 @ 15:46:33 #45
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_203863657
quote:
9s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:43 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Stukje Volkssturm
Zo lekker nostalgisch.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_203863663
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:45 schreef maily het volgende:

[..]
Ik ken iemand die vorige week jodiupillen heeft gekocht.
Ik hoef ze niet te kopen, krijg ze gewoon thuisgestuurd hier :+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  zondag 27 februari 2022 @ 15:47:03 #47
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_203863665
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:43 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
groot geworden hier tijdens corona :')
Steve vind jouw toontje over hem maar negatief. Volgens mij snap je het gewoon niet. Het is agenda free en niet opinion free.

pi_203863670
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:41 schreef Raap het volgende:
Ijshockey op NPO1, een zweverige film op NPO2 en de Scheepsjongens van bontekoe op NPO3 :W
Onbegrijpelijk vind ik dat.
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 15:47:20 #49
236264 crew  capricia
pi_203863671
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:46 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Rusland wil helemaal niet onderhandelen, die willen gewoon dat Oekraïne een vazalstaat word. Dat is dus geen onderhandeling.
Onderhandelen met een pistool op je hoofd gericht ja.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  zondag 27 februari 2022 @ 15:47:25 #50
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_203863673
quote:
0s.gif Op zondag 27 februari 2022 15:43 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als er een niet-reizenadvies geldt, is dat toch een heel andere situatie?
De situatie is anders, maar het ontbreken van een politieke en maatschappelijke antenne is hetzelfde imho. Ja, de Koning heeft verder toch weinig te vertellen sancties en hulpverzoeken, maar ik vind het heel bijzonder dat je denkt (als Koning) "ik ga lekker een weekje op wintersport".
Order! Ordeeeeeeeeer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')